SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkMake love, not war ☮
quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alleen nog was vouwen en bedden verschonen, maar die stonden niet op mijn lijstje. Dat is regulier op woensdag.![]()
Vanmiddag lekker naar de kapper!
Ja!!quote:
Dat is het al bijna. Wel een gehaast zeg.quote:Ik mag over 3 uurtjes naar huis, dan snel eten, douchen en naar de cursus.
Als ik lijstjes maak, werkt het wel zo bij mij.quote:En werkte het altijd maar zoals in de TT!
quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:10 schreef Melting het volgende:
Nu even iets van het lijstje afstrepen wat ik al 3 dagen er op heb staan.
Dat kun je wel stellen. En elk half jaar denk ik weer..... stop er gewoon mee....quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is het al bijna. Wel een gehaast zeg.
Slaapkop.quote:
Dank voor de tip.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Zo, even uitgestudeerd...![]()
Oefenexamen gehaald, dus dat moet morgen lukken.
Voor degene die nog een goede bluetooth/NFC speaker zoeken (ik heb deze zelf ook):
http://www.ibood.com/extr(...)oth-speaker-nfc.html
IBood werkt altijd met adviesprijzen die bijna nooit reëel zijn qua actuele consumentenprijzen, maar 49 euro is echt goedkoop voor deze speaker. Ik heb er eerder bij iBood 79 euro voor betaald...quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank voor de tip.Momenteel zit het er even niet aan.
Maar nieuwprijs van ¤ 149,- is niet echt reëel:
https://www.bax-shop.nl/b(...)21106&pup_id=2833160
Maar toch een leuke aanbieding op iBood.
Soort van verslaving.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen. En elk half jaar denk ik weer..... stop er gewoon mee....
Maar ja... toch wel interessant.
[..]
Slaapkop.![]()
Dat moet gewoon wel goed gaan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lol rtl4
Married At First Sight.
Hashtag# MAFS
Fotografie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Soort van verslaving.![]()
Welke cursus doe je?
Ja, geweldige televisiequote:
Hoi, ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Theo. mijn naam is Marie.quote:
toch rot voor je oudersquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kreeg net telefoontje dat het hondje van zijn pa en ma is overleden
Wees gerust, beestje heeft toch mooi ruim 17 jaar oud mogen worden. Das best mooi voor een Jack Russell.
da's zeker een mooie leeftijd. Blijft kut, no matter what the age.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kreeg net telefoontje dat het hondje van zijn pa en ma is overleden
Wees gerust, beestje heeft toch mooi ruim 17 jaar oud mogen worden. Das best mooi voor een Jack Russell.
Ik heb mezelf gewoon laten gaan, net op tijd wakker want rond 17.00 uur komt de meneer met de grotere staal en gaat hij de banken en die ene stoel in de voorkomen die ik vergeten was, op te meten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lekker! Ik zat er dicht tegenaan, maar kon mezelf nog net wakker houden.
Jawel, maar ze wisten al enige tijd dat het er aan zat te komen hoor. Doof, bijna blind, etc. Dus hij is nu wel beter af uiteindelijk.quote:
uitendelijk wel ja...quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jawel, maar ze wisten al enige tijd dat het er aan zat te komen hoor. Doof, bijna blind, etc. Dus hij is nu wel beter af uiteindelijk.
lastig maar klinkt wel tof!quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Fotografie.
En in elke module zit wel iets waarom ik wel/niet door zou gaan. (Volgende module is dit: Tijdens deze module gaat de cursist fotograferen in RAW en ontwikkelt de cursist inzicht in het dynamisch bereik. HDR (High Dynamich Range) foto's worden gemaakt. Er wordt gewerkt met natuurlijk licht, om vervolgens ook de studio in te duiken. In de studio stelt de cursist het nodige materiaal op, meet het licht met een lichtmeter en stelt de camera in. De foto's worden achteraf bewerkt in Adobe Photoshop en Adobe Lightroom.)
Blijft dus lastig.
Melting als hof fotograafquote:
Waar ben ik aan begonnen denken sommige mensen ook als ze een langere tijd getrouwd zijnquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat Married At First Sight is best komisch. Zie je de 1 heel fanatiek het leuk vinden na het ja-woord. En de ander kijkt een beetje zo van; uhm... waar ben ik aan begonnen
Ik denk alleen maar; Hier begin ik NOOIT aan!quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:01 schreef just me het volgende:
[..]
Waar ben ik aan begonnen denken sommige mensen ook als ze een langere tijd getrouwd zijn
Maar dat jij naar dat soort tv kijkt....quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar; Hier begin ik NOOIT aan!
Nou, kijken is een groot woord. De tv staat aan op de achtergrond. Ik even RTL Late Night herhaling tijdens mijn lunch. En toen aan laten staan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:04 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dat jij naar dat soort tv kijkt....
![]()
Net als Trump...quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat Married At First Sight is best komisch. Zie je de 1 heel fanatiek het leuk vinden na het ja-woord. En de ander kijkt een beetje zo van; uhm... waar ben ik aan begonnen
Ik vind het super om te fotograferen, en dan liefst bloemen van heel dichtbijquote:Op woensdag 29 maart 2017 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Lijkt me erg leuk en handig om te kunnen.
Is goed hoor Oscarquote:Op woensdag 29 maart 2017 17:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, kijken is een groot woord. De tv staat aan op de achtergrond. Ik even RTL Late Night herhaling tijdens mijn lunch. En toen aan laten staan.
Ik geef je wel een keer wat tips.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het super om te fotograferen, en dan liefst bloemen van heel dichtbij![]()
Maar de kleintjes goed op de foto dat lukt niet zo goed, zal toch niet aan de kleintjes liggen
Triest, maar dan toch dragelijk...quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Maar afscheid nemen valt nooit mee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Plek zat vandaag.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:27 schreef Karzai het volgende:
ik heb wat muziekjes uitgezocht is er plaats op het rooster voor twee uurtjes?
Ja dat is ook mooi.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het super om te fotograferen, en dan liefst bloemen van heel dichtbij![]()
Maar de kleintjes goed op de foto dat lukt niet zo goed, zal toch niet aan de kleintjes liggen
helemaal overheen gelezen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |