Door die achterlijke tuchtcommissie die de aanklager - hoe dan ook- moest volgen om ervoor te zorgen dat Tonny er niet bij zou zijn in Amsterdam.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:52 schreef Haringkop het volgende:
Scheidsrechter geeft aan geel te hebben gemist..wat doen we in hemelsnaam dan nog bij de beroepscommissie.
Morgen om 10 uur weten we het.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Direct uitspraak, of hoe gaan die beroepdingetjes bij de KNVB?
We weten het nu al dankzij Makkeliequote:
Zou inderdaad bizar zijn als Tony niet wordt vrijgesproken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
We weten het nu al dankzij Makkelie.
twitter:iwanvanduren twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:51:56#ajafey nu al op scherp in Zeist, waar aanklager het beter denkt te weten dan scheids. Volg Vilhena-zaak live via @Mkrabby reageer retweet
twitter:iwanvanduren twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:26:55De 90 minuten zitten er op. Als je de Feyenoord-jurist zo volgt , verwacht je minimaal vier weken schorsing voor......... de aanklager 😂 reageer retweet
Genot.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:26:13De #Feyenoord-delegatie stapt opgewekt in de auto, mede dankzij getuige Makkelie. Vrijspraak is reeel #Vilhena reageer retweet
Je had het dus goed gezienquote:
Heeft haar netste schoenen aangedaan.quote:
Die vrouw is volgens mij de aanklaagster van de KNVB. Om het nog komischer te maken, die vrouw werkt volgens mij bij het OM in....... Rotterdam.quote:
Vrijspraak...en dat Tonny zondag eerst Ziyech uit de wedstrijd schopt om vervolgens diep in de blessuretijd met een handsbal het winnende doelpunt te maken.quote:
Dan kom ik niet meer bij, dat weet ik wel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vrijspraak...en dat Tonny zondag eerst Ziyech uit de wedstrijd schopt om vervolgens diep in de blessuretijd met een handsbal het winnende doelpunt te maken.
Ik zag net beelden van de NOS waarop te zien was dat zij met Bas, Tonny en Joris naar de auto liep. De aanklager is trouwens gewoon een kerel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:50 schreef Haringkop het volgende:
Ah een vrouw, verklaart een hoop. Had Van Benthum daar niet over kunnen beginnen, dan was het zo klaar geweest.
Niemand kan 'm vindenquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Van Benthem gif. In 3.2.1....
Gelukkig spelen we dan ook geen topwedstrijd. Voor ajax staat er niet zoveel meer op het spel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:47 schreef Bronson_ het volgende:
Beter dat Vilhena zondag gewoon meedoet. Hij geeft in topwedstrijden toch nooit thuis.
Eens. Feyenoord is al jaren een subtopper die dit jaar een uitschieter maakt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we dan ook geen topwedstrijd. Voor ajax staat er niet zoveel meer op het spel.
Mad.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:54 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Eens. Feyenoord is al jaren een subtopper die dit jaar een uitschieter maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |