SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkMake love, not war ☮
quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alleen nog was vouwen en bedden verschonen, maar die stonden niet op mijn lijstje. Dat is regulier op woensdag.![]()
Vanmiddag lekker naar de kapper!
Ja!!quote:
Dat is het al bijna. Wel een gehaast zeg.quote:Ik mag over 3 uurtjes naar huis, dan snel eten, douchen en naar de cursus.
Als ik lijstjes maak, werkt het wel zo bij mij.quote:En werkte het altijd maar zoals in de TT!
quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:10 schreef Melting het volgende:
Nu even iets van het lijstje afstrepen wat ik al 3 dagen er op heb staan.
Dat kun je wel stellen. En elk half jaar denk ik weer..... stop er gewoon mee....quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is het al bijna. Wel een gehaast zeg.
Slaapkop.quote:
Dank voor de tip.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Zo, even uitgestudeerd...![]()
Oefenexamen gehaald, dus dat moet morgen lukken.
Voor degene die nog een goede bluetooth/NFC speaker zoeken (ik heb deze zelf ook):
http://www.ibood.com/extr(...)oth-speaker-nfc.html
IBood werkt altijd met adviesprijzen die bijna nooit reëel zijn qua actuele consumentenprijzen, maar 49 euro is echt goedkoop voor deze speaker. Ik heb er eerder bij iBood 79 euro voor betaald...quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank voor de tip.Momenteel zit het er even niet aan.
Maar nieuwprijs van ¤ 149,- is niet echt reëel:
https://www.bax-shop.nl/b(...)21106&pup_id=2833160
Maar toch een leuke aanbieding op iBood.
Soort van verslaving.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen. En elk half jaar denk ik weer..... stop er gewoon mee....
Maar ja... toch wel interessant.
[..]
Slaapkop.![]()
Dat moet gewoon wel goed gaan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lol rtl4
Married At First Sight.
Hashtag# MAFS
Fotografie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Soort van verslaving.![]()
Welke cursus doe je?
Ja, geweldige televisiequote:
Hoi, ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Theo. mijn naam is Marie.quote:
toch rot voor je oudersquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kreeg net telefoontje dat het hondje van zijn pa en ma is overleden
Wees gerust, beestje heeft toch mooi ruim 17 jaar oud mogen worden. Das best mooi voor een Jack Russell.
da's zeker een mooie leeftijd. Blijft kut, no matter what the age.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kreeg net telefoontje dat het hondje van zijn pa en ma is overleden
Wees gerust, beestje heeft toch mooi ruim 17 jaar oud mogen worden. Das best mooi voor een Jack Russell.
Ik heb mezelf gewoon laten gaan, net op tijd wakker want rond 17.00 uur komt de meneer met de grotere staal en gaat hij de banken en die ene stoel in de voorkomen die ik vergeten was, op te meten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lekker! Ik zat er dicht tegenaan, maar kon mezelf nog net wakker houden.
Jawel, maar ze wisten al enige tijd dat het er aan zat te komen hoor. Doof, bijna blind, etc. Dus hij is nu wel beter af uiteindelijk.quote:
uitendelijk wel ja...quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jawel, maar ze wisten al enige tijd dat het er aan zat te komen hoor. Doof, bijna blind, etc. Dus hij is nu wel beter af uiteindelijk.
lastig maar klinkt wel tof!quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Fotografie.
En in elke module zit wel iets waarom ik wel/niet door zou gaan. (Volgende module is dit: Tijdens deze module gaat de cursist fotograferen in RAW en ontwikkelt de cursist inzicht in het dynamisch bereik. HDR (High Dynamich Range) foto's worden gemaakt. Er wordt gewerkt met natuurlijk licht, om vervolgens ook de studio in te duiken. In de studio stelt de cursist het nodige materiaal op, meet het licht met een lichtmeter en stelt de camera in. De foto's worden achteraf bewerkt in Adobe Photoshop en Adobe Lightroom.)
Blijft dus lastig.
Melting als hof fotograafquote:
Waar ben ik aan begonnen denken sommige mensen ook als ze een langere tijd getrouwd zijnquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat Married At First Sight is best komisch. Zie je de 1 heel fanatiek het leuk vinden na het ja-woord. En de ander kijkt een beetje zo van; uhm... waar ben ik aan begonnen
Ik denk alleen maar; Hier begin ik NOOIT aan!quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:01 schreef just me het volgende:
[..]
Waar ben ik aan begonnen denken sommige mensen ook als ze een langere tijd getrouwd zijn
Maar dat jij naar dat soort tv kijkt....quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar; Hier begin ik NOOIT aan!
Nou, kijken is een groot woord. De tv staat aan op de achtergrond. Ik even RTL Late Night herhaling tijdens mijn lunch. En toen aan laten staan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:04 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dat jij naar dat soort tv kijkt....
![]()
Net als Trump...quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat Married At First Sight is best komisch. Zie je de 1 heel fanatiek het leuk vinden na het ja-woord. En de ander kijkt een beetje zo van; uhm... waar ben ik aan begonnen
Ik vind het super om te fotograferen, en dan liefst bloemen van heel dichtbijquote:Op woensdag 29 maart 2017 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Lijkt me erg leuk en handig om te kunnen.
Is goed hoor Oscarquote:Op woensdag 29 maart 2017 17:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, kijken is een groot woord. De tv staat aan op de achtergrond. Ik even RTL Late Night herhaling tijdens mijn lunch. En toen aan laten staan.
Ik geef je wel een keer wat tips.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het super om te fotograferen, en dan liefst bloemen van heel dichtbij![]()
Maar de kleintjes goed op de foto dat lukt niet zo goed, zal toch niet aan de kleintjes liggen
Triest, maar dan toch dragelijk...quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Maar afscheid nemen valt nooit mee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Plek zat vandaag.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:27 schreef Karzai het volgende:
ik heb wat muziekjes uitgezocht is er plaats op het rooster voor twee uurtjes?
Ja dat is ook mooi.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het super om te fotograferen, en dan liefst bloemen van heel dichtbij![]()
Maar de kleintjes goed op de foto dat lukt niet zo goed, zal toch niet aan de kleintjes liggen
helemaal overheen gelezen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:51 schreef ToT het volgende:
CHI / [Gearbest] Give-away! >200 euro productwaarde en meer acties! GEWONNEN!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:51 schreef ToT het volgende:
CHI / [Gearbest] Give-away! >200 euro productwaarde en meer acties! GEWONNEN!!!!![]()
![]()
Hehehe het is vooral ideaal voor mijn vriendin als ze eenmaal hier woont; kan ze mooi chatten met haar familie!quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe het is vooral ideaal voor mijn vriendin als ze eenmaal hier woont; kan ze mooi chatten met haar familie!
Je hebt toch al meer iets gewonnen ?quote:
Haha! Nee ik zal hem ook wel gebruiken om te gamen hoor!quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Dus je loog of de reden dat je het wilde winnen?
Gefeliciteerd dude!
Yupyup, Blue-ray box van het 6e seizoen van Game of Thrones!quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:59 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt toch al meer iets gewonnen ?
ow ja !quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup, Blue-ray box van het 6e seizoen van Game of Thrones!
Als je toch aan de slag gaatquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat eens even eten koken
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd ToT, gratis is altijd goed...
Jij kunt je dat voorstellen, ben je stiekem een vrouwquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Menstruatieverlof
Sorry hoor, maar je kan je nu al voorstellen dat daar flink misbruikt van gemaakt zal worden.
En we hebben al zoveel rode vlaggen zwaaiers hier...quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Menstruatieverlof
Sorry hoor, maar je kan je nu al voorstellen dat daar flink misbruikt van gemaakt zal worden.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat standbeeld van Ronaldo![]()
Iedereen lacht om beeld Ronaldo
Ja, sorry, maar dan zeg je toch tegen die koekenbakker; Uhm, NEE!quote:
Deze versie is wel wat geshopt hoor!quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar dan zeg je toch tegen die koekenbakker; Uhm, NEE!
Artist impression natuurlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar dan zeg je toch tegen die koekenbakker; Uhm, NEE!
Nee daaromquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze versie is wel wat geshopt hoor!ONZ / Het borstbeeld van Ronaldo - painters leef je uit!
Maar het origineel is niet echt VEEL minder lelijk!
Ik ga even koffie zetten en dan ga luisterenquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:59 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo beginnen 2 uurtjes gitaar muziek
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:59 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo beginnen 2 uurtjes gitaar muziek
just mequote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:15 schreef just me het volgende:
* just me zit met de mond vol speculaasjes, jummie
ja en ik weet nu al dat ik er spijt van krijgquote:
Whehehe! Flink gaan golfen om de calorietjes te verbranden dus!quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:17 schreef just me het volgende:
[..]
ja en ik weet nu al dat ik er spijt van krijg
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe! Flink gaan golfen om de calorietjes te verbranden dus!
Rottig van die knie!quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:23 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
gaat nog wel even duren hoor, ik heb nu nog last van mijn knie en er komen gezellige drukke weekenden aan!
Rustig aan met de knie en gewoon gezellig druk babbelenquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:23 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
gaat nog wel even duren hoor, ik heb nu nog last van mijn knie en er komen gezellige drukke weekenden aan!
en oefeningen doenquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rustig aan met de knie en gewoon gezellig druk babbelen
Met speculaasjes oefenen is altijd een goed beginquote:
Eenschquote:
oh die leg ik dan op mijn knie en als die dan na 1 minuut knie naar boven houden er niet afgevallen is dan is ie voor mijquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met speculaasjes oefenen is altijd een goed begin
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:29 schreef just me het volgende:
[..]
oh die leg ik dan op mijn knie en als die dan na 1 minuut knie naar boven houden er niet afgevallen is dan is ie voor mij
Dit is tof, weer muziekjes (en originelen) die je niet vaak hoortquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:29 schreef Karzai het volgende:
kost me wat tijd om de muziekjes op te zoeken kan niet onder het draaien dan slaat ie op tilt
maar ik zal vaker draaien, blij dat jullie het leuk vinden
Op één been staan tijdens het tandenpoetsen?quote:
Ik schakel zo even in, heb alleen wat hoofdpijn na dat gelees vandaag...quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:29 schreef Karzai het volgende:
kost me wat tijd om de muziekjes op te zoeken kan niet onder het draaien dan slaat ie op tilt
maar ik zal vaker draaien, blij dat jullie het leuk vinden
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op één been staan tijdens het tandenpoetsen?
Boter, kaas en eieren spelen met jezelf op één been, die op de denkbeeldige 5 staat?
15 Keer liggend, vanuit rust, je been optillen?
quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schakel zo even in, heb alleen wat hoofdpijn na dat gelees vandaag...
Klinkt nog steeds lekkerquote:
Ben ik ook niet bang voor, maar ik ben duidelijk niet meer gewend om zo lang achter elkaar enorme lappen tekst met veel vakjargon in het Engels te lezen. Sommige stukken heb ik wel 5 keer gelezen voordat het tot me doordrong...quote:
Geen ervaring meer met dat soort lappen tekstquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben ik ook niet bang voor, maar ik ben duidelijk niet meer gewend om zo lang achter elkaar enorme lappen tekst met veel vakjargon in het Engels te lezen. Sommige stukken heb ik wel 5 keer gelezen voordat het tot me doordrong...![]()
![]()
![]()
Wow! Van harte gefeliciteerd! 🎈quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:51 schreef ToT het volgende:
![]()
Valt vast wel een Photoshop topic van te maken!quote:Op woensdag 29 maart 2017 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Geen photoshop van ToT, maar de toen nog geen president van de USA die nu besloten heeft om niet de traditionele eerste bal van het honkbalseizoen in de USA te gooien...
[ afbeelding ]
Valt die buste van Ronaldo nog best mee...
Ow balen zeg...quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:52 schreef just me het volgende:
de staal van de bank valt tegen
maar goed, die lap blijft sowieso tot na het weekend hier liggen, en anders gaat Junior weer met z'n moeder op pad.
Ik heb wel gezegd tegen die meneer dat ik 100% zeker wil zijn
Het is een echte Dick Tromquote:Op woensdag 29 maart 2017 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Geen photoshop van ToT, maar de toen nog geen president van de USA die nu besloten heeft om niet de traditionele eerste bal van het honkbalseizoen in de USA te gooien...
[ afbeelding ]
Valt die buste van Ronaldo nog best mee...
Jep, dan maar even doorzoeken, het moet gewoon 100% goed zijnquote:
Ja dat snap ik. Waarom viel het tegen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, dan maar even doorzoeken, het moet gewoon 100% goed zijn
valt mee vanochtend hadden ze al 17 miljoen volgens mij zijn ze met de cijfers aan het sjoemelen nederland loopt er niet meer warm voorquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
21 miljoen alweer voor Giroplichters 555
Ruim 24 miljoen net onthult.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
valt mee vanochtend hadden ze al 17 miljoen volgens mij zijn ze met de cijfers aan het sjoemelen nederland loopt er niet meer warm voor
Nadat je het eerst in je handen hebt gehad?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:22 schreef just me het volgende:
Zo, restant stuk asbest in een speciale zak gestopt, kan ook weer afgevoerd worden
Handschoenen aan gehad hè en net mijn handen goed gewassen!quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nadat je het eerst in je handen hebt gehad?
het was wel kapot, daarom voorzichtig geweestquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ach als asbest niet kapot is, is het niet zo spannend.
Ja ok, maar het was dus al stuk. Ik bedoelde meer als je het zelf niet breekt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
het was wel kapot, daarom voorzichtig geweest
Nadat mijn moeder was overleden moest het zeil ofzo uit de gang verwijderd, dat heb ik gedaan en toen kwamen ze van de woningbouw even langs en toen bleek er asbest in het zeil te zitten en moest ik stoppen... vond ik niet erg, was ook een klotuh klus om het los te bikkenquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja ok, maar het was dus al stuk. Ik bedoelde meer als je het zelf niet breekt.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:46 schreef Karzai het volgende:
ja deze maar even in plaats van een depressief nummer van de doors last minute change kom nu wel een minuut tekort
quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:58 schreef Karzai het volgende:
hoop dat jullie een beetje genoten hebben, dank voor het luisteren
Heeft Fok een whiskey/whisky topic?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even in het whisky topic iets recht proberen te zetten...
CUL / [Whisky /Whiskey Topic #45] Waar leeftijd (niet) telt?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heeft Fok een whiskey/whisky topic?
Wat Fogel zegt en waar iemand snel rijk probeert te worden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heeft Fok een whiskey/whisky topic?
daar is toch vraag en aanbod voor ?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Mag je hier uberhaupt alcoholische dranken verhandelen?
Goed punt wel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Mogen alcoholische dranken daar wel?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
daar is toch vraag en aanbod voor ?
Ik heb geen idee ! Zoals je het nu zegt lijkt het me nietquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mogen alcoholische dranken daar wel?
Niet alle Fokkers zijn 18+...
Los van de feitelijke onjuistheden rondom de botteling in relatie tot de recensie, mag hij van mij vragen wat hij wil. Dat boeit me op zich niet, wat de gek er voor geeft.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Goed punt wel.
En even gespiekt. Ik heb er weinig verstand van, maar zelfs ik kan zien dat wat hij aanbiedt niet klopt.
Op V&A niet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Succesquote:Op donderdag 30 maart 2017 03:33 schreef tailfox het volgende:
Zo nu even tijd om mijn nieuwe laptop te installeren
Goedemorgen allemaal.quote:Op donderdag 30 maart 2017 07:43 schreef just me het volgende:
goedemorgen allemaal en iedereen
![]()
MadMaster succes met je examen
[ afbeelding ]
Moggequote:
Klinkt niet verkeerd zo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:39 schreef Diaan73 het volgende:
Het belooft een mooie zonnige dag te worden... Jammer dat ik moet werken, maar morgen wel "vrij"![]()
bij mij 01:00, toen 02:00 toen 03:00, was niet leukquote:
Zulke nachten zijn bagger inderdaadquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:08 schreef just me het volgende:
[..]
bij mij 01:00, toen 02:00 toen 03:00, was niet leuk
Ik zou vandaag pasfoto's laten maken maar ik stel het wel even uitquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zulke nachten zijn bagger inderdaad
Ah, hangzakken onder je ogenquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou vandaag pasfoto's laten maken maar ik stel het wel even uit
vreselijk lijkt me dat.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:08 schreef just me het volgende:
[..]
bij mij 01:00, toen 02:00 toen 03:00, was niet leuk
het was een beetje druk in mijn hoofd, de bank, de witter die maandag lekkage plekken in de slaapkamer moet aansmeren en woensdag komt hij de hele slaapkamer witten, nog meer dingen die geregeld moeten worden! Tijd om weer eens te mediteren voor het slapen gaan, misschien helpt dat, vanavond met een oud collega wat drinken, dan slaap ik vannacht vast beterquote:
quote:
Mediterenquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
het was een beetje druk in mijn hoofd, de bank, de witter die maandag lekkage plekken in de slaapkamer moet aansmeren en woensdag komt hij de hele slaapkamer witten, nog meer dingen die geregeld moeten worden! Tijd om weer eens te mediteren voor het slapen gaan, misschien helpt dat, vanavond met een oud collega wat drinken, dan slaap ik vannacht vast beter
[..]
Ik heb het een tijdje lang in groepsverband gedaan, zelf maar weer eens oppikkenquote:
ik kan je een spijkermat ook van harte aanbevelenquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje lang in groepsverband gedaan, zelf maar weer eens oppikken
jaquote:Op donderdag 30 maart 2017 03:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk betekent dit ook dat je snel weer draait op Radio 49?
jeujquote:
Ik denk dat het wel gelukt is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 08:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mogge
En veel succes MadGaat je lukken
Mooi dat je een goed gevoel hebt erover.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel gelukt is.
Over anderhalve week krijg ik daar de bevestiging (of toch niet) van...
quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook teveel aan je hoofd dus. hopelijk helpt het vanavond. Dat zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
het was een beetje druk in mijn hoofd, de bank, de witter die maandag lekkage plekken in de slaapkamer moet aansmeren en woensdag komt hij de hele slaapkamer witten, nog meer dingen die geregeld moeten worden! Tijd om weer eens te mediteren voor het slapen gaan, misschien helpt dat, vanavond met een oud collega wat drinken, dan slaap ik vannacht vast beter
[..]
[..]
[..]
..
vanmiddag niet wezen werken en ruim 3 uur geslapenquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook teveel aan je hoofd dus. hopelijk helpt het vanavond. Dat zou wel fijn zijn.
Je had het blijkbaar nodig.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:19 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
vanmiddag niet wezen werken en ruim 3 uur geslapen
Oei, nu wel bijgekomen om vamavond een borrel te doen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:19 schreef just me het volgende:
vanmiddag niet wezen werken en ruim 3 uur geslapen
zeker wel!quote:
ik denk dat dat wel gaat lukkenquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, nu wel bijgekomen om vamavond een borrel te doen?
Dat 'wat drinken' kennen we, just me....quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat 'wat drinken' kennen we, just me....
Dat wordt weer een zatte bende.
altijd fijn een terrasje pakkenquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, even van het weer genieten...
zou kunnen, ik heb een halve fles citroen/cactuslimonade opquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:42 schreef just me het volgende:
[..]
zou kunnen, ik heb een halve fles citroen/cactuslimonade op
ja, lekker spul en dan neem ik een groot glas en dan kloek kloek op!quote:
Zuiperd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:43 schreef just me het volgende:
[..]
ja, lekker spul en dan neem ik een groot glas en dan kloek kloek op!
nu maar koffie
Oooh je doet het erom, je weet dat ik weg gaquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:46 schreef Dj_Vout het volgende:
Straks maar weer eens wat fijne oude plaatjes draaien.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:46 schreef Dj_Vout het volgende:
Dat is inderdaad jammer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:50 schreef just me het volgende:
[..]
Oooh je doet het erom, je weet dat ik weg ga
quote:Op donderdag 30 maart 2017 18:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer.
Zet je gewoon de radio aan, als je aan het wijnen bent.
Dat gaat straks gisten hequote:Op donderdag 30 maart 2017 18:42 schreef just me het volgende:
[..]
zou kunnen, ik heb een halve fles citroen/cactuslimonade op
Jeujquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:46 schreef Dj_Vout het volgende:
quote:
Verrek, ik heb nog koffie in de keukenquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:54 schreef just me het volgende:
[..]helpt toch
![]()
heerlijk zo in de tuin
tafeltje naast me, koffie erbij, een genietenquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Verrek, ik heb nog koffie in de keuken!
Had koffie gezet, maar het werd toch fris ipv koffie
Verander de koffie in thee, en ik zegquote:Op donderdag 30 maart 2017 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
tafeltje naast me, koffie erbij, een genieten
Ik ben Jezus nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Verander de koffie in thee, en ik zeg
Theinus, Cafeinus, Presto changeoquote:Op donderdag 30 maart 2017 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Verander de koffie in thee, en ik zeg
quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Theinus, Cafeinus, Presto changeo![]()
En, werkte het?
aangepast op feestboekquote:
quote:
Ligt eraan.quote:
quote:
Goed bezig.quote:
Dat laat ik je gaandeweg wel weten, voor zover je het nog niet wist...quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:19 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Wat versta je onder netjes.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laat ik je gaandeweg wel weten, voor zover je het nog niet wist...
Ramses is netjes...
Ik wist niet dat zij uit Friesland kwamen.quote:
Oh, als je dat wil wel.quote:
Nee, maar ik ken hen en dit nummer wel...quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:22 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zij uit Friesland kwamen.
Wist jij dat wel?
Deze lijkt veel op hun grootste hit (Zomerzon).quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken hen en dit nummer wel...
Ik denk dat mijn hele Op Volle Toeren trauma weer voorbij gaat komen, dus ik wil wel een gokje wagen...quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:23 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Oh, als je dat wil wel.
Ik wacht wel met hoesjes posten.
Jalalala, lalala, lala, het is de zomerzon...quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:23 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Deze lijkt veel op hun grootste hit (Zomerzon).
Ah.... dat wist ik niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Het origineel is natuurlijk If I Only Had Time van John Rowles...
Ik bedoelde eigenlijk niet wist wie de zanger was.quote:
quote:
Ach ja, ik dacht "If only I could".quote:
Ik vond het al zo weinig op de song van Sydney Youngblood lijken...quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht "If only I could".
Fijn nummer!
Kijk.... nog iemand met smaak.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Corry Konings - En nu de bekken toe!
Zeer verdeeld...quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja... Daar zijn de meningen over verdeeld.
Even een beetje versneld..quote:
quote:
quote:
Geen wonder dat het een ex is dan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn ex had een geheime piratenzender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |