Jamaar.. die hele fles champagnequote:Op donderdag 30 maart 2017 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En drankMaar niet teveel.
Ik ben nu preischotel aan het maken. Als jij je raam open zet dan ruik je het
4ebe woont in Moerwijkquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar woonde jij ook alweer in Den Haag?
hahaquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:45 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Geregistreerd opdonderdag 23 december 2010 @ 17:38
Groente en Fruitbuurt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar woonde jij ook alweer in Den Haag?
Ik had Baileys en Wodka Redbullquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar.. die hele fles champagne
NU?!
Stationsbuurt is ook HEEL LEUK.quote:
En... bevalt het?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik woon hier nu al zeven jaar, in Den Haag dus
ZEVEN jaar
Dan ben je geen echte Hagenees.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik woon hier nu al zeven jaar, in Den Haag dus
ZEVEN jaar
Nee, dat was een gebbetje.quote:
Ehuh.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stationsbuurt is ook HEEL LEUK.
Vooral in de avond.
Ik ben ook import en ik ben er een jaar tussenuit geweestquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte Hagenees.
Altijd lachen als ik moest overstappen bij de Haagse Marktquote:
Foei.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook import en ik ben er een jaar tussenuit geweest
Sorry, leuker wordt het niet vandaag.quote:
Ik kom daar niet graag.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd lachen als ik moest overstappen bij de Haagse Marktman man man man man man man...
Is het parkeren daar een beetje te doen? Alles betaald enz?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Foei.
Ik woon in het mooie pittoreske Loosduinen.
Yessquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aha en jij Mariahoeve toch?
.. dat klinkt zo echt ranzig manquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had Baileys en Wodka Redbull![]()
Ja, nu... ik was vanmiddag in slaap gevallen en ik was pas om half 8 wakker gewordenen nu pas zin om te koken.
jawel, maar niet mijn stadquote:
zo voel ik mij ook echt nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte Hagenees.
Sterker nog.quote:
Met deze slogan kan je zo telefoniste bij de belastingdienst worden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, leuker wordt het niet vandaag.
Nee, (nog) geen betaald parkeren.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het parkeren daar een beetje te doen? Alles betaald enz?
Misschien ben ik dat wel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met deze slogan kan je zo telefoniste bij de belastingdienst worden.
Dan ga ik maar slapen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, leuker wordt het niet vandaag.
Nee precies.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sterker nog.
Ik kom daar nooit.
Niks te zoeken daar.
Hier ook (nog) niet.. hopelijk komt dat ook niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, (nog) geen betaald parkeren.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat wel.
Misschien ook niet.
De eerste dag dat ik hier kwam was Dev mee en toen waren we in de tram en zei ik zo luidruchtig als dat ik atlijd ben "ZO, WEL VEEL HOOFDDOEKEN HIER ZEG". Toen zei die maar even snel dat dat niet echt slim wasquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stationsbuurt is ook HEEL LEUK.
Vooral in de avond.
Hehe.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga ik maar slapen.
Moet 6 hele uren werken morgen.
Devquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De eerste dag dat ik hier kwam was Dev mee en toen waren we in de tram en zei ik zo luidruchtig als dat ik atlijd ben "ZO, WEL VEEL HOOFDDOEKEN HIER ZEG". Toen zei die maar even snel dat dat niet echt slim was![]()
Stelletje graaiers zijn het, wordt overal ingevoerd. Walgelijkquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier ook (nog) niet.. hopelijk komt dat ook niet.
Ja.. maar kan me zo niet voorstellen dat het zo blijft eigenlijkquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier ook (nog) niet.. hopelijk komt dat ook niet.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De eerste dag dat ik hier kwam was Dev mee en toen waren we in de tram en zei ik zo luidruchtig als dat ik atlijd ben "ZO, WEL VEEL HOOFDDOEKEN HIER ZEG". Toen zei die maar even snel dat dat niet echt slim was![]()
Tegenwoordig kan dat wel, ze verstaan je toch niet meer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ssssst onheilsprofeetquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. maar kan me zo niet voorstellen dat het zo blijft eigenlijk
ja? nee hier nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, op zich..
Ik knal er ook alles uit, gaat altijd goed.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat wel, ze verstaan je toch niet meer.
Meestal verstaan ze het toch nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja? nee hier niet
en jij bent ook klein toch, jeejtje meid PAK ZE
True, ook op plekken waarvan je denkt: WAAROM???quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stelletje graaiers zijn het, wordt overal ingevoerd. Walgelijk
Ja, klopt. Ze willen maar 1 ding, geld geld geld.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, ook op plekken waarvan je denkt: WAAROM???
TOP STRAATquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Den Helderstraat bijvoorbeeld.. echt.. niets bijzonders daar.. BAM betaald parkeren!!
Omdat alles onbetaalbaar is geworden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, ook op plekken waarvan je denkt: WAAROM???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |