Gezeik uitstellen tot morgenquote:
Hahaquote:
Veel Europese landenquote:
Ik doel ook op langdurig ja. Bij veelvuldig ziek zijn word je gewoon ontslagen dus niet echt relevant.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Veel Europese landen
In ieder geval dat je doorbetaald krijgt bij ziek zijn, dus niet langdurig
Bij mij komt iedereen wanneer die zin heeftquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat wij zo strak werktijden hebben enzo ook, is ook echt typisch Nederlandiesh
Ik kom ook altijd wanneer ik zin heb.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij komt iedereen wanneer die zin heeft
Brrrrquote:
Op grond van wat willen ze je ontslaan dan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik doel ook op langdurig ja. Bij veelvuldig ziek zijn word je gewoon ontslagen dus niet echt relevant.
Maar heb jij werk waarbij dat kan? Niet meteen alles in de soep looptquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij komt iedereen wanneer die zin heeft
Doe niet zo viesquote:
Dat is in meeste westerse landen wel zo...quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat wij zo strak werktijden hebben enzo ook, is ook echt typisch Nederlandiesh
Neeh, als je je dingetje maar doet is het prima.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op grond van wat willen ze je ontslaan dan?
[..]
Maar heb jij werk waarbij dat kan? Niet meteen alles in de soep loopt
Ligt eraan wat voor contract je hebt, bij tijdelijk word je gewoon niet verlengd en daar is geen (goede) reden voor nodig. Bij vast contract bouw je een dossier op, zolang je maar kan aantonen dat je er als werkgever alles aan hebt gedaan om het te verbeteren.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op grond van wat willen ze je ontslaan dan?
Ik heb gisteren ondervonden van nietquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is in meeste westerse landen wel zo...
Er zat geen oordeel aan andersquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb het gevoel bij Crack dat het bij haar altijd groener aan de overkant is
Daarom is de economie daar ook zo goed.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ondervonden van niet
Italië en Spanje en al die hete landen, daar sowieso al niet.
wil jou etenquote:Op woensdag 29 maart 2017 14:05 schreef Crack_ het volgende:
En we geven geen fuck om eten, waarom nie waarom nieee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |