Sjaak Swart volgens mij.quote:
Ach, met wat geluk zetten ze zich nu nog meer voor lul, dat zou nog wat extra genot opleverenquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je als aanklager niet gewoon zegt "Ja, sorry jongens, scheidsrechter heeft gesproken. Sorry voor de overlast en tot de volgende keer."
twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:48:25Van Benthem geïrriteerd over aanvulling van aanklacht. Daar gaat hij een paar minuten tegenaan schoppen. ,,Heeft nog nooit plaatsgevonden." reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:48:25Van Benthem geïrriteerd over aanvulling van aanklacht. Daar gaat hij een paar minuten tegenaan schoppen. ,,Heeft nog nooit plaatsgevonden." reageer retweet
Waar is dat jucihen gifje van hem?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:45 schreef Scrummie het volgende:
Van Benthem is de eerste voetbal advocaat ooit die op FOK! een reeks heeft gekregen.
Ik weet niet waar ik op moet zoekenquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kan ik nooit vinden, maar als iemand dit leest is er vast wel iemand bij die dat wel kan
Lekker man.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:50 schreef Merkie het volgende:
Heb een bakje serranoham naast mij staan. Prima te doen hier.
twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:50:13Van Benthem: Wij krijgen het gevoel dat Vilhena hoe dan ook gestraft moet worden. #Zeist #Vilhena reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:52:15Van Benthem: 'Het is van tweeen een: of elleboog of slaan!' reageer retweet
Joristwitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:52:36Van Benthem: je moet kiezen: of een elleboog of slaan. Je moet kiezen. Het is in het strafrecht anders gecodeerd. #Zeist #Vilhena reageer retweet
Deze?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik op moet zoekenvan alles geprobeerd
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:53:24Van Benthem legt verschil uit tussen slaan en elleboogstoot reageer retweet
quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:54 schreef Caland het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:53:24Van Benthem legt verschil uit tussen slaan en elleboogstoot reageer retweet
Had hem al klaarstaan in het Feijenoord-topic, maar aanklager gooit er even wat tegengas tegenaanquote:
Schitterende wedstrijd. Één van de meest legendarische Feyenoord-wedstrijden van deze eeuw denk ik.quote:
Zat ik precies in het buitenland voor een half jaar, my luckquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Schitterende wedstrijd. Één van de meest legendarische Feyenoord-wedstrijden van deze eeuw denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |