Maakt niet uit, als je erin zet dat het om een post van Zosk gaat snappen ze het ook welquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar dat is toch hele topic en niet een post?
okeequote:Op donderdag 30 maart 2017 15:38 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je erin zet dat het om een post van Zosk gaat snappen ze het ook wel
ze heeft allang geen hart meerquote:
ftfyquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik irriteer me aan Hollanders die wanneer ze engels gaan praten ook accent enzo erin gooien. Doe niezo overdreven man, verschrikkelijk
Okequote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik irriteer me aan Hollanders die wanneer ze engels gaan praten ook accent enzo erin gooien. Doe niezo overdreven man, verschrikkelijk
Ik praat Brits Engels.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Ja jouwe was goedquote:
Je hoeft niet steeds oke te zeggen hoor, voegt niet echt iets toe volgens mijquote:
van die mensen die ipv "oo", "oe" zeggenquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Crack_ het volgende:
inb4 okequote:Op donderdag 30 maart 2017 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja jouwe was goed
[..]
Je hoeft niet steeds oke te zeggen hoor, voegt niet echt iets toe volgens mij
kquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja jouwe was goed
[..]
zosk dan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
WTF heeft Ama nog geen maand ban :s
Echt kut hè. Wat een wanbeleid. Nee lekker je handje boven de mods houden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slecht hé.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
alsof dit wat toevoegt :ssquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Mag wel hoor mensen, het hoeft alleen niet echt
Pas maar op. Binnen een korte tijd gaat ze hier regeren met strakke handquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt kut hè. Wat een wanbeleid. Nee lekker je handje boven de mods houden.
Onschendbaarheid
quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pas maar op. Binnen een korte tijd gaat ze hier regeren met strakke hand
Nee joh, lijkt maar zo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:20 schreef TARDIS. het volgende:
oeps volgens mij bleef mijn capslock steken
Doe normaal Anne Fleurquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:20 schreef TARDIS. het volgende:
KIJK WAT JE DOET AMARANTHA JE KOMT EN IEDEREEN DURFT NIETS MEER TE ZEGGEN
NOU IK LAAT MIJ NIET HET ZWIJGEN OPLEGGEN
GENOEG IS GENOEG
FOKKERS VERENIGT U ALS ÉÉN FRONT ACHTER MIJ
SAMEN ZULLEN WIJ, HET FOK!VERZET, STRIJDEN TEGEN HOGERE MACHTEN DIE ONS HET LEVEN ONDRAAGBAAR MAKEN
Je bedoelt erger. En echt helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Imma special, ik doe aanquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bedoelt erger. En echt helemaal mee eens.
Jij zou je eigen moeder nog op straat zetten zodat een vluchteling die zegt dat hij 16 is terwijl hij eigenlijk 26 is een slaapplaats heeft .quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou..meer van staan zal je bedoelen.
Zoek hem op en zet hem op de foto dan neem ik hem als UI.quote:
Nou en, hoef ook niks toe te voegenquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou die chick op het zebrapad wel doen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoek hem op en zet hem op de foto dan neem ik hem als UI.
Vertel het ons snelquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:59 schreef Rozevla het volgende:
Wat is de kleinste spier in een geitje????
Rozevlaquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:59 schreef Rozevla het volgende:
Wat is de kleinste spier in een geitje????
Jezus wat slecht dit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
DE LUL VAN EEN MAROKKAAN!!!!
Ha-ha-ha
Moeten ze eens met hem doenquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:59 schreef Zosk het volgende:
Wel bijzonder dat je foto's van willekeurige mensen op straat maakt en ze gewoon online gooit.
Dat doe je als je veel geld hebt en heel tevreden bent met je zinloze bestaan van de straten van Rotterdam uitlopen dag in dag uit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:59 schreef Zosk het volgende:
Wel bijzonder dat je foto's van willekeurige mensen op straat maakt en ze gewoon online gooit.
als je veel geld hebtbimporteer je je keukenapparatuur uit amerika en laat je hier amerikaans stopcontacten inbouwenquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat doe je als je veel geld hebt en heel tevreden bent met je zinloze bestaan van de straten van Rotterdam uitlopen dag in dag uit.
En als je niet veel geld hebt en vooral ontevreden met je zinvolle bestaan dan doe je wat precies?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat doe je als je veel geld hebt en heel tevreden bent met je zinloze bestaan van de straten van Rotterdam uitlopen dag in dag uit.
Buitenwereld is voor sommige ontzettend bijzonderquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:59 schreef Zosk het volgende:
Ik vind het ook altijd bijzonder om buiten te zijn. Ik kom daar niet zo vaak helaas.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Buitenwereld is voor sommige ontzettend bijzonder
haha zosk hahaquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd bijzonder om buiten te zijn. Ik kom daar niet zo vaak helaas.
Dat is toch hzaw zijn favoriete chick? Beetje raar dit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:03 schreef SideEffect2.0 het volgende:
Wel leuk dat hij fan is van Anna nooshin
zij is wel extra geefbaarquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:03 schreef SideEffect2.0 het volgende:
Wel leuk dat hij fan is van Anna nooshin
Hem afkraken in zijn topics.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
En als je niet veel geld hebt en vooral ontevreden met je zinvolle bestaan dan doe je wat precies?
quote:
Ik lul geen onzin. Overal zit een kern van waarheid in. Waarom zou ik mezelf op internet anders voordoen dan ik ben?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Waarom lul je zo veel onzin, ik snap t echtniet
Het is namelijk ook niet bedoeld als grapje, of wel?
Haha echt? Ook die van mijquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is toch hzaw zijn favoriete chick? Beetje raar dit.
ff terrasje pakken dan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Oh mijn plannen vanavond gaan ook al nie door, gaat lekker zo
Oh.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:05 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Haha echt? Ook die van mij![]()
Nee maar bedoelde Iwanius, hij had zelfs speciaal een topic over haar geopend
topquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Ik lul geen onzin. Overal zit een kern van waarheid in. Waarom zou ik mezelf op internet anders voordoen dan ik ben?
Doet hij dat dan? Een stekker laten veranderen is nooit in hem opgekomen zeker.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je veel geld hebtbimporteer je je keukenapparatuur uit amerika en laat je hier amerikaans stopcontacten inbouwen
Ik kan niet zoveel met dit antwoord maar krijg het gevoel alsof je mij niet serieus neemt.quote:
heb geen zin in die bullshitquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel met dit antwoord maar krijg het gevoel alsof je mij niet serieus neemt.
Ik zou heel graag willen dat Crack mij eens serieus neemtquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel met dit antwoord maar krijg het gevoel alsof je mij niet serieus neemt.
Hij heeft het echt moeilijk, kan je geen spikkels over die 7 cm strooien en je ding doen zoals wat je onlangs hebt gepost?quote:
Lees het dan gewoon niet, gekkie. Maak je niet zo druk. Laat mij lekker mijn ding doen, hier zijn tenminste nog mensen waarbij ik het kwijt kan.quote:
hehehehehequote:Op donderdag 30 maart 2017 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft het echt moeilijk, kan je geen spikkels over die 7 cm strooien en je ding doen zoals wat je onlangs hebt gepost?
ahh, nee dan ga ik door naar leiden. Helaasquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wageningen
Tot hoe laat ben je agga
Iw is ook een kloonquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh.Wel leuk dat jullie met zijn drieën iets gemeen hebben.
ik weet pas als het bullshit is als ik het heb gelezen, verder laat ik je volgens mij ookquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lees het dan gewoon niet, gekkie. Maak je niet zo druk. Laat mij lekker mijn ding doen, hier zijn tenminste nog mensen waarbij ik het kwijt kan.
Snap wel steeds beter waarom je forever alone bent maar hoef je niet aan te kijken dus ik tolereer je gedrag maar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lees het dan gewoon niet, gekkie. Maak je niet zo druk. Laat mij lekker mijn ding doen, hier zijn tenminste nog mensen waarbij ik het kwijt kan.
Kak, maar kan wel keerquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahh, nee dan ga ik door naar leiden. Helaas
Zal ik voortaan iedere post beginnen met "LET OP CRACK DIT IS EEN BULLSHIT POST" om je de moeite en ergernissen te besparen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet pas als het bullshit is als ik het heb gelezen, verder laat ik je volgens mij ook
daarom dacht ikquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kak, maar kan wel keer
Want hoorde laatst dat jij daar werkte en ik woon daar dus hey
Jij bent wel erg traag van begrip, of niet?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap wel steeds beter waarom je forever alone bent maar hoef je niet aan te kijken dus ik tolereer je gedrag maar.
Waarom zou ik me ergeren?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal ik voortaan iedere post beginnen met "LET OP CRACK DIT IS EEN BULLSHIT POST" om je de moeite en ergernissen te besparen?
Ik geef mensen graag een 527986ste kansquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij bent wel erg traag van begrip, of niet?
Bescherm jezelf eensquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik geef mensen graag een 527986ste kans
Weet ik ook niet, dat probeer ik te begrijpen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik me ergeren?
Wel vind k het oprecht jammer, vind je prima kerel maar dat weet je maar niet als je onzin gaat lullen. En nogmaals, ik snap de bedoeling gewoon niet
Dat is dom van je, sukkeltje.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik geef mensen graag een 527986ste kans
Ik erger me niet, dus...quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, dat probeer ik te begrijpen.
Ik ben gewoon wie ik ben hier, ik vind dat leuk.
Doe ik al, heb nooit seks want dan loop ik niks op ook.quote:
Net zo dom als onopgevoede honden hebben zeker.quote:
Dat typ je natuurlijk omdat je het super grappig vindt. Ik snap hem nu, ben zelf ook traag van begrip helaas.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:12 schreef Crack_ het volgende:
En 'haha Zosk haha' typen kost me ook niezo veel moeite
Alleen Zosk, Hans, Hermann en ik niet.quote:
Snap ik wel, deed ze dat maar eens inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou heel graag willen dat Crack mij eens serieus neemt
Precies.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen Zosk, Hans, Hermann en ik niet.
Als je jezelf vergelijkt met honden dan is het erger dan ik dacht.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zo dom als onopgevoede honden hebben zeker.
Lol wat?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat typ je natuurlijk omdat je het super grappig vindt. Ik snap hem nu, ben zelf ook traag van begrip helaas.
Heb excuus, ben vrouw en labielquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
ER WORDT HIER VEEL TE VEEL GECARED
Hahahaha je hapt ook zo lekker he. Godverdomme wat kan ik me toch vermaken als jij hier bent.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol wat?![]()
![]()
Nee ik vind het totaal niet grappig, ik vind het zonde omdat ik je normaler veel leuker vind
dat zeg k toch net?
Ik zeg dat 'haha zosk haha' geen moeite kost om te typen
quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahahaha je hapt ook zo lekker he. Godverdomme wat kan ik me toch vermaken als jij hier bent.![]()
De normale ik is wel oké, maar hier ben ik ook hartstikke normaal. Vind ik dan hè.
Oh niet? Shit dan ben ik écht traag van begrip zeg.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]het op happen gooien
nice zosk nice
uhuquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh niet? Shit dan ben ik écht traag van begrip zeg.
Geen file vandaagquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker filerijden, luie ambtenaar.
pas op hoorquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:16 schreef Zosk het volgende:
Oké en nu ga ik naar buiten jongens en meisjes. Wish me luck.
Rotterdam is pure aids in de spits.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:18 schreef Crack_ het volgende:
Ging gisteren van Den Haag naar Rotterdam in de spits (en terug), maar viel me ook echt mee
Tot ik moest afslaanstoplicht bij afslag ai ai ai
De hongersnood in Afrika of dat we niet naar het WK gaanquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:17 schreef Zosk het volgende:
Waar gaan we het verder nog allemaal over hebben, iemand ideeën?
Ja, maar niet richting Den Haag dus gisterenquote:
Vind mensen in Rotterdam (die alternatievelingen) wel leuk, maar die hoge gebouwen enzo neequote:
De hongersnood is nu weer tijdelijk verholpen toch?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
De hongersnood in Afrika of dat we niet naar het WK gaan
Woensdag is meestal goed te doen maar naar Utrecht is kut ja. Moest gisteren ook richting Utrecht om 18:00 uur, zelfs toen nog file.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet richting Den Haag dus gisteren
Richting Utrecht stond het wel stil
Ik vind de mensen in Rotterdam niet leuk, ergens anders ook niet overigens dus heeft weinig met Rotterdam te maken denk ik.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind mensen in Rotterdam (die alternatievelingen) wel leuk, maar die hoge gebouwen enzo nee
Ja, toen ik terugging was het ook 18.00 ongeveer inderdaadquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Woensdag is meestal goed te doen maar naar Utrecht is kut ja. Moest gisteren ook richting Utrecht om 18:00 uur, zelfs toen nog file.
Ik woon er gelukkig niet maar kom er wel iedere dag.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je weet dat Iwanius, WCH en Niels allemaal in Rotterdam wonen dan weet je wel wat voor stad het is
WK 2026 naar 48 landen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je weet dat Iwanius, WCH en Niels allemaal in Rotterdam wonen dan weet je wel wat voor stad het is
VBL / Officieel, nou ja formaliteit: in 2026 naar 48 landen op het WKquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd
AGAINST MODERN FOOTBALL
En Bobquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die laat zichzelf niet beperken door zijn vleselijke voertuigquote:
hot shit manquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:32 schreef zeer het volgende:
[..]
onze in bad kont vingerende pyromaan die alle begeilers opgeilt
lijkt me echt heftig om iemand te moeten opsluiten in de iso omdat ie alle politieagenten en mensen die stoer doen in de brand wil stekenquote:
Lolwatquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:32 schreef zeer het volgende:
[..]
onze in bad kont vingerende pyromaan die alle begeilers opgeilt
Gvd m'n bierquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
lijkt me echt heftig om iemand te moeten opsluiten in de iso omdat ie alle politieagenten en mensen die stoer doen in de brand wil steken
kom je om 6 uur z'n eten brengen
zit 'ie vuistdiep in z'n anus naar je te grijzen met z'n tandloze mond
Van wat?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:36 schreef Crack_ het volgende:
BESTELWAARDE: ¤ 1.196,47
KORTING: -¤ 584,00
ik verlang echt terug naar de tijd dat het een mysterie was of bob in het echt of alleen in z'n hoofd in Spanje zatquote:
ik heb niks gekocht, passen is niet kopenquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
tering heb je compleet nieuwe garderobe gekocht
quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar wat moet je met 1200 euro aan sokken
Voorraadje fapsokken kan geen kwaad.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar wat moet je met 1200 euro aan sokken
1 april toevallig?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga begin april weer eens goed shoppen.
Voor mij is dat nog steeds een mysteriequote:Op donderdag 30 maart 2017 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ik verlang echt terug naar de tijd dat het een mysterie was of bob in het echt of alleen in z'n hoofd in Spanje zat
je laat voor 1200 euro kleding komen en stuurt voor 1000 euro weer terug?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb niks gekocht, passen is niet kopen
oh ja wat danquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel wat voor je in de aanbieding![]()
![]()
dit is mijn shoppenquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga begin april weer eens goed shoppen.
Doe ik nooit online.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ja wat dan
[..]
dit is mijn shoppen
Jaquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:40 schreef zeer het volgende:
[..]
je laat voor 1200 euro kleding komen en stuurt voor 1000 euro weer terug?
over 50 jaar wordt er in de Spaanse folklore gesproken over de 'aspecto desdentado'quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Voor mij is dat nog steeds een mysterie
Ik alleen t-shirts, de rest doe ik wel in winkel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:41 schreef Zosk het volgende:
Broeken koop ik nooit online want altijd verkeerde maat en ben te lui om terug te sturen.
Ja of schoenen als er een duidelijke maattabel bijstaat.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik alleen t-shirts, de rest doe ik wel in winkel.
Preciesquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even zomer garderobe aanschaffen
heb ook wel eens dat ik een sok aantrekt en denk gvd hoe komt die zo natquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn ex ook, in mijn sokken
mensenecht topvolk
Plsquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
heb ook wel eens dat ik een sok aantrekt en denk gvd hoe komt die zo nat
ik koop gwn altijd dezelfde schoenenquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja of schoenen als er een duidelijke maattabel bijstaat.
True.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja of schoenen als er een duidelijke maattabel bijstaat.
hihi nou weenie hoorquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:42 schreef zeer het volgende:
[..]
zeg ik niet maar je moet betalen in natura hihi3
fakequote:Op donderdag 30 maart 2017 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
heb ook wel eens dat ik een sok aantrekt en denk gvd hoe komt die zo nat
Lolwhut?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:44 schreef Crack_ het volgende:
ik dacht alleen hey waarom ruikt mn was ineens zo naar sperma
Hahaquote:
wat een onzinquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:44 schreef Crack_ het volgende:
Geen last van, ik ben altijd verkouden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:44 schreef Crack_ het volgende:
ik heb vans sk8 hi en dr martensquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaik deed dat wel een tijdje iedere twee jaar nieuwe model van dezelfde schoenen maar tegenwoordig niet meer.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:45 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb vans sk8 hi en dr martens
meer niet
ja van die nette schoenen die ik aandoe als iemand dood is
martensquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:45 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb vans sk8 hi en dr martens
meer niet
ja van die nette schoenen die ik aandoe als iemand dood is
ik ruk met al zo'n 15 jaar helemaal het lazarus en heb echt nog nooit de wasmachine opengemaakt en sperma gerokenquote:
Ja, kan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:45 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ruk met al zo'n 15 jaar helemaal het lazarus en heb echt nog nooit de wasmachine opengemaakt en sperma geroken
Netjes. Heb nu ook een halfjaar oid Vans maar die zijn inderdaad al bijna op.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:46 schreef zeer het volgende:
[..]
had 4 jaar gelopen op m'n vorige paar docs
vans zijn wel echt zo weggesleten
quote:
had eerst altijd leren versies maar die moet je moeilijk hard inlopen maar zijn daarna echt perfectquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:46 schreef Crack_ het volgende:
Of nouja, weet eigenlijk niet want heb ze nog nooit gehad
wel kinky om zonder toestemming in vrouwensokken te ejaculerenquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, kan?
Ken er ook niks aan doen he, had het liever ook niet geweten
of dat ie het gewoon niet deed
Waar heb je liever dat hij het zou laten? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, kan?
Ken er ook niks aan doen he, had het liever ook niet geweten
of dat ie het gewoon niet deed
echt gaar maar vind sk8 hi's wel echt nice schoenenquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Netjes. Heb nu ook een halfjaar oid Vans maar die zijn inderdaad al bijna op.
Black on black altijd goed, qua schoenen dan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:48 schreef zeer het volgende:
[..]
echt gaar maar vind sk8 hi's wel echt nice schoenen
heb nu black on black
Ik groet altijd netjes terug.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah toch iemand van betekenis die me begroet.
gewoon recyclen die handelquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waar heb je liever dat hij het zou laten? Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah toch iemand van betekenis die me begroet.
heb anders idd ook liever bbc on blondequote:Op donderdag 30 maart 2017 17:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Black on black altijd goed, qua schoenen dan.
Ja bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:49 schreef zeer het volgende:
[..]
heb anders idd ook liever bbc on blonde
Mja, ik zoek eerlijk gezegd rip-offsquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
had eerst altijd leren versies maar die moet je moeilijk hard inlopen maar zijn daarna echt perfect
heb nu vegan versies die zijn een stuk zachter en lichter maar wel beetje zweterig
binnenkort dus lekker cummen in zweetsokken
Super kinky, waren vieze sokkenquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
wel kinky om zonder toestemming in vrouwensokken te ejaculeren
rook 'ie ook aan je zadel?
mijquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waar heb je liever dat hij het zou laten? Ik vraag dit voor een vriend.
Denk het inderdaadquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij had vast weer een zware dag op kantoor.
170 euro voor schoenen waar je vier jaar op loopt is niet zo duur imhoquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, ik zoek eerlijk gezegd rip-offszijn nogal duurr
Wist niet dat ze ook vegan versie hadden, tof wel
vertel nou vertel nou je maakt me zo nieuwsgierigquote:Super kinky, waren vieze sokken
nee, wel genoeg andere echt te debiele dingen
quote:mij
srs?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:49 schreef Zosk het volgende:
Kan van tijd tot tijd wel genieten van Blacked haha
Hahaha ik niet slecht voor mijn superioriteitsgevoel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:49 schreef Zosk het volgende:
Kan van tijd tot tijd wel genieten van Blacked haha
hoezo is toch prachtig dat je een neger betaalt om een vrouw te palen voor je eigen vermaakquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha ik niet slecht voor mijn superioriteitsgevoel.
huh wat linkquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja in het donker als je de neger niet ziet.
Quote mij maar gewoon niet meer, lul.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha ik niet slecht voor mijn superioriteitsgevoel.
Dat is waarquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:51 schreef zeer het volgende:
[..]
170 euro voor schoenen waar je vier jaar op loopt is niet zo duur imho
had altijd werkschoenen van 300mja euro per dag is ook wel weer te overzien
[..]
vertel nou vertel nou je maakt me zo nieuwsgierig
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klik grote piemel porno altijd wegquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die is niet publiekelijk beschikbaar.
je hoeft er ook niet iedere dag op te lopen, gaan ze alleen maar langer meequote:Op donderdag 30 maart 2017 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar ik ken mezelf, ik ga niet vier jaar lang op enkel die schoenen lopen
En nee, dat is te privé. Verzin maar iets leuks
Hehequote:Op donderdag 30 maart 2017 17:54 schreef zeer het volgende:
[..]
hoezo jij kunt zo veel pik ook wel hebben hoor
daarvoor is het atm efkes te duurquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:53 schreef zeer het volgende:
[..]
je hoeft er ook niet iedere dag op te lopen, gaan ze alleen maar langer mee
heb wel eens gelezen dat mannen iets van 70% van de tijd dat ze porno kijken naar de piemel van de acteur kijkenquote:
Hoe komt dat nou?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dat wondje is weer open en doet veel au.
snap ik, 600 euro aan kleding gaat je niet in de koude kleren zittenquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarvoor is het atm efkes te duur
Misschien tweedehands
Zo weinig? Ik zit daar continu vol verbazing naar te kijken man. Echt schrikbarend hoe groot sommige van die dingen zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:55 schreef zeer het volgende:
[..]
heb wel eens gelezen dat mannen iets van 70% van de tijd dat ze porno kijken naar de piemel van de acteur kijken
Luister lekker toch niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Quote mij maar gewoon niet meer, lul.
HAD IK MAAR 600 EUROquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:55 schreef zeer het volgende:
[..]
snap ik, 600 euro aan kleding gaat je niet in de koude kleren zitten
ja en dat mannen dus onbewust verschrikkelijk geil worden van pikken ivm concurrentie willen zijnquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo weinig? Ik zit daar continu vol verbazing naar te kijken man. Echt schrikbarend hoe groot sommige van die dingen zijn.
Geen idee, dit gebeurt vaak 's nachts, dan voel ik ineens zo'n scherp voorwerp van achter prikkenquote:
Klinkt interessant.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:57 schreef zeer het volgende:
[..]
ja en dat mannen dus onbewust verschrikkelijk geil worden van pikken ivm concurrentie willen zijn
Bij wie lig je in bed 's nachts?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, dit gebeurt vaak 's nachts, dan voel ik ineens zo'n scherp voorwerp van achter prikken
Ik ook dus ik nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:59 schreef HRC2020 het volgende:
Ik zit morgen in 24 graden
Wie komt haten
heyquote:
heyquote:
waarquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:59 schreef HRC2020 het volgende:
Ik zit morgen in 24 graden
Wie komt haten
quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat doet ze bij jou in bed 's nachts?
Kunnen we beter een mooi huisje in Amsterdam kopenquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:00 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Laten we ons fortuin samenvoegen en beleggen in FOK!
Ik ga nu gayporn kijken en fappen, ondertussen zoek ik op mijn andere scherm rustig verder naar nieuwe schoenen.quote:
Ze houdt mijn voeten warmquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat doet ze bij jou in bed 's nachts?
Vanuit Engeland?quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:01 schreef HRC2020 het volgende:
O God er komen steeds meer laagopgeleide alleenstaande moeders
pas maar op ken iemand die dit ook deed en later in de sokken van z'n vriendin spootquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga nu gayporn kijken en fappen, ondertussen zoek ik op mijn andere scherm rustig verder naar nieuwe schoenen.
Arme Crackquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:01 schreef zeer het volgende:
[..]
pas maar op ken iemand die dit ook deed en later in de sokken van z'n vriendin spoot
Wat denk je van 29m2 voor het schijntje van ¤160.000quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kunnen we beter een mooi huisje in Amsterdam kopen
Dat wil ik inderdaad niet weten, dan word ik jaloers.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:02 schreef zeer het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat Crack allemaal met die arme jongen deed
wil jij je ook zo graag laten palen danquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat wil ik inderdaad niet weten, dan word ik jaloers.
Niet door zomaar iedereen natuurlijkquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:04 schreef zeer het volgende:
[..]
wil jij je ook zo graag laten palen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |