Niet. Ik doneer alleen voor kankeronderzoek.quote:
Aan de deur? Dat doe ik heel soms ook, dat is dan ook echt de enige.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet. Ik doneer alleen voor kankeronderzoek.
ja, precies. Same.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Aan de deur? Dat doe ik heel soms ook, dat is dan ook echt de enige.
maar dan wel van die dure schoenen kopen!!quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:37 schreef Zosk het volgende:
Maar meestal doe ik niet eens open omdat ik weet dat ze weer met hun collectebusje voor de deur staan.
Misschien ben ik naïef maar ik geloof echt niet dat het zo simpel ligt allemaal. Ik weet ook dat wij hier ook redelijk groot aandeel in hebben, door geen producten te kopen met dat 'goede boeren-label' oid waardoor land naar grote bedrijven gaat en niet naar de locals die het nodig hebben want honger.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ik zie is dat geestelijke leiders grotendeels hun kop in zand steken daar. Ze weigeren toe te geven dat enerzijds de problemen worden veroorzaakt doordat iedereen maar gewoon kinderen gaat baren zonder dat ze uberhaupt er geld voor hebben. Kindsterfte is enorm hoog, zorg is slecht, ze gebruiken geen voorbehoedsmiddelen (ja want dat mag niet van Allah/God)... Daar is er een mindset die moet veranderen.
Anderzijds heb je het probleem dat ze blijkbaar niet weten hoe ze uit een stuk grond zoveel mogelijk kunnen halen. Grote delen van het land is onvruchtbaar en op stukken waar je wel wat kan kweken heb je weer te maken met corruptie. Dat begint ook allemaal bij overheid, ze willen hun graantje meepikken. Als je leest dat leider van een Afrikaans land gewoon miljoenen zo niet miljarden heeft, dan lijkt het me wel duidelijk waar je moet beginnen
Heb nog steeds niets gekocht.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar dan wel van die dure schoenen kopen!!
trquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet. Ik doneer alleen voor kankeronderzoek.
egoïstisch!! de wereld is van iedereen en je moet mensen helpen die op slechte plek zijn geboren, dat had jij kunnen zijn!!!!!quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb nog steeds niets gekocht.![]()
En ja dat is voor mezelf en derhalve belangrijker.
Maar ik ben het niet, dat is het hele punt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
egoïstisch!! de wereld is van iedereen en je moet mensen helpen die op slechte plek zijn geboren, dat had jij kunnen zijn!!!!!
jij had het kunnen zijn!!!!! Daar gaat het om, dan wou je ook help!!!!quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik ben het niet, dat is het hele punt.
Je hebt helemaal gelijk, sorry. Ik ga gelijk doneren!quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij had het kunnen zijn!!!!! Daar gaat het om, dan wou je ook help!!!!
Wat ben je toch een koalabeerquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:12 schreef Zosk het volgende:
Graag even aandacht voor mijn sig, dat jullie het ff weten.
aan kwf of aan 555?quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, sorry. Ik ga gelijk doneren!
echt oblomovesque wereldverbeteraarquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, sorry. Ik ga gelijk doneren!
Thxquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt oblomovesque wereldverbeteraar
slim, bij mij gebeurt dat elke 12e van de maandquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mezelf, heb net wat overgeschreven naar mijn spaarrekening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |