Vrijspraak...en dat Tonny zondag eerst Ziyech uit de wedstrijd schopt om vervolgens diep in de blessuretijd met een handsbal het winnende doelpunt te maken.quote:
Dan kom ik niet meer bij, dat weet ik wel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vrijspraak...en dat Tonny zondag eerst Ziyech uit de wedstrijd schopt om vervolgens diep in de blessuretijd met een handsbal het winnende doelpunt te maken.
Ik zag net beelden van de NOS waarop te zien was dat zij met Bas, Tonny en Joris naar de auto liep. De aanklager is trouwens gewoon een kerel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:50 schreef Haringkop het volgende:
Ah een vrouw, verklaart een hoop. Had Van Benthum daar niet over kunnen beginnen, dan was het zo klaar geweest.
Niemand kan 'm vindenquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Van Benthem gif. In 3.2.1....
Gelukkig spelen we dan ook geen topwedstrijd. Voor ajax staat er niet zoveel meer op het spel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:47 schreef Bronson_ het volgende:
Beter dat Vilhena zondag gewoon meedoet. Hij geeft in topwedstrijden toch nooit thuis.
Eens. Feyenoord is al jaren een subtopper die dit jaar een uitschieter maakt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we dan ook geen topwedstrijd. Voor ajax staat er niet zoveel meer op het spel.
Mad.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:54 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Eens. Feyenoord is al jaren een subtopper die dit jaar een uitschieter maakt.
quote:Martijn Krabbendam
@Mkrabby
Nog niet officieel, maar Vilhena mist klassieker
twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 30-03-2017 om 10:17:53Vilhena ontbreekt zondag in de Klassieker. Beroepscommissie schorst speler Feyenoord voor 3 duels waarvan 1 voorwaardelijk. #ajafey reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |