Waarom zou ik me ergeren?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal ik voortaan iedere post beginnen met "LET OP CRACK DIT IS EEN BULLSHIT POST" om je de moeite en ergernissen te besparen?
Ik geef mensen graag een 527986ste kansquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij bent wel erg traag van begrip, of niet?
Bescherm jezelf eensquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik geef mensen graag een 527986ste kans
Weet ik ook niet, dat probeer ik te begrijpen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik me ergeren?
Wel vind k het oprecht jammer, vind je prima kerel maar dat weet je maar niet als je onzin gaat lullen. En nogmaals, ik snap de bedoeling gewoon niet
Dat is dom van je, sukkeltje.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik geef mensen graag een 527986ste kans
Ik erger me niet, dus...quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, dat probeer ik te begrijpen.
Ik ben gewoon wie ik ben hier, ik vind dat leuk.
Doe ik al, heb nooit seks want dan loop ik niks op ook.quote:
Net zo dom als onopgevoede honden hebben zeker.quote:
Dat typ je natuurlijk omdat je het super grappig vindt. Ik snap hem nu, ben zelf ook traag van begrip helaas.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:12 schreef Crack_ het volgende:
En 'haha Zosk haha' typen kost me ook niezo veel moeite
Alleen Zosk, Hans, Hermann en ik niet.quote:
Snap ik wel, deed ze dat maar eens inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou heel graag willen dat Crack mij eens serieus neemt
Precies.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen Zosk, Hans, Hermann en ik niet.
Als je jezelf vergelijkt met honden dan is het erger dan ik dacht.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zo dom als onopgevoede honden hebben zeker.
Lol wat?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat typ je natuurlijk omdat je het super grappig vindt. Ik snap hem nu, ben zelf ook traag van begrip helaas.
Heb excuus, ben vrouw en labielquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
ER WORDT HIER VEEL TE VEEL GECARED
Hahahaha je hapt ook zo lekker he. Godverdomme wat kan ik me toch vermaken als jij hier bent.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol wat?![]()
![]()
Nee ik vind het totaal niet grappig, ik vind het zonde omdat ik je normaler veel leuker vind
dat zeg k toch net?
Ik zeg dat 'haha zosk haha' geen moeite kost om te typen
quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahahaha je hapt ook zo lekker he. Godverdomme wat kan ik me toch vermaken als jij hier bent.![]()
De normale ik is wel oké, maar hier ben ik ook hartstikke normaal. Vind ik dan hè.
Oh niet? Shit dan ben ik écht traag van begrip zeg.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]het op happen gooien
nice zosk nice
uhuquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh niet? Shit dan ben ik écht traag van begrip zeg.
Geen file vandaagquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker filerijden, luie ambtenaar.
pas op hoorquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:16 schreef Zosk het volgende:
Oké en nu ga ik naar buiten jongens en meisjes. Wish me luck.
Rotterdam is pure aids in de spits.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:18 schreef Crack_ het volgende:
Ging gisteren van Den Haag naar Rotterdam in de spits (en terug), maar viel me ook echt mee
Tot ik moest afslaanstoplicht bij afslag ai ai ai
De hongersnood in Afrika of dat we niet naar het WK gaanquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:17 schreef Zosk het volgende:
Waar gaan we het verder nog allemaal over hebben, iemand ideeën?
Ja, maar niet richting Den Haag dus gisterenquote:
Vind mensen in Rotterdam (die alternatievelingen) wel leuk, maar die hoge gebouwen enzo neequote:
De hongersnood is nu weer tijdelijk verholpen toch?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
De hongersnood in Afrika of dat we niet naar het WK gaan
Woensdag is meestal goed te doen maar naar Utrecht is kut ja. Moest gisteren ook richting Utrecht om 18:00 uur, zelfs toen nog file.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet richting Den Haag dus gisteren
Richting Utrecht stond het wel stil
Ik vind de mensen in Rotterdam niet leuk, ergens anders ook niet overigens dus heeft weinig met Rotterdam te maken denk ik.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind mensen in Rotterdam (die alternatievelingen) wel leuk, maar die hoge gebouwen enzo nee
Ja, toen ik terugging was het ook 18.00 ongeveer inderdaadquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Woensdag is meestal goed te doen maar naar Utrecht is kut ja. Moest gisteren ook richting Utrecht om 18:00 uur, zelfs toen nog file.
Ik woon er gelukkig niet maar kom er wel iedere dag.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je weet dat Iwanius, WCH en Niels allemaal in Rotterdam wonen dan weet je wel wat voor stad het is
WK 2026 naar 48 landen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je weet dat Iwanius, WCH en Niels allemaal in Rotterdam wonen dan weet je wel wat voor stad het is
VBL / Officieel, nou ja formaliteit: in 2026 naar 48 landen op het WKquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd
AGAINST MODERN FOOTBALL
En Bobquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die laat zichzelf niet beperken door zijn vleselijke voertuigquote:
hot shit manquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:32 schreef zeer het volgende:
[..]
onze in bad kont vingerende pyromaan die alle begeilers opgeilt
lijkt me echt heftig om iemand te moeten opsluiten in de iso omdat ie alle politieagenten en mensen die stoer doen in de brand wil stekenquote:
Lolwatquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:32 schreef zeer het volgende:
[..]
onze in bad kont vingerende pyromaan die alle begeilers opgeilt
Gvd m'n bierquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
lijkt me echt heftig om iemand te moeten opsluiten in de iso omdat ie alle politieagenten en mensen die stoer doen in de brand wil steken
kom je om 6 uur z'n eten brengen
zit 'ie vuistdiep in z'n anus naar je te grijzen met z'n tandloze mond
Van wat?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:36 schreef Crack_ het volgende:
BESTELWAARDE: ¤ 1.196,47
KORTING: -¤ 584,00
ik verlang echt terug naar de tijd dat het een mysterie was of bob in het echt of alleen in z'n hoofd in Spanje zatquote:
ik heb niks gekocht, passen is niet kopenquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
tering heb je compleet nieuwe garderobe gekocht
quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar wat moet je met 1200 euro aan sokken
Voorraadje fapsokken kan geen kwaad.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar wat moet je met 1200 euro aan sokken
1 april toevallig?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga begin april weer eens goed shoppen.
Voor mij is dat nog steeds een mysteriequote:Op donderdag 30 maart 2017 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ik verlang echt terug naar de tijd dat het een mysterie was of bob in het echt of alleen in z'n hoofd in Spanje zat
je laat voor 1200 euro kleding komen en stuurt voor 1000 euro weer terug?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb niks gekocht, passen is niet kopen
oh ja wat danquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel wat voor je in de aanbieding![]()
![]()
dit is mijn shoppenquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga begin april weer eens goed shoppen.
Doe ik nooit online.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ja wat dan
[..]
dit is mijn shoppen
Jaquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:40 schreef zeer het volgende:
[..]
je laat voor 1200 euro kleding komen en stuurt voor 1000 euro weer terug?
over 50 jaar wordt er in de Spaanse folklore gesproken over de 'aspecto desdentado'quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Voor mij is dat nog steeds een mysterie
Ik alleen t-shirts, de rest doe ik wel in winkel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:41 schreef Zosk het volgende:
Broeken koop ik nooit online want altijd verkeerde maat en ben te lui om terug te sturen.
Ja of schoenen als er een duidelijke maattabel bijstaat.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik alleen t-shirts, de rest doe ik wel in winkel.
Preciesquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even zomer garderobe aanschaffen
heb ook wel eens dat ik een sok aantrekt en denk gvd hoe komt die zo natquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn ex ook, in mijn sokken
mensenecht topvolk
Plsquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
heb ook wel eens dat ik een sok aantrekt en denk gvd hoe komt die zo nat
ik koop gwn altijd dezelfde schoenenquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja of schoenen als er een duidelijke maattabel bijstaat.
True.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja of schoenen als er een duidelijke maattabel bijstaat.
hihi nou weenie hoorquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:42 schreef zeer het volgende:
[..]
zeg ik niet maar je moet betalen in natura hihi3
fakequote:Op donderdag 30 maart 2017 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
heb ook wel eens dat ik een sok aantrekt en denk gvd hoe komt die zo nat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |