ja aanrader mattiequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toch maar eens voor kijken dan
haha kom drinken danquote:
ja hij heeft volcanoquote:
Zijn ze daar nu nog steeds mee bezig?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik met de Valkenboslaan, die is geloof ik 6x anders geworden de afgelopen 10 jaar.
En naar hoofddoeken schreeuwt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eigenlijk niet, ben zo'n stompie die altijd braaf voor rood licht wacht enzo
hahahaquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeer verstandig, met de auto.
baas boksquote:
te voet hoeft niequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeer verstandig, met de auto.
hehe, echniequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze daar nu nog steeds mee bezig?
[..]
En naar hoofddoeken schreeuwt.
Ik reed daar gister weer eens, is nu een ovonde geworden. Is wel klaar ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze daar nu nog steeds mee bezig?
[..]
En naar hoofddoeken schreeuwt.
Ja doe ik ook altijdquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha![]()
Dat sowieso natuurlijk, maar had t over te voet en met de fiets
Oh zo ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha![]()
Dat sowieso natuurlijk, maar had t over te voet en met de fiets
Ik ga het Devvie vragenquote:
Ik voel me altijd volslagen voor gek staan, want ik had eigenlijk al 3938x over kunnen steken.quote:
lol.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Wij hebben hier maar 1 stoplicht
maar ik denk altijd, heb toch geen haast?!quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel me altijd volslagen voor gek staan, want ik had eigenlijk al 3938x over kunnen steken.
Vrij regelmatig via waquote:
Ja en dat.. en: het is mijn eigen schuld als ik nu aangereden word.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ik denk altijd, heb toch geen haast?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |