Iemand die zich zo openlijk druk maakt over de islam en in of nabij islamitische buurten woont zou ik niet zo snel een pussy noemen. Hij is daarvoor zelfs door afvallige moslims bedankt. Hoe hij scoort op de stoerzijnmeter lijkt mij alleen niet zo relevant verder...quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
Eerste klas pussy die alleen maar stoer kan praten. Toen zijn EDL vlag uit zijn handen werd getrokken stond hij er als een schaap bij te kijken en kwam hij niet verder dan "give me my flag bro".
Iemand die stoere praatjes heeft maar vervolgens in zijn broek poept als het er op aan komt neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Iemand die zich zo openlijk druk maakt over de islam en in of nabij islamitische buurten woont zou ik niet zo snel een pussy noemen. Hij is daarvoor zelfs door afvallige moslims bedankt. Hoe hij scoort op de stoerzijnmeter lijkt mij alleen niet zo relevant verder...
Succes met die tekortkoming.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
Iemand die stoere praatjes heeft maar vervolgens in zijn broek poept als het er op aan komt neem ik niet serieus.
twitter:HarryPater62 twitterde op donderdag 30-03-2017 om 21:16:53Triest Haattwitter muppie @annefleurdd verlaat RARA. Een druppel op een gloeiende plaat maar opgepleurd staat netjes. @jesseklaver reageer retweet
Aardig filmpje, maar hij gaat er niet echt diep op in. Hij zegt dingen maar onderbouwt ze matig. Hij heeft wel gelijk maar hij zou meer bewijslast moeten droppen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
Geen idee wie dit is maar hij slaat de spijker wel op zijn kop![]()
Anne Fleur brengt mensen dichter bij elkaar
Daar was ik ook wel verbaasd over, veel roepen maar weinig onderbouwen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Aardig filmpje, maar hij gaat er niet echt diep op in. Hij zegt dingen maar onderbouwt ze matig. Hij heeft wel gelijk maar hij zou meer bewijslast moeten droppen.
maar wel leuk dat een Nederlander dit type filmpjes eens maakt. Ik ga 'm in ieder geval volgen...
Volgens mij heeft die wel even de wage gap genoemd ? Die is ook vrij makkelijk te ontkrachtenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Aardig filmpje, maar hij gaat er niet echt diep op in. Hij zegt dingen maar onderbouwt ze matig. Hij heeft wel gelijk maar hij zou meer bewijslast moeten droppen.
maar wel leuk dat een Nederlander dit type filmpjes eens maakt. Ik ga 'm in ieder geval volgen...
Dat ze "Marxist" als eretitel bij zichzelf had verwijderd...viel me vanmiddag ook op.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:12 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben de frontpage gehaald![]()
Rossen maakt gehakt van activiste Anne-Fleur Dekker
Bedankt voor de link.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:53 schreef hpeopjes het volgende:
Hier het gejank van die Van Muiswinkel:
http://www.nporadio1.nl/d(...)l-demoniseert-baudet
Mijn god, wat een opgewonden, zelfingenomen linkse sneuneus is die Van Muiswinkel geworden zeg. Beetje jammer...
Als zo'n oproep van links komt, kan je ervan uitgaan dat het figuurlijk is, want links zal nooit echt geweld gebruiken. Vraag maar aan Van Muiswinkel.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:43 schreef RobbieRonald het volgende:
Nog niet zo lang geleden was het argument van dit soort lui altijd dat je voorzichtig moet zijn met woorden omdat mensen dat anders kunnen opvatten. Toen Wilders bijv. twitterde om in verzet te komen tegen AZC's. Dat kon echt niet! Mensen zouden dit als oproep kunnen zien om fysiek op te treden. Tijden veranderen snel tegenwoordig.
Hij lachte het gewoon weg. Hoe halen we het in onze botte koppen om te denken dat linkse activisten weleens geweld zouden kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:49 schreef Physsic het volgende:
[..]
Als zo'n oproep van links komt, kan je ervan uitgaan dat het figuurlijk is, want links zal nooit echt geweld gebruiken. Vraag maar aan Van Muiswinkel.
Als zo'n oproep van het geweldadige rechts komt, ligt dat natuurlijk anders.
Wat een mongool. Blij dat hij een uitgerangeerd b-acteurtje is geworden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:53 schreef hpeopjes het volgende:
Hier het gejank van die Van Muiswinkel:
http://www.nporadio1.nl/d(...)l-demoniseert-baudet
Mijn god, wat een opgewonden, zelfingenomen linkse sneuneus is die Van Muiswinkel geworden zeg. Beetje jammer...
Links zal nooit echt geweld gebruiken ?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 00:49 schreef Physsic het volgende:
[..]
Als zo'n oproep van links komt, kan je ervan uitgaan dat het figuurlijk is, want links zal nooit echt geweld gebruiken. Vraag maar aan Van Muiswinkel.
Als zo'n oproep van het geweldadige rechts komt, ligt dat natuurlijk anders.
Dat was wat Deugpiet zei ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:55 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Links zal nooit echt geweld gebruiken ?
Mao, Stalin en Pol Pot zijn natuurlijk vermomde rechtse fascisten, dat moet wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:55 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Links zal nooit echt geweld gebruiken ?
Misschien kan ze nu de van Muiswinkel jugend gaan beginnen?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Fleurtje heeft dus het onderspit gedolven. Hoewel, zou best kunnen dat Fleurtje het activistische deel van Groenlinks activeert (die een bloedhekel aan de VVD hebben) en zo de coalitieonderhandelingen met Groenlinks beïnvloedt. Dan is ze toch nog ergens goed voor.
Nee hij is een witte man. Dus dan wordt het de Dekker jugend.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:22 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Misschien kan ze nu de van Muiswinkel jugend gaan beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |