twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:45:26Van Benthem: ik heb wel minuut of 25 nodig voor mijn pleidooi. #Zeist #Vilhena reageer retweet
De aanklager is nu mad op Makkelie én Van Benthemtwitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:44:45Aanklager zit duidelijk in de maag met verklaring Makkelie, niettemin blijft hij bij zijn eis: vier wedstrijden schorsing! reageer retweet
Tijd voor de versnaperingen!quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:46 schreef Merkie het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:45:26Van Benthem: ik heb wel minuut of 25 nodig voor mijn pleidooi. #Zeist #Vilhena reageer retweet
Omdat de aanklager ondanks dat zowel de scheids als de aanklager het niks vinden Tonny toch willen schorsen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom gaan die mongolen nog verder
Makkelie oordeelt wel vaker verkeerd. Al heeft hij hier misschien wel een punt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo triest? Hij en zijn assistent oordelen hetzelfde. Geel en absoluut geen rood.
Zal wel een laffe 2 wedstrijden schorsing worden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat de aanklager ondanks dat zowel de scheids als de aanklager het niks vinden Tonny toch willen schorsen.
Wat een ontzettend treurige bende bij elkaar![]()
Ik snap niet dat je als aanklager niet gewoon zegt "Ja, sorry jongens, scheidsrechter heeft gesproken. Sorry voor de overlast en tot de volgende keer."quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat de aanklager ondanks dat zowel de scheids als de aanklager het niks vinden Tonny toch willen schorsen.
Wat een ontzettend treurige bende bij elkaar![]()
Sjaak Swart volgens mij.quote:
Ach, met wat geluk zetten ze zich nu nog meer voor lul, dat zou nog wat extra genot opleverenquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je als aanklager niet gewoon zegt "Ja, sorry jongens, scheidsrechter heeft gesproken. Sorry voor de overlast en tot de volgende keer."
twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:48:25Van Benthem geïrriteerd over aanvulling van aanklacht. Daar gaat hij een paar minuten tegenaan schoppen. ,,Heeft nog nooit plaatsgevonden." reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:48:25Van Benthem geïrriteerd over aanvulling van aanklacht. Daar gaat hij een paar minuten tegenaan schoppen. ,,Heeft nog nooit plaatsgevonden." reageer retweet
Waar is dat jucihen gifje van hem?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:45 schreef Scrummie het volgende:
Van Benthem is de eerste voetbal advocaat ooit die op FOK! een reeks heeft gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |