abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169923202
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 12:38 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat is vooral het probleem van Donald Trump, kleutergedrag met 'grappige' foto's, youtube onzin, oneliners posten en dubieuze artikeltjes plaatsen..
Ik zou zeggen, geeft het goede voorbeeld.

Dit is POL, politiek. Geen ONZ. Ik heb werkelijk nog nooit de behoefte gehad om een tweetje van Trump te posten, simpelweg omdat het niets met Politiek te maken heeft. Terwijl er hier enkele rondlopen die niets anders doen dan ze posten. Tweet hij niet, dan zien je de posters ook niet, inhoudelijk posten kunnen ze immers niet.

Want waarom zou je bijvoorbeeld posten over de vorderingen van de omnibus bill, de bipartisan animo van de opioid commissie, het feit dat Trump al een aantal keer contact gehad heeft met Democraat John Lewis inzake de drug pricing bill, de ZTE sancties,

als je ook grappige plaatjes kunt plaatsen of een oneliner met het woordje Drumpf. Maar wees gerust, ik zal het gaan rapporteren.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  † In Memoriam † zaterdag 1 april 2017 @ 12:56:20 #227
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_169923270
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 12:52 schreef antiderivative het volgende:
Dit is POL, politiek. Geen ONZ. Ik heb werkelijk nog nooit de behoefte gehad om een tweetje van Trump te posten, simpelweg omdat het niets met Politiek te maken heeft.
Iets wat de president van de VS. wereldkondig maakt is niet politiek? ok.

quote:
ik zal het gaan rapporteren.
Succes daarmee.
Carpe Libertatem
  zaterdag 1 april 2017 @ 13:01:29 #228
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169923364
Hoewel ik zijn tweets nou niet direct zie als heel belangwekkend 90% van de tijd (ofschoon ik het schoppen tegen de rechtstaat vanuit zijn functie echt heel kwalijk vind), kun je denk ik moeilijk volhouden dat het losstaat van de politiek, bv. getuige Sanders optreden enige maanden terug:

pi_169923498
enkele gewijzigde shortlist, toevoegingen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  zaterdag 1 april 2017 @ 13:10:56 #230
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_169923593
Het is prima als je zijn tweets geen rol wil geven in het politieke spel, maar dan kun je ook beter alle persconferenties skippen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 1 april 2017 @ 13:11:21 #231
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_169923601
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 12:52 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, geeft het goede voorbeeld.

Dit is POL, politiek. Geen ONZ. Ik heb werkelijk nog nooit de behoefte gehad om een tweetje van Trump te posten, simpelweg omdat het niets met Politiek te maken heeft. Terwijl er hier enkele rondlopen die niets anders doen dan ze posten. Tweet hij niet, dan zien je de posters ook niet, inhoudelijk posten kunnen ze immers niet.

Want waarom zou je bijvoorbeeld posten over de vorderingen van de omnibus bill, de bipartisan animo van de opioid commissie, het feit dat Trump al een aantal keer contact gehad heeft met Democraat John Lewis inzake de drug pricing bill, de ZTE sancties,

als je ook grappige plaatjes kunt plaatsen of een oneliner met het woordje Drumpf. Maar wees gerust, ik zal het gaan rapporteren.
Ben het an sich wel met je eens, antiderivative, maar als de president van Amerika qua niveau zo verschrikkelijk vaak door de benedengrens gaat kun je in het AMV-topic niet verwachten dat er puur hoogstaande analyses en beleid worden besproken. Het staat je vrij om in POL een topic aan te maken met puur en alleen de achtergronden, beleid etc. Daar kan dan wel strenger tegen het posten van oneliners opgetreden worden. Om dat in dit topic, waar ook de alledaagse communicatie van het Witte Huis wordt besproken, ook te doen zou een beetje gek zijn, daar het vaak Trump zelf is die met de one-liners komt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zaterdag 1 april 2017 @ 13:21:28 #232
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169923821
George Takei gaat het in 2018 opnemen tegen Nunes. (Een artikeltje / bron) _O-
  zaterdag 1 april 2017 @ 13:30:54 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169924002
Kan het helaas zelf niet lezen (mijn gratis lezen is op), maar het zou interessant kunnen zijn: https://www.economist.com(...)atheneverendingstory
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169924205
Voor de geinteresseerden, het Witte Huis heeft opdracht gegeven tot het vrijgeven van de Financial Disclosure Forms van de personen in het Witte Huis. Stukje persco van the Office of Government Ethics:


So this all started prior to day one for most folks in the administration that had been appointed to the White House, where, day one, they begin filling out these forms. And a lot of folks started working directly with OGE, the incoming White House Counsel staff. And then post-day one, we assisted all of the commissioned officers with preparing the reports. And that takes some time.

These are incredibly successful individuals, very high net worth, very sophisticated, complex asset structures, numerous sub-LLCs, trusts and other items, all of which have to be worked through. Very helpfully, the Office of Government Ethics prepared a report analyzing the sophistication of this incoming White House versus the preceding administration, and they created a fairly helpful document. We’ve got some copies of it for you that’s, again, created by the Office of Government Ethics that talks through -- under the Obama administration these were simple ones, moderately difficult, complex. And for those who are fans of “Spinal Tap,” these were the “elevens” out of ten on the scale. And you can see how the complexity relates from the folks that were in the previous administration to the complexity that we’ve been dealing with here.

Gary Cohn and Jared Kushner -- for instance, Jared Kushner had 266 positions that he had to resign from. He began early on in January, maybe even prior to January, in starting to prepare to get into this process. Gary Cohn did the same thing. He resigned from all his positions immediately and worked through it.

The divestiture part pertains to assets. So that relates to assets that they may be involved in. Obviously Kushner had a number of different assets with a number of different companies; he’s in the process or has divested and has divested from most of those that may have created a conflict of interest coming into this job.

Now, both of those individuals had very broad responsibilities, so it’s very important that we’re in tune to the fact that these broad responsibilities -- and we are recusing from the issues that they need to recuse from -- but divestiture is the most important thing. And Gary Cohn, within 90 days, for his liquidated stocks, interests, and within 120 days for his Goldman Sachs interest will be fully divested. And he’s far ahead of that process now.

And another person -- another good example is Reince. He was a lawyer and worked at the RNC; he resigned from the RNC, resigned from his law firm. But not only that, he divested from his interest in his law firm. And that is a story that’s told all the way across the board with this administration, because it’s so important that we’re able to -- that they’re able to do their jobs conflict-free.


Ik zie overigens dat de 'experts' van de NY Times alweer hun brein activeren om te concluderen dat Ivanka en Jared een vermogen van $741 million hebben
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  zaterdag 1 april 2017 @ 13:43:09 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169924254
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 13:11 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ben het an sich wel met je eens, antiderivative, maar als de president van Amerika qua niveau zo verschrikkelijk vaak door de benedengrens gaat kun je in het AMV-topic niet verwachten dat er puur hoogstaande analyses en beleid worden besproken. Het staat je vrij om in POL een topic aan te maken met puur en alleen de achtergronden, beleid etc. Daar kan dan wel strenger tegen het posten van oneliners opgetreden worden. Om dat in dit topic, waar ook de alledaagse communicatie van het Witte Huis wordt besproken, ook te doen zou een beetje gek zijn, daar het vaak Trump zelf is die met de one-liners komt.
Ik begrijp werkelijk niet dat je het an sich wel met hem eens bent. Trumps tweets hebben alles met (zijn) politiek te maken. Hij gebruikt zijn tweets als tools om de publieke opinie mee (te proberen) te beinvloeden, de wereld te laten weten weten wat hij voorstaat qua beleid, welke EO's etc hij getekend heeft etc etc.
Zijn Twittergebruik is onderdeel van zijn politiek. Anderen wegzetten en beschimpen etc is ook onderdeel van zijn politiek, altijd al geweest ook, en het is niet meer dan logisch dat er dan dus oude tweets van Trump naar boven worden gehaald waarin hij anderen verwijt wat hij nu zelf (en met een schepje er boven op) doet.

Het zgn "lage" niveau hier heeft niks met de users te maken, maar juist alles met het lage niveau van Trump zelf. Was de president hoogstaander, dan waren hier vanzelf andere discussies en posts.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 1 april 2017 @ 13:44:14 #236
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169924273
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 13:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan het helaas zelf niet lezen (mijn gratis lezen is op), maar het zou interessant kunnen zijn: https://www.economist.com(...)atheneverendingstory
Samenvatting is dat het nog een hele tour wordt om banden tussen Trump en de Russen daadwerkelijk bewezen te krijgen. Enfin, de geschiedenis leert ons dat Watergate ook zo'n twee jaar duurde voordat Nixon niks anders meer kon doen dan aftreden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 1 april 2017 @ 13:44:51 #237
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169924284
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2017 13:44 schreef Falco het volgende:

[..]

Samenvatting is dat het nog een hele tour wordt om banden tussen Trump en de Russen daadwerkelijk bewezen te krijgen. Enfin, de geschiedenis leert dat Watergate ook zo'n twee jaar duurde voordat Nixon niks anders meer kon doen dan aftreden.
Dank! ^O^

Dit was trouwens hun eigen commentaar op het stuk: https://mobile.twitter.com/TheEconomist/status/847634005306466304

[ Bericht 13% gewijzigd door Whiskers2009 op 01-04-2017 13:51:21 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169924314
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 11:30 schreef Nintex het volgende:
Mensen blijven Trump door zijn rare maniertjes onderschatten. Of hij effectief kan regeren valt nog maar te bezien, maar zijn kunde om de media te bespelen in twijfel trekken of beroepspolitici in de wielen te rijden, komop zeg dan heb je echt twee jaar onder een steen gelegen. :')
Mensen onderschatten Trump niet, want die is een domme narcist met ADHD. Wat ze onderschatten zijn de truukjes die hij zich eigen heeft gemaakt. Die werken namelijk. Niet alleen als Trump ze gebruikt, maar bij iedereen. Trump doet het alleen heel erg vaak. Je weet precies wat hij doet (juist omdat ie inherent redelijk dom is, hij is net zo transparant als de boeven van Bassie en Adriaan). Hij zegt het vaak ook gewoon. Zit ie in het nauw? Kijk daar een vogel! En het werkt(e).

Mensen zoeken vaak naar achterliggende redenen als hij domme of rare dingen doet, maar Ockham's razor werkt ook gewoon veelvuldig. Bij elke actie die je doet is wel een gevolg dat positief voor je uitpakt. Als Trump iets geks doet denken mensen 'wat een domme actie! 4d chess! Er moet wat achter zitten' en gaan net zo lang zoeken totdat ze een positief effect ontdekken. Achteraf de lijntjes tekenen. Daar zijn mensen heel goed in.

[ Bericht 14% gewijzigd door Knipoogje op 01-04-2017 13:57:19 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 1 april 2017 @ 13:57:40 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169924511
Ook deze cijfers gaan niet helemaal jofel: https://mobile.twitter.co(...)430395617280/photo/1
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 1 april 2017 @ 14:07:30 #240
56724 Wombcat
rent wiel
pi_169924733
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 13:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ook deze cijfers gaan niet helemaal jofel: https://mobile.twitter.co(...)430395617280/photo/1
Bij jouw linkjes naar twitter krijg ik vaak een foutmelding
quote:
Beschadigde-inhoudsfout
De website op https://mobile.twitter.co(...)430395617280/photo/1 ondervond een schending van het netwerkprotocol die niet kan worden verholpen.

De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat er een fout in de gegevensoverdracht is gedetecteerd.
in a crowd you lose humanity
  zaterdag 1 april 2017 @ 14:26:06 #241
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169925065
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 14:07 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Bij jouw linkjes naar twitter krijg ik vaak een foutmelding

[..]

Vreemd. Enige dat ik doe is de url kopieren en plakken.
Dit beter? https://mobile.twitter.com/simonhedlin/status/847879430395617280
Hierboven plak ik de url van het hele bericht ipv alleen de url vh plaatje.

Ik krijg zelf trouwens geen foutmelding als ik op mijn geposte twitterlinks klik. Krijg gewoon het plaatje of het bericht.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169925426
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 08:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Werd wel aardig verwoord in dit opiniestuk:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.414a9affc260
Dat vat het wel mooi samen :Y

quote:
Republicans got a leader who is impatient and easily distracted — by cable news on the Russian scandal or by Arnold Schwarzenegger’s TV ratings. The content and consequences of his tweets are bad enough; worse is the disordered personality traits they reveal — vindictiveness, shallowness and lack of discipline. Trump spent a total of 18 days on his health-care bill before demanding a vote. And he made no speech to the nation to advance his ideas — as every other recent president would have done.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 1 april 2017 @ 15:05:05 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169925764
Hij is weer wild om zich heen aan het slaan richting de pers:
https://mobile.twitter.co(...)s/848153860602507264

https://mobile.twitter.co(...)s/848158641056362496

Fake news, er lopen helemaal geen onderzoeken tegen jou en je campagneteam... Echt niet. En er is overweldigend bewijs dat Obama je gewiretapped heeft. Echt enorm veel bewijs 8)7 _O-

PS Hij vertoont hier precies het lage, kinderachtige en leugenachtige gedrag dat we van hem gewend zijn en waar tegen geageerd wordt.

[ Bericht 19% gewijzigd door Whiskers2009 op 01-04-2017 15:25:24 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169926975
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:42 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Gelukkig vroegen die 5 Clinton aides dat niet, gebeurt normaal gesproken ook nooit in een zaak, oh wacht..
Die kregen dat aangeboden door de FBI inderdaad, die vroegen er niet vooraf zelf om.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 1 april 2017 @ 16:21:35 #245
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169927587
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 15:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij is weer wild om zich heen aan het slaan richting de pers:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 01-04-2017 om 14:43:32 When will Sleepy Eyes Chuck Todd and @NBCNews start talking about the Obama SURVEILLANCE SCANDAL and stop with the Fake Trump/Russia story? reageer retweet
https://mobile.twitter.co(...)s/848158641056362496

Fake news, er lopen helemaal geen onderzoeken tegen jou en je campagneteam... Echt niet. En er is overweldigend bewijs dat Obama je gewiretapped heeft. Echt enorm veel bewijs 8)7 _O-

PS Hij vertoont hier precies het lage, kinderachtige en leugenachtige gedrag dat we van hem gewend zijn en waar tegen geageerd wordt.
haal de s weg uit https? delete mobile en klik twitter icoontje over de tweet heen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_169927626
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 13:46 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Mensen onderschatten Trump niet, want die is een domme narcist met ADHD. Wat ze onderschatten zijn de truukjes die hij zich eigen heeft gemaakt. Die werken namelijk. Niet alleen als Trump ze gebruikt, maar bij iedereen. Trump doet het alleen heel erg vaak. Je weet precies wat hij doet (juist omdat ie inherent redelijk dom is, hij is net zo transparant als de boeven van Bassie en Adriaan). Hij zegt het vaak ook gewoon. Zit ie in het nauw? Kijk daar een vogel! En het werkt(e).

Mensen zoeken vaak naar achterliggende redenen als hij domme of rare dingen doet, maar Ockham's razor werkt ook gewoon veelvuldig. Bij elke actie die je doet is wel een gevolg dat positief voor je uitpakt. Als Trump iets geks doet denken mensen 'wat een domme actie! 4d chess! Er moet wat achter zitten' en gaan net zo lang zoeken totdat ze een positief effect ontdekken. Achteraf de lijntjes tekenen. Daar zijn mensen heel goed in.
Als Trump per ongeluk een hele harde boer zou laten tijdens een toespraak zou Nontexje daar nog één of andere briljante strategie in zien. Die jongen heeft zelf al wel meermaals aangegeven dat hij hier enkel zit te trollen, dus daar moet je verder niet te veel aandacht aan besteden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 1 april 2017 @ 16:29:12 #247
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169927780
Is al van een paar dagen terug, maar staat me niet bij dat het al voorbij is gekomen:

philsnews twitterde op donderdag 30-03-2017 om 18:34:25 The OK Bar Association formally opens inquiry into Scott Pruitt, after he lied about his private emails use to US Senate Commitee https://t.co/lGUHMzEmGd reageer retweet
pi_169927933
Nog een stukje over de chaos in het witte huis:
https://www.theatlantic.c(...)ing-in-chaos/521535/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 1 april 2017 @ 16:40:46 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169928044
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 april 2017 16:21 schreef Re het volgende:

[..]

haal de s weg uit https? delete mobile en klik twitter icoontje over de tweet heen
Ik heb geen twittericoontje want ik zit mobiel (iPad). -O-
Ik heb alleen de PI's en de emoji. Helaas.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 1 april 2017 @ 17:39:20 #250
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169929608
Velen zijn weer teruggekeerd naar hun eigen district, wat de komende dagen wel weer zal leiden tot dit soort berichten:

Devin Nunes met by about 300 angry protesters upon returning to his California district

GOP Rep. Chris Stewart booed at Salt Lake City town hall

Waarschijnlijk gevolgd door berichten dat de republikeinse leden van het congress denken dat deze mensen of betaald worden of slechts de mening van een kleine marge hebben.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')