abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169892506
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 20:43 schreef YazooW het volgende:

[..]

Eerste klas pussy die alleen maar stoer kan praten. Toen zijn EDL vlag uit zijn handen werd getrokken stond hij er als een schaap bij te kijken en kwam hij niet verder dan "give me my flag bro".

:P
Iemand die zich zo openlijk druk maakt over de islam en in of nabij islamitische buurten woont zou ik niet zo snel een pussy noemen. Hij is daarvoor zelfs door afvallige moslims bedankt. Hoe hij scoort op de stoerzijnmeter lijkt mij alleen niet zo relevant verder...
  donderdag 30 maart 2017 @ 20:47:29 #102
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169892559
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 20:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Iemand die zich zo openlijk druk maakt over de islam en in of nabij islamitische buurten woont zou ik niet zo snel een pussy noemen. Hij is daarvoor zelfs door afvallige moslims bedankt. Hoe hij scoort op de stoerzijnmeter lijkt mij alleen niet zo relevant verder...
Iemand die stoere praatjes heeft maar vervolgens in zijn broek poept als het er op aan komt neem ik niet serieus.
pi_169892608
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 20:47 schreef YazooW het volgende:

[..]

Iemand die stoere praatjes heeft maar vervolgens in zijn broek poept als het er op aan komt neem ik niet serieus.
Succes met die tekortkoming.
pi_169893612
HarryPater62 twitterde op donderdag 30-03-2017 om 21:16:53 Triest Haattwitter muppie @annefleurdd verlaat RARA. Een druppel op een gloeiende plaat maar opgepleurd staat netjes. @jesseklaver reageer retweet
_O-
pi_169896007
Geen idee wie dit is maar hij slaat de spijker wel op zijn kop _O_

Anne Fleur brengt mensen dichter bij elkaar O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2017 @ 22:51:49 #107
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169896673
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
Geen idee wie dit is maar hij slaat de spijker wel op zijn kop _O_

Anne Fleur brengt mensen dichter bij elkaar O+
Aardig filmpje, maar hij gaat er niet echt diep op in. Hij zegt dingen maar onderbouwt ze matig. Hij heeft wel gelijk maar hij zou meer bewijslast moeten droppen.

maar wel leuk dat een Nederlander dit type filmpjes eens maakt. Ik ga 'm in ieder geval volgen...
:')
pi_169896813
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Aardig filmpje, maar hij gaat er niet echt diep op in. Hij zegt dingen maar onderbouwt ze matig. Hij heeft wel gelijk maar hij zou meer bewijslast moeten droppen.

maar wel leuk dat een Nederlander dit type filmpjes eens maakt. Ik ga 'm in ieder geval volgen...
Daar was ik ook wel verbaasd over, veel roepen maar weinig onderbouwen.
Volgens mij ook wel een Fok!ker. Heb iig wat uitspraken gehoord die ik hier ook (toevallig?) voorbij heb zien komen.
pi_169897096
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Volgens mij heeft die wel even de wage gap genoemd ? Die is ook vrij makkelijk te ontkrachten

Wat voor soort bewijslast zou je willen zien ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169897185
pi_169897441
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:12 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben de frontpage gehaald *O*

Rossen maakt gehakt van activiste Anne-Fleur Dekker
Dat ze "Marxist" als eretitel bij zichzelf had verwijderd...viel me vanmiddag ook op.

Triest geval.

Diep verscholen, al masturberend op haar zelfbeeld in haar rood verlichte en met spiegels bekleedde holletje.
pi_169898207
Hier het gejank van die Van Muiswinkel:
http://www.nporadio1.nl/d(...)l-demoniseert-baudet

Mijn god, wat een opgewonden, zelfingenomen linkse sneuneus is die Van Muiswinkel geworden zeg. Beetje jammer... :{
pi_169898687
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:53 schreef hpeopjes het volgende:

Mijn god, wat een opgewonden, zelfingenomen linkse sneuneus is die Van Muiswinkel geworden zeg. Beetje jammer... :{
Bedankt voor de link.
Bevestigd nogmaals maar eens wat een hypocriet figuur het is.
pi_169898722
Nog niet zo lang geleden was het argument van dit soort lui altijd dat je voorzichtig moet zijn met woorden omdat mensen dat anders kunnen opvatten. Toen Wilders bijv. twitterde om in verzet te komen tegen AZC's. Dat kon echt niet! Mensen zouden dit als oproep kunnen zien om fysiek op te treden. Tijden veranderen snel tegenwoordig.
pi_169898766
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:43 schreef RobbieRonald het volgende:
Nog niet zo lang geleden was het argument van dit soort lui altijd dat je voorzichtig moet zijn met woorden omdat mensen dat anders kunnen opvatten. Toen Wilders bijv. twitterde om in verzet te komen tegen AZC's. Dat kon echt niet! Mensen zouden dit als oproep kunnen zien om fysiek op te treden. Tijden veranderen snel tegenwoordig.
Als zo'n oproep van links komt, kan je ervan uitgaan dat het figuurlijk is, want links zal nooit echt geweld gebruiken. Vraag maar aan Van Muiswinkel.
Als zo'n oproep van het geweldadige rechts komt, ligt dat natuurlijk anders.
pi_169898823
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:49 schreef Physsic het volgende:

[..]

Als zo'n oproep van links komt, kan je ervan uitgaan dat het figuurlijk is, want links zal nooit echt geweld gebruiken. Vraag maar aan Van Muiswinkel.
Hij lachte het gewoon weg. Hoe halen we het in onze botte koppen om te denken dat linkse activisten weleens geweld zouden kunnen gebruiken.
pi_169899871
Zo, deze extreemlinkse terrorist in spe is uitgeschakeld.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169899878
quote:

Wat een mongool. Blij dat hij een uitgerangeerd b-acteurtje is geworden.
pi_169900340
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:49 schreef Physsic het volgende:

[..]

Links zal nooit echt geweld gebruiken ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_169900400
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:55 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat was wat Deugpiet zei ja.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 09:03:29 #121
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169900427

Hij heeft ook echt zo deugende VARA-kop. :') :r
  vrijdag 31 maart 2017 @ 09:09:07 #122
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169900466
Fleurtje heeft dus het onderspit gedolven. Hoewel, zou best kunnen dat Fleurtje het activistische deel van Groenlinks activeert (die een bloedhekel aan de VVD hebben) en zo de coalitieonderhandelingen met Groenlinks beïnvloedt. Dan is ze toch nog ergens goed voor.
pi_169900599
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:55 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Mao, Stalin en Pol Pot zijn natuurlijk vermomde rechtse fascisten, dat moet wel.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_169900635
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Fleurtje heeft dus het onderspit gedolven. Hoewel, zou best kunnen dat Fleurtje het activistische deel van Groenlinks activeert (die een bloedhekel aan de VVD hebben) en zo de coalitieonderhandelingen met Groenlinks beïnvloedt. Dan is ze toch nog ergens goed voor.
Misschien kan ze nu de van Muiswinkel jugend gaan beginnen?
pi_169900738
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:22 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Misschien kan ze nu de van Muiswinkel jugend gaan beginnen?
Nee hij is een witte man. Dus dan wordt het de Dekker jugend.

Of doe ik nu aan mansplaining. :@
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  † In Memoriam † vrijdag 31 maart 2017 @ 09:43:48 #126
pi_169900848
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Volgens mij heeft die wel even de wage gap genoemd ? Die is ook vrij makkelijk te ontkrachten

Wat voor soort bewijslast zou je willen zien ?
Wage gap benoemd maar weinig onderbouwd. Hij kan gewoon kort benoemen welk onderzoek al die feministen zich op beroepen en waarom het niet klopt. Maar dat gaat dan over de Amerikaanse situatie, heb nog geen idee hoe dat in NL zit maar kan me voorstellen dat de wage gap hier nog minder bestaand is.

Zijn beargumentering over antikapitalisme is ook 'het is overal mis gegaan, als je het nu nog een ateratief gelooft, ben je fucking dom'

Beetje kort door de bocht. In eem goed.betoog zit op zn minst een sterk tegenargument tegen je eigen thesis die je overtuigend weet te weerleggen.
  † In Memoriam † vrijdag 31 maart 2017 @ 09:48:36 #127
pi_169900896
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:21 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Dat ze "Marxist" als eretitel bij zichzelf had verwijderd...viel me vanmiddag ook op.

Triest geval.

Diep verscholen, al masturberend op haar zelfbeeld in haar rood verlichte en met spiegels bekleedde holletje.
Marxisme is weer helemaal hip.. Annefleur is volgens mij gewoon een meelopertje van antifa en tumblr activisten

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:43 schreef RobbieRonald het volgende:
Vrijheid van meningsuiting heeft geen grenzen behalve voor 'fascisten' (waaronder Baudet en Wilders), dat is de filosifie van Antifa en consorten.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 09:56:14 #128
121310 venomsnake
El Saltador
pi_169900982
Al die mensen die zich druk maken om een meisje die een mening heeft op twitter....... :')!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 31 maart 2017 @ 09:57:15 #129
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169900996
quote:
Hoop het ook. Zit niet te wachten op Duyvendak en Tofik Dibi als ministers.
pi_169901024
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zo, deze extreemlinkse terrorist in spe is uitgeschakeld.
En heeft het ook nog zelf gedaan!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_169901034
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat een mongool. Blij dat hij een uitgerangeerd b-acteurtje is geworden.
Volgens mij ook nooit meer geweest. Dat ZP was wel zijn grootste succesnummer.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_169901055
quote:
Oké, lidmaatschap opgezegd, maar ze werkte toch op de fractie? Dan nu zonder baan? terug naar pappa en mamma
(Nietzsche)
pi_169901095
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:56 schreef venomsnake het volgende:
Al die mensen die zich druk maken om een meisje die een mening heeft op twitter....... :')!
Al gelezen over hoe druk dit meisje zich over vele zaken maakt?

En de meest debiele en abjecte zaken die uit haar mond / vingers komen die ze vervolgens verdedigt en goedpraat?

Afstraffen van dit soort in de spiegel masturberende en twitterende wijsneusjes (op (extreem) links en (extreem) rechts) is in mij optiek prima.

En nodig.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 10:04:02 #134
40566 Ericr
Livewrong
pi_169901109
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:59 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Volgens mij ook nooit meer geweest. Dat ZP was wel zijn grootste succesnummer.
Voor millenials waarschijnlijk wel maar van Muiswinkel was al een bekend figuur ver voordat hij de rol van zwarte piet aan nam.
pi_169901131
quote:

En maar erdoor heen praten, roepen dat Baudet en Wilders de meest verschrikkelijke dingen schreeuwen......maar je hoort nooit wat er dan zo vreselijk is.....dat we minder immigratie willen? Dat de EU niet werkt?
Oh, oh, oh, wat vreselijk toch, het moest niet mogen....

Argumenten graag je bent hier niet de hoofdpiet!
(Nietzsche)
pi_169901238
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:05 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

En maar erdoor heen praten, roepen dat Baudet en Wilders de meest verschrikkelijke dingen schreeuwen......maar je hoort nooit wat er dan zo vreselijk is.....dat we minder immigratie willen? Dat de EU niet werkt?
Oh, oh, oh, wat vreselijk toch, het moest niet mogen....

Argumenten graag je bent hier niet de hoofdpiet!
Nee hij is intussen de deugpiet :D
pi_169901352
Haha dat fragment van Radio 1 met van Muiswinkel.
Hij breng techt 0 argumenten.

Hij krabbelt sowieso al terug heb ik t idee.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_169901378
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:04 schreef Ericr het volgende:

[..]

Voor millenials waarschijnlijk wel maar van Muiswinkel was al een bekend figuur ver voordat hij de rol van zwarte piet aan nam.
Zo een bekend figuur was het vroeger niet. Het was altijd al een tweederangs cabaratier.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 10:24:42 #139
3542 Gia
User under construction
pi_169901382
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
maar ze heeft die tweet over 500 stenen geplaatst in het kader van iemand die opriep 500 stenen naar een moskee te gooien (1 jaar geleden), waarop in het geheel niet is gereageerd.
Nee, natuurlijk niet, want dat was een Belgische vrouw die op die manier wilde protesteren tegen het moslim geweld aldaar.

Waarom zouden wij daar, hier in Nederland, op moeten reageren?
pi_169901431
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha dat fragment van Radio 1 met van Muiswinkel.
Hij breng techt 0 argumenten.

Hij krabbelt sowieso al terug heb ik t idee.
Klopt. 'Val hem aan' moet je overdrachtelijk zien etc etc. Net als Anne Fleur moet alles wat AF, Muiswinkel en consorten tweeten wel juist geïnterpreteerd worden e/o in de juiste context gezien worden etc etc, behalve als het andersom is, als het om bv Thierry Baudet gaat, dan pak je een uitspraak van een fictief persoon in zijn boek en daar val je hem mee aan. Dan bestaat context e/o juiste interpretatie niet meer.

En dat hoeft uiteraard ook niet, want Baudet is een fascist, een nazi en die mag door de überdeugers van deze wereld met alle mogelijke middelen 'aangevallen' worden.....toch?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_169901437
AnneFleurtje AnneFleurtje toch.. zucht...

8)7
pi_169901463
lonesomebanker twitterde op donderdag 30-03-2017 om 22:53:52 @annefleurdd Jezus moet jij niet werken voor de kost? reageer retweet
HenkietankieNL twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 09:58:14 @annefleurdd WOW nu alleen nog boe roepen en het is compleet reageer retweet
:D
pi_169901467
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:27 schreef Montagui het volgende:

[..]

Klopt. 'Val hem aan' moet je overdrachtelijk zien etc etc. Net als Anne Fleur moet alles wat AF, Muiswinkel en consorten tweeten wel juist geïnterpreteerd worden e/o in de juiste context gezien worden etc etc, behalve als het andersom is, als het om bv Thierry Baudet gaat, dan pak je een uitspraak van een fictief persoon in zijn boek en daar val je hem mee aan. Dan bestaat context e/o juiste interpretatie niet meer.

En dat hoeft uiteraard ook niet, want Baudet is een fascist, een nazi en die mag door de überdeugers van deze wereld met alle mogelijke middelen 'aangevallen' worden.....toch?
Zo rollen de linkschmenschjes nu eenmaal. Dubbele moralen, hypocrisie, leugens, geweld, het is ze allemaal niet vreemd.
pi_169901470
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:27 schreef Montagui het volgende:

[..]

Precies.

En iedereen die Erik kent weet dat het een rustige man is die totaal geen kwade bedoelingen hebben. We mogen hem zelfs niet links noemen (:'))
  vrijdag 31 maart 2017 @ 10:30:27 #145
3542 Gia
User under construction
pi_169901472
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:28 schreef wolkentoetje het volgende:

[ afbeelding ]

8)7
Ze is aan 't doordraaien. Heeft ze al medicatie. Dat gaat zo niet goed! En koningsdag komt eraan!
pi_169901486
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:30 schreef wolkentoetje het volgende:
lonesomebanker twitterde op donderdag 30-03-2017 om 22:53:52 @annefleurdd Jezus moet jij niet werken voor de kost? reageer retweet
HenkietankieNL twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 09:58:14 @annefleurdd WOW nu alleen nog boe roepen en het is compleet reageer retweet
:D

_O-
pi_169901525
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:31 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O-
_O- _O-
  vrijdag 31 maart 2017 @ 10:58:35 #148
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_169901968
quote:

Carrière in het slop he, dan krijg je dat.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 31 maart 2017 @ 10:59:13 #149
40566 Ericr
Livewrong
pi_169901977
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:24 schreef machtpen het volgende:

[..]

Zo een bekend figuur was het vroeger niet. Het was altijd al een tweederangs cabaratier.
Ook dat nog was 1 van de meest succesvolle programma's in die tijd en vlak na het vertrek van van Muiswinkel werd zelfs de meest succesvolle uitzending voor een tv-programma gehaald voor een niet sportprogramma.

Kopspijkers was eveneens zeer succesvol. De imitaties van Janmaat, van Raaij, Geesink en anderen in o.a. Studio Spaan waren ook hot in de tijd dat ze werden uitgezonden.

Van Muiswinkel is nu behoorlijk afgegleden maar hem afschilderen als amper bekend figuur doet weinig recht aan zijn deelname aan zeer succesvolle tv-programma's. Als er vele miljoenen naar je kijken ben je gewoon een bekend persoon.
pi_169902041
Wereldberoemd bij de vara en dan nog een van de b-spelers.
  † In Memoriam † vrijdag 31 maart 2017 @ 11:05:48 #151
pi_169902080
quote:

[ afbeelding ]

8)7
Vuist voor socialisme, kruis door (daadwerkelijk) nazisme, vluchtelingen welkom.. Ik het probleem niet
  vrijdag 31 maart 2017 @ 11:06:44 #152
40566 Ericr
Livewrong
pi_169902101
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:03 schreef machtpen het volgende:
Wereldberoemd bij de vara en dan nog een van de b-spelers.
:') Maar past verder wel in dit troltopic over een paar militante internettrollen.
  † In Memoriam † vrijdag 31 maart 2017 @ 11:13:16 #153
pi_169902219
Ewoutvdberg twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:29:04 Ik neem als witte man afstand van het gedrag van @pauwnl Het is hoog tijd dat andere witte mannen hetzelfde doen @annefleurdd #teamannefleur reageer retweet

kritische vragen niet welkom van een 'witte man'
pi_169902271
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ewoutvdberg twitterde op donderdag 30-03-2017 om 11:29:04 Ik neem als witte man afstand van het gedrag van @pauwnl Het is hoog tijd dat andere witte mannen hetzelfde doen @annefleurdd #teamannefleur reageer retweet

kritische vragen niet welkom van een 'witte man'

Wesleyd81 twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:29:50 @Ewoutvdberg @pauwnl @annefleurdd Ik als zwarte man neem afstand van mensen zoals u die alleen in huidskleur kunnen denken. reageer retweet
  † In Memoriam † vrijdag 31 maart 2017 @ 11:18:08 #155
pi_169902323
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:15 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Wesleyd81 twitterde op donderdag 30-03-2017 om 12:29:50 @Ewoutvdberg @pauwnl @annefleurdd Ik als zwarte man neem afstand van mensen zoals u die alleen in huidskleur kunnen denken. reageer retweet
JPScheffer twitterde op donderdag 30-03-2017 om 13:29:11 @EliannevT @JulesStrijker @Ewoutvdberg @pauwnl @annefleurdd Waar je in mee gaat, zegt veel over je. Je gaat mee in de haat van een fascist. reageer retweet
Deze is druk bezig iedereen die het oneens is uit te maken voor fascist ed :')
pi_169902412
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

JPScheffer twitterde op donderdag 30-03-2017 om 13:29:11 @EliannevT @JulesStrijker @Ewoutvdberg @pauwnl @annefleurdd Waar je in mee gaat, zegt veel over je. Je gaat mee in de haat van een fascist. reageer retweet
JPScheffer twitterde op donderdag 30-03-2017 om 13:45:49 @EliannevT @JulesStrijker @Ewoutvdberg @pauwnl @annefleurdd Die Julius Streicher (!) is dus een Altright fascist/Nazi (Blut & Boden). reageer retweet
pi_169902421
Twitter kan best wel vermakelijk zijn. Zou bijna een account gaan aanmaken. :D
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_169902443
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:24 schreef Montagui het volgende:
Twitter kan best wel vermakelijk zijn. Zou bijna een account gaan aanmaken. :D
Is in de praktijk waarschijnlijk erg saai. Ik had hetzelfde met Feesboek. Iets van 3 maanden intensief gebruikt, totdat je er achter komt dat vooral dezelfde soort dingen langskomen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_169902631
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:15 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

:D _O_
  vrijdag 31 maart 2017 @ 11:41:12 #160
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169902671
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:24 schreef machtpen het volgende:

[..]

Ja, ik moest ook steeds denken, waar was hij eigenlijk bekend van, behalve Zwarte Piet? Hij was zeker geen A-merk in de categorie Youp van 't Hek, Paul de Leeuw, Jorgen Raymann of Hans Teeuwen.
pi_169902718
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja, ik moest ook steeds denken, waar was hij eigenlijk bekend van, behalve Zwarte Piet? Hij was zeker geen A-merk in de categorie Youp van 't Hek, Paul de Leeuw, Jorgen Raymann of Hans Teeuwen.
Hij was dan ook vooral een TV cabaretier. En daarin was hij wel degelijk een A-artiest.
pi_169902721
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

iedereen ?
nou niet mensen valselijk beschuldigen
foei :N
pi_169902795
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:25 schreef NgInE het volgende:

[..]

Is in de praktijk waarschijnlijk erg saai. Ik had hetzelfde met Feesboek. Iets van 3 maanden intensief gebruikt, totdat je er achter komt dat vooral dezelfde soort dingen langskomen.
Dat ligt niet aan facebook maar aan je vrienden.
Conscience do cost.
pi_169903252
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:44 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Hij was dan ook vooral een TV cabaretier. En daarin was hij wel degelijk een A-artiest.
Ook dat nog vond ik ook grappig met hem.
Toen hij later weer op tv verscheen begreep ik geen drol meer van hem. Totaal niet leuk meer.
pi_169903387
Maar goed, in hoeverre is de populariteit van een tv artiest relevant voor het onhandige geschetter van een 22 jarig meisje?

Van mij krijgt zij geen waardering meer in ieder geval. Totaal doorgeschoten.
  † In Memoriam † vrijdag 31 maart 2017 @ 12:39:04 #166
pi_169903569
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

iedereen ?
nou niet mensen valselijk beschuldigen
foei :N
Sommigen ook nazi of alt-right
pi_169903871
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan facebook maar aan je vrienden.
Ik zal aan ze doorgeven dat ems. dat heeft gezegd.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:27:27 #168
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_169904429
Anne Fleur Dekker, bah bah

Rasverader
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:53:51 #169
3542 Gia
User under construction
pi_169904919
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:27 schreef hollandia02 het volgende:

Rasverader
ver ader?
pi_169904957
quote:

Rasverader
Zeg je dit voor de grap of ben je echt een racist ?
  vrijdag 31 maart 2017 @ 14:25:51 #171
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169905479
quote:

[ afbeelding ]

8)7
Dat zijn dus die principiële buttons waar Hans Teeuwen het ooit over had.

Zat ik daar in een of ander kraakpand, met een dun jasje vol met principiële buttons, zat je daar lauwe cola te drinken, en te genieten van de schitterende muziek van de jaren 80: "Shout, shout, let it all out, these are the things I can do without, come on!"
  vrijdag 31 maart 2017 @ 14:42:15 #172
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_169905760
quote:

[..]

Joop-gekkies alert.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_169906399
Dat Boudet fascisme en verkrachtingen verheerlijk is oud nieuws . Volgens de laatste berichten van de linkse twitter kamp is Thierry een smerige antisemiet

JvanDijkS twitterde op donderdag 30-03-2017 om 23:18:01 @ThinksRealistic @annefleurdd @jeroenpauw @thierrybaudet Jawel hoor. Baudet gelooft in "cultuurmarxisme" complotthe… https://t.co/4xwADEteeH reageer retweet
pi_169906583
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 15:23 schreef Ali_boo het volgende:
Dat Boudet fascisme en verkrachtingen verheerlijk is oud nieuws . Volgens de laatste berichten van de linkse twitter kamp is Thierry een smerige antisemiet
Ik zie geen tweet waar Baudet smerige antisemiet wordt genoemd.
Je hebt het over 1 tweet , neem ik aan ? En dat generaliseer je tot hoeveel miljoen mensen dile linksachtig twitteren. ?

ps het cultuur-marxisme bestaat niet .
pi_169907227
quote:

JvanDijkS twitterde op donderdag 30-03-2017 om 23:18:01 @ThinksRealistic @annefleurdd @jeroenpauw @thierrybaudet Jawel hoor. Baudet gelooft in "cultuurmarxisme" complotthe… https://t.co/4xwADEteeH reageer retweet
[ afbeelding ]
Wat is een gek is die j.van Dijk joh.. 8)7
pi_169907256
quote:

Rasverader
Door types als jij gaat onze mooie Nederlandse taal helemaal naar de knoppen.
pi_169907321
En dan hebben we nog gekkie Martijn Tonies SP raadslid.

MartijnTonies twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 15:01:51 Weet je wie ook zo tekeer ging tegen 'cultureel marxisme'? Breivik. Maar hey, dat zal dan wel weer 'demoniseren van rechts' zijn ofzo. reageer retweet
MartijnTonies twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 15:03:36 En die alt-right figuren zoals Forum voor Democratie (#FvD) zijn er ook dol op.https://t.co/gi6d4Q8xCC reageer retweet
MartijnTonies twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 15:08:49 Nu zitten er onder de alt-right mafkezen nogal wat antisemieten, en door wie zou dit 'cultureel-marxisme' begonnen zijn? Juist: Joden. reageer retweet
pi_169907348
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:14 schreef wolkentoetje het volgende:

MartijnTonies twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 15:01:51 Weet je wie ook zo tekeer ging tegen 'cultureel marxisme'? Breivik. Maar hey, dat zal dan wel weer 'demoniseren van rechts' zijn ofzo. reageer retweet
MartijnTonies twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 15:03:36 En die alt-right figuren zoals Forum voor Democratie (#FvD) zijn er ook dol op.https://t.co/gi6d4Q8xCC reageer retweet
MartijnTonies twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 15:08:49 Nu zitten er onder de alt-right mafkezen nogal wat antisemieten, en door wie zou dit 'cultureel-marxisme' begonnen zijn? Juist: Joden. reageer retweet
Eng mannetje. Alleen zijn hoofd al.
pi_169907355
quote:

[ afbeelding ]
Ik word er een beetje moe van.
Deze 'JvanDijks' struint nu 4chan (:')) af op zoek naar FvD aanhangers die wat rechtse stront posten om dat als argument te gebruiken dat Baudet racist is. Het slaat werkelijk helemaal nergens op.

Nog erger is dat deze activisiten in de WW zitten en uitkering krijgen waarin ze hun tijd hier mee verdoen.
pi_169907414
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:16 schreef Infection het volgende:

[..]

Eng mannetje. Alleen zijn hoofd al.
Meneer is SP raadslid in Oss..
Man man man...
pi_169907426
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:16 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Deze 'JvanDijks' struint nu 4chan (:')) af op zoek naar FvD aanhangers die wat rechtse stront posten om dat als argument te gebruiken dat Baudet racist is. Het slaat werkelijk helemaal nergens op.

Nog erger is dat deze activisiten in de WW zitten en uitkering krijgen waarin ze hun tijd hier mee verdoen.
Ik zie het maar wat is in hemelsnaam 4chan? Nooit van gehoord.
pi_169907431
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:20 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Meneer is SP raadslid in Oss..
Man man man...
Had ook niet veel anders verwacht van een SP'er.
pi_169907438
quote:

[..]

Dat lijkt me niet zo verstandig van meneer Dijks, als er iets is wat je niet moet doen is jezelf in de kijker spelen van 4chan en dan mete name /pol/ de term 'weaponised autism' is er niets voor niets.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 maart 2017 @ 16:22:04 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169907440
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:21 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

FOK! maar dan extremer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_169907442
quote:

[..]

:o

De afvoerput van het internet.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_169907458
quote:

[..]

Messageboards, soort Fok, maar dan van nog wat meer eenzame reaguurders.
Zitten ook veel extreme gastjes tussen (waaronder dus rechts etc).
pi_169907473
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

:o

De afvoerput van het internet.
O oké :D
pi_169907595
noordkaapfujin twitterde op donderdag 30-03-2017 om 16:38:54 Baudetjugend officieel opgericht. Schrijf je in en doe mee aan de workshop 'Anoniem bedreigen van linkse vrouwen' m… https://t.co/47njTKZxPj reageer retweet
:') :') :')
pi_169907642
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 15:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik zie geen tweet waar Baudet smerige antisemiet wordt genoemd.
Je hebt het over 1 tweet , neem ik aan ? En dat generaliseer je tot hoeveel miljoen mensen dile linksachtig twitteren. ?

ps het cultuur-marxisme bestaat niet .
CM= politieke correctheid :6
pi_169907649
noordkaapfujin twitterde op vrijdag 17-03-2017 om 16:17:34 Eigenlijk is Thierry Baudet gewoon de liefdesbaby van Herr Flick en de Vieze Man. reageer retweet
pi_169907691
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:31 schreef wolkentoetje het volgende:
noordkaapfujin twitterde op donderdag 30-03-2017 om 16:38:54 Baudetjugend officieel opgericht. Schrijf je in en doe mee aan de workshop 'Anoniem bedreigen van linkse vrouwen' m… https://t.co/47njTKZxPj reageer retweet
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:35 schreef wolkentoetje het volgende:
noordkaapfujin twitterde op vrijdag 17-03-2017 om 16:17:34 Eigenlijk is Thierry Baudet gewoon de liefdesbaby van Herr Flick en de Vieze Man. reageer retweet
Gewoon geen aandacht aan dit soort figuren schenken. Je geeft ze nu alleen maar een podium.
pi_169907792
quote:

Als Martijn het op deze manier wil spelen, prima!

Weet je wie ook zo tekeer ging tegen ultra rechte racisten?

http://joostniemoller.nl/(...)olkert-zo-snel-vrij/

Groenlinks verheerlijk terroristen :Y
pi_169907803
quote:

Ik vraag mij nou echt af waarom Baudet als racist en alt-right wordt weggezet. Ik kan mij niet herinneren dat hij uitspraken heeft gedaan in die richting.
pi_169907832
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:46 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ik vraag mij nou echt af waarom Baudet als racist en alt-right wordt weggezet. Ik kan mij niet herinneren dat hij uitspraken heeft gedaan in die richting.
Omdat alles wat niet in het straatje van deze figuren past het maar moet ontgelden.
pi_169907847
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:35 schreef wolkentoetje het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:31 schreef wolkentoetje het volgende:
Serieus, waar komen deze mensen vandaan en waar zijn ze gebrainwashed in deze onwaarheden?

pi_169907850
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:45 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Als Martijn het op deze manier wil spelen, prima!

Weet je wie ook zo tekeer ging tegen ultra rechte racisten?

[ afbeelding ]

http://joostniemoller.nl/(...)olkert-zo-snel-vrij/

Groenlinks verheerlijk terroristen :Y
Martijn heeft wel wat weg van Volkert. Zouden ze familie zijn?
pi_169907900
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Natuurlijk is het een dom kind, met een flinke dosis grootheidswaarzin.

De linksen waar ik veel respect voor heb, voeren alle milieu en energiezaken consequent door in hun eigen leven. Die hebben dan ook helemaal geen tijd om te gaan rellen en actie voeren.
Verbouwen hun eigen groenten, das al een halve dagtaak
Vervoeren zich op de fiets
Hebben geen mobiel met edelmetalen
Dragen alleen kleding die 100% schoon gemaakt is.

Maar dat is Fleurtje niet...
Fleurtje draagt neusbellen en oorbellen uit ijzermijnen aan de andere kant van de wereld, kleding uit fabrieken in Azie, Joost mag weten wie die in elkaar heeft gezet.
Laat zich vervoeren per auto en vliegtuig
Twittert zich suf op haar mobiel
En vreet bananen en mango´s uit de supermarkt.

Ik ben wat ouder dan Fleurtje en zie steeds meer van die 20/24 jarige doorslaan, is het niet met eetstoornissen dan wel geestelijk. En het lijkt steeds extremer te moeten.
Dit soort extremisme bereik je niks constructiefs mee.
AFD heeft ook geen fatsoenlijke opleiding afgerond, zie haar eigen website:
quote:
Nadat ik van alles en nog wat gestudeerd is ben ik momenteel bezig met een opleiding aan de Schrijversvakschool in Amsterdam. Ik ben actief in de politiek (GroenLinks) en sinds kort hoofdredacteur van VEGAN magazine. Hiernaast schrijf ik nog voor een aantal andere media.
https://annefleurd.com/over/

Iemand als Marianne Thieme heeft wel al lang door dat je met dit geschreeuw en bedreig niets bereikt.
In de politiek bereik je veel meer.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:43 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ja ja, duik er maar op. Het was n typ foutje in de vroege ochtend.

Haha goede grap hoor... Maar hoe heeft dat uitgepakt voor de perceptie van de massa van Geesing en van Raaij? Mensen herinneren zich toch de typetjes die zijn neer gezet en gebruiken die bij hun beeldvorming over deze personen.
Anton Geesink heeft wel eens opgemerkt dat hij die persiflaties helemaal niet leuk vond.

Van Muyswinkel lachte daarom......
pi_169907937
quote:

[..]

Hij is krampachtig op zoek naar zijn confirmed base dat die de meest idiote dingen erbij haalt als bewijs voor een nazi complot

Je zou eens voor de gein zijn '' bewijsmateriaal '' moeten analyseren . Al is het maar voor de lols
pi_169908064
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:46 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Heel simpel hij wil een immigratiestop uit moslimlanden,grenscontroles,minder minder minder vluchtelingen in Nederland toelaten en zo nog een aantal zaken die niet in het linkse straatje passen.
Dus is hij racist,fascist,nazi en meer van dat fraais.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 maart 2017 @ 17:04:30 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169908084
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:03 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Heel simpel hij wil een immigratiestop uit moslimlanden,grenscontroles,minder minder minder vluchtelingen in Nederland toelaten en zo nog een aantal zaken die niet in het linkse straatje passen.
Dus is hij racist,fascist,nazi en meer van dat fraais.
En hij komt met concrete plannen, en dus wordt links enorm bang voor hem en zijn partij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')