Nee, nu niet meer....quote:
Ja had je wat anders verwacht van zo'n klapjosti dan?quote:
Nou ben eigenlijk nog elke keer verbaast als men nu nog met tijgers op de foto gaan of op olifanten gaan zitten. Olifanten is minder vreemd want die zijn groot natuurlijk. Maar hoe the fuck kun je denken dat je veilig met een fucking tijger op de foto kan en dat dat beest zo rustig blijft.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had je wat anders verwacht van zo'n klapjosti dan?
Omdat ze weten dat die beesten helemaal worden platgespoten zodat ze knetterstoned zijn en zich niet meer kunnen bewegen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ben eigenlijk nog elke keer verbaast als men nu nog met tijgers op de foto gaan of op olifanten gaan zitten. Olifanten is minder vreemd want die zijn groot natuurlijk. Maar hoe the fuck kun je denken dat je veilig met een fucking tijger op de foto kan en dat dat beest zo rustig blijft.
HOE?!
Dat weten ze niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat die beesten helemaal worden platgespoten zodat ze knetterstoned zijn en zich niet meer kunnen bewegen?
Dit is echt verschrikkelijk.quote:
Dan zijn ze gewoon te dom om te poepen.quote:
Nee Boef leeft nog namelijk.quote:
Bij mij D66.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef LTVDK het volgende:
http://nos.nl/artikel/216(...)k-hier-de-kaart.html
Gatver, ik ben naar de verkeerde kant van het dorp verhuisdVroeger woonde ik in een VVD (dik 24%) buurt en nu dus schijnbaar in PVV tokkietown (20%)
Past goed bij je.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef LTVDK het volgende:
Gatver, ik ben naar de verkeerde kant van het dorp verhuisdVroeger woonde ik in een VVD (dik 24%) buurt en nu dus schijnbaar in PVV tokkietown (20%)
Lul nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Past goed bij je.
Als je nog een VVD'er was had je Boef vast leuk gevonden..
quote:Op woensdag 15 maart 2017 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch Dijkhoff gestemd, stem ik ook eens een keertje rechtsen op een Duitser
Jij ben niet zo walgelijk hoor.quote:
Nu snap ik je klachten over de buren ook ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:42 schreef YokiKater het volgende:
VVD: 11,8%
PVV: 25,9%
CDA: 6,2%
D66: 8,0%
GroenLinks: 6,2%
Je kunt ze doorgaans beter in de oven leggen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:28 schreef Specularium het volgende:
Ik heb bitterballen uit de oven, wat een geweldige uitvinding.
Sinds wanneer luister jij (lees: luistert iemand) naar LTVDK?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik wil gaan slapen maar ik mag niet van LTVDK
Ik vind "nummer" een gewaagde term om deze ooraids mee aan te duiden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie trouwens al het nieuwe nummer van Boef gehoord?
Dit.quote:
Dat is een aanwijzend voornaamwoord.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:51 schreef YokiKater het volgende:
Ik hou niet van dat zingen. Dat is gay.
Noemde je het nou serieus muziek? Meende je dat? Ik zet het altijd standaard tussen aanhalingstekens als het om dat soort "muziek" gaat.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, dan kan Ali in zijn hometown Zaandam hard aan de slag met dat groepje mislukte rappers.
Echt, dat mensen dit soort muziek ophemelen en leuk vinden....
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:57 schreef YokiKater het volgende:
Straks komt Henk terug uit de oefenruimte en dan krijgen we een tirade over Boef. Ik hoop in splitquotes.
Dat dacht ik inderdaad ook toen ik de "song"-tekst voor het eerst las.quote:
Klopt. Als Lennon een microfoon in de wc had gezet als hij diarree had, hadden de opnames daarvan nog minder slecht geklonken dan het "muzikale oeuvre" van BOEF...quote:
GroenLinks als grootste partijquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef LTVDK het volgende:
Binnen zit Mani89. Dit is Met het Oog op Morgen.quote:
Geen hond die het allemaal gaat zitten lezen, maar boeiend...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:17 schreef Mani89 het volgende:
Dit is een prachtige toevoeging voor deze SC.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
De grote Henk Lettering™ Splitsquote-post
[..]
Je kunt ze doorgaans beter in de oven leggen.
[..]
Sinds wanneer luister jij (lees: luistert iemand) naar LTVDK?
[..]
Ik vind "nummer" een gewaagde term om deze ooraids mee aan te duiden.
[..]
Dit.
[..]
Dat is een aanwijzend voornaamwoord.
[..]
Noemde je het nou serieus muziek? Meende je dat? Ik zet het altijd standaard tussen aanhalingstekens als het om dat soort "muziek" gaat.
[..]Best grappig, want ik was al begonnen aan één grote splitsquote voordat ik dit las. Je hebt dus gelijk gekregen.
[..]
Dat dacht ik inderdaad ook toen ik de "song"-tekst voor het eerst las.
[..]
Klopt. Als Lennon een microfoon in de wc had gezet als hij diarree had, hadden de opnames daarvan nog minder slecht geklonken dan het "muzikale oeuvre" van BOEF...
[..]
GroenLinks als grootste partijx 10.000
Nieuwe Wegen 0,2 procent
[..]
Binnen zit Mani89. Dit is Met het Oog op Morgen.
Ik ga dit voortaan gewoon elke donderdagavond (laat) doen.quote:
Ja goed verhaal wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Iemand dood rijden met een busje met de naam Snack Attack
Vergelijkbaar met je succes bij de dames dus?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het dorp waar ik vandaan kom en waar mijn ouders wonen, telt 3 stembureaus. DENK scoort bij alle drie bureaus 0,0 procent.
Alsof Henk dat interessant vindt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met je succes bij de dames dus?
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja die was wel goed.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:16 schreef timmmmm het volgende:
ik ga niet verder terug zoeken naar een post waar ik beter mee kan beledigen. Kansen als Jasmijns voltooide leven doen zich nou eenmaal niet elke dag voor
Nasty.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het motto van dit topic is: "... kent geen tijd"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het motto van dit topic is: "... kent geen tijd"In deze SC is het antwoord op die vraag meestal 'in de harige aars van je dikke moeder'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Terechtquote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik lees nu een post of facebook van iemand waar de zoon vanmiddag verplicht op bezoek moet bij een moskee met de klas. Zal ook worden voor gelezen uit de koran. De zoon geeft aan dat hij dit niet wilt maar dat zien ze dan als spijbelen.
Ik vind het een beetje ver gaan eigenlijk. Een rondleiding is nog tot daar aan toe. Of een kijkje binnen. Maar voorlezen uit de koran?quote:
Gaat die klas daarna ook naar een synagoge?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik lees nu een post of facebook van iemand waar de zoon vanmiddag verplicht op bezoek moet bij een moskee met de klas. Zal ook worden voor gelezen uit de koran. De zoon geeft aan dat hij dit niet wilt maar dat zien ze dan als spijbelen.
Ik vind dat je van alles een beetje mee moet krijgen. Of dat nu de islamitische, christelijke of joodse cultuur is.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje ver gaan eigenlijk. Een rondleiding is nog tot daar aan toe. Of een kijkje binnen. Maar voorlezen uit de koran?
Nja die jongen is al ergens rond de 16 ofzo.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dat je van alles een beetje mee moet krijgen. Of dat nu de islamitische, christelijke of joodse cultuur is.
Dat staat er niet bijquote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gaat die klas daarna ook naar een synagoge?
Wat heeft dat ermee te maken? Lijkt me juist een prima leeftijd om je cultureel wat breder te onderleggen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja die jongen is al ergens rond de 16 ofzo.
Tja, maar voorlezen uit een fantasieboek mag wel achterwege blijven. Geloof moet je kinderen sowieso niet mee lastig vallen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dat je van alles een beetje mee moet krijgen. Of dat nu de islamitische, christelijke of joodse cultuur is.
Waarom zou die als ongelovige naar een moskee willen gaan? :pquote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Lijkt me juist een prima leeftijd om je cultureel wat breder te onderleggen.
Juist omdat hij niet wil gaan, vind ik het een goed idee. Hij oordeelt dus nu al maar heeft geen idee waarover hij oordeelt
Ik hoef geen heroïne te proberen om te weten dat het verslavende rommel is.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:26 schreef timmmmm het volgende:
Vind ook dat iedereen in zijn leven in ieder geval 1x naar de kerk moet. Dan kan je er pas over oordelen of je ergens een mening over vormen.
Nou weet niet of dat zo is. Er wordt nu gesproken over een moskee. Misschien dat die andere nog komen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, maar voorlezen uit een fantasieboek mag wel achterwege blijven. Geloof moet je kinderen sowieso niet mee lastig vallen.
En daarbij komt dat men wel heel policor naar een moskee gaat, maar niet naar een synagoge of kerk.
Kan. Maar ik trok het even wat breder. Veel scholen gaan tegenwoordig langs een moskee, maar dus niet langs een synagoge of kerk.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou weet niet of dat zo is. Er wordt nu gesproken over een moskee. Misschien dat die andere nog komen.
sinds enkele minuten geleden ben je wél te weten gekomen of ze naar een synagoge zijn gegaan? Heb je even gebeld?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, maar voorlezen uit een fantasieboek mag wel achterwege blijven. Geloof moet je kinderen sowieso niet mee lastig vallen.
En daarbij komt dat men wel heel policor naar een moskee gaat, maar niet naar een synagoge of kerk.
Je UI past bij je. Onzin uitkramenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
sinds enkele minuten geleden ben je wél te weten gekomen of ze naar een synagoge zijn gegaan? Heb je even gebeld?
De synagoge staat niet op de planning lees ik nuquote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je UI past bij je. Onzin uitkramen
Nou kijk, point proven dus.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De synagoge staat niet op de planning lees ik nu
twitter:Burgernet_Kland twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 09:40:34Mededeling: Yoki gaat naar buiten. Houd deuren open, dit voorkomt schade. #hetwaaitwelweerover Einde bericht. reageer retweet
Als ze naar de kerk gaan is het juist omgekeerd, bij meneer pastoor moeten de kaken van elkaarquote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar de school heeft tegen de klas gezegd dat als ze niet gaan ze in de problemen komen. Dus dan maar kiezen op elkaar en gaan...
nou nou nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je UI past bij je. Onzin uitkramen
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:48 schreef YokiKater het volgende:
twitter:Burgernet_Kland twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 09:40:34Mededeling: Yoki gaat naar buiten. Houd deuren open, dit voorkomt schade. #hetwaaitwelweerover Einde bericht. reageer retweet
Dordrecht-Roosendaalquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:19 schreef timmmmm het volgende:
Er rijden bussen naar oudrnbosch, maar ik kan ook blijven zitten tot dordt rn daar de sprinter naar zevenbergen pakken. Maar ik kan nergens vinden hoe laat ik er dan ben
En kan je ook vinden hoe laat deze trein in dordrecht is? Over 3 minuten in Krabbedijkequote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Vanaf dordt naar zevenbergen is 19 minuten
Ze gaan om het half uur.
16:23 volgens ns plannerquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En kan je ook vinden hoe laat deze trein in dordrecht is? Over 3 minuten in Krabbedijke
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat religie wel wat minder mag. En lekker prive aangelegenheid. Dus om dan een klas te dwingen naar een gebedshuis te gaan vind ik nogal wat.
En de humanistische / atheïstisch cultuur dan? Of moet die maar weer het onderspit delven?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zegt iemand dat?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En de humanistische / atheïstisch cultuur dan? Of moet die maar weer het onderspit delven?
Had je rechterhand geen zin?quote:
Is daar een youtube van?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Volgens die hard fokkers kom je heel ver met 2 kipfiletjes en een paar elastiekes.
quote:
ik ben linksquote:
ik geloof het wel, maar ik heb hem nog niet kunnen testenquote:
Ik rol gewoon mijn dominos op en douw hem daartussenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Volgens die hard fokkers kom je heel ver met 2 kipfiletjes en een paar elastiekes.
Pizza Shoarma met huisgemaakte knoflooksausquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik rol gewoon mijn dominos op en douw hem daartussen
Is daar een youtube van?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik rol gewoon mijn dominos op en douw hem daartussen
quote:
quote:9.990.464 weergaven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..].
OA-waardig hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Jij begon over Tiny Tim, trouwens)
Je bent wel een beetje vroeg thuis, ben je de oefenruimte weer uitgeschopt?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OA-waardig hè?![]()
(Jij begon over Tiny Tim, trouwens)
Niet geoefend vanavond. Ik was bij m'n ouders op bezoek.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje vroeg thuis, ben je de oefenruimte weer uitgeschopt?
Koekje bij de koffie, leuk hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet geoefend vanavond. Ik was bij m'n ouders op bezoek.
Ach jaquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Koekje bij de koffie, leuk hoor.
Waarom?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach jaVolgende week vrijdag ben ik nog veel vroeger thuis.
Ga je iedereen in het ootje nemen morgen?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn onberispelijke glazen bol vertelt mij dat...
Nee, maar ik verheug me wel op de opening van OA...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je iedereen in het ootje nemen morgen?
Deze was wel leuk.quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo los als de benen van je moeder
Dit gaat over FA's. Harry, als je je hoofd nog hebt, kun je dit dan even beamen?quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is een select gezelschap. Die schijnen in Maybachs te rijden, maar goed. Zoals ik zeg. Select clubje. Beetje hautain.
Ik heb begrepen dat ze een geheimhoudingsverklaring hebben getekend. Doorgaans betekent het schenden ervan dat je hoofd er inderdaad af gaat.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit gaat over FA's. Harry, als je je hoofd nog hebt, kun je dit dan even beamen?
Speculariumquote:Op zaterdag 1 april 2017 21:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze een geheimhoudingsverklaring hebben getekend. Doorgaans betekent het schenden ervan dat je hoofd er inderdaad af gaat.
Die moet het wel bezuren zo te zienquote:
Fylax en Specularium op dezelfde dag terug in het zwart. Wie had dat verwacht...quote:Op zaterdag 1 april 2017 22:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die moet het wel bezuren zo te zien
Heh, wat? Specularium zwart?quote:Op zaterdag 1 april 2017 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fylax en Specularium op dezelfde dag terug in het zwart. Wie had dat verwacht...
Tarkan doet altijd een beetje stoer.quote:Op zaterdag 1 april 2017 22:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die moet het wel bezuren zo te zien
Harry is nog steeds z'n hoofd niet kwijt en is ook nog steeds donkerblauw. En ook Fylax is nog steeds blauw. Loopt allemaal toch weer wat anders dan gedacht.quote:Op zaterdag 1 april 2017 22:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heh, wat? Specularium zwart? [ afbeelding ]
Fylax is een leuk jong, maar ik had al niet echt het idee dat zo'n sub aan zou slaan. Jaren terug hadden we ook PUB toch? Dat kwam ook neer op een grote SC. Mgoed, die zie ik nog wel ergens anders opduiken als modje.
Elfjequote:Op zondag 2 april 2017 03:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry is nog steeds z'n hoofd niet kwijt en is ook nog steeds donkerblauw. En ook Fylax is nog steeds blauw. Loopt allemaal toch weer wat anders dan gedacht.
Overigens heeft onze huis-grappenmaker d4v1d wel mooi het allerlaatste topic en allerlaatste post in YNG gepakt... YNG / Dronken van Shandy
Altijd goedquote:Op zondag 2 april 2017 04:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Allo, allo!
Ik las je befaamde Splitsquote-post terug, dus ik dacht... Ik zwaai even!
quote:Op zondag 2 april 2017 04:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd goed
Vaker zwaaien en langskomenHoe is het verder?
Een vrolijk fluitend vogeltje?quote:
Op zich wel een getrouwe weergave denk ik jaquote:Op zondag 2 april 2017 04:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een vrolijk fluitend vogeltje?
Goed hoor. Zeer waarschijnlijk later deze maand weer aan het werk (eindelijk).
Zoals het er nu naar uitziet voor minstens 3 jaar.quote:Op zondag 2 april 2017 04:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op zich wel een getrouwe weergave denk ik ja.
Oh fijn! Wordt het een leuke werkplek? En is het iets voor op de lange termijn?
Elfletterig binnenkort:quote:Op zondag 2 april 2017 04:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet voor minstens 3 jaar.
quote:
Kwam de moeder van D4v1d langs? Moet dat apparaat ook even verwerken natuurlijkquote:Op zaterdag 1 april 2017 23:32 schreef Specularium het volgende:
Laatst had ik zoveel geswiped, moest ik 12 uur wachten.
Racefiets of stadsfiets?quote:Op zondag 2 april 2017 04:29 schreef moemoe het volgende:
Ik heb een nieuwe fiets nodig.
Graag lees ik later vandaag aan te raden fietsmerken hier van Mani.
Dank u.
quote:Op zondag 2 april 2017 11:36 schreef YokiKater het volgende:
TV / Hoe heet dit nummer, ik ben ten einde raad.
Dit vraagt om een harde remix.
Cube.quote:Op zondag 2 april 2017 04:29 schreef moemoe het volgende:
Dank u.
Hij is gewoon nog steeds blauwquote:
Ja, want ik was ook echt de doelgroep....quote:Op zondag 2 april 2017 12:48 schreef Specularium het volgende:
KLB / Sluiting YNG niet op 1 april
Henk Efteling kan er maar lastig mee omgaan.
De man is schrijver, produceert muziek, is komiek.... - op zich vind ik kunstenaar dan niet zo'n heel rare kwalificatie. Jij wel?quote:Op zondag 2 april 2017 12:03 schreef Specularium het volgende:
Volgens Facebook is Arjen Lubach een kunstenaar.
riazop is een influencer. Lubach presenteert een tv-programma. Dat dat programma steeds invloedrijker begint te worden, maakt hem nog geen influencer.quote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind hem meer een influencer. Of een public figure.
Was een grapje, Elfje. Zie PI. Ik vind al die termen zo nietszeggend.quote:Op zondag 2 april 2017 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
riazop is een influencer. Lubach presenteert een tv-programma. Dat dat programma steeds invloedrijker begint te worden, maakt hem nog geen influencer.
<- Je PI is dezequote:Op zondag 2 april 2017 16:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was een grapje, Elfje. Zie PI. Ik vind al die termen zo nietszeggend.
Dat beschouw ik als een passief-agressieve en sarcastische PI.quote:Op zondag 2 april 2017 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
<- Je PI is deze
Grappig genoeg las ik deze week ergens iets over hoe invloedrijk Zondag met Lubach inmiddels is.
Harry houdt niet van passieve agressiviteit.quote:Op zondag 2 april 2017 16:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een passief-agressieve en sarcastische PI.
Eén stukje muziek, keer 24. En een boel gewauwel... Waardeloos. Maar leg eens uit wat je er zo mooi of goed aan vindt. Misschien ga ik het ooit snappen.quote:
Verspilde moeite.quote:Op zondag 2 april 2017 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén stukje muziek, keer 24. En een boel gewauwel... Waardeloos. Maar leg eens uit wat je er zo mooi of goed aan vindt. Misschien ga ik het ooit snappen.
Doe mij maar muziek mét melodie, die fris is geproduceerd. Dit bijvoorbeeld; komt nog gewoon uit Nederland ook.quote:
Jaquote:Op zondag 2 april 2017 16:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De man is schrijver, produceert muziek, is komiek.... - op zich vind ik kunstenaar dan niet zo'n heel rare kwalificatie. Jij wel?
Jammer dat Ajax geen afstand heeft genomen. 2-1 is niks, wat doelsaldo betreft. Kijk, als ze nou met 4-0 hadden gewonnen, hadden ze een mooie stap gezet. Maar nu kan Feyenoord zich gewoon nog een nederlaag permitteren en dan toch op doelsaldo kampioen worden. Als Ajax niet zelf ook punten verspeelt, want Ajax heeft een zwaar programma met o.a. PSV én Europees voetbal voor de boeg.quote:Op zondag 2 april 2017 17:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je een beetje genoten van de wedstrijd?
En op basis waarvan beoordeel jij zijn kwaliteit als boekenschrijver als onvoldoende? Je hebt z'n boeken gelezen?quote:Op zondag 2 april 2017 17:30 schreef timmmmm het volgende:
Als ik wat schrijf of bedenk ben ik ook niet ineens een kunstenaar, het moet wel een beetje kwaliteit hebben dan.
Net zoals jouw gemiddelde post.quote:Op zondag 2 april 2017 17:56 schreef Specularium het volgende:
Beetje op de ramen van de buren schijten en dat kunst noemen.
Ik gebruik door hem geschreven broddelwerk in 'sketches' als graadmeter.quote:Op zondag 2 april 2017 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En op basis waarvan beoordeel jij zijn kwaliteit als boekenschrijver als onvoldoende? Je hebt z'n boeken gelezen?
Insinueer je nu dat ik uit een woestijn kom, kut kaaskop met je onbesneden lul, ga toch boerenkool eten man, heb je enig idee hoe beledigend dat is?quote:Op zondag 2 april 2017 18:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik noem mijn posts dan ook geen kunst, zandfreggel.
Ik had je ook een Limburger kunnen noemen, kom je nog goed weg.quote:Op zondag 2 april 2017 18:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik uit een woestijn kom, kut kaaskop met je onbesneden lul, ga toch boerenkool eten man, heb je enig idee hoe beledigend dat is?
Misschien heb je ook wel gelijk, had niet zo moeten reageren sorry.quote:Op zondag 2 april 2017 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had je ook een Limburger kunnen noemen, kom je nog goed weg.
quote:Op zondag 2 april 2017 18:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien heb je ook wel gelijk, had niet zo moeten reageren sorry.
met of zonder je kinderen?quote:Op zondag 2 april 2017 18:33 schreef Tem het volgende:
Ik was dus vorige week in Limburgman man man.
Even jeugdbescherming bellen, je zal ze wel meer dan een seconde verliezen.quote:Op zondag 2 april 2017 18:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Met, maar die heb ik geen seconde uit het oog verloren.
Even je account door de shredder halen, Achmed.quote:Op zondag 2 april 2017 18:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even jeugdbescherming bellen, je zal ze wel meer dan een seconde verliezen.
Ja hallo als jij zo dom bent om met de kinderen naar Limburg te gaan, ben je wel helemaal 100% joh gek?quote:Op zondag 2 april 2017 18:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Even je account door de shredder halen, Achmed.
Nou en?quote:Op zondag 2 april 2017 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Das een Koerd, Aleviet of een Arabier.
Ik dacht leuk. Naja, ik.... mijn vriendin. Drielandenpunt met labyrint en of ander gare heide met een pannekoekenhuis. Beetje minnetjes allemaal en gulpener bier vind ik goor.quote:Op zondag 2 april 2017 18:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja hallo als jij zo dom bent om met de kinderen naar Limburg te gaan, ben je wel helemaal 100% joh gek?
Dus je bent nuchter op aandringen van je meisje vrijwillig naar Limburg gegaan? Wordt steeds beter en beter met jou.quote:Op zondag 2 april 2017 18:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht leuk. Naja, ik.... mijn vriendin. Drielandenpunt met labyrint en of ander gare heide met een pannekoekenhuis. Beetje minnetjes allemaal en gulpener bier vind ik goor.
Wel een prachtig uitzicht daar.quote:Op zondag 2 april 2017 18:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht leuk. Naja, ik.... mijn vriendin. Drielandenpunt met labyrint en of ander gare heide met een pannekoekenhuis. Beetje minnetjes allemaal en gulpener bier vind ik goor.
Zero fucks are given. HOOR JE DAT!!!??quote:Op zondag 2 april 2017 18:46 schreef Triggershot het volgende:
Danny ff DM gestuurd om FA-schap van een zekere persoon (of twee) hier te herzien.
Oke AK fanboy. Kijken wie het langs blijft.quote:Op zondag 2 april 2017 18:46 schreef Triggershot het volgende:
Danny ff DM gestuurd om FA-schap van een zekere persoon (of twee) hier te herzien.
Dan sla ik Danny.quote:Op zondag 2 april 2017 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zero fucks are given. HOOR JE DAT!!!??
Impliceer je nou dat Danny een soort van Erdogan is?quote:Op zondag 2 april 2017 18:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Oke AK fanboy. Kijken wie het langs blijft.
Dat worden twee admins erbij, met zulke aanbevelingsbrievenquote:Op zondag 2 april 2017 18:46 schreef Triggershot het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2017 18:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat Danny een soort van Erdogan is?
Danny heeft geen snorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn dan ook Trigulenisten, ik infiltreer FOK! met mijn mannetjes.quote:Op zondag 2 april 2017 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat worden twee admins erbij, met zulke aanbevelingsbrieven
Ik infiltreer je moeder met mijn mannetjequote:Op zondag 2 april 2017 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het zijn dan ook Trigulenisten, ik infiltreer FOK! met mijn mannetjes.
Many tried.quote:Op zondag 2 april 2017 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik infiltreer je moeder met mijn mannetje
Gaat wel sneller hier.quote:Op zondag 2 april 2017 19:02 schreef eight het volgende:
NWS / Weer kopschoppers, afkomst laat zich raden.
Slotje lijkt me logisch
Furry's?quote:Op zondag 2 april 2017 19:12 schreef YokiKater het volgende:
Mijn halve huis stinkt weer naar de wiet, kutjunks. Ik moet echt snel weg hier, vanmiddag zag ik ook al 3 furry's lopen.
Ik moest opeens hier weer aan denken:quote:Op zondag 2 april 2017 18:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik noem mijn posts dan ook geen kunst, zandfreggel.
Ik weet nog dat ik ooit grapte dat het "komische duo" Tem & Specularium zou worden benoemd tot NWS-mod. Inmiddels zijn ze gebroederlijk Forum Admins... - De realiteit is nog ernstiger dan de grap ooit was...quote:Op zondag 2 april 2017 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat worden twee admins erbij, met zulke aanbevelingsbrieven
Wat is jouw favoriete PSB nummer?quote:Op zondag 2 april 2017 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik ooit grapte dat het "komische duo" Tem & Specularium zou worden benoemd tot NWS-mod. Inmiddels zijn ze gebroederlijk Forum Admins... - De realiteit is nog ernstiger dan de grap ooit was...
Het is zoiets als bij wijze van grap zeggen dat Donald Trump vast ooit minister van handel wordt, om een paar jaar later te zien gebeuren dat hij president wordt.
Dat heet The Survivors en is geen single geweest; stamt uit 1996. Favoriete single stamt uit dezelfde tijd: A Red Letter Day.quote:
Ken ik niet maar de meeste nummers die ik van ze ken zijn uit de jaren 80.quote:Op zondag 2 april 2017 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heet The Survivors en is geen single geweest; stamt uit 1996. Favoriete single stamt uit dezelfde tijd: A Red Letter Day.
Dat is bij veel mensen zo... dat terwijl hun carrière inmiddels - zonder onderbreking - loopt van 1985 tot nu. Ze hebben dus al een jaartje of 27 buiten de 80s achter de rug.quote:Op zondag 2 april 2017 21:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ken ik niet maar de meeste nummers die ik van ze ken zijn uit de jaren 80.
Heb je moemoe al een fietsadvies gegeven?quote:
Nee. Maar ik zeg doen, gewoon doen. Fietsen is fantastisch.quote:Op zondag 2 april 2017 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je moemoe al een fietsadvies gegeven?
Wat zijn furry's dan?quote:Op zondag 2 april 2017 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, serieus. 3 stuks, ik heb er ook beelden van want ze liepen langs een bewakingscamera.
Bedankt voor de tip. Ik ga met specularium, die vindt dit helemaal te gek.quote:Op zondag 2 april 2017 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is bij veel mensen zo... dat terwijl hun carrière inmiddels - zonder onderbreking - loopt van 1985 tot nu. Ze hebben dus al een jaartje of 27 buiten de 80s achter de rug.
NB: Mocht je het interessant vinden, ze treden in juli op in Amsterdam (Carré). Ik ga zelf niet, want het is dezelfde show die ik in november al in Tilburg heb gezien. Love Comes Quickly zit in de set...
Specularium is toch de laan uitgestuurd?quote:Op zondag 2 april 2017 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik ooit grapte dat het "komische duo" Tem & Specularium zou worden benoemd tot NWS-mod. Inmiddels zijn ze gebroederlijk Forum Admins... - De realiteit is nog ernstiger dan de grap ooit was...
Het is zoiets als bij wijze van grap zeggen dat Donald Trump vast ooit minister van handel wordt, om een paar jaar later te zien gebeuren dat hij president wordt.
En ze raken hierdoor seksueel opgewonden. Weet ik via een vriend.quote:Op zondag 2 april 2017 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mensen die het leuk vinden om in een dierenpak rond te lopen.
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet, maar hij zou zich wel vermaken. Het is visueel fraai en er zitten altijd wel wat herkenbare nummers tussen.quote:Op zondag 2 april 2017 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik ga met specularium, die vindt dit helemaal te gek.
Ja, het is een apart volkje.quote:Op zondag 2 april 2017 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ze raken hierdoor seksueel opgewonden. Weet ik via een vriend.
Ja, maar dat was de vraag niet. Er wordt deskundig advies van je verwacht.quote:Op zondag 2 april 2017 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zeg doen, gewoon doen. Fietsen is fantastisch.
quote:Op zondag 2 april 2017 04:29 schreef moemoe het volgende:
Dank u.
Ik zou een Trek Madone kopen. Die gaan echt hard.quote:Op zondag 2 april 2017 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar dat was de vraag niet. Er wordt deskundig advies van je verwacht.
[..]
Nee, hij is alleen z'n hoofd kwijt. Volgens Fokker dan.quote:Op zondag 2 april 2017 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Specularium is toch de laan uitgestuurd?
"een vriend".... ja ja...quote:Op zondag 2 april 2017 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ze raken hierdoor seksueel opgewonden. Weet ik via een vriend.
Wie weet wat ze er onder hebben...quote:Op zondag 2 april 2017 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mensen die het leuk vinden om in een dierenpak rond te lopen.
[ afbeelding ]
Lekker aan de lsd, genieten.quote:Op zondag 2 april 2017 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik ga met specularium, die vindt dit helemaal te gek.
Een onderbroek met hemd van de HEMA?quote:Op zondag 2 april 2017 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie weet wat ze er onder hebben...
Maar wat zou daar onder zitten... ?quote:Op zondag 2 april 2017 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een onderbroek met hemd van de HEMA?
Mani en Efteling zitten zonder shirt bij die boom.quote:Op zondag 2 april 2017 22:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond die chick in Domino Dancing altijd wel lekker.
Lekker worstelen in de branding.quote:Op zondag 2 april 2017 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mani en Efteling zitten zonder shirt bij die boom.
Ik vind dat eigenlijk best meevallen. Neil houdt er ook niet van om een "gay band" genoemd te worden. Veruit de meeste van hun nummers hebben niks met dat onderwerp te maken; slechts een handjevol gaat erover. En dan meestal ook nog in bedekte termen.quote:
Misschien niet inhoudelijk, maar de muziek in combinatie met de stem klinkt gewoon heerlijk homosensueel. Dat valt niet te ontkennen.quote:Op zondag 2 april 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk best meevallen. Neil houdt er ook niet van om een "gay band" genoemd te worden. Veruit de meeste van hun nummers hebben niks met dat onderwerp te maken; slechts een handjevol gaat erover. En dan meestal ook nog in bedekte termen.
Voor mij zijn Tennant / Lowe simpelweg geweldige songwriters. Ik houd van pop, ik houd van goed geproduceerde muziek, ik houd van mooie liedjes.... Als jochie van 10-11 jaar ging ik muziek luisteren en liedjes van de radio opnemen. Daar zaten de Pet Shop Boys, toen mateloos populair, al snel tussen. En ik heb nooit behoefte gezien om er niet meer naar te luisteren; integendeel. Hun carrière is eigenlijk alleen maar indrukwekkender en intrigerender geworden sindsdien.
Ik snap wat je bedoelt, maar dat komt omdat veel mensen zo bekrompen zijn dat ze (hoofdzakelijk) elektronische popmuziek graag als gay wensen te labelen. Dat soort labels worden alleen maar geplakt om het verder niet serieus te hoeven nemen. Je zou namelijk eens moeten onderkennen dat het stiekem best goed is. Hetzelfde zie je met als dat "guilty pleasure"-geneuzel in shows als DWDD. Sneu gedoe...quote:Op zondag 2 april 2017 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien niet inhoudelijk, maar de muziek in combinatie met de stem klinkt gewoon heerlijk homosensueel. Dat valt niet te ontkennen.
Maar ik vind het ook goed.quote:Op zondag 2 april 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar dat komt omdat veel mensen zo bekrompen zijn dat ze (hoofdzakelijk) elektronische popmuziek graag als gay wensen te labelen. Dat soort labels worden alleen maar geplakt om het verder niet serieus te hoeven nemen. Je zou namelijk eens moeten onderkennen dat het stiekem best goed is. Hetzelfde zie je met als dat "guilty pleasure"-geneuzel in shows als DWDD. Sneu gedoe...
Nee, dat was me echt compleet onduidelijk....quote:Op zondag 2 april 2017 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze vochten om een meisje, dat weet je hè? Overigens heeft een fan onlangs een grappig detail in de videoclip ontdekt.
[ afbeelding ]
In 2016, dus 28 jaar later, brachten de Pet Shop Boys een track met de titel Pazzo! uit.
quote:Op zondag 2 april 2017 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Ja dat afberen op helikoptertjes en ME busjes, dat is pas fascinerend.
Morrissey is ook gay maar een übergod.quote:Op zondag 2 april 2017 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Deze clip is ook wel gay, vooral als een van de bandladen wordt ondergespoten door de slurf van een olifant.
Morrissey is misschien wel het allermooiste wat de jaren '80 heeft voortgebracht. Niet alleen voor de muziek, maar ook als mens.quote:
Gewoon een doodnormaal woord als titel gebruiken en dat dat woord toevallig ook tig jaar geleden in een videoclip te zien was en dat iemand dat dan ziet als een speciale boodschap.. Vind ik raar.quote:Op zondag 2 april 2017 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, ik zal er snel over ophouden. Tem begon.
Is er nog helikopternieuws?
[ afbeelding ]
Ja fijn, iemand die vleeseters met pedofielen vergelijkt....quote:Op zondag 2 april 2017 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morrissey is misschien wel het allermooiste wat de jaren '80 heeft voortgebracht. Niet alleen voor de muziek, maar ook als mens.
Ik zie het niet als speciale boodschap, maar gewoon als een grappige toevalligheid. En ik kwam er alleen maar op omdat die videoclip toevallig ter sprake werd gebracht hier.quote:Op zondag 2 april 2017 22:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon een doodnormaal woord als titel gebruiken en dat dat woord toevallig ook tig jaar geleden in een videoclip te zien was en dat iemand dat dan ziet als een speciale boodschap.. Vind ik raar.
En er is geen bijzonder helikopternieuws.
Ik kan makkelijk zonder helikopternieuws. En anders vlieg ik gewoon zelf, maak je maar geen zorgen.quote:Op zondag 2 april 2017 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie het niet als speciale boodschap, maar gewoon als een grappige toevalligheid. En ik kwam er alleen maar op omdat die videoclip toevallig ter sprake werd gebracht hier.
We leven met je mee. Het weekend vliegt voorbij zo....
Ze deden maar wat. Er was helemaal geen script voor de videoclip...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |