uhuquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh niet? Shit dan ben ik écht traag van begrip zeg.
Geen file vandaagquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker filerijden, luie ambtenaar.
pas op hoorquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:16 schreef Zosk het volgende:
Oké en nu ga ik naar buiten jongens en meisjes. Wish me luck.
Rotterdam is pure aids in de spits.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:18 schreef Crack_ het volgende:
Ging gisteren van Den Haag naar Rotterdam in de spits (en terug), maar viel me ook echt mee
Tot ik moest afslaanstoplicht bij afslag ai ai ai
De hongersnood in Afrika of dat we niet naar het WK gaanquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:17 schreef Zosk het volgende:
Waar gaan we het verder nog allemaal over hebben, iemand ideeën?
Ja, maar niet richting Den Haag dus gisterenquote:
Vind mensen in Rotterdam (die alternatievelingen) wel leuk, maar die hoge gebouwen enzo neequote:
De hongersnood is nu weer tijdelijk verholpen toch?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
De hongersnood in Afrika of dat we niet naar het WK gaan
Woensdag is meestal goed te doen maar naar Utrecht is kut ja. Moest gisteren ook richting Utrecht om 18:00 uur, zelfs toen nog file.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet richting Den Haag dus gisteren
Richting Utrecht stond het wel stil
Ik vind de mensen in Rotterdam niet leuk, ergens anders ook niet overigens dus heeft weinig met Rotterdam te maken denk ik.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind mensen in Rotterdam (die alternatievelingen) wel leuk, maar die hoge gebouwen enzo nee
Ja, toen ik terugging was het ook 18.00 ongeveer inderdaadquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Woensdag is meestal goed te doen maar naar Utrecht is kut ja. Moest gisteren ook richting Utrecht om 18:00 uur, zelfs toen nog file.
Ik woon er gelukkig niet maar kom er wel iedere dag.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je weet dat Iwanius, WCH en Niels allemaal in Rotterdam wonen dan weet je wel wat voor stad het is
WK 2026 naar 48 landen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je weet dat Iwanius, WCH en Niels allemaal in Rotterdam wonen dan weet je wel wat voor stad het is
VBL / Officieel, nou ja formaliteit: in 2026 naar 48 landen op het WKquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd
AGAINST MODERN FOOTBALL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |