ff terrasje pakken dan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Oh mijn plannen vanavond gaan ook al nie door, gaat lekker zo
Oh.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:05 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Haha echt? Ook die van mij![]()
Nee maar bedoelde Iwanius, hij had zelfs speciaal een topic over haar geopend
topquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Ik lul geen onzin. Overal zit een kern van waarheid in. Waarom zou ik mezelf op internet anders voordoen dan ik ben?
Doet hij dat dan? Een stekker laten veranderen is nooit in hem opgekomen zeker.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je veel geld hebtbimporteer je je keukenapparatuur uit amerika en laat je hier amerikaans stopcontacten inbouwen
Ik kan niet zoveel met dit antwoord maar krijg het gevoel alsof je mij niet serieus neemt.quote:
heb geen zin in die bullshitquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel met dit antwoord maar krijg het gevoel alsof je mij niet serieus neemt.
Ik zou heel graag willen dat Crack mij eens serieus neemtquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel met dit antwoord maar krijg het gevoel alsof je mij niet serieus neemt.
Hij heeft het echt moeilijk, kan je geen spikkels over die 7 cm strooien en je ding doen zoals wat je onlangs hebt gepost?quote:
Lees het dan gewoon niet, gekkie. Maak je niet zo druk. Laat mij lekker mijn ding doen, hier zijn tenminste nog mensen waarbij ik het kwijt kan.quote:
hehehehehequote:Op donderdag 30 maart 2017 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft het echt moeilijk, kan je geen spikkels over die 7 cm strooien en je ding doen zoals wat je onlangs hebt gepost?
ahh, nee dan ga ik door naar leiden. Helaasquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wageningen
Tot hoe laat ben je agga
Iw is ook een kloonquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh.Wel leuk dat jullie met zijn drieën iets gemeen hebben.
ik weet pas als het bullshit is als ik het heb gelezen, verder laat ik je volgens mij ookquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lees het dan gewoon niet, gekkie. Maak je niet zo druk. Laat mij lekker mijn ding doen, hier zijn tenminste nog mensen waarbij ik het kwijt kan.
Snap wel steeds beter waarom je forever alone bent maar hoef je niet aan te kijken dus ik tolereer je gedrag maar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lees het dan gewoon niet, gekkie. Maak je niet zo druk. Laat mij lekker mijn ding doen, hier zijn tenminste nog mensen waarbij ik het kwijt kan.
Kak, maar kan wel keerquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahh, nee dan ga ik door naar leiden. Helaas
Zal ik voortaan iedere post beginnen met "LET OP CRACK DIT IS EEN BULLSHIT POST" om je de moeite en ergernissen te besparen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet pas als het bullshit is als ik het heb gelezen, verder laat ik je volgens mij ook
daarom dacht ikquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kak, maar kan wel keer
Want hoorde laatst dat jij daar werkte en ik woon daar dus hey
Jij bent wel erg traag van begrip, of niet?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap wel steeds beter waarom je forever alone bent maar hoef je niet aan te kijken dus ik tolereer je gedrag maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |