quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet lieve Ama. Liever drugs gebruiken dan bijvoorbeeld van anderhalve meter afstand iemand met een automatisch wapen door de kop te schieten.
En dan moet je hem dood gaan wensen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had hij maar niet stom tegen mij moeten doen. Ken de feiten voordat je gaat roeptoeren met je lilike harses.
flikker op achterlijke gekquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon een keertje normaal doen.
Mijn dickpic is nog nooit bekeken, denk dat niemand 'm ziet hahaquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Mijn titpic ook, de imgur link is 38600 keer bekeken![]()
![]()
![]()
![]()
kom op jongens sla die foto gewoon op
Bij elke twijfelachtige keuze die Danny voor deze website maakt gaat zijn hoofd een beetje meer glimmen. Daar geniet hij van.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en dat kracht dan een machtspositie
Ja, dat doe ik toch niet zomaar dus zal wel terecht zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dan moet je hem dood gaan wensen?
Beetje zielige vriendjespolitiek dat ama hier niet tegen optreedt. Denk dat dit een zaak is voor de Fa's.
WEES CONSEQUENT!!!!!!
Oh dat was dat vieze wormpje wat ik op efukt zag staanquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn dickpic is nog nooit bekeken, denk dat niemand 'm ziet haha
al moet je alles eens geprobeerd hebben..quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet lieve Ama. Liever drugs gebruiken dan bijvoorbeeld van anderhalve meter afstand iemand met een automatisch wapen door de kop te schieten.
Dacht dat het een close-up van een paspop was zo glad en haarloos.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit niet wordt gedoogd.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
flikker op achterlijke gek
Wat is efukt nou weer?quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dat was dat vieze wormpje wat ik op efukt zag staan
We kunnen ook niet bij C:\gebruikers\bigtroubleinlilchina\documenten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel meer als consequente levenswijze.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al moet je alles eens geprobeerd hebben..
Laat waarheid maar daarheen gaan.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dacht dat het een close-up van een paspop was zo glad en haarloos.
vrouwen aan de macht zeggen ze dan, je koopt ze om met chocolaatjesquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij zei eerst van ik wil je kop verbouwen, dus negeer hem even zodat die kan afkoelen en dna volgt dit
En Ama gedoogd alles omdat ze naar etsu zijn housewarmingparty wil
Op Windows werken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We kunnen ook niet bij C:\gebruikers\bigtroubleinlilchina\documenten.
Hee Tardisquote:
Voel me echt vereerd hoorquote:
Humorrquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Werkenquote:
Haha, ja is goed.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laat waarheid maar daarheen gaan.
Jammer dat je niet moest lachen, ik wel wel voor twee hoor geen probleem haha hahaquote:
#bringbackremqo!quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:57 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
vrouwen aan de macht zeggen ze dan, je koopt ze om met chocolaatjes
Ik voor driekwart, dus dan heb je er al bijna drie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer dat je niet moest lachen, ik wel wel voor twee hoor geen probleem haha haha
Netjes man. Bedankt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik voor driekwart, dus dan heb je er al bijna drie.
Is gewoon in d'r oor hoor niet door een schaamlip of zo. :Squote:
Idd, Excuses aanvaard ook.quote:
Hihih, weet je hoe spannend mn oren zijnquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is gewoon in d'r oor hoor niet door een schaamlip of zo. :S
mag je helemaal zelf bepalenquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ik toch niet, de vraag is of ik m zal laten zetten
Mogen alleen geen piercings meer op het werk, FUUUUUUUUCKquote:
Je lippen zijn spannender.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihih, weet je hoe spannend mn oren zijn![]()
Je gaat een hele tragus laten zetten?quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ik toch niet, de vraag is of ik m zal laten zetten
Nee die waren niet te zien op die tietfoto.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihih, weet je hoe spannend mn oren zijn![]()
ohquote:
hehehe, ohjaquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je gaat een hele tragus laten zetten?
quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die waren niet te zien op die tietfoto.
Afplakken? Haren ervoor? Hoofddoek (sportvariant van Nike eventueel)? Haarnetje?quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mogen alleen geen piercings meer op het werk, FUUUUUUUUCK
Echt die regels veranderen om de vier weken ofzo
Haha, ik ga het afplakkenquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Afplakken? Haren ervoor? Hoofddoek (sportvariant van Nike eventueel)? Haarnetje?
Lekker met zo'n kinderpleister op je neus rondlopen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ik ga het afplakken
Al twijfel ik niet of ik dat haarnetje over heel mn gezicht zal doen![]()
Neus afplakken lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |