Is die blonde kerel met die vierkante kop daar nog?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het RTL nieuws ook niet alles.. zo gemaakt grappig en geforceerd gezellig..
Nee, maar meneer 4E was naar het vuurwerk kijken buiten. Groot gelijk, want ik was onder zeilquote:
Ik zat alleen op de vrouwen te letten, maar dat was meer vanwege de irritatiefactorquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Is die blonde kerel met die vierkante kop daar nog?
Hehehehequote:Op donderdag 30 maart 2017 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar meneer 4E was naar het vuurwerk kijken buiten. Groot gelijk, want ik was onder zeil
Het plan was om naar Scheveningen te gaan, alleen moest dat dan met de auto en dan moet je daar verplicht blijven, want ik ga niet met knallend vuurwerk rijden. bla bla bla, gedoe, dus uiteindelijk maar thuis gebleven als een echtpaar van 60 jaar en die gaan zelfs nog weg.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat alleen op de vrouwen te letten, maar dat was meer vanwege de irritatiefactorDus geen idee.
Oh diequote:
Hier hetzelfde probleem.. Twijfelde tussen Scheveningen of hofvijver maar wil ook niet terug met vuurwerk..quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het plan was om naar Scheveningen te gaan, alleen moest dat dan met de auto en dan moet je daar verplicht blijven, want ik ga niet met knallend vuurwerk rijden. bla bla bla, gedoe, dus uiteindelijk maar thuis gebleven als een echtpaar van 60 jaar en die gaan zelfs nog weg.
Ik heb me prima vermaakt thuis.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem.. Twijfelde tussen Scheveningen of hofvijver maar wil ook niet terug met vuurwerk..
Thuis is toch lekker
Wat een make-up.quote:
Hahaquote:
Scheveningen ging het vuur ruim een half uur te laat aan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem.. Twijfelde tussen Scheveningen of hofvijver maar wil ook niet terug met vuurwerk..
Thuis is toch lekker
Ja, ze hadden problemen met de ontstekingquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Scheveningen ging het vuur ruim een half uur te laat aan.
Ja uiteindelijk dus maar van onderaf aan, dan flikkert de stapel natuurlijk om.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze hadden problemen met de ontsteking
Koekoek...quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk dus maar van onderaf aan, dan flikkert de stapel natuurlijk om.![]()
Ben jij de kerstman?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haha
Zei je moeder ook vannacht
Haha
Hoho
HOHOHOHOHOHO![]()
BIEM !!!!
Die zaak loopt vast op rolletjes.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:39 schreef Rozevla het volgende:
" Koos Alberts spant proces aan "
Rechter oordeelt : Koos het is een verloren zaak je hebt toch geen poot om op te staan
Ja, was een verzamelbundel met al jouw posts. Heb het al 3 keer gelezen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:39 schreef HRC2020 het volgende:
Hebben jullie het boekenweekgeschenk al gelezen
Eerst probeert ie de hele zaal nog even in beweging te krijgen door te zingenquote:
Uberkullie, de gebundelde werken van 2012 tot 2017quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, was een verzamelbundel met al jouw posts. Heb het al 3 keer gelezen.
shit, ik moest lachenquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Eerst probeert ie de hele zaal nog even in beweging te krijgen door te zingen
Hooooooooooofd schouders
WIEL EN FRAME WIEL EN FRAME !!!!!
haha, zit je hier al zo langquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:41 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Uberkullie, de gebundelde werken van 2012 tot 2017
Waarom klinkt dat wel typisch 4ebe?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt thuis.
Op de bank.
Slapend.fml
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk dus maar van onderaf aan, dan flikkert de stapel natuurlijk om.![]()
Ik mis nog wat...quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat wel typisch 4ebe?
[..]!!!!
ja, beetje domquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat wel typisch 4ebe?
[..]!!!!
Jaaa, hier ook. Hele tafel volquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis nog wat...
Nachtsnacken
Jammer dat ik dit gemist heb.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de oude haags viel nog reuze mee vergeleken met dit
En drankquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, hier ook. Hele tafel volen nog veels te veel spul wat überhaupt niet open ging
Wees vooral blij.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit gemist heb.
Waar woonde jij ook alweer in Den Haag?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En drankMaar niet teveel.
Ik ben nu preischotel aan het maken. Als jij je raam open zet dan ruik je het
Jamaar.. die hele fles champagnequote:Op donderdag 30 maart 2017 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En drankMaar niet teveel.
Ik ben nu preischotel aan het maken. Als jij je raam open zet dan ruik je het
4ebe woont in Moerwijkquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar woonde jij ook alweer in Den Haag?
hahaquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:45 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Geregistreerd opdonderdag 23 december 2010 @ 17:38
Groente en Fruitbuurt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar woonde jij ook alweer in Den Haag?
Ik had Baileys en Wodka Redbullquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar.. die hele fles champagne
NU?!
Stationsbuurt is ook HEEL LEUK.quote:
En... bevalt het?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik woon hier nu al zeven jaar, in Den Haag dus
ZEVEN jaar
Dan ben je geen echte Hagenees.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik woon hier nu al zeven jaar, in Den Haag dus
ZEVEN jaar
Nee, dat was een gebbetje.quote:
Ehuh.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stationsbuurt is ook HEEL LEUK.
Vooral in de avond.
Ik ben ook import en ik ben er een jaar tussenuit geweestquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte Hagenees.
Altijd lachen als ik moest overstappen bij de Haagse Marktquote:
Foei.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook import en ik ben er een jaar tussenuit geweest
Sorry, leuker wordt het niet vandaag.quote:
Ik kom daar niet graag.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd lachen als ik moest overstappen bij de Haagse Marktman man man man man man man...
Is het parkeren daar een beetje te doen? Alles betaald enz?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Foei.
Ik woon in het mooie pittoreske Loosduinen.
Yessquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aha en jij Mariahoeve toch?
.. dat klinkt zo echt ranzig manquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had Baileys en Wodka Redbull![]()
Ja, nu... ik was vanmiddag in slaap gevallen en ik was pas om half 8 wakker gewordenen nu pas zin om te koken.
jawel, maar niet mijn stadquote:
zo voel ik mij ook echt nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte Hagenees.
Sterker nog.quote:
Met deze slogan kan je zo telefoniste bij de belastingdienst worden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, leuker wordt het niet vandaag.
Nee, (nog) geen betaald parkeren.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het parkeren daar een beetje te doen? Alles betaald enz?
Misschien ben ik dat wel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met deze slogan kan je zo telefoniste bij de belastingdienst worden.
Dan ga ik maar slapen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, leuker wordt het niet vandaag.
Nee precies.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sterker nog.
Ik kom daar nooit.
Niks te zoeken daar.
Hier ook (nog) niet.. hopelijk komt dat ook niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, (nog) geen betaald parkeren.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat wel.
Misschien ook niet.
De eerste dag dat ik hier kwam was Dev mee en toen waren we in de tram en zei ik zo luidruchtig als dat ik atlijd ben "ZO, WEL VEEL HOOFDDOEKEN HIER ZEG". Toen zei die maar even snel dat dat niet echt slim wasquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stationsbuurt is ook HEEL LEUK.
Vooral in de avond.
Hehe.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga ik maar slapen.
Moet 6 hele uren werken morgen.
Devquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De eerste dag dat ik hier kwam was Dev mee en toen waren we in de tram en zei ik zo luidruchtig als dat ik atlijd ben "ZO, WEL VEEL HOOFDDOEKEN HIER ZEG". Toen zei die maar even snel dat dat niet echt slim was![]()
Stelletje graaiers zijn het, wordt overal ingevoerd. Walgelijkquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier ook (nog) niet.. hopelijk komt dat ook niet.
Ja.. maar kan me zo niet voorstellen dat het zo blijft eigenlijkquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier ook (nog) niet.. hopelijk komt dat ook niet.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De eerste dag dat ik hier kwam was Dev mee en toen waren we in de tram en zei ik zo luidruchtig als dat ik atlijd ben "ZO, WEL VEEL HOOFDDOEKEN HIER ZEG". Toen zei die maar even snel dat dat niet echt slim was![]()
Tegenwoordig kan dat wel, ze verstaan je toch niet meer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ssssst onheilsprofeetquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. maar kan me zo niet voorstellen dat het zo blijft eigenlijk
ja? nee hier nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, op zich..
Ik knal er ook alles uit, gaat altijd goed.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat wel, ze verstaan je toch niet meer.
Meestal verstaan ze het toch nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja? nee hier niet
en jij bent ook klein toch, jeejtje meid PAK ZE
True, ook op plekken waarvan je denkt: WAAROM???quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stelletje graaiers zijn het, wordt overal ingevoerd. Walgelijk
Ja, klopt. Ze willen maar 1 ding, geld geld geld.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, ook op plekken waarvan je denkt: WAAROM???
TOP STRAATquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Den Helderstraat bijvoorbeeld.. echt.. niets bijzonders daar.. BAM betaald parkeren!!
Omdat alles onbetaalbaar is geworden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, ook op plekken waarvan je denkt: WAAROM???
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:59 schreef HPLC het volgende:
Ik ben maar 1 keer in Den Haag geweest, haha
Waarom?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:59 schreef HPLC het volgende:
oh is dat echtquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal verstaan ze het toch nietIk denk dat het daar aan ligt.
Dat is wel echt debiel ja. Levensgevaarlijk ook.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:00 schreef Crack_ het volgende:
Als ik dan nog meer over Den Haag mag zeggen, haal dat fietspad door het centrum weg
Echt serieus wtf
Was zelfs nog personeelsuitje van mijn stage, anders stond de teller op 0.quote:
De laatste keer dat ik er was ben ik er met gierende banden snel naar huis geredenquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:59 schreef HPLC het volgende:
Dat weet ik nog ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was met ik er met gierende banden snel naar huis gereden
Had ook echt verwacht dat ze hem weg zouden laten met die verbouwingen enzoquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel echt debiel ja. Levensgevaarlijk ook.
Ik woon er prima.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was zelfs nog personeelsuitje van mijn stage, anders stond de teller op 0.
Verder valt er nou toch ook weer niet heel veel te beleven.
Daar zit / zat een PostNL depotquote:
Was dat met dat uitgaan? Of was dat iets andersquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was ben ik er met gierende banden snel naar huis gereden
Ja klopt. Een ander alternatief is er eigenlijk ook niet trouwens.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had ook echt verwacht dat ze hem weg zouden laten met die verbouwingen enzotoen moest je toch al omfietsen, maar neeeeee
Zat ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zit / zat een PostNL depot
Uitgaan in Den Haag is dan weer echt kutquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was dat met dat uitgaan? Of was dat iets anders
True truequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:00 schreef Crack_ het volgende:
Als ik dan nog meer over Den Haag mag zeggen, haal dat fietspad door het centrum weg
Echt serieus wtf
Ja deels eens. Is vooral laatste jaren kut geworden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uitgaan in Den Haag is dan weer echt kut
Jawel, gewoon die straat erachter en dan over spui weer normaalquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Een ander alternatief is er eigenlijk ook niet trouwens.
Ja, toen ik als BOB werd aangewezen en zij daar maar bleven plakkenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was dat met dat uitgaan? Of was dat iets anders
Onzin.quote:
De binnenstad zijn ze wel echt mooi aan het opknappen, met die nieuwe passage enzo. Wel echt nice.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:02 schreef Crack_ het volgende:
Den Haag is wel leuke stad zo voor dagje weg enzo ook hoor
Wordt steeds minder...quote:
kom we klappen ze de moederquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, toen ik als BOB werd aangewezen en zij daar maar bleven plakken
Daar prik ik gewoon zo doorheen, damequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meerWil gewoon even stoer doen.
dat is niet echt aan te bevelen met al dat laad/los vrachtverkeer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, gewoon die straat erachter en dan over spui weer normaal
Jammer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar prik ik gewoon zo doorheen, dame
Ja ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:59 schreef HPLC het volgende:
Heel serieus te nemen als je net zegt er maar een keertje te zijn geweestquote:
moet eerst gebeuren denk ik voordat ze dat veranderenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True truedat daar niet dagelijks ongelukken gebeuren.
Totaal ook niet duidelijk dat daar een fietspad is...
Wel jammerquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja deels eens. Is vooral laatste jaren kut geworden.
Jij bent zo aan iddquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:05 schreef HPLC het volgende:
maar ik ben ook maar 2 keer in mijn leven uit geweest
Ik vind het CS echt mooi geworden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De binnenstad zijn ze wel echt mooi aan het opknappen, met die nieuwe passage enzo. Wel echt nice.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:05 schreef Crack_ het volgende:
Heel serieus te nemen als je net zegt er maar een keertje te zijn geweest
Moet daar nog steeds een keer heen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het CS echt mooi geworden.
Even buiten beschouwing laten van wat het kost
Ja en vast door een architect ontworpen die niet eens zelf fietstquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel serieus te nemen als je net zegt er maar een keertje te zijn geweest
[..]
moet eerst gebeuren denk ik voordat ze dat veranderen
en het is net nieuw dus zal wel niet
[..]
Wel jammer
Binnenstad is sowieso al mooooiquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De binnenstad zijn ze wel echt mooi aan het opknappen, met die nieuwe passage enzo. Wel echt nice.
Ohquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat is niet echt aan te bevelen met al dat laad/los vrachtverkeer.
Je krijgt er geen spijt vanquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet daar nog steeds een keer heen.
Het is en blijft drama, welk alternatief je ook kiest. Of je moet ze allemaal door de grote markt parkeergarage loodsen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Binnenstad is sowieso al mooooinu nog beter yeees
[..]
Oh
Allemaal over lange voorhout! Maar zit je weer met die markt, en is wel om. Gaan mensen hier toch niet doen
hehehe, maar truequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het CS echt mooi geworden.
Even buiten beschouwing laten van wat het kost
maak t dan godverdomme andere kleur ofzoquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en vast door een architect ontworpen die niet eens zelf fietst
ja pfff echt vermoeiendquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Lijkt me echt kut in zo'n grote stad wonen, hele tijd opletten in die auto of op de fiets pff
Geloof ik zo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je krijgt er geen spijt van
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Langzamerhand zijn de stadsgrenzen van Den Haag ook aan het verschuiven. Kwestie van tijd voor we Rotterdam opslokken, en nog erger Amsterdam.
Ik vond het wel een drama om door Den Haag te rijden, zeker in het donker terwijl het regentquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Lijkt me echt kut in zo'n grote stad wonen, hele tijd opletten in die auto of op de fiets pff
Nee, zelfs wij simpele burgers kunnen dit low budget bedenkenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe, maar true
Die tramlijn van RR vind ik ook mooi
[..]
maak t dan godverdomme andere kleur ofzo
of overal fietstekentjes op de vloer, wee ik het.. zo moeilijk is het toch niet
Goede investering welquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is en blijft drama, welk alternatief je ook kiest. Of je moet ze allemaal door de grote markt parkeergarage loodsen.
hehehe, ohhhgod sommige straatjes hier echt whaaattheefakquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Als je de weg niet kent is het wel tof hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond het wel een drama om door Den Haag te rijden, zeker in het donker terwijl het regent
Mja, als je niet bekend bent in DH kan ik het me voorstellen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond het wel een drama om door Den Haag te rijden, zeker in het donker terwijl het regent
Utrecht, nog zo'n pareltje. Misschien wel de ergste van allemaal.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, als je niet bekend bent in DH kan ik het me voorstellen.
Ik vind het ook niet echt heel prettig om door Damsco of Roffa te moeten rijden
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je de weg niet kent is het wel tof hoor.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nee, hahahaha. Was keer met hele grote auto en dat was heel engik reed nie
Haha, kan ik me voorstellen. Vooral als je er niet bekend bentquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, als je niet bekend bent in DH kan ik het me voorstellen.
Ik vind het ook niet echt heel prettig om door Damsco of Roffa te moeten rijden
waarheid, amen broeder, amenquote:
ja blaze die fakkelquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom, we gaan samen de wereld beter maken.
Ik kom niet meer in Utrecht, puur omdat ze nog steeds bezig zijn met verbouwen..quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Utrecht, nog zo'n pareltje. Misschien wel de ergste van allemaal.
Meh.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:10 schreef Crack_ het volgende:
Dat was zo'n straat die niet rechtliep maar met gekke tuintjes en shit en we waren verdwaald en duurde zooo lang
Edit: we moesten van Wateringen naar Regentesselaan
Ja, dus dat.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom niet meer in Utrecht, puur omdat ze nog steeds bezig zijn met verbouwen..
Eerst hadden ze een kanaaltje, kanaaltje leegpompen en een weg van maken.
Nu de weg weg en er weer een kanaaltje van makenque?
Eens, zelfs als ik naar DH centrum moet, neem ik het ov.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar.
Meestal neem ik dan ook de trein als ik ergens in een stad moet zijn.
eht he daaayum das di libiquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaEn dan tussendoor pizza eten.
En over 10 jaar: zullen we er weer een weg van maken?quote:
stoned en shit en pizza's etenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm weet niet wat hier staat maar ik vind het mooi.
Dat heb ik met de Valkenboslaan, die is geloof ik 6x anders geworden de afgelopen 10 jaar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En over 10 jaar: zullen we er weer een weg van maken?
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging altijd met de auto wiet halen in het centrum![]()
![]()
![]()
Gewoon parkeren waar niet mocht maar was toch snel
Echt echt baaaad jonge
quote:
eigenlijk niet, ben zo'n stompie die altijd braaf voor rood licht wacht enzoquote:
Zeer verstandig, met de auto.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eigenlijk niet, ben zo'n stompie die altijd braaf voor rood licht wacht enzo
ja aanrader mattiequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toch maar eens voor kijken dan
haha kom drinken danquote:
ja hij heeft volcanoquote:
Zijn ze daar nu nog steeds mee bezig?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik met de Valkenboslaan, die is geloof ik 6x anders geworden de afgelopen 10 jaar.
En naar hoofddoeken schreeuwt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eigenlijk niet, ben zo'n stompie die altijd braaf voor rood licht wacht enzo
hahahaquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeer verstandig, met de auto.
baas boksquote:
te voet hoeft niequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeer verstandig, met de auto.
hehe, echniequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze daar nu nog steeds mee bezig?
[..]
En naar hoofddoeken schreeuwt.
Ik reed daar gister weer eens, is nu een ovonde geworden. Is wel klaar ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze daar nu nog steeds mee bezig?
[..]
En naar hoofddoeken schreeuwt.
Ja doe ik ook altijdquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha![]()
Dat sowieso natuurlijk, maar had t over te voet en met de fiets
Oh zo ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha![]()
Dat sowieso natuurlijk, maar had t over te voet en met de fiets
Ik ga het Devvie vragenquote:
Ik voel me altijd volslagen voor gek staan, want ik had eigenlijk al 3938x over kunnen steken.quote:
lol.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Wij hebben hier maar 1 stoplicht
maar ik denk altijd, heb toch geen haast?!quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel me altijd volslagen voor gek staan, want ik had eigenlijk al 3938x over kunnen steken.
Vrij regelmatig via waquote:
Ja en dat.. en: het is mijn eigen schuld als ik nu aangereden word.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ik denk altijd, heb toch geen haast?!
Wij ookquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Wij hebben hier maar 1 stoplicht
Zal ik doenquote:
Nou dat is een gemis!quote:
Nou, ik woon hier nu dus 7 jaar.. En ik woonde nog thuis toen ik met hem had (en daarna ook nog in Den Haag, was beginnnn)..quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrij regelmatig via waGaat eigenlijk nog best ver terug... Denk van voor 2010 oid
Merk het..quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou dat is een gemis!
[..]
Nou, ik woon hier nu dus 7 jaar.. En ik woonde nog thuis toen ik met hem had..
Ik probeer uit te rekenen hoeveel jaar ik hier woon, maar dat is 1 grote blurquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou dat is een gemis!
[..]
Nou, ik woon hier nu dus 7 jaar.. En ik woonde nog thuis toen ik met hem had (en daarna ook nog in Den Haag, was beginnnn)..
Is makkelijk hier, want was begin schooljaarquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer uit te rekenen hoeveel jaar ik hier woon, maar dat is 1 grote blur
Hm, in dat geval voor september 2008quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is makkelijk hier, want was begin schooljaar
En, bevalt het?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, in dat geval voor september 2008
quote:
En dan tot ongeveer eind 2012quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, in dat geval voor september 2008
quote:
Oh geen idee, doe dat nooit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:22 schreef Crack_ het volgende:
AMAAAA?! hoe de fuck doe je die zoutoplossing op je oor man voor zevn-tien minuten
Weer thuisquote:
Ahh fijnquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, zou niet anders meer willen.
Nee, maar serieus. Locatie is goed, faciliteiten (OV) prima en het is hier nog best rustig wonen.
ohquote:
Ohh, nee kan dan ook gewoon echt super chill zijn juistquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weer thuisBij mijn mama
We werkten allebei fulltime, dus we zagen elkaar alleen in de avond en dan nog niet elke avond, omdat sporten, pony etc. Ik vond het absoluut niet vervelend om weer thuis te wonen.
waar?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:23 schreef Crack_ het volgende:
En als ik aan mn tafel zit te studeren en veel uit mn raam kijk zie ik ze ook zo vaak voorbij vliegen
Vind dat echt vet
Oh, maar zout is goed en uh ja. Dat helpt echt ontzettendquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik laat de natuur gewoon zijn werk doen en spoel het gewoon af onder de douche.
Het ging bij mij persoonlijk alleen maar erger irriteren als ik ermee zat te kloten.quote:
Ja, die ooievaars zijn leuk he ?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh fijn
En ja, deze wijk is echt echt echt fijn. Ik liep laatst door tramlijn-straat bij winkelcentrum en op zowat iedere lantaarnpaal zat een ooievaaaaar![]()
![]()
![]()
je moet ook niet kloten, gewoon nat doekje met zoutoplossing klaarquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het ging bij mij persoonlijk alleen maar erger irriteren als ik ermee zat te kloten.
Ja klopt, zeezout oplossing is ook goed. Net als kamille thee. Maar mijn piercings vinden het fijner als ik ze met rust laat.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar zout is goed en uh ja. Dat helpt echt ontzettend
Snap wel dat sommige mensen elkaar in de haren vliegen, indien geen werk beiden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
[..]
Ohh, nee kan dan ook gewoon echt super chill zijn juist
Jaaa, ik word iedere ochtend wakker van vogeltjesquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die ooievaars zijn leuk he ?En je hoort hier ook gewoon nog heel veel vogeltjes in de ochtend en avond. Echt heel fijn.
Eigenlijk wel raar dat je als crew niet beloond wordt met een abo. Is toch een kleine moeite lijkt me.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Boehoe. Morgen is mijn abo afgelopen.
Weet ik, maar doe ik nooit meer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je moet ook niet kloten, gewoon nat doekje met zoutoplossing klaar
Maar als ik dat bij mn oor zit gaat alles jeuken en zit mn oor dicht en what the fuck
Gr gr alle meeuwen en kauwtjes in de buurtquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, ik word iedere ochtend wakker van vogeltjes
En er zitten hier zó veel vleermuizen, die vliegen hier ook heeel veel in de vooravond. Ook mega tof![]()
Had keer vetbol opgehangen aan mn balkon, dacht leuukk vogeltjes. Volgnde dag was ie alweer weg en heb geen vogel gezien, llolwat
Waarom ?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Loosduinen/Houtwijk beste stadsdeel
Oh, ahw gevoelige piercingsquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja klopt, zeezout oplossing is ook goed. Net als kamille thee. Maar mijn piercings vinden het fijner als ik ze met rust laat.
en ze vliegen dan bij dat stuk land naast huis ten bosch, dat weiland zeg maarquote:
Ja en ligt er ook aan hoe je ouders zijn denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snap wel dat sommige mensen elkaar in de haren vliegen, indien geen werk beiden.
Gewoon netjes 10 sec wachten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb al zolang een abo. Zou wel vreemd zijn om die irritant melding steeds weer te krijgen.
Dat is irritant.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon netjes 10 sec wachten.
cool.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ahw gevoelige piercings
[..]
en ze vliegen dan bij dat stuk land naast huis ten bosch, dat weiland zeg maar
Daar kijk ik op uit
[..]
Ja en ligt er ook aan hoe je ouders zijn denk ik
hehehequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gr gr alle meeuwen en kauwtjes in de buurt
Ik ben bang dat als ik een vetbol ophang, alle meeuwen, kraaien, kauwen en duiven op af komen.
Gewoon alle vogels die je niet wil.
jazekerquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je als trouwe Hagenees ook fan van ADO Den Haag?
Ja, nee dit verklaart alles.quote:
Moet je naar het noorden verhuizen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Nou, ik ging hier naar toe verhuizen omdat ik meer groen wilde
brabantquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je naar het noorden verhuizen.
Groenlingen? Pimpelmezen? Halsbandparkieten?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe
Er zat hier van de week een roodborstje op het balkon![]()
En die groene dingen vliegen hier ook heeuleveule
halsbandparkietenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Groenlingen? Pimpelmezen? Halsbandparkieten?
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je als trouwe Hagenees ook fan van ADO Den Haag?
Ik woon hier enorm centraal. 5 min met de fiets van het strand, 20 min met de tram van het centrum, 5 min loop afstand van een chill park met meertje en bosrijke omgeving. Winkeltjes op loopafstand, 7 min met de auto van de snelweg af. Alles dichtbij en toch ver weg van de echte drukte.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee dit verklaart alles.
Oud.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:30 schreef HPLC het volgende:
echt heb ik nou last van die koalaklok of begin ik gewoon oud te wordenLig alweer voor twaalven in bed
Komt dit door de zomertijd?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:30 schreef HPLC het volgende:
echt heb ik nou last van die koalaklok of begin ik gewoon oud te wordenLig alweer voor twaalven in bed
Ja kloptquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah cool, zag ik in Zaandam ook veel. Is bijna een inheemse soort nu
Geen idee, ik heb 's ochtends eigenlijk weinig problemen gehadquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt dit door de zomertijd?
Wat ?quote:
Ik heb vaak een odol dan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb 's ochtends eigenlijk weinig problemen gehad
ja, hehequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah cool, zag ik in Zaandam ook veel. Is bijna een inheemse soort nu
Je hebt die 'ergeziekteklok' wat veranderd kan worden in kaoloklok, maar kaolo lijkt op koala dus ik maar er koalaklok vanquote:
En dicht bij Kijkduinquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon hier enorm centraal. 5 min met de fiets van het strand, 20 min met de tram van het centrum, 5 min loop afstand van een chill park met meertje en bosrijke omgeving. Winkeltjes op loopafstand, 7 min met de auto van de snelweg af. Alles dichtbij en toch ver weg van de echte drukte.
Dat is juist lekker wakker wordenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb vaak een odol dan.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt die 'ergeziekteklok' wat veranderd kan worden in kaoloklok, maar kaolo lijkt op koala dus ik maar er koalaklok van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |