Serginho Greene's loopje imiteren.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Behalve ver ingooien, noem iets wat hij wel kan.
Ok. Iets waar je nuttig mee bent als linksback van Feyenoord.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Serginho Greene's loopje imiteren.
Swagger zijn.
Nelom kan hartstikke veelquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het schijnt wel gezellig te worden op het stadhuispleinquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:24 schreef asco het volgende:
Ff een vraagje.
Ik ga zaterdagavond/nacht met mijn vriendin naar de party 010 Classics en slaap dan in een hotel in Rotterdam. Rond 1 a 2 uur rol ik dan mijn bed uit en aangezien ik 200 kilometer van Rotterdam woon ga ik 14.30 uur niet redden. Weet iemand een leuke plek (of meerdere) waar ik de wedstrijd in het openbaar kan kijken?
Alvast bedankt.
Ehm, ja. Hij zeurt nooit. Ofzo.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok. Iets waar je nuttig mee bent als linksback van Feyenoord.
Alleen zie je daar (vaak) de wedstrijd niet. Kan ook eventueel ergens anders de wedstrijd kijken in de buurt van het stadhuisplein en mocht het feest zijn het plein opgaan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het schijnt wel gezellig te worden op het stadhuisplein
Beide, in die volgorde.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:09 schreef Caland het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)an-ajax-en-feyenoord
[..]
Zouden jullie zo'n wijf vergassen of gewoon van de trap af kankeren?
Zijn club trouw blijven in tegenstelling tot zijn neefje, Kindsoldaat. (Of misschien heeft hij zelf door dat niemand anders hem wil hebben.)quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij pakt 4 ton per jaar. Houd lekker zijn mond en is speler van Feyenoord. Kan mij een minder leventje bedenken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zijn club trouw blijven in tegenstelling tot zijn neefje, Kindsoldaat. (Of misschien heeft hij zelf door dat niemand anders hem wil hebben.)
Goede analyse Klaasquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
we gaan een beetje overdrijven over nelom nu
Nelom heeft wel zijn aandeel in het succes van Feyenoord dit seizoen. Hij is een goede 13e man voor Feyenoord. Feyenoord kan geen 2 toppers hebben voor die positie. Maar ik ga niet ontkennen dat hij tekort komt voor zondag. Die linksback positie is voor elke club gewoon een hoop gezeik in Nederland
Kongolo is eigenlijk gewoon centrale verdediger die noodgedwongen op die positie speelt.
Heb Feyenoord shirtje al aan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Voelt een beetje als 020 - Feyenoord deze zaak van Vilhena. Inclusief de bijbehorende spanning.
Gewoon weer hardop lachen om de quotes van Bentgod.quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Voelt een beetje als 020 - Feyenoord deze zaak van Vilhena. Inclusief de bijbehorende spanning.
VBL / [Live topic Joris van Benthem vs KNVB] Wachten op de start is beterquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:23 schreef Zipportal het volgende:
http://www.vi.nl/live/liv(...)zaak-van-vilhena.htm
quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
VBL / [Live topic Joris van Benthem vs KNVB] Wachten op de start is beter
tering knjbquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:28 schreef Keyos het volgende:
Makkelie: "Ik had geel gegeven als ik het had gezien, was niet buitensporig".
BAM!!!! Op z'n dikke neus bij de KNVB.
Ik hoor gelijk Jan Dirk Stouten in m'n hoofdquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:29 schreef PIETR het volgende:
O SHIIIT. DIT GAAT VRIJSPRAAK WORDEN. WE WORDEN GEKKK!!!!!
Hahahah, same here!quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik hoor gelijk Jan Dirk Stouten in m'n hoofd.
Twitter voornamelijk. Anders kan je ook VI volgen (of dit topic: VBL / [Live topic Joris van Benthem vs KNVB] #2 BenthemGod)quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAR halen jullie die info vandaan...
Dit is zo bizar dat ik er bijna geen woorden voor hebtwitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:44:04Aanklager tegen commissie: 'U moet zaak beoordelen op merites. Wat mij betreft schuift u verklaring Makkelie terzijde.' reageer retweet
Door die achterlijke tuchtcommissie die de aanklager - hoe dan ook- moest volgen om ervoor te zorgen dat Tonny er niet bij zou zijn in Amsterdam.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:52 schreef Haringkop het volgende:
Scheidsrechter geeft aan geel te hebben gemist..wat doen we in hemelsnaam dan nog bij de beroepscommissie.
Morgen om 10 uur weten we het.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Direct uitspraak, of hoe gaan die beroepdingetjes bij de KNVB?
We weten het nu al dankzij Makkeliequote:
Zou inderdaad bizar zijn als Tony niet wordt vrijgesproken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
We weten het nu al dankzij Makkelie.
twitter:iwanvanduren twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:51:56#ajafey nu al op scherp in Zeist, waar aanklager het beter denkt te weten dan scheids. Volg Vilhena-zaak live via @Mkrabby reageer retweet
twitter:iwanvanduren twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:26:55De 90 minuten zitten er op. Als je de Feyenoord-jurist zo volgt , verwacht je minimaal vier weken schorsing voor......... de aanklager 😂 reageer retweet
Genot.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:26:13De #Feyenoord-delegatie stapt opgewekt in de auto, mede dankzij getuige Makkelie. Vrijspraak is reeel #Vilhena reageer retweet
Je had het dus goed gezienquote:
Heeft haar netste schoenen aangedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |