abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169900093
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 07:54 schreef Fargo het volgende:

[..]

Wat verdiende die vrouw?
Alle credits.
Nooit begrijpend lezen gehad zeker?
U MAD?
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 maart 2017 @ 08:44:08 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_169900221
Vast een Holkenboer.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169900392
Mja das niet zo slim.
pi_169900755
Ook echt achter een gewapende en schietende crimineel aan gaan rijden, dan spoor je ook niet helemaal :D
pi_169900767
quote:
De slachtoffers van de overval zouden volgens buurtbewoners een horloge van 30.000 euro hebben aangeboden op Marktplaats. Er wordt gefluisterd dat dat wel eens de reden kan zijn voor de overval, meldt Omroep Gelderland.
Bron.

Altijd weer die marktplaats...
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_169900826
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:34 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Bron.

Altijd weer die reclamelink
De televaag noemt ook geen bron. Nog niet eens een link naar de betreffende advertentie.
pi_169900868
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:41 schreef qajariaq het volgende:

[..]

De televaag noemt ook geen bron. Nog niet eens een link naar de betreffende advertentie.
Wel, bron = buurtbewoners.
Doe ik ook altijd als ik op Marktplaats een horloge van 30.000 euro aanbied: eerst even de buren informeren.
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_169900877
En het is algemeen bekend dat Marktplaats de beste plek is om van een 30.000 euro horloge af te komen.
pi_169900903
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:34 schreef Eleiko het volgende:
De slachtoffers van de overval zouden volgens buurtbewoners een horloge van 30.000 euro hebben aangeboden op Marktplaats. Er wordt gefluisterd dat dat wel eens de reden kan zijn voor de overval, meldt Omroep Gelderland.
Het type mens dat een horloge van 30.000 euro via MP probeert te verkopen is volgens mij ook niet brandschoon denk ik.
pi_169900965
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:14 schreef Stien_Struis het volgende:
Snack-Attack is wel erg toepasselijk.
:D :')
pi_169900971
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:32 schreef NewHorizon het volgende:
Ook echt achter een gewapende en schietende crimineel aan gaan rijden, dan spoor je ook niet helemaal :D
Ik denk dat ze hun 30K klokkie terug wilden.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 09:56:08 #62
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169900978
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:32 schreef NewHorizon het volgende:
Dat is hoe Arnhemmers rollen *)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_169901144
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat is hoe Arnhemmers rollen *)
Wat is dat eigenlijk voor straat/buurt waar dit tafereel zich afspeelde?
  Spellchecker vrijdag 31 maart 2017 @ 10:11:01 #64
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_169901205
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 01:55 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Verweren is toch wel iets anders dan iemand achtervolgen en hem doodrijden
Ze trapten per ongeluk op het gaspedaal in plaats van op de rem :Y
  vrijdag 31 maart 2017 @ 10:12:11 #65
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_169901219
Is het achtervolgen van een op heterdaad betrapte dief of overvaller illegaal? En aangezien ie schoot kun je het aanrijden beschouwen als zelfverdediging lijkt me.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_169901234
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:06 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Doodlopende straat :')
pi_169901236
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:17 schreef Nober het volgende:
Bedrijfsongeval. Risico van het vak.
Dat dus!

Geen duur en veel tijdrovend onderzoek nodig.

Next please })
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 10:14:38 #68
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169901246
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:06 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Opzich niet heel verkeerd. Er zijn slechtere delen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:13 schreef Blue_note het volgende:

[..]

:D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 31 maart 2017 @ 10:16:57 #69
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_169901275
Snack-Attack _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- , oh prachtig dit _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
#genot
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
pi_169901292
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:46 schreef Eleiko het volgende:
En het is algemeen bekend dat Marktplaats de beste plek is om van een 30.000 euro horloge af te komen.
https://www.marktplaats.n(...)reviousPage=lr&pos=8

Deze?

FLORIS ????

8½ jaar actief op Marktplaats
Bekijk meer advertenties

Arnhem, GE ---> !
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169901320
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:12 schreef Lothiriel het volgende:
Is het achtervolgen van een op heterdaad betrapte dief of overvaller illegaal? En aangezien ie schoot kun je het aanrijden beschouwen als zelfverdediging lijkt me.
Het achtervolgen mag, zelfs overmeesteren mag, opsluiten of letsel aandoen weer niet.
Als je beschoten wordt is juist er naar toe rijden niet bepaald zelfverdediging. Dat schieten kan je ook als zelfverdediging uitleggen, de vluchter werd wel degelijk bedreigd door de achtervolger.

Had het achtervolgende slachtoffer al de politie gewaarschuwd? Of was het enige doel om voor eigen rechter te spelen? Volgens mij zijn alle partijen hier van het soort wat je niet wilt verdedigen. (behalve de pizzaman).
pi_169901371
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:18 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Deze?

FLORIS ????

Bekijk meer advertenties

Arnhem, GE ---> !
Horloge laat zich makkelijker meenemen dan die zonnebank in ieder geval.
pi_169901522
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:19 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Het achtervolgen mag, zelfs overmeesteren mag, opsluiten of letsel aandoen weer niet.
Als je beschoten wordt is juist er naar toe rijden niet bepaald zelfverdediging. Dat schieten kan je ook als zelfverdediging uitleggen, de vluchter werd wel degelijk bedreigd door de achtervolger.

Had het achtervolgende slachtoffer al de politie gewaarschuwd? Of was het enige doel om voor eigen rechter te spelen? Volgens mij zijn alle partijen hier van het soort wat je niet wilt verdedigen. (behalve de pizzaman).
Dat is de omgekeerde wereld.

Jij jat, dan loop je het risico dat de eigenaar z'n spullen probeert terug te krijgen, jij schiet? Dan loop je het risico overhoop gereden te worden.

Sowieso als je een overval pleegt, inbreekt, met of zonder wapens (maar het is vaker met..) dan ben je wat mij betreft vogelvrij verklaard totdat de spullen terug zijn en/of je bent aangehouden.. het liefst zonder dodelijke afloop maar goed dat kan ook een prima conclusie zijn.

Ik weet dat de wet de crimineel ook beschermd.. maar dat moet maar eens afgelopen zijn.
De idioterie van politie met het geweldsmonopolie is achterhaald en was leuk in de jaren 50 en 60, maar daarna is het gewoon te lijp voor woorden.

Als mens heb je het universele recht je zooi te verdedigen incl. je leven.
Als crimineel behoor je op dat moment geen rechten meer te hebben tot, zoals ik al zei, het is opgelost.
pi_169901709
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Als crimineel behoor je op dat moment geen rechten meer te hebben tot, zoals ik al zei, het is opgelost.
Vind je zelf ook niet dat je hier twee tegenstellingen poogt te verenigen?

Op een goed moment waren de rollen om gedraaid, een mens werd met de dood bedreigd, wie is dan de crimineel? Diefstal is toch een totaal andere proportie dan moord mag ik hopen. En wie mag zich dan verdedigen van jou?

Als een kind een ijsje jat mag je dan die jeugdcrimineel hersenletsel toebrengen? Een beetje in proportie blijven.

Bovendien een horloge van dergelijke waarde thuis bewaren en verkopen.... Klinkt ook al niet doorsnee. Mogen de buren dan klagen omdat hij de buurt in gevaar brengt?
pi_169901754
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:45 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Vind je zelf ook niet dat je hier twee tegenstellingen poogt te verenigen?

Op een goed moment waren de rollen om gedraaid, een mens werd met de dood bedreigd, wie is dan de crimineel? Diefstal is toch een totaal andere proportie dan moord mag ik hopen. En wie mag zich dan verdedigen van jou?

Als een kind een ijsje jat mag je die dan een jeugdcrimineel hersenletsel toebrengen? Een beetje in proportie blijven.

Bovendien een horloge van dergelijke waarde thuis bewaren en verkopen.... Klinkt ook al niet doorsnee. Mogen de buren dan klagen omdat hij de buurt in gevaar brengt?
Als je al met een wapen aan komt zetten, ben je al van plan dat wapen te gebruiken.
Anders neem je geen wapen mee. (al is het maar bedreiging met de dood)

Je bent gewoon vogelvrij op het moment dat je inbreekt, een overval pleegt etc.

Ik ben geen "pc bro", politieke correctheid is niet meer van deze tijd.
pi_169901807
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:18 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Deze?

FLORIS ????

Bekijk meer advertenties

Arnhem, GE ---> !
Sherlock!!!
GEWELDIG!

Ik kon hem niet vinden...
pi_169901828
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat is de omgekeerde wereld.

Jij jat, dan loop je het risico dat de eigenaar z'n spullen probeert terug te krijgen, jij schiet? Dan loop je het risico overhoop gereden te worden.

Sowieso als je een overval pleegt, inbreekt, met of zonder wapens (maar het is vaker met..) dan ben je wat mij betreft vogelvrij verklaard totdat de spullen terug zijn en/of je bent aangehouden.. het liefst zonder dodelijke afloop maar goed dat kan ook een prima conclusie zijn.

Ik weet dat de wet de crimineel ook beschermd.. maar dat moet maar eens afgelopen zijn.
De idioterie van politie met het geweldsmonopolie is achterhaald en was leuk in de jaren 50 en 60, maar daarna is het gewoon te lijp voor woorden.

Wat jou betreft...
Gelukkig is de wetgeving niet gebaseerd op oprispingen van een niet terzake kundige zolderkamer Fokker.
pi_169901832
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:13 schreef Blue_note het volgende:

[..]

:D _O- :')
pi_169901853
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:11 schreef maily het volgende:

[..]

Ze trapten per ongeluk op het gaspedaal in plaats van op de rem :Y
Dat zou mijn verdediging ook zijn.
Met: "ik zag hem niet in het donker" kom je er ws. niet.
pi_169901903
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:50 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Sherlock!!!
GEWELDIG!

Ik kon hem niet vinden...
Ik denk ik ben behulpzaam -O- :'(
pi_169901949
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:51 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Wat jou betreft...
Gelukkig is de wetgeving niet gebaseerd op oprispingen van een niet terzake kundige zolderkamer Fokker.
Ah als je niets weet speel je het op de man, of poog je, door maar iets als "zolderkamer" er in te gooien.

Knap hoor knulletje, ren maar gauw naar mama toe.

De tijd dat criminelen evenveel rechten hebben als de fucking slachtoffers, is afgelopen.
Wat ik wil doet er (eigenlijk) niet eens toe, we gaan langzaam die kant op als maatschappij naar mate de overvallen stijgen etc.

Maw ik krijg vanzelf mijn zin.

Wapens in huis en in de winkel, afknallen dat tuig.
pi_169901953
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als je al met een wapen aan komt zetten, ben je al van plan dat wapen te gebruiken.
Anders neem je geen wapen mee. (al is het maar bedreiging met de dood)
Bij die vrouw van de juwelier werd het wapen bezit niet heel erg aangerekend. Toch was ook dat wel degelijk aangeschaft voor wat er mee gedaan werd. Moet hier dan ook de aanschaf van het wapen heel zwaar gestraft worden?

inb4: in vind dat wapenbezit best heel zwaar bestraft mag worden maar het is geen vrijbrief voor anderen om dan de doodstraf toe te kennen en uit te voeren.
pi_169901974
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ah als je niets weet speel je het op de man, of poog je, door maar iets als "zolderkamer" er in te gooien.

Knap hoor knulletje, ren maar gauw naar mama toe.

De tijd dat criminelen evenveel rechten hebben als de fucking slachtoffers, is afgelopen.
Wat ik wil doet er (eigenlijk) niet eens toe, we gaan langzaam die kant op als maatschappij naar mate de overvallen stijgen etc.

Maw ik krijg vanzelf mijn zin.

Wapens in huis en in de winkel, afknallen dat tuig.
Ja, het is in praktijkvoorbeeld de VS echt helemaal prima wat dit betreft!
pi_169901990
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:58 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Bij die vrouw van de juwelier werd het wapen bezit niet heel erg aangerekend. Toch was ook dat wel degelijk aangeschaft wat er mee gedaan werd. Moet hier dan ook de aanschaf van het wapen heel zwaar gestraft worden?

inb4: in vind dat wapenbezit best heel zwaar bestraft mag worden maar het is geen vrijbrief voor anderen om dan de doodstraf toe te kennen en uit te voeren.
Het werd niet zwaar aangerekend omdat het doel van de aanschaf heel anders lag.. zelfverdediging.

Een crimineel met een ongeregistreerd wapen neemt het mee om minimaal met de dood te dreigen zodat ze jouw spullen (of leven) kunnen nemen..

Echt, ga weg man, volgens mij ben je zelf een criminele wannabe. (allochtoon, afgaand op je fok naam)

Je probeert het goed te praten.. dan weet ik wel genoeg.
pi_169902008
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:59 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Ja, het is in praktijkvoorbeeld de VS echt helemaal prima wat dit betreft!
Ah de volgende one liner, de VS!!!

Totaal ander volk, totaal andere mentaliteit op het gebied van wapens.
Valt niet te vergelijken.

Ga eens naar Zwitserland of Finland, welk land dan ook waar burgers wapens mogen hebben.
Gaat prima, ja uiteraard met uitzonderingen, maar valt niet te vergelijken met Murica, dat is echt een land apart op dit gebied en dat is altijd al zo geweest. "is cultuur".
pi_169902036
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ah de volgende one liner, de VS!!!

Totaal ander volk, totaal andere mentaliteit op het gebied van wapens.
Valt niet te vergelijken.

Ga eens naar Zwitserland of Finland, welk land dan ook waar burgers wapens mogen hebben.
Gaat prima, ja uiteraard met uitzonderingen, maar valt niet te vergelijken met Murica, dat is echt een land apart op dit gebied en dat is altijd al zo geweest. "is cultuur".
En hier is het de cultuur niet.
pi_169902053
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het werd niet zwaar aangerekend omdat het doel van de aanschaf heel anders lag.. zelfverdediging.

Een crimineel met een ongeregistreerd wapen neemt het mee om minimaal met de dood te dreigen zodat ze jouw spullen (of leven) kunnen nemen..

Echt, ga weg man, volgens mij ben je zelf een criminele wannabe. (allochtoon, afgaand op je fok naam)

Zo kan ie wel weer. :')
pi_169902085
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Je meet wel heel erg met twee maten.

Daarnaast doe je aannames over mij die je op geen enkele manier niet kan waarmaken vrees ik. En al zou ik wel allochtoon zijn, tellen mijn argumenten dan minder opeens?

Tot slot ben ik niet degene die een misdaad probeert goed te praten, dat probeer jij juist!
In een posting hierboven beschuldig je iemand van op de persoon spelen. Ooit gehoord van die pot en die ketel?
pi_169902093
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:02 schreef Eleiko het volgende:

[..]

En hier is het de cultuur niet.
Nee, dus kan men beter omgaan met wapens. :W
Zoals in vergelijkbare landen als Zwitserland en Finland, ook wel aparte mensen natuurlijk maar zijn niet totaal anders in vergelijking met Nederlanders.

Zie geen enkele reden waarom het tot "amerikaanse toestanden" zou leiden.

Uiteindelijk is het een must om wapens te mogen bezitten om je leven en bezittingen te kunnen verdedigen.
Het is niet meer van deze tijd om te hopen dat de politie je komt helpen, die kunnen immers (en dat is geen beschuldiging over verwijt) alleen maar achter de feiten aanrennen.
pi_169902134
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nee, dus kan men beter omgaan met wapens. :W
Zoals in vergelijkbare landen als Zwitserland en Finland, ook wel aparte mensen natuurlijk maar zijn niet totaal anders in vergelijking met Nederlanders.

Zie geen enkele reden waarom het tot "amerikaanse toestanden" zou leiden.

Uiteindelijk is het een must om wapens te mogen bezitten om je leven en bezittingen te kunnen verdedigen.
Het is niet meer van deze tijd om te hopen dat de politie je komt helpen, die kunnen immers (en dat is geen beschuldiging over verwijt) alleen maar achter de feiten aanrennen.
Ook zonder wapens gaat het hier best goed, ookal ben je misschien anders geïndoctrineerd.
Waarmee ik niet wil zeggen dat er niet dingen mis gaan of er niet dingen beter kunnen.
pi_169902143
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:05 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Je meet wel heel erg met twee maten.

Daarnaast doe je aannames over mij die je op geen enkele manier niet kan waarmaken vrees ik. En al zou ik wel allochtoon zijn, tellen mijn argumenten dan minder opeens?

Tot slot ben ik niet degene die een misdaad probeert goed te praten, dat probeer jij juist!
In een posting hierboven beschuldig je iemand van op de persoon spelen. Ooit gehoord van die pot en die ketel?
Ik voel aan dat jij bang bent dat de wetgeving plots of langzaam zal gaan verschuiven, weg van de crimineel en meer rechten voor de slachtoffers.

Jij verdedigt de crimineel met je houding als dat het verkeerd was dat zij het uitschot aanreden.

Ik verdedig het slachtoffer(s) dat ze "alles" mogen doen om hun bezittingen veilig te stellen.
Het is een ander verhaal als je door blijft schoppen als iemand bijv. al uitgeschakeld is. (zulke verhalen komen ook weleens voorbij)
Dus ja er blijft een grens, maar die grens kan pas worden gepasseerd als je door blijft gaan met geweldpleging, als de overvaller (in dit geval) al zou zijn uitgeschakeld of onder bedwang is.
pi_169902173
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik voel aan dat jij bang bent dat de wetgeving plots of langzaam zal gaan verschuiven, weg van de crimineel en meer rechten voor de slachtoffers.
Het lijkt er vooral op dat jij daar zelf bang voor bent.
quote:
Jij verdedigt de crimineel met je houding als dat het verkeerd was dat zij het uitschot aanreden.
Het is niet aan jou om te bepalen welke straf een (vermeende!) crimineel moet krijgen.
quote:
Ik verdedig het slachtoffer(s) dat ze "alles" mogen doen om hun bezittingen veilig te stellen.
En dit is niet aan jou om te bepalen!
quote:
Het is een ander verhaal als je door blijft schoppen als iemand bijv. al uitgeschakeld is. (zulke verhalen komen ook weleens voorbij)
Dus ja er blijft een grens, maar die grens kan pas worden gepasseerd als je door blijft gaan als de overvaller (in dit geval) al zou zijn uitgeschakeld of onder bedwang is.
pi_169902233
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:10 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Het lijkt er vooral op dat jij daar zelf bang voor bent.

[..]

Het is niet aan jou om te bepalen welke straf een (vermeende!) crimineel moet krijgen.

[..]

En dit is niet aan jou om te bepalen!

[..]

Ik had al aangegeven dat het niet uitmaakt wat ik wil of zou willen.
Dus is inderdaad alles wat ik zeg mijn mening, bangerik met je "dat is niet aan jou om te bepalen1!1einz!" :')

We gaan vanzelf wel die kant op met honderden overvallen per jaar.
pi_169902259
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik had al aangegeven dat het niet uitmaakt wat ik wil of zou willen.
Dus is inderdaad alles wat ik zeg mijn mening, bangerik met je "dat is niet aan jou om te bepalen1!1einz!" :')

We gaan vanzelf wel die kant op met honderden overvallen per jaar.
Waar komt je angst vandaan???
pi_169902276
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dus ja er blijft een grens, maar die grens kan pas worden gepasseerd als je door blijft gaan met geweldpleging, als de overvaller (in dit geval) al zou zijn uitgeschakeld of onder bedwang is.
Ik heb nog geen antwoord van je of je een kind het ziekenhuis in mag slaan als die een ijsje jat?

Ik doe mn best om de wet juist niet af te laten glijden maar dat iedereen recht heeft om veilig te leven. Als iedereen het recht in eigen hand gaat nemen dan kan je beter in een bananen republiek gaan wonen.

Jijj bent de gene die een crimineel verdedigd. Niet ik. De dief behoort juist gestraft te worden maar dan wel door een rechter en niet door zijn slachtoffer. In jou redenatie mogen de nabestaanden van de dief de moordenaar bestraffen. In zo een maatschappij wil ik juist niet leven. Dat is mijn cultuur niet en die wil ik op geen enkele manier ondersteunen ook. Jij propageerd dat wel in dit topic.
pi_169902336
Goed. Nu weer on-topic.
Iemand nog belang bij dat klokkie?
pi_169902338
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:16 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Ik heb nog geen antwoord van je of je een kind het ziekenhuis in mag slaan als die een ijsje jat?

Ik doe mn best om de wet juist niet af te laten glijden maar dat iedereen recht heeft om veilig te leven. Als iedereen het recht in eigen hand gaat nemen dan kan je beter in een bananen republiek gaan wonen.

Jijj bent de gene die een crimineel verdedigd. Niet ik. De dief behoort ook gestraft te worden maar dan wel door een rechter en niet door zijn slachtoffer. In jou redenatie mogen de nabestaanden van de dief de moordenaar bestraffen. In zo een maatschappij wil ik juist niet leven. Dat is mijn cultuur niet en die wil ik op geen enkele manier ondersteunen ook. Jij propageerd dat wel in dit topic.
Ik ben geen opmerking of vraag tegengekomen over een kind dat ijs jat? Als dat zonder wapens gebeurde dan ligt het verder aan de situatie, misschien hadden de ouders het kind moeten leren niet te jatten? Lijkt me een beter plan dan afvragen wat er kan gebeuren nadat je iets gestolen hebt.

De dief loopt het risico aangepakt te worden door de eigenaar, als de dief dat overleefd en is overhandigd aan de politie, als zij niet als eerste de dief pakken, mag een rechter erover gaan oordelen.
pi_169902360
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:45 schreef qajariaq het volgende:

Als een kind een ijsje jat mag je dan die jeugdcrimineel hersenletsel toebrengen? Een beetje in proportie blijven.

pi_169902377
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:20 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Nee die mogen niet klagen want wat jij bewaard in je eigen huis moet je zelf weten.
Dat anderen dat willen ontnemen van je ligt aan de overvallers.. Je probeert het weer om te draaien.
pi_169902406
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nee die mogen niet klagen want wat jij bewaard in je eigen huis moet je zelf weten.
Dat anderen dat willen ontnemen van je ligt aan de overvallers.. Je probeert het weer om te draaien.
Je reageerd op het stukje wat ik er later uit geknipt heb omdat het niet relevant is.

Maar ik begrijp uit je eerdere antwoord dat je kindermishandeling bij de Nederlandse cultuur vind horen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')