quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:59 schreef HPLC het volgende:
Ik ben maar 1 keer in Den Haag geweest, haha
Waarom?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:59 schreef HPLC het volgende:
oh is dat echtquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal verstaan ze het toch nietIk denk dat het daar aan ligt.
Dat is wel echt debiel ja. Levensgevaarlijk ook.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:00 schreef Crack_ het volgende:
Als ik dan nog meer over Den Haag mag zeggen, haal dat fietspad door het centrum weg
Echt serieus wtf
Was zelfs nog personeelsuitje van mijn stage, anders stond de teller op 0.quote:
De laatste keer dat ik er was ben ik er met gierende banden snel naar huis geredenquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:59 schreef HPLC het volgende:
Dat weet ik nog ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was met ik er met gierende banden snel naar huis gereden
Had ook echt verwacht dat ze hem weg zouden laten met die verbouwingen enzoquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel echt debiel ja. Levensgevaarlijk ook.
Ik woon er prima.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was zelfs nog personeelsuitje van mijn stage, anders stond de teller op 0.
Verder valt er nou toch ook weer niet heel veel te beleven.
Daar zit / zat een PostNL depotquote:
Was dat met dat uitgaan? Of was dat iets andersquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was ben ik er met gierende banden snel naar huis gereden
Ja klopt. Een ander alternatief is er eigenlijk ook niet trouwens.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had ook echt verwacht dat ze hem weg zouden laten met die verbouwingen enzotoen moest je toch al omfietsen, maar neeeeee
Zat ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zit / zat een PostNL depot
Uitgaan in Den Haag is dan weer echt kutquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was dat met dat uitgaan? Of was dat iets anders
True truequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:00 schreef Crack_ het volgende:
Als ik dan nog meer over Den Haag mag zeggen, haal dat fietspad door het centrum weg
Echt serieus wtf
Ja deels eens. Is vooral laatste jaren kut geworden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uitgaan in Den Haag is dan weer echt kut
Jawel, gewoon die straat erachter en dan over spui weer normaalquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Een ander alternatief is er eigenlijk ook niet trouwens.
Ja, toen ik als BOB werd aangewezen en zij daar maar bleven plakkenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was dat met dat uitgaan? Of was dat iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |