Gedeeltelijk, extreem links op internet is nu ook niet echt gezelligquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:35 schreef Ryan3 het volgende:
Van Muiswinkel heeft wel gelijk natuurlijk.
Nee.! Veelo heeft tot nu toe gelijk.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:35 schreef Ryan3 het volgende:
Vertel.! Wat vind jij dan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:38 schreef LelijKnap het volgende:
Laten we het er op houden dat LelijKnap gelijk heeft.
Nee, okee, dat klopt, heel rare snuiters ook idd, eveneens om eng van te worden. Maar dit is wel uit context geplaatst en het gaat ook nog over een tweet van een jaar geleden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, extreem links op internet is nu ook niet echt gezellig
Maar de fanboys van links zijn geen haar beter.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:39 schreef Ryan3 het volgende:
En ja, wat van Muiswinkel zegt over de fanboys van rechts, tja, dat is wel zo hoor.
Welnee.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:38 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nee.! Veelo heeft tot nu toe gelijk.
Klopt, engnekken, die wil je ook niet in he tijdlijn hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar de fanboys van links zijn geen haar beter.
Anne Fleur haar tweets over Baudet zijn helemaal niet van een jaar geleden..quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, okee, dat klopt, heel rare snuiters ook idd, eveneens om eng van te worden. Maar dit is wel uit context geplaatst en het gaat ook nog over een tweet van een jaar geleden.
En ja, wat van Muiswinkel zegt over de fanboys van rechts, tja, dat is wel zo hoor.
Daar ben ik nog niet uit, maar zodra ik dat wel ben kan je er gerust vanuit gaan dat ik gelijk heb.quote:
Ik vind het ook vreemd dat er zo op die tweet gefocust word. Haar uitlatingen waardoor ze bedreigt werd door de "Baudet Jugend" waren interessanter.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, okee, dat klopt, heel rare snuiters ook idd, eveneens om eng van te worden. Maar dit is wel uit context geplaatst en het gaat ook nog over een tweet van een jaar geleden.
Ja daar zijn op de genoemde sites ook genoeg voorbeelden van te vinden.quote:En ja, wat van Muiswinkel zegt over de fanboys van rechts, tja, dat is wel zo hoor.
Maar daar hoor je Muiswinkel niet over. Hij bagatelliseert dat zelfs.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, engnekken, die wil je ook niet in he tijdlijn hebben.
Ze mag zeggen wat ze wil over Baudet wmb. Oproepen tot geweld niet uiteraard, maar ze heeft die tweet over 500 stenen geplaatst in het kader van iemand die opriep 500 stenen naar een moskee te gooien (1 jaar geleden), waarop in het geheel niet is gereageerd. iets dat mij overigens pas duidelijk werd na de aflevering van pauw, kun je nagaan hoezeer dat uit context is gehaald op twitter. En wat Van Muiswinkel zegt het zal Baudet allemaal niet zoveel doen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:42 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Anne Fleur haar tweets over Baudet zijn helemaal niet van een jaar geleden..
Die rare tweet over Wilders wel maar de ene keer zit ze zogenaamd ondergedoken door Baudet aanhangers en de andere keer door de tweet van Widers..
En van Muiswinkel is gewoon een mafkees..
Ja, die zal Van Muiswinkel ook niet echt kennen wrs.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar daar hoor je Muiswinkel niet over. Hij bagatelliseert dat zelfs.
Nadeel van de internetbubbels waarin je zit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar daar hoor je Muiswinkel niet over. Hij bagatelliseert dat zelfs.
AnneFleur heeft wel meer getweet dan dát.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze mag zeggen wat ze wil over Baudet wmb. Oproepen tot geweld niet uiteraard, maar ze heeft die tweet over 500 stenen geplaatst in het kader van iemand die opriep 500 stenen naar een moskee te gooien (1 jaar geleden), waarop in het geheel niet is gereageerd. iets dat mij overigens pas duidelijk werd na de aflevering van pauw, kun je nagaan hoezeer dat uit context is gehaald op twitter. En wat Van Muiswinkel zegt het zal Baudet allemaal niet zoveel doen.
"Laten we Baudet aanvallen"quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Van Muiswinkel gaat garant staan dat er geen geweld gebruikt gaat worden tegen Baudet.![]()
Zoals hij het uitlegde in die uitzending heeft hij wel een punt, alleen de betekenis van dat punt past niet in een tweet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Laten we Baudet aanvallen"
"Er zal geen geweld gebruikt worden"
Uhu...
Dit dus inderdaad en mocht Baudet iets overkomen dan wassen types als van Muiswinkel en AnneFleur hun handen in onschuld.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Laten we Baudet aanvallen"
"Er zal geen geweld gebruikt worden"
Uhu...
Ja, duidelijk een obsessie met Baudet, hebben er wel meer, ook hier op FOK!; hetzij als volger, hetzij als tegenstander. Maar ik geloof niet dat Baudet adhv al die obsessievelingen voor zijn leven hoeft te vrezen. Man is nou niet echt een factor van betekenis in de politiek oid.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:48 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
AnneFleur heeft wel meer getweet dan dát.
Dat domme ind lijkt geobsedeerd door Baudet en nee een tweet van een jaar geleden over
Wilders daar zal Baudet niet echt wakker van liggen..
Mwah dan heb je denk ik de blogs van extremist Joke Kaviaar niet gelezen.!quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, duidelijk een obsessie met Baudet, hebben er wel meer, ook hier op FOK!; hetzij als volger, hetzij als tegenstander. Maar ik geloof niet dat Baudet adhv al die obsessievelingen voor zijn leven hoeft te vrezen. Man is nou niet echt een factor van betekenis in de politiek oid.
Nee. Volgens hem wat rechts qua geweld gevaarlijker dan links en daarom moesten de 10.000den bedreigingen serieus worden genomen..quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:35 schreef Ryan3 het volgende:
De sfeer wordt wel gemaakt zo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, duidelijk een obsessie met Baudet, hebben er wel meer, ook hier op FOK!; hetzij als volger, hetzij als tegenstander. Maar ik geloof niet dat Baudet adhv al die obsessievelingen voor zijn leven hoeft te vrezen. Man is nou niet echt een factor van betekenis in de politiek oid.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |