zosk dan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
WTF heeft Ama nog geen maand ban :s
Echt kut hè. Wat een wanbeleid. Nee lekker je handje boven de mods houden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slecht hé.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
alsof dit wat toevoegt :ssquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Mag wel hoor mensen, het hoeft alleen niet echt
Pas maar op. Binnen een korte tijd gaat ze hier regeren met strakke handquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt kut hè. Wat een wanbeleid. Nee lekker je handje boven de mods houden.
Onschendbaarheid
quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pas maar op. Binnen een korte tijd gaat ze hier regeren met strakke hand
Nee joh, lijkt maar zo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 16:20 schreef TARDIS. het volgende:
oeps volgens mij bleef mijn capslock steken
Doe normaal Anne Fleurquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:20 schreef TARDIS. het volgende:
KIJK WAT JE DOET AMARANTHA JE KOMT EN IEDEREEN DURFT NIETS MEER TE ZEGGEN
NOU IK LAAT MIJ NIET HET ZWIJGEN OPLEGGEN
GENOEG IS GENOEG
FOKKERS VERENIGT U ALS ÉÉN FRONT ACHTER MIJ
SAMEN ZULLEN WIJ, HET FOK!VERZET, STRIJDEN TEGEN HOGERE MACHTEN DIE ONS HET LEVEN ONDRAAGBAAR MAKEN
Je bedoelt erger. En echt helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik irriteer me aan Hollanders die wanneer ze engels gaan praten ook accent enzo erin gooien. Doe niezo overdreven man, verschrikkelijk
Imma special, ik doe aanquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bedoelt erger. En echt helemaal mee eens.
Jij zou je eigen moeder nog op straat zetten zodat een vluchteling die zegt dat hij 16 is terwijl hij eigenlijk 26 is een slaapplaats heeft .quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou..meer van staan zal je bedoelen.
Zoek hem op en zet hem op de foto dan neem ik hem als UI.quote:
Nou en, hoef ook niks toe te voegenquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet steeds oke te zeggen hoor, voegt niet echt iets toe volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |