past wel bij haarquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker met zo'n kinderpleister op je neus rondlopen.
gedraag je eensquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal best maar zou haar nog steeds keihard doen.
Kan ik niet wanneer Crack aanwezig is. Dan ben ik mezelf niet, of juist wel. Weet niet.quote:
Hehe, dit zei ik ook alquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker met zo'n kinderpleister op je neus rondlopen.
zal best maar voelt ze niks vanquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal best maar zou haar nog steeds keihard doen.
Pics van dat meisje?quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe, dit zei ik ook al
We hebben nog zo'n meisje werken met drie neuspiercings (en zij is knap tering)
nee, je bent wat zij wil, haar slaafjequote:Op woensdag 29 maart 2017 13:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan ik niet wanneer Crack aanwezig is. Dan ben ik mezelf niet, of juist wel. Weet niet.
Daarom keihard in de hoop dat, snap je.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal best maar voelt ze niks van
maar is ze ook leuk of is het slechts de oppervlaktequote:Op woensdag 29 maart 2017 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe, dit zei ik ook al
We hebben nog zo'n meisje werken met drie neuspiercings (en zij is knap tering)
Zolang ze dat denkt is dat helemaal in orde wat mij betreft.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:07 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
nee, je bent wat zij wil, haar slaafje
quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:07 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
nee, je bent wat zij wil, haar slaafje
Is een schatjequote:Op woensdag 29 maart 2017 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
maar is ze ook leuk of is het slechts de oppervlakte
ok, als je denkt dat dat het beste voor je isquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zolang ze dat denkt is dat helemaal in orde wat mij betreft.
Ik weet het niet, ben erg onzeker.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:10 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ok, als je denkt dat dat het beste voor je is
Is het ook.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lijkt me echt leuk om knap én leuk te zijn
was al gelukkig als ik één van beide wasquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zij gaat jou daar niet bij helpen vrees ikquote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:12 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
zij gaat jou daar niet bij helpen vrees ik
is haar taak niet, daar moet je zelf voor zorgenquote:
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TRAP ER NIET IN ZOSK HIJ GAAT IETS GEMEENS ZEGGEN
Goed punt, mooi gezegd.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:13 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
is haar taak niet, daar moet je zelf voor zorgen
Kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tot zoquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:15 schreef Zosk het volgende:
Nu ga ik weer hard aan het werk vrienden, tot de volgende keer.
dat is zoquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan niet alles hebben
Jij kan al tekenen
Zoskquote:
Is dat weer diezelfde?quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Pff zo druk kom bijna nergens aan toe. Laffe collega die nog steeds ziek is. Ook al 2de keer dit jaar
?quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat weer diezelfde?zit toch ook een max aan ziek zijn per jaar? te veel? weg
okequote:Op woensdag 29 maart 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
In Nederland hebben wij dan de ziektewet 2nutz
Is goed sorry stop niet gelijk huilen ik doe al normaal.quote:
Nee bij mij is dat wel een keuze.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:50 schreef Zosk het volgende:
Kut ik ben er weer, soms gaat dat gewoon automatisch he
niks geen ziektewet, als je ziek bent ga je maar gewoon weg en neem je rotzooi mee!quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
In Nederland hebben wij dan de ziektewet 2nutz
Oh was ik ook snel weer kwijtquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wil eigenlijk deze, maar die blijft eigenlijk maar max een jaartje zitten.
AMA HELP
Neehquote:
Natuurlijk, dit had Fylax ook altijd toevalligquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, kom net online en keek even in MyAT.
Wat is die link?quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Mijn titpic ook, de imgur link is 38600 keer bekeken![]()
![]()
![]()
![]()
kom op jongens sla die foto gewoon op
Ziek zijn is een keuze #vvdquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat weer diezelfde?zit toch ook een max aan ziek zijn per jaar? te veel? weg
Er was laatst iemand die daar een plaatje van op linkedin deelde.quote:
Wow heb je een titpicquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Mijn titpic ook, de imgur link is 38600 keer bekeken![]()
![]()
![]()
![]()
kom op jongens sla die foto gewoon op
Rellen op linkedin?quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er was laatst iemand die daar een plaatje van op linkedin deelde.Die kreeg de volle laag hoor.
Ik kan het wel waarderen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Rellen op linkedin?Ik vind dat altijd zo'n zoetsappige bende
Hey Chequote:Op woensdag 29 maart 2017 13:59 schreef Crack_ het volgende:
Nederlanders zijn wel sterren in ziek zijn, echt man fucking watjes
Ik spijbel vandaag.quote:
Mwehquote:Op woensdag 29 maart 2017 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh was ik ook snel weer kwijtGing bij mij ook heel snel uitgroeien.
Komt omdat wij het enige land zijn die zo'n overdreven ziektewet heeft.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:59 schreef Crack_ het volgende:
Nederlanders zijn wel sterren in ziek zijn, echt man fucking watjes
Neenquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt omdat wij het enige land zijn die zo'n overdreven ziektewet heeft.
Welke andere landen precies?quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Andere landen die dat ook hebben, daar zijn de mensen ook niet zo vaak ziek
Gezeik uitstellen tot morgenquote:
Hahaquote:
Veel Europese landenquote:
Ik doel ook op langdurig ja. Bij veelvuldig ziek zijn word je gewoon ontslagen dus niet echt relevant.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Veel Europese landen
In ieder geval dat je doorbetaald krijgt bij ziek zijn, dus niet langdurig
Bij mij komt iedereen wanneer die zin heeftquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat wij zo strak werktijden hebben enzo ook, is ook echt typisch Nederlandiesh
Ik kom ook altijd wanneer ik zin heb.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij komt iedereen wanneer die zin heeft
Brrrrquote:
Op grond van wat willen ze je ontslaan dan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik doel ook op langdurig ja. Bij veelvuldig ziek zijn word je gewoon ontslagen dus niet echt relevant.
Maar heb jij werk waarbij dat kan? Niet meteen alles in de soep looptquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij komt iedereen wanneer die zin heeft
Doe niet zo viesquote:
Dat is in meeste westerse landen wel zo...quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat wij zo strak werktijden hebben enzo ook, is ook echt typisch Nederlandiesh
Neeh, als je je dingetje maar doet is het prima.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op grond van wat willen ze je ontslaan dan?
[..]
Maar heb jij werk waarbij dat kan? Niet meteen alles in de soep loopt
Ligt eraan wat voor contract je hebt, bij tijdelijk word je gewoon niet verlengd en daar is geen (goede) reden voor nodig. Bij vast contract bouw je een dossier op, zolang je maar kan aantonen dat je er als werkgever alles aan hebt gedaan om het te verbeteren.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op grond van wat willen ze je ontslaan dan?
Ik heb gisteren ondervonden van nietquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is in meeste westerse landen wel zo...
Er zat geen oordeel aan andersquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb het gevoel bij Crack dat het bij haar altijd groener aan de overkant is
Daarom is de economie daar ook zo goed.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ondervonden van niet
Italië en Spanje en al die hete landen, daar sowieso al niet.
wil jou etenquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:05 schreef Crack_ het volgende:
En we geven geen fuck om eten, waarom nie waarom nieee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |