abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169892506
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 20:43 schreef YazooW het volgende:

[..]

Eerste klas pussy die alleen maar stoer kan praten. Toen zijn EDL vlag uit zijn handen werd getrokken stond hij er als een schaap bij te kijken en kwam hij niet verder dan "give me my flag bro".

:P
Iemand die zich zo openlijk druk maakt over de islam en in of nabij islamitische buurten woont zou ik niet zo snel een pussy noemen. Hij is daarvoor zelfs door afvallige moslims bedankt. Hoe hij scoort op de stoerzijnmeter lijkt mij alleen niet zo relevant verder...
  donderdag 30 maart 2017 @ 20:47:29 #102
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169892559
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 20:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Iemand die zich zo openlijk druk maakt over de islam en in of nabij islamitische buurten woont zou ik niet zo snel een pussy noemen. Hij is daarvoor zelfs door afvallige moslims bedankt. Hoe hij scoort op de stoerzijnmeter lijkt mij alleen niet zo relevant verder...
Iemand die stoere praatjes heeft maar vervolgens in zijn broek poept als het er op aan komt neem ik niet serieus.
pi_169892608
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 20:47 schreef YazooW het volgende:

[..]

Iemand die stoere praatjes heeft maar vervolgens in zijn broek poept als het er op aan komt neem ik niet serieus.
Succes met die tekortkoming.
pi_169893612
HarryPater62 twitterde op donderdag 30-03-2017 om 21:16:53 Triest Haattwitter muppie @annefleurdd verlaat RARA. Een druppel op een gloeiende plaat maar opgepleurd staat netjes. @jesseklaver reageer retweet
_O-
pi_169896007
Geen idee wie dit is maar hij slaat de spijker wel op zijn kop _O_

Anne Fleur brengt mensen dichter bij elkaar O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2017 @ 22:51:49 #107
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169896673
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
Geen idee wie dit is maar hij slaat de spijker wel op zijn kop _O_

Anne Fleur brengt mensen dichter bij elkaar O+
Aardig filmpje, maar hij gaat er niet echt diep op in. Hij zegt dingen maar onderbouwt ze matig. Hij heeft wel gelijk maar hij zou meer bewijslast moeten droppen.

maar wel leuk dat een Nederlander dit type filmpjes eens maakt. Ik ga 'm in ieder geval volgen...
:')
pi_169896813
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Aardig filmpje, maar hij gaat er niet echt diep op in. Hij zegt dingen maar onderbouwt ze matig. Hij heeft wel gelijk maar hij zou meer bewijslast moeten droppen.

maar wel leuk dat een Nederlander dit type filmpjes eens maakt. Ik ga 'm in ieder geval volgen...
Daar was ik ook wel verbaasd over, veel roepen maar weinig onderbouwen.
Volgens mij ook wel een Fok!ker. Heb iig wat uitspraken gehoord die ik hier ook (toevallig?) voorbij heb zien komen.
pi_169897096
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Volgens mij heeft die wel even de wage gap genoemd ? Die is ook vrij makkelijk te ontkrachten

Wat voor soort bewijslast zou je willen zien ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169897185
pi_169897441
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:12 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben de frontpage gehaald *O*

Rossen maakt gehakt van activiste Anne-Fleur Dekker
Dat ze "Marxist" als eretitel bij zichzelf had verwijderd...viel me vanmiddag ook op.

Triest geval.

Diep verscholen, al masturberend op haar zelfbeeld in haar rood verlichte en met spiegels bekleedde holletje.
pi_169898207
Hier het gejank van die Van Muiswinkel:
http://www.nporadio1.nl/d(...)l-demoniseert-baudet

Mijn god, wat een opgewonden, zelfingenomen linkse sneuneus is die Van Muiswinkel geworden zeg. Beetje jammer... :{
pi_169898687
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:53 schreef hpeopjes het volgende:

Mijn god, wat een opgewonden, zelfingenomen linkse sneuneus is die Van Muiswinkel geworden zeg. Beetje jammer... :{
Bedankt voor de link.
Bevestigd nogmaals maar eens wat een hypocriet figuur het is.
pi_169898722
Nog niet zo lang geleden was het argument van dit soort lui altijd dat je voorzichtig moet zijn met woorden omdat mensen dat anders kunnen opvatten. Toen Wilders bijv. twitterde om in verzet te komen tegen AZC's. Dat kon echt niet! Mensen zouden dit als oproep kunnen zien om fysiek op te treden. Tijden veranderen snel tegenwoordig.
pi_169898766
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:43 schreef RobbieRonald het volgende:
Nog niet zo lang geleden was het argument van dit soort lui altijd dat je voorzichtig moet zijn met woorden omdat mensen dat anders kunnen opvatten. Toen Wilders bijv. twitterde om in verzet te komen tegen AZC's. Dat kon echt niet! Mensen zouden dit als oproep kunnen zien om fysiek op te treden. Tijden veranderen snel tegenwoordig.
Als zo'n oproep van links komt, kan je ervan uitgaan dat het figuurlijk is, want links zal nooit echt geweld gebruiken. Vraag maar aan Van Muiswinkel.
Als zo'n oproep van het geweldadige rechts komt, ligt dat natuurlijk anders.
pi_169898823
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:49 schreef Physsic het volgende:

[..]

Als zo'n oproep van links komt, kan je ervan uitgaan dat het figuurlijk is, want links zal nooit echt geweld gebruiken. Vraag maar aan Van Muiswinkel.
Hij lachte het gewoon weg. Hoe halen we het in onze botte koppen om te denken dat linkse activisten weleens geweld zouden kunnen gebruiken.
pi_169899871
Zo, deze extreemlinkse terrorist in spe is uitgeschakeld.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169899878
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:53 schreef hpeopjes het volgende:

Wat een mongool. Blij dat hij een uitgerangeerd b-acteurtje is geworden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169900340
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:49 schreef Physsic het volgende:

[..]

Links zal nooit echt geweld gebruiken ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_169900400
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:55 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat was wat Deugpiet zei ja.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 09:03:29 #121
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169900427

Hij heeft ook echt zo deugende VARA-kop. :') :r
  vrijdag 31 maart 2017 @ 09:09:07 #122
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169900466
Fleurtje heeft dus het onderspit gedolven. Hoewel, zou best kunnen dat Fleurtje het activistische deel van Groenlinks activeert (die een bloedhekel aan de VVD hebben) en zo de coalitieonderhandelingen met Groenlinks beïnvloedt. Dan is ze toch nog ergens goed voor.
pi_169900599
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:55 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Mao, Stalin en Pol Pot zijn natuurlijk vermomde rechtse fascisten, dat moet wel.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_169900635
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Fleurtje heeft dus het onderspit gedolven. Hoewel, zou best kunnen dat Fleurtje het activistische deel van Groenlinks activeert (die een bloedhekel aan de VVD hebben) en zo de coalitieonderhandelingen met Groenlinks beïnvloedt. Dan is ze toch nog ergens goed voor.
Misschien kan ze nu de van Muiswinkel jugend gaan beginnen?
pi_169900738
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:22 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Misschien kan ze nu de van Muiswinkel jugend gaan beginnen?
Nee hij is een witte man. Dus dan wordt het de Dekker jugend.

Of doe ik nu aan mansplaining. :@
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')