quote:
Waarom je tekst richten op iemand die niet bestaat EN dood is?quote:
Omdat hij helaas wel hier post blijkbaar.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Waarom je tekst richten op iemand die niet bestaat EN dood is?
Blijkbaar.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat hij helaas wel hier post blijkbaar.
Akkoord.quote:
heyquote:
Dan flikker je maar op.quote:
Prima. Top. Ajuu.quote:
Waar is dit van?quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:16 schreef Crack_ het volgende:
"Geld sturen heeft geen zin. Stuur die mensen naar een gebied waar wel goeie grond is zodat ze kunnen verbouwen en zelf kunnen ontwikkelen"
Faaaaaack
Wat is er?quote:
Ja, maar paar weken terug alquote:
Tja, je oogst wat je zaaitquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet aardig om mensen weg te jagen.
Goed gedaan, Crack.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar paar weken terug al
Toen ik boos werd omdat iemand beweerde dat dit ieder jaar is enzo enzo fawakakw mensen
En dan nog, al was het zo.. moet je ze dan maar ieder jaar dood laten gaan?
Overbevolking eens, maar vind ik echt een andere discussie
Not gonna happenquote:
Haha goede grap weer Crack_.quote:
5 ct en tegelijkertijd onbetaalbaarquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel kost je ook alweer?
Oh wat zielig iemand wil liever zien dat ze hun eigen broek op kunnen houden in plaats van dat ze afhankelijk zijn van voedselhulp.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:16 schreef Crack_ het volgende:
"Geld sturen heeft geen zin. Stuur die mensen naar een gebied waar wel goeie grond is zodat ze kunnen verbouwen en zelf kunnen ontwikkelen"
Faaaaaack
Laat ik ze nog niet doodgaan okquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh wat zielig iemand wil liever zien dat ze hun eigen broek op kunnen houden in plaats van dat ze afhankelijk zijn van voedselhulp.
Dit geld doneren is gewoon een vicieuze cirkel hoor en ze neuken er rustig op door.
Nee, dat is echt het inhumaanste wat je kunt doen. Die negertjes gaan dan zwaar aan de neuk en dan heeft een toekomstige generatie een veelvoud van honger.quote:
Gohquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo'n 15 jarige in Niger wil gewoon 11 kinderen![]()
Omdat ze bij het baren van elk kind dan 4 maanden geen fysiek werk hoeft te doen... Er is heel wat mis daar
hehe, nicequote:Op woensdag 29 maart 2017 12:23 schreef Willoow het volgende:
Jaa leuke eenhoorn crackIk heb nog wat note blokken met eenhoorns
Okquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:24 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nee, dat is echt het inhumaanste wat je kunt doen. Die negertjes gaan dan zwaar aan de neuk en dan heeft een toekomstige generatie een veelvoud van honger.
Dat is je goed recht, maar het is niet vreemd dat veel mensen een afkeer hebben van heel dit circus, want als het zou helpen dan was het 20 jaar geleden al gestopt.quote:
Dan helpt geld geven voor eten niet echt vind ik. Er moet gewoon structureel wat veranderen op overheidsniveau, geloofsbelijdenis, enz enzquote:
ook een mooie om niks over te maken inderdaadquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:24 schreef Amarantha het volgende:
Ach meeste geld komt toch niet eens bij die mensen terecht.
Voor die structurele problemen? Eens, maar daar hebben die mensen die nu doodgaan niks aanquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan helpt geld geven voor eten niet echt vind ik. Er moet gewoon structureel wat veranderen op overheidsniveau, geloofsbelijdenis, enz enz
Hm, ja daarvoor weet ik er dan weer te weinig van af..quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, maar het is niet vreemd dat veel mensen een afkeer hebben van heel dit circus, want als het zou helpen dan was het 20 jaar geleden al gestopt.
ik maak zo veel overquote:
Volgens mij alleen op de radio, en die dag is vandaagquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:28 schreef Amarantha het volgende:
Krijgen we ook nog een giro 555 avond op tv?
Maar hier als westerling een mening over vormen is niet echt eerlijk, dat snap/zie whatever je wel hoop ik?quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anticonceptie is al gratis in zowat heel Afrika. Maar het gebruiken ho maar
neequote:Op woensdag 29 maart 2017 12:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je wel eens krokodil gegeten?
Waarom niet?quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:30 schreef Crack_ het volgende:
Maar hier als westerling een mening over vormen is niet echt eerlijk
Lekker cynischquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:24 schreef Amarantha het volgende:
Ach meeste geld komt toch niet eens bij die mensen terecht.
Het gaat bij zulke doneer acties altijd alleen maar over eten toch, en die oplossing is tegelijkertijd het probleem ook, die mensen worden tijdelijk geholpen hiermee. Give a man a fish and you feed him for a day; teach a man to fish and you feed him for a lifetime blabla.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, ja daarvoor weet ik er dan weer te weinig van af..
Maar dat mensen zoiets hebben van 'weer deze shit doei' blabla ja dat is duidelijk
We mogen geen mening vormen maar wel donerenquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar hier als westerling een mening over vormen is niet echt eerlijk, dat snap/zie whatever je wel hoop ik?
[..]
nee
omdat het een compleet andere cultuur isquote:
Ja, dat snap ik..quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het gaat bij zulke doneer acties altijd alleen maar over eten toch, en die oplossing is tegelijkertijd het probleem ook, die mensen worden tijdelijk geholpen hiermee. Give a man a fish and you feed him for a day; teach a man to fish and you feed him for a lifetime blabla.
De oorzaak daar doen ze met zulke grote acties weinig tot niks aan volgens mij.
Dat is niet wat ik probeer te zeggenquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We mogen geen mening vormen maar wel doneren?
Wat ik zie is dat geestelijke leiders grotendeels hun kop in zand steken daar. Ze weigeren toe te geven dat enerzijds de problemen worden veroorzaakt doordat iedereen maar gewoon kinderen gaat baren zonder dat ze uberhaupt er geld voor hebben. Kindsterfte is enorm hoog, zorg is slecht, ze gebruiken geen voorbehoedsmiddelen (ja want dat mag niet van Allah/God)... Daar is er een mindset die moet veranderen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat het een compleet andere cultuur is
Daar kun je wel rationeel over na gaan denken, maar dat slaat echt nergens op
Oh oke, het kwam een beetje over zo van je moet maar gewoon doneren want heul erg enzo daar en je snapt er toch niks van allemaal dus doneer maar gewoon.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik..
Maar is dat erg? Dat is namelijk heel het doel ook niet van deze actie. Ik ben het er mee eens wat je zegt, het probleem is veel groter blabla.. maar dat betekent niet dat er nu alsnog een hongersnood is en dat er mensen doodgaan?
Dan is er nu toch ook vraag naar directe oplossingen, en die zijn vaak maar voor de korte termijn ja dat klopt.
[..]
Dat is niet wat ik probeer te zeggen
Eens.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:16 schreef Crack_ het volgende:
Faaaaaack
Dus wanneer ga je doneren?quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke, het kwam een beetje over zo van je moet maar gewoon doneren want heul erg enzo daar en je snapt er toch niks van allemaal dus doneer maar gewoon.
Niet. Ik doneer alleen voor kankeronderzoek.quote:
Aan de deur? Dat doe ik heel soms ook, dat is dan ook echt de enige.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet. Ik doneer alleen voor kankeronderzoek.
ja, precies. Same.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Aan de deur? Dat doe ik heel soms ook, dat is dan ook echt de enige.
maar dan wel van die dure schoenen kopen!!quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:37 schreef Zosk het volgende:
Maar meestal doe ik niet eens open omdat ik weet dat ze weer met hun collectebusje voor de deur staan.
Misschien ben ik naïef maar ik geloof echt niet dat het zo simpel ligt allemaal. Ik weet ook dat wij hier ook redelijk groot aandeel in hebben, door geen producten te kopen met dat 'goede boeren-label' oid waardoor land naar grote bedrijven gaat en niet naar de locals die het nodig hebben want honger.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ik zie is dat geestelijke leiders grotendeels hun kop in zand steken daar. Ze weigeren toe te geven dat enerzijds de problemen worden veroorzaakt doordat iedereen maar gewoon kinderen gaat baren zonder dat ze uberhaupt er geld voor hebben. Kindsterfte is enorm hoog, zorg is slecht, ze gebruiken geen voorbehoedsmiddelen (ja want dat mag niet van Allah/God)... Daar is er een mindset die moet veranderen.
Anderzijds heb je het probleem dat ze blijkbaar niet weten hoe ze uit een stuk grond zoveel mogelijk kunnen halen. Grote delen van het land is onvruchtbaar en op stukken waar je wel wat kan kweken heb je weer te maken met corruptie. Dat begint ook allemaal bij overheid, ze willen hun graantje meepikken. Als je leest dat leider van een Afrikaans land gewoon miljoenen zo niet miljarden heeft, dan lijkt het me wel duidelijk waar je moet beginnen
Heb nog steeds niets gekocht.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar dan wel van die dure schoenen kopen!!
trquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet. Ik doneer alleen voor kankeronderzoek.
egoïstisch!! de wereld is van iedereen en je moet mensen helpen die op slechte plek zijn geboren, dat had jij kunnen zijn!!!!!quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb nog steeds niets gekocht.![]()
En ja dat is voor mezelf en derhalve belangrijker.
Maar ik ben het niet, dat is het hele punt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
egoïstisch!! de wereld is van iedereen en je moet mensen helpen die op slechte plek zijn geboren, dat had jij kunnen zijn!!!!!
jij had het kunnen zijn!!!!! Daar gaat het om, dan wou je ook help!!!!quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik ben het niet, dat is het hele punt.
Je hebt helemaal gelijk, sorry. Ik ga gelijk doneren!quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij had het kunnen zijn!!!!! Daar gaat het om, dan wou je ook help!!!!
Wat ben je toch een koalabeerquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:12 schreef Zosk het volgende:
Graag even aandacht voor mijn sig, dat jullie het ff weten.
aan kwf of aan 555?quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, sorry. Ik ga gelijk doneren!
echt oblomovesque wereldverbeteraarquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, sorry. Ik ga gelijk doneren!
Thxquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt oblomovesque wereldverbeteraar
slim, bij mij gebeurt dat elke 12e van de maandquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mezelf, heb net wat overgeschreven naar mijn spaarrekening.
oke housesquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt oblomovesque wereldverbeteraar
Bij mij niet, hou niet iedere maand iets over. :squote:Op woensdag 29 maart 2017 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
slim, bij mij gebeurt dat elke 12e van de maand
Gvdquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:43 schreef Catkiller het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)egens-huisvredebreuk
Helemaal gestoord.
ja sry te luiquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat past toch niet in die zin, gekkie.
Echt hequote:Op woensdag 29 maart 2017 12:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ja sry te lui
Net als al die Afrikanen
We?quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:48 schreef HPLC het volgende:
Gaan we nog optreden tegen die provocerende sig?
Ja kan echt niet hé.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Ansichtkaarten gezocht", echt walgelijk.
nee, mensen mag je sinds kort ook dood wensen zonder repercussiesquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:48 schreef HPLC het volgende:
Gaan we nog optreden tegen die provocerende sig?
quote:De dramatische week van het Nederlands elftal doet zich voelen op de FIFA-ranking, zo heeft VI berekend. Oranje is gezakt naar de laagste positie in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal: 32.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
rechtvaardigheidstrijders
Wat is dit godverdomme. Hoe haalt hij het in z'n lilike harses.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:35 schreef Etsu het volgende:
hzaw, ik hoop dat je doodvalt
Op zondag 26 maart 2017 22:37 schreef Etsu het volgende:
IK HOOP DAT JE DOODVALT HZAW
Had hij maar niet stom tegen mij moeten doen. Ken de feiten voordat je gaat roeptoeren met je lilike harses.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit godverdomme. Hoe haalt hij het in z'n lilike harses.
Doe normaal tegen TARDIS. anders gaat hij huilen en ga je kapot aan schuldgevoel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had hij maar niet stom tegen mij moeten doen. Ken de feiten voordat je gaat roeptoeren met je lilike harses.
Zit je nou al die tijd te lurkenquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had hij maar niet stom tegen mij moeten doen. Ken de feiten voordat je gaat roeptoeren met je lilike harses.
Vind ook dat dat gewoon moet kunnen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit boeit me dus echt helemaal niets.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe normaal tegen TARDIS. anders gaat hij huilen en ga je kapot aan schuldgevoel.
hij zei eerst van ik wil je kop verbouwen, dus negeer hem even zodat die kan afkoelen en dna volgt ditquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit godverdomme. Hoe haalt hij het in z'n lilike harses.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
En Ama gedoogd alles omdat ze naar etsu zijn housewarmingparty wil
Walgelijk dat Ama privé en zakelijk niet kan scheiden. Komt zeker door al die drugsquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij zei eerst van ik wil je kop verbouwen, dus negeer hem even zodat die kan afkoelen en dna volgt dit
Hallo Crack.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:53 schreef Crack_ het volgende:
Dit topic heeft volgens mij echt veel lurkers
Ja klopt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Walgelijk dat Ama privé en zakelijk niet kan scheiden. Komt zeker door al die drugs
wait wutquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Mijn titpic ook, de imgur link is 38600 keer bekeken![]()
![]()
![]()
![]()
kom op jongens sla die foto gewoon op
Link? Dan kan ik hem opslaan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:54 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
ja en dat kracht dan een machtspositiequote:Op woensdag 29 maart 2017 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Walgelijk dat Ama privé en zakelijk niet kan scheiden. Komt zeker door al die drugs
Misschien moet je gewoon een keertje normaal doen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en dat kracht dan een machtspositie
Geeft niet lieve Ama. Liever drugs gebruiken dan bijvoorbeeld van anderhalve meter afstand iemand met een automatisch wapen door de kop te schieten.quote:
600 views van mij sorryquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:54 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iedereen hier.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon een keertje normaal doen.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet lieve Ama. Liever drugs gebruiken dan bijvoorbeeld van anderhalve meter afstand iemand met een automatisch wapen door de kop te schieten.
En dan moet je hem dood gaan wensen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
flikker op achterlijke gekquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon een keertje normaal doen.
Mijn dickpic is nog nooit bekeken, denk dat niemand 'm ziet hahaquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:54 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bij elke twijfelachtige keuze die Danny voor deze website maakt gaat zijn hoofd een beetje meer glimmen. Daar geniet hij van.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en dat kracht dan een machtspositie
Ja, dat doe ik toch niet zomaar dus zal wel terecht zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dan moet je hem dood gaan wensen?
Beetje zielige vriendjespolitiek dat ama hier niet tegen optreedt. Denk dat dit een zaak is voor de Fa's.
WEES CONSEQUENT!!!!!!
Oh dat was dat vieze wormpje wat ik op efukt zag staanquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn dickpic is nog nooit bekeken, denk dat niemand 'm ziet haha
al moet je alles eens geprobeerd hebben..quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet lieve Ama. Liever drugs gebruiken dan bijvoorbeeld van anderhalve meter afstand iemand met een automatisch wapen door de kop te schieten.
Dacht dat het een close-up van een paspop was zo glad en haarloos.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit niet wordt gedoogd.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
flikker op achterlijke gek
Wat is efukt nou weer?quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dat was dat vieze wormpje wat ik op efukt zag staan
We kunnen ook niet bij C:\gebruikers\bigtroubleinlilchina\documenten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel meer als consequente levenswijze.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al moet je alles eens geprobeerd hebben..
Laat waarheid maar daarheen gaan.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dacht dat het een close-up van een paspop was zo glad en haarloos.
vrouwen aan de macht zeggen ze dan, je koopt ze om met chocolaatjesquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij zei eerst van ik wil je kop verbouwen, dus negeer hem even zodat die kan afkoelen en dna volgt dit
Op Windows werken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We kunnen ook niet bij C:\gebruikers\bigtroubleinlilchina\documenten.
Hee Tardisquote:
Voel me echt vereerd hoorquote:
Humorrquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Werkenquote:
Haha, ja is goed.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laat waarheid maar daarheen gaan.
Jammer dat je niet moest lachen, ik wel wel voor twee hoor geen probleem haha hahaquote:
#bringbackremqo!quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:57 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
vrouwen aan de macht zeggen ze dan, je koopt ze om met chocolaatjes
Ik voor driekwart, dus dan heb je er al bijna drie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer dat je niet moest lachen, ik wel wel voor twee hoor geen probleem haha haha
Netjes man. Bedankt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik voor driekwart, dus dan heb je er al bijna drie.
Is gewoon in d'r oor hoor niet door een schaamlip of zo. :Squote:
Idd, Excuses aanvaard ook.quote:
Hihih, weet je hoe spannend mn oren zijnquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is gewoon in d'r oor hoor niet door een schaamlip of zo. :S
mag je helemaal zelf bepalenquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ik toch niet, de vraag is of ik m zal laten zetten
Mogen alleen geen piercings meer op het werk, FUUUUUUUUCKquote:
Je lippen zijn spannender.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihih, weet je hoe spannend mn oren zijn![]()
Je gaat een hele tragus laten zetten?quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ik toch niet, de vraag is of ik m zal laten zetten
Nee die waren niet te zien op die tietfoto.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihih, weet je hoe spannend mn oren zijn![]()
ohquote:
hehehe, ohjaquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je gaat een hele tragus laten zetten?
quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die waren niet te zien op die tietfoto.
Afplakken? Haren ervoor? Hoofddoek (sportvariant van Nike eventueel)? Haarnetje?quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mogen alleen geen piercings meer op het werk, FUUUUUUUUCK
Echt die regels veranderen om de vier weken ofzo
Haha, ik ga het afplakkenquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Afplakken? Haren ervoor? Hoofddoek (sportvariant van Nike eventueel)? Haarnetje?
Lekker met zo'n kinderpleister op je neus rondlopen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ik ga het afplakken
Al twijfel ik niet of ik dat haarnetje over heel mn gezicht zal doen![]()
Neus afplakken lelijk
past wel bij haarquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker met zo'n kinderpleister op je neus rondlopen.
gedraag je eensquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal best maar zou haar nog steeds keihard doen.
Kan ik niet wanneer Crack aanwezig is. Dan ben ik mezelf niet, of juist wel. Weet niet.quote:
Hehe, dit zei ik ook alquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker met zo'n kinderpleister op je neus rondlopen.
zal best maar voelt ze niks vanquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal best maar zou haar nog steeds keihard doen.
Pics van dat meisje?quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe, dit zei ik ook al
We hebben nog zo'n meisje werken met drie neuspiercings (en zij is knap tering)
nee, je bent wat zij wil, haar slaafjequote:Op woensdag 29 maart 2017 13:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan ik niet wanneer Crack aanwezig is. Dan ben ik mezelf niet, of juist wel. Weet niet.
Daarom keihard in de hoop dat, snap je.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal best maar voelt ze niks van
maar is ze ook leuk of is het slechts de oppervlaktequote:Op woensdag 29 maart 2017 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe, dit zei ik ook al
We hebben nog zo'n meisje werken met drie neuspiercings (en zij is knap tering)
Zolang ze dat denkt is dat helemaal in orde wat mij betreft.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:07 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
nee, je bent wat zij wil, haar slaafje
quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:07 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
nee, je bent wat zij wil, haar slaafje
Is een schatjequote:Op woensdag 29 maart 2017 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
maar is ze ook leuk of is het slechts de oppervlakte
ok, als je denkt dat dat het beste voor je isquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zolang ze dat denkt is dat helemaal in orde wat mij betreft.
Ik weet het niet, ben erg onzeker.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:10 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ok, als je denkt dat dat het beste voor je is
Is het ook.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lijkt me echt leuk om knap én leuk te zijn
was al gelukkig als ik één van beide wasquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zij gaat jou daar niet bij helpen vrees ikquote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:12 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
zij gaat jou daar niet bij helpen vrees ik
is haar taak niet, daar moet je zelf voor zorgenquote:
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TRAP ER NIET IN ZOSK HIJ GAAT IETS GEMEENS ZEGGEN
Goed punt, mooi gezegd.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:13 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
is haar taak niet, daar moet je zelf voor zorgen
Kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tot zoquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:15 schreef Zosk het volgende:
Nu ga ik weer hard aan het werk vrienden, tot de volgende keer.
dat is zoquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan niet alles hebben
Jij kan al tekenen
Zoskquote:
Is dat weer diezelfde?quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Pff zo druk kom bijna nergens aan toe. Laffe collega die nog steeds ziek is. Ook al 2de keer dit jaar
?quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat weer diezelfde?zit toch ook een max aan ziek zijn per jaar? te veel? weg
okequote:Op woensdag 29 maart 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
In Nederland hebben wij dan de ziektewet 2nutz
Is goed sorry stop niet gelijk huilen ik doe al normaal.quote:
Nee bij mij is dat wel een keuze.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:50 schreef Zosk het volgende:
Kut ik ben er weer, soms gaat dat gewoon automatisch he
niks geen ziektewet, als je ziek bent ga je maar gewoon weg en neem je rotzooi mee!quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
In Nederland hebben wij dan de ziektewet 2nutz
Oh was ik ook snel weer kwijtquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wil eigenlijk deze, maar die blijft eigenlijk maar max een jaartje zitten.
AMA HELP
Neehquote:
Natuurlijk, dit had Fylax ook altijd toevalligquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, kom net online en keek even in MyAT.
Wat is die link?quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:54 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ziek zijn is een keuze #vvdquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat weer diezelfde?zit toch ook een max aan ziek zijn per jaar? te veel? weg
Er was laatst iemand die daar een plaatje van op linkedin deelde.quote:
Wow heb je een titpicquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:54 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Rellen op linkedin?quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er was laatst iemand die daar een plaatje van op linkedin deelde.Die kreeg de volle laag hoor.
Ik kan het wel waarderen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Rellen op linkedin?Ik vind dat altijd zo'n zoetsappige bende
Hey Chequote:Op woensdag 29 maart 2017 13:59 schreef Crack_ het volgende:
Nederlanders zijn wel sterren in ziek zijn, echt man fucking watjes
Ik spijbel vandaag.quote:
Mwehquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh was ik ook snel weer kwijtGing bij mij ook heel snel uitgroeien.
Komt omdat wij het enige land zijn die zo'n overdreven ziektewet heeft.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:59 schreef Crack_ het volgende:
Nederlanders zijn wel sterren in ziek zijn, echt man fucking watjes
Neenquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt omdat wij het enige land zijn die zo'n overdreven ziektewet heeft.
Welke andere landen precies?quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Andere landen die dat ook hebben, daar zijn de mensen ook niet zo vaak ziek
Gezeik uitstellen tot morgenquote:
Hahaquote:
Veel Europese landenquote:
Ik doel ook op langdurig ja. Bij veelvuldig ziek zijn word je gewoon ontslagen dus niet echt relevant.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Veel Europese landen
In ieder geval dat je doorbetaald krijgt bij ziek zijn, dus niet langdurig
Bij mij komt iedereen wanneer die zin heeftquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat wij zo strak werktijden hebben enzo ook, is ook echt typisch Nederlandiesh
Ik kom ook altijd wanneer ik zin heb.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij komt iedereen wanneer die zin heeft
Brrrrquote:
Op grond van wat willen ze je ontslaan dan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik doel ook op langdurig ja. Bij veelvuldig ziek zijn word je gewoon ontslagen dus niet echt relevant.
Maar heb jij werk waarbij dat kan? Niet meteen alles in de soep looptquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij komt iedereen wanneer die zin heeft
Doe niet zo viesquote:
Dat is in meeste westerse landen wel zo...quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat wij zo strak werktijden hebben enzo ook, is ook echt typisch Nederlandiesh
Neeh, als je je dingetje maar doet is het prima.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op grond van wat willen ze je ontslaan dan?
[..]
Maar heb jij werk waarbij dat kan? Niet meteen alles in de soep loopt
Ligt eraan wat voor contract je hebt, bij tijdelijk word je gewoon niet verlengd en daar is geen (goede) reden voor nodig. Bij vast contract bouw je een dossier op, zolang je maar kan aantonen dat je er als werkgever alles aan hebt gedaan om het te verbeteren.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op grond van wat willen ze je ontslaan dan?
Ik heb gisteren ondervonden van nietquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is in meeste westerse landen wel zo...
Er zat geen oordeel aan andersquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb het gevoel bij Crack dat het bij haar altijd groener aan de overkant is
Daarom is de economie daar ook zo goed.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ondervonden van niet
Italië en Spanje en al die hete landen, daar sowieso al niet.
wil jou etenquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:05 schreef Crack_ het volgende:
En we geven geen fuck om eten, waarom nie waarom nieee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |