Ik zie het maar wat is in hemelsnaam 4chan? Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van.
Deze 'JvanDijks' struint nu 4chan (:')) af op zoek naar FvD aanhangers die wat rechtse stront posten om dat als argument te gebruiken dat Baudet racist is. Het slaat werkelijk helemaal nergens op.
Nog erger is dat deze activisiten in de WW zitten en uitkering krijgen waarin ze hun tijd hier mee verdoen.

Had ook niet veel anders verwacht van een SP'er.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:20 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Meneer is SP raadslid in Oss..
Man man man...

Dat lijkt me niet zo verstandig van meneer Dijks, als er iets is wat je niet moet doen is jezelf in de kijker spelen van 4chan en dan mete name /pol/ de term 'weaponised autism' is er niets voor niets.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Deze 'JvanDijks' struint nu 4chan (:')) af op zoek naar FvD aanhangers die wat rechtse stront posten om dat als argument te gebruiken dat Baudet racist is. Het slaat werkelijk helemaal nergens op.

FOK! maar dan extremer.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:21 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik zie het maar wat is in hemelsnaam 4chan? Nooit van gehoord.

quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:21 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]

Messageboards, soort Fok, maar dan van nog wat meer eenzame reaguurders.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:21 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]

O okéquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De afvoerput van het internet.

twitter:noordkaapfujin twitterde op donderdag 30-03-2017 om 16:38:54Baudetjugend officieel opgericht. Schrijf je in en doe mee aan de workshop 'Anoniem bedreigen van linkse vrouwen' m… https://t.co/47njTKZxPj reageer retweet

CM= politieke correctheidquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik zie geen tweet waar Baudet smerige antisemiet wordt genoemd.
Je hebt het over 1 tweet , neem ik aan ? En dat generaliseer je tot hoeveel miljoen mensen dile linksachtig twitteren. ?
ps het cultuur-marxisme bestaat niet .

twitter:noordkaapfujin twitterde op vrijdag 17-03-2017 om 16:17:34Eigenlijk is Thierry Baudet gewoon de liefdesbaby van Herr Flick en de Vieze Man. reageer retweet

quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:31 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:noordkaapfujin twitterde op donderdag 30-03-2017 om 16:38:54Baudetjugend officieel opgericht. Schrijf je in en doe mee aan de workshop 'Anoniem bedreigen van linkse vrouwen' m… https://t.co/47njTKZxPj reageer retweet
![]()
![]()
Gewoon geen aandacht aan dit soort figuren schenken. Je geeft ze nu alleen maar een podium.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:35 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:noordkaapfujin twitterde op vrijdag 17-03-2017 om 16:17:34Eigenlijk is Thierry Baudet gewoon de liefdesbaby van Herr Flick en de Vieze Man. reageer retweet

Als Martijn het op deze manier wil spelen, prima!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:14 schreef wolkentoetje het volgende:
En dan hebben we nog gekkie Martijn Tonies SP raadslid.twitter:MartijnTonies twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 15:01:51Weet je wie ook zo tekeer ging tegen 'cultureel marxisme'? Breivik. Maar hey, dat zal dan wel weer 'demoniseren van rechts' zijn ofzo. reageer retweet
twitter:MartijnTonies twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 15:03:36En die alt-right figuren zoals Forum voor Democratie (#FvD) zijn er ook dol op.https://t.co/gi6d4Q8xCC reageer retweet
twitter:MartijnTonies twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 15:08:49Nu zitten er onder de alt-right mafkezen nogal wat antisemieten, en door wie zou dit 'cultureel-marxisme' begonnen zijn? Juist: Joden. reageer retweet

Ik vraag mij nou echt af waarom Baudet als racist en alt-right wordt weggezet. Ik kan mij niet herinneren dat hij uitspraken heeft gedaan in die richting.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:14 schreef wolkentoetje het volgende:
En dan hebben we nog gekkie Martijn Tonies SP raadslid.twitter:MartijnTonies twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 15:01:51Weet je wie ook zo tekeer ging tegen 'cultureel marxisme'? Breivik. Maar hey, dat zal dan wel weer 'demoniseren van rechts' zijn ofzo. reageer retweet
twitter:MartijnTonies twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 15:03:36En die alt-right figuren zoals Forum voor Democratie (#FvD) zijn er ook dol op.https://t.co/gi6d4Q8xCC reageer retweet
twitter:MartijnTonies twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 15:08:49Nu zitten er onder de alt-right mafkezen nogal wat antisemieten, en door wie zou dit 'cultureel-marxisme' begonnen zijn? Juist: Joden. reageer retweet

Omdat alles wat niet in het straatje van deze figuren past het maar moet ontgelden.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik vraag mij nou echt af waarom Baudet als racist en alt-right wordt weggezet. Ik kan mij niet herinneren dat hij uitspraken heeft gedaan in die richting.

quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:35 schreef wolkentoetje het volgende:
Serieus, waar komen deze mensen vandaan en waar zijn ze gebrainwashed in deze onwaarheden?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:31 schreef wolkentoetje het volgende:
![]()
![]()

Martijn heeft wel wat weg van Volkert. Zouden ze familie zijn?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als Martijn het op deze manier wil spelen, prima!
Weet je wie ook zo tekeer ging tegen ultra rechte racisten?
[ afbeelding ]
http://joostniemoller.nl/(...)olkert-zo-snel-vrij/
Groenlinks verheerlijk terroristen

Dit soort extremisme bereik je niks constructiefs mee.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Natuurlijk is het een dom kind, met een flinke dosis grootheidswaarzin.
De linksen waar ik veel respect voor heb, voeren alle milieu en energiezaken consequent door in hun eigen leven. Die hebben dan ook helemaal geen tijd om te gaan rellen en actie voeren.
Verbouwen hun eigen groenten, das al een halve dagtaak
Vervoeren zich op de fiets
Hebben geen mobiel met edelmetalen
Dragen alleen kleding die 100% schoon gemaakt is.
Maar dat is Fleurtje niet...
Fleurtje draagt neusbellen en oorbellen uit ijzermijnen aan de andere kant van de wereld, kleding uit fabrieken in Azie, Joost mag weten wie die in elkaar heeft gezet.
Laat zich vervoeren per auto en vliegtuig
Twittert zich suf op haar mobiel
En vreet bananen en mango´s uit de supermarkt.
Ik ben wat ouder dan Fleurtje en zie steeds meer van die 20/24 jarige doorslaan, is het niet met eetstoornissen dan wel geestelijk. En het lijkt steeds extremer te moeten.
https://annefleurd.com/over/quote:Nadat ik van alles en nog wat gestudeerd is ben ik momenteel bezig met een opleiding aan de Schrijversvakschool in Amsterdam. Ik ben actief in de politiek (GroenLinks) en sinds kort hoofdredacteur van VEGAN magazine. Hiernaast schrijf ik nog voor een aantal andere media.
Anton Geesink heeft wel eens opgemerkt dat hij die persiflaties helemaal niet leuk vond.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:43 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ja ja, duik er maar op. Het was n typ foutje in de vroege ochtend.
Haha goede grap hoor... Maar hoe heeft dat uitgepakt voor de perceptie van de massa van Geesing en van Raaij? Mensen herinneren zich toch de typetjes die zijn neer gezet en gebruiken die bij hun beeldvorming over deze personen.

Hij is krampachtig op zoek naar zijn confirmed base dat die de meest idiote dingen erbij haalt als bewijs voor een nazi complotquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nog erger is dat deze activisiten in de WW zitten en uitkering krijgen waarin ze hun tijd hier mee verdoen.

Heel simpel hij wil een immigratiestop uit moslimlanden,grenscontroles,minder minder minder vluchtelingen in Nederland toelaten en zo nog een aantal zaken die niet in het linkse straatje passen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik vraag mij nou echt af waarom Baudet als racist en alt-right wordt weggezet. Ik kan mij niet herinneren dat hij uitspraken heeft gedaan in die richting.

En hij komt met concrete plannen, en dus wordt links enorm bang voor hem en zijn partij.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:03 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Heel simpel hij wil een immigratiestop uit moslimlanden,grenscontroles,minder minder minder vluchtelingen in Nederland toelaten en zo nog een aantal zaken die niet in het linkse straatje passen.
Dus is hij racist,fascist,nazi en meer van dat fraais.

Jij hebt duidelijk nog niet gezien wat voor boeken hij in zijn kast heeft staan.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]

Lol wat een gelul.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog niet gezien wat voor boeken hij in zijn kast heeft staan.

En hoe precies is het relevant welke boeken in zijn kast staan?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog niet gezien wat voor boeken hij in zijn kast heeft staan.

Vanaf ong 15.00 minquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:21 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]

Ik zou het plaatje bijna naar Martijn willen twitteren..quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als Martijn het op deze manier wil spelen, prima!
Weet je wie ook zo tekeer ging tegen ultra rechte racisten?
[ afbeelding ]
http://joostniemoller.nl/(...)olkert-zo-snel-vrij/
Groenlinks verheerlijk terroristen

Ja, want als ik boeken over bijvoorbeeld Hitler in mijn kast zou hebben staan, dan ben ik ook gelijk een nazi.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:05 schreef Physsic het volgende:
[..]

Wat houdt je tegen? Pure feiten en links gaan geweldig slecht samenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:10 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik zou het plaatje bijna naar Martijn willen twitteren..

Dat lijken mij geen slechte plannen. Zeker niet aangezien hij wel onderscheid maakt tussen vluchtelingen en dergelijke.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:03 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Heel simpel hij wil een immigratiestop uit moslimlanden,grenscontroles,minder minder minder vluchtelingen in Nederland toelaten en zo nog een aantal zaken die niet in het linkse straatje passen.
Dus is hij racist,fascist,nazi en meer van dat fraais.

quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:05 schreef Physsic het volgende:
[..]

Wat denk je bijvoorbeeld van wolkers , cremer , van het reve en nog veel meer. De halve nederlandse literatuur bestaat uit extreme sexualiteit.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, want als ik boeken over bijvoorbeeld Hitler in mijn kast zou hebben staan, dan ben ik ook gelijk een nazi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |