Het is en blijft drama, welk alternatief je ook kiest. Of je moet ze allemaal door de grote markt parkeergarage loodsen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Binnenstad is sowieso al mooooinu nog beter yeees
[..]
Oh
Allemaal over lange voorhout! Maar zit je weer met die markt, en is wel om. Gaan mensen hier toch niet doen
hehehe, maar truequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het CS echt mooi geworden.
Even buiten beschouwing laten van wat het kost
maak t dan godverdomme andere kleur ofzoquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en vast door een architect ontworpen die niet eens zelf fietst
ja pfff echt vermoeiendquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Lijkt me echt kut in zo'n grote stad wonen, hele tijd opletten in die auto of op de fiets pff
Geloof ik zo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je krijgt er geen spijt van
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Langzamerhand zijn de stadsgrenzen van Den Haag ook aan het verschuiven. Kwestie van tijd voor we Rotterdam opslokken, en nog erger Amsterdam.
Ik vond het wel een drama om door Den Haag te rijden, zeker in het donker terwijl het regentquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Lijkt me echt kut in zo'n grote stad wonen, hele tijd opletten in die auto of op de fiets pff
Nee, zelfs wij simpele burgers kunnen dit low budget bedenkenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe, maar true
Die tramlijn van RR vind ik ook mooi
[..]
maak t dan godverdomme andere kleur ofzo
of overal fietstekentjes op de vloer, wee ik het.. zo moeilijk is het toch niet
Goede investering welquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is en blijft drama, welk alternatief je ook kiest. Of je moet ze allemaal door de grote markt parkeergarage loodsen.
hehehe, ohhhgod sommige straatjes hier echt whaaattheefakquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Als je de weg niet kent is het wel tof hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond het wel een drama om door Den Haag te rijden, zeker in het donker terwijl het regent
Mja, als je niet bekend bent in DH kan ik het me voorstellen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond het wel een drama om door Den Haag te rijden, zeker in het donker terwijl het regent
Utrecht, nog zo'n pareltje. Misschien wel de ergste van allemaal.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, als je niet bekend bent in DH kan ik het me voorstellen.
Ik vind het ook niet echt heel prettig om door Damsco of Roffa te moeten rijden
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je de weg niet kent is het wel tof hoor.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nee, hahahaha. Was keer met hele grote auto en dat was heel engik reed nie
Haha, kan ik me voorstellen. Vooral als je er niet bekend bentquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, als je niet bekend bent in DH kan ik het me voorstellen.
Ik vind het ook niet echt heel prettig om door Damsco of Roffa te moeten rijden
waarheid, amen broeder, amenquote:
ja blaze die fakkelquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom, we gaan samen de wereld beter maken.
Ik kom niet meer in Utrecht, puur omdat ze nog steeds bezig zijn met verbouwen..quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Utrecht, nog zo'n pareltje. Misschien wel de ergste van allemaal.
Meh.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:10 schreef Crack_ het volgende:
Dat was zo'n straat die niet rechtliep maar met gekke tuintjes en shit en we waren verdwaald en duurde zooo lang
Edit: we moesten van Wateringen naar Regentesselaan
Ja, dus dat.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom niet meer in Utrecht, puur omdat ze nog steeds bezig zijn met verbouwen..
Eerst hadden ze een kanaaltje, kanaaltje leegpompen en een weg van maken.
Nu de weg weg en er weer een kanaaltje van makenque?
Eens, zelfs als ik naar DH centrum moet, neem ik het ov.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar.
Meestal neem ik dan ook de trein als ik ergens in een stad moet zijn.
eht he daaayum das di libiquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaEn dan tussendoor pizza eten.
En over 10 jaar: zullen we er weer een weg van maken?quote:
stoned en shit en pizza's etenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm weet niet wat hier staat maar ik vind het mooi.
Dat heb ik met de Valkenboslaan, die is geloof ik 6x anders geworden de afgelopen 10 jaar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En over 10 jaar: zullen we er weer een weg van maken?
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging altijd met de auto wiet halen in het centrum![]()
![]()
![]()
Gewoon parkeren waar niet mocht maar was toch snel
Echt echt baaaad jonge
quote:
eigenlijk niet, ben zo'n stompie die altijd braaf voor rood licht wacht enzoquote:
Zeer verstandig, met de auto.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eigenlijk niet, ben zo'n stompie die altijd braaf voor rood licht wacht enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |