abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169898472

quote:
UPDATE 23.51 uur - Na een woningoverval aan de Limburgsingel in Arnhem is donderdagavond volgens lokale media een gewapende overvaller overleden nadat zijn slachtoffers hem aanreden.

Eigenaar Jimmy van Cafetaria Snackattack vertelt aan De Gelderlander dat een van de pizzabezorgers naar de Limburgsingel was gereden voor een bestelling. Op dat adres was bij aankomst een woningoverval bezig. De bezorger vluchtte toen hij schoten hoorde.

Vervolgens gingen de boze slachtoffers met het bestelbusje van de pizzabezorger achter de overvaller aan, aldus de Snackattack-eigenaar. Daarbij zou de overvaller meerdere keren hebben geschoten op het busje. Vervolgens kwamen de twee in botsing. De overvaller raakte hierbij zo ernstig gewond, dat hij overleed, aldus de uitbater.

Dode man op straat
De politie kan nog weinig zeggen over het incident, maar bevestigt wel dat er op de Limburgsingel een dode man is aangetroffen voor een woning. Zijn identiteit, noch de doodsoorzaak, zijn bekend.

De woordvoerder laat weten dat er nog veel onduidelijk is en dat er later meer informatie bekend wordt gemaakt. Hij zegt dat er volgens een melding door twee personen is geschoten. Of er mensen zijn aangehouden, wil de woordvoerder nog niet zeggen.

Om 21.39 uur kwam via het P2000 netwerk een melding binnen dat er een traumaheli naar de Limburgsingel in Arnhem is gegaan. Op straat staat een wit busje van Lunchroom Jimmy, een nevenvestiging van Snackattack, die zichtbaar beschadigd is. In de voorruit zit een grote barst.

De politie is ter plekke een onderzoek gestart naar de precieze toedracht van het incident en heeft daarvoor de omgeving afgezet.

http://m.telegraaf.nl/bin(...)artij-arnhem’+
Oei. :{
pi_169898484
Snack-Attack is wel erg toepasselijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2017 00:14:57 ]
pi_169898486
"Overvaller"
pi_169898494
zeker wiethok ofzo
pi_169898513
Bedrijfsongeval. Risico van het vak.
pi_169898525
Maar ze hebben dus de pizzabus gekaapt?
pi_169898538
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:17 schreef Stien_Struis het volgende:
Maar ze hebben dus de pizzabus gekaapt?
Lijkt het wel op. Waarbij 'ze' de slachtoffers zijn.
Geen idee op welke manier de (vermoedelijke) overvaller is gevlucht.
pi_169898566
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:18 schreef Physsic het volgende:

[..]

Lijkt het wel op. Waarbij 'ze' de slachtoffers zijn.
Geen idee op welke manier de (vermoedelijke) overvaller is gevlucht.
Denk dat de rechter daar iets anders tegenaan kijkt.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 00:24:48 #9
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_169898588
Achja, als je bent overvallen heb je die woede.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  vrijdag 31 maart 2017 @ 00:25:58 #10
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169898597
ZO die waren assertief zeg! Lijkt wel iets op GTA. Klootzak berooft ons, snel achter hem aan, hij schiet op de bus maar dat dondert niet, we rammen hem van de weg tot de dood erop volgt.

Wauw.
pi_169898603
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:21 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Denk dat de rechter daar iets anders tegenaan kijkt.
Haha, slachtoffers van de overval, bedoel ik natuurlijk. :D

Ander nieuwsbericht:
quote:
Dat gebeurde met een bestelbusje van een pizzabezorger van Snack Attack, zo vertelt eigenaar Jimmy van die snackbar.

Pizza
Volgens hem ging een medewerker een pizza bezorgen, toen plots mensen uit een huis kwamen en op hem af kwamen rennen. Zij vertelden dat ze net slachtoffer waren geworden van een roofoverval. De bezorger hoorde schoten en sloeg uit angst op de vlucht. De slachtoffers van de woningoverval zijn vervolgens met het busje van de snackbar achter de overvaller aan gegaan, aldus de Snack Attack-eigenaar.

Tijdens de achtervolging heeft de overvaller meerdere keren geschoten en daarbij het busje geraakt. De bestuurder reed hem echter aan en vermoedelijk is de overvaller daardoor om het leven gekomen.

Plaats delict
De politie kan bevestigen dat er iemand is overleden, maar de recherche onderzoekt nog wat er precies is gebeurd. Volgens de officier van dienst van de politie ter plaatse, kwam de melding van de overval aan de Limburgsingel rond 21.30 uur binnen. De overvallers zouden daarbij geschoten hebben.

Toen agenten ter plekke kwamen, vonden zij een lichaam op zo'n 100 meter van het overvallen huis. De officier van dienst kan nog niets zeggen over de doodsoorzaak van het slachtoffer.

Wat er precies is gebeurd, blijft vooralsnog onduidelijk. De politie en de recherche zijn een onderzoek begonnen en hebben daarvoor op de Limburgsingel een plaats delict ingericht. Vermoedelijk gaat het onderzoek de hele nacht nog duren.
pi_169898622
Karma is een bitch
pi_169898673
"You fuckin' with me ehh? _Nobody_ fucks with Tony MonPizza!"
  vrijdag 31 maart 2017 @ 00:42:29 #14
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_169898715
Duidelijk noodweer. Logisch om met een gestolen auto op een schietende overvaller in te rijden :D

Maar wat is er met de pizza gebeurt?
pi_169898734
Eind goed, al goed dus.
pi_169898862
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:15 schreef gelly het volgende:
"Overvaller"
Inderdaad, laten we de term "overvaller" maar snel tussen dubbele aanhalingstekens zetten. Het doet me denken aan de Marokkanen die geld inzamelden voor een man die een grensrechter in Almere doodtrapte. Deze doodgetrapte man werd door hen ook "slachtoffer" genoemd.
pi_169898887
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:42 schreef butz0rs het volgende:
Duidelijk noodweer. Logisch om met een gestolen auto op een schietende overvaller in te rijden :D

Maar wat is er met de pizza gebeurt?
Ik zou niet te voorbarig zijn met je blijdschap. Het blijft natuurlijk wel Nederland waar dit is gebeurd en het zou de eerste keer niet zijn dat de slachtoffers tot dader worden gemaakt en omgekeerd. Voor je het weet krijgen ze een moord in de schoenen geschoven en mogen zij zich voor de rechter verantwoorden.

Ik heb het al eens eerder gezegd en ik herhaal het nog eens. De wet in dit land moet zodanig worden aangepast dat criminelen aanzienlijk minder rechten hebben op het moment dat ze een ernstig delict plegen. Slachtoffers moeten zich met geweld mogen verweren.
pi_169898891
Hopelijk zijn de busjesmensen zo slim om elkaar de schuld te geven en allebei het stuur aan te raken.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 01:19:22 #19
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_169898997
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 01:04 schreef Glazenmaker het volgende:
Hopelijk zijn de busjesmensen zo slim om elkaar de schuld te geven en allebei het stuur aan te raken.
Of allebei de pizzachauffeur de schuld geven.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_169899033
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 01:04 schreef Elfletterig het volgende:

. Voor je het weet krijgen ze een moord in de schoenen geschoven en mogen zij zich voor de rechter verantwoorden.

Die kans is groot voor doodslag en stelen van een auto.
pi_169899038
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 01:19 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Of allebei de pizzachauffeur de schuld geven.
Die was weggerend met de pizza.
pi_169899109
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 01:25 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Die kans is groot voor doodslag en stelen van een auto.
Ik vrees het ook, zo werkt het in Nederland. Medelijden met een gewapende overvaller is groter dan het begrip voor hoe mensen in een stressvolle panieksituatie handelen.
pi_169899172
Ik vrees dat de slachtoffers van de overval een gevangenisstraf krijgen opgelegd. Die genoegdoening die ze hebben door deze klootzak definitief uit de samenleving te hebben verwijdert zal dat ruimshoots compenseren vermoed ik.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  vrijdag 31 maart 2017 @ 01:55:21 #24
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169899192
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 01:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik zou niet te voorbarig zijn met je blijdschap. Het blijft natuurlijk wel Nederland waar dit is gebeurd en het zou de eerste keer niet zijn dat de slachtoffers tot dader worden gemaakt en omgekeerd. Voor je het weet krijgen ze een moord in de schoenen geschoven en mogen zij zich voor de rechter verantwoorden.

Ik heb het al eens eerder gezegd en ik herhaal het nog eens. De wet in dit land moet zodanig worden aangepast dat criminelen aanzienlijk minder rechten hebben op het moment dat ze een ernstig delict plegen. Slachtoffers moeten zich met geweld mogen verweren.
Verweren is toch wel iets anders dan iemand achtervolgen en hem doodrijden
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_169899242
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 01:55 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Verweren is toch wel iets anders dan iemand achtervolgen en hem doodrijden
Klopt. En we hebben het in Nederland zo geregeld dat je je maar gewoon moet laten overvallen en dat je vooral niks moet terugdoen. Wie dat wél doet, wie van zich afbijt en de jacht op dader inzet, wordt zelf tot crimineel verheven.

Ik ben van mening dat doodgereden worden in een achtervolging een risico is dat je als (gewapende) overvaller bewust neemt. En ik vind dat slachtoffers van een overval het volste recht hebben om achter een overvaller aan te gaan én om geweld te gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')