en zo begint goede pr0n altijdquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik stel me bij jou juist zo'n gehandicapte voor die via een steeltje in zijn mond zijn rolstoel bestuurt en die 20 uur per dag op bed ligt te kwijlen.
Boh grapjes maken over gehandicapten, dit is ook wel een internetheld jong0nsquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik stel me bij jou juist zo'n gehandicapte voor die via een steeltje in zijn mond zijn rolstoel bestuurt en die 20 uur per dag op bed ligt te kwijlen.
Zeg het maar hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Verdorie ouwe reus, wou net even Thieme eren.
Zij en haar soortgenoten zorgen voor ranzige stemmingmakerij rondom Baudet's persoon net zoals dat Fortuyn overkwam.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:09 schreef Slobeend het volgende:
Waarom maakt iedereen zich druk om Anne Fleur.
Al gedaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Verdorie ouwe reus, wou net even Thieme eren.
Rechts moet eens leren incasseren. Altijd zelf iedereen beschimpen maar zelf niks kunnen hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zij en haar soortgenoten zorgen voor ranzige stemmingmakerij rondom Baudet's persoon net zoals dat Fortuyn overkwam.
Wat heb je ineens tegen mij? We waren altijd vrienden in UTOPIA SUBTOPICquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien Joezie zijn verzorger eens een belletje geven.
Gehandicapten? Een hele luie neger bedoelde ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Boh grapjes maken over gehandicapten, dit is ook wel een internetheld jong0ns
Luik-Bastenaken-Luik en weer terugquote:
Owja je wil me altijd pakken opdat ik een neger benquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gehandicapten? Een hele luie neger bedoelde ik.
Niks man.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat heb je ineens tegen mij? We waren altijd vrienden in UTOPIA SUBTOPIC
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:13 schreef matthijst het volgende:
500 penissen erin, lijkt me wel "ludiek".
quote:
en dan?quote:
kewl kewlquote:
In het FvD topic wordt ook wel gesproken over "knokploeg" nav dit soort tweetsquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wacht even, gaan mensen leip omdat ze een taart op Baudet wil gooien?
Uitzondering op de regel net als een slimme PVV manquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mijn oud-leraar zat bij de lokale gemeenteraad van GroenLinks. Hele redelijke man.
juist welquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tering dat snolletje spoort echt niet
quote:
quote:
Een lekkere slagroomtaart op het narcistische hoofd van Thierry zou ik ook best grappig vinden.quote:
Hahahahahaahahhaahah, zoveel FvD fanboys op dit forum, best triest.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In het FvD topic wordt ook wel gesproken over "knokploeg" nav dit soort tweets
Echt hequote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In het FvD topic wordt ook wel gesproken over "knokploeg" nav dit soort tweets
Ik zat net een beetje op die jongen zijn Twitter te kijken en hij is wel een beetje fanboy van Thierry Baudet en de Forum voor het Democratie, niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef tralalala het volgende:
Ik denk dat Fylax wel trots is op Pauw
Ben jij die eens tegengekomen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Uitzondering op de regel net als een slimme PVV man.
Zolang hij dat gezeik lekker daar houdt en niet hier op iedere scheet reageert met Baudet fapfapfap zal het mij een zorg zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:16 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik zat net een beetje op die jongen zijn Twitter te kijken en hij is wel een beetje fanboy van Thierry Baudet en de Forum voor het Democratie, niet?
Heel ergquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:16 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik zat net een beetje op die jongen zijn Twitter te kijken en hij is wel een beetje fanboy van Thierry Baudet en de Forum voor het Democratie, niet?
FvD fanboys. Die zijn nogal extreem.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Echt he. Man man man, waaaaar gaat het over.
De FOK! knokploeg met hem als leiderquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hahahahahaahahhaahah, zoveel FvD fanboys op dit forum, best triest.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het begon met een taart:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:17 schreef Oscar. het volgende:
[..]
De FOK! knokploeg met hem als leider
[ afbeelding ]
Hoe kom je daar nou bij?!?!?!?!!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:16 schreef Windhapper het volgende:
[..]
hijs 160cmquote:
Verdorie man, jij komt nog eens mensen tegen!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jawel, maar die hebben een blinde Islam haat dus stemmen maar pvv
Jaquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:17 schreef matthijst het volgende:
Damn, wat heeft Pauw geslikt?
Dude zn linkse veren kwijt?
hij mocht dit jaar voor het eerst stemmenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:16 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zijn subsidie veilig stellenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:17 schreef matthijst het volgende:
Damn, wat heeft Pauw geslikt?
Dude zn linkse veren kwijt?
Huh maar hij is zwartquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:17 schreef Oscar. het volgende:
[..]
De FOK! knokploeg met hem als leider
[ afbeelding ]
Ik zeg ze altijd maar liever PVV dan GL. Dat doet ze goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Verdorie man, jij komt nog eens mensen tegen!
Komma neukenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gaat Thieme haar ook nog verdedigen ook
Ander soort taart.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
Precies, kill them allquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:19 schreef Windhapper het volgende:
MYSOGYNIE RACISME XENOFOBIE ISLAMOFOBIE
Ze wil stiekem door Thierry verkracht worden op z'n piano!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zij mag straks niet op de boot van Pauw.
"Bedreigd"quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:20 schreef BobW het volgende:
Maar wat is nou het punt?
Het is misschien een domme tweet, maar dat ze bedreigd wordt is toch compleet belachelijk.
Dat valt ook wel weer mee ouwe reus. Zitten wat gekkies tussen maar die heb je bij iedere partijquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef hafcfan het volgende:
Zij is wel echt de perfecte GL stemmer. Zo zie ik ze allemaal voor me.
Jammer dat er zo veel debielen tussen zittenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef hafcfan het volgende:
Zij is wel echt de perfecte GL stemmer. Zo zie ik ze allemaal voor me.
Ja baas is dat he, Viggo zelf ook wel op Twitterquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Martinello het volgende:
Viggo's vriend Erik van Muiswinkel is ook een beetje van het padje op Twitter de laatste tijd.
Ondertussen tweet Baudet weer reclame voor zijn boektwitter:thierrybaudet twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:19:33Wie geïnteresseerd is in mijn roman Voorwaardelijke Liefde, Ode aan de romantische liefde voor de vrouw: https://t.co/udt4KtuJ63 #pauw reageer retweet
ze wil stiekem verkracht worden door een piano terwijl Biddet meekijkt!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:20 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Ze wil stiekem door Thierry verkracht worden op z'n piano!
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Ondertussen tweet Baudet weer reclame voor zijn boektwitter:thierrybaudet twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:19:33Wie geïnteresseerd is in mijn roman Voorwaardelijke Liefde, Ode aan de romantische liefde voor de vrouw: https://t.co/udt4KtuJ63 #pauw reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Doublepain het volgende:
![]()
Goede timingquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Doublepain het volgende:
![]()
Dat zeg je alleen omdat ze een vrouw isquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Annefleur is een en al dubbele moraal.
Geef hem groot gelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Doublepain het volgende:
![]()
Bijna iedereen in dit topic ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
zat ie op te wachtenquote:
reactie van FvDtwitter:fvdemocratie twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:22:18Waarom roepen het partijbestuur van #GroenLinks en fractievoorzitter @jesseklaver deze ophitsende GL-medewerkster n… https://t.co/8CCum0hpIg reageer retweet
Och vrouw, ikk wist echt niet dat je elke dag te maken hebt met extreme bedreigingen. Ik ben me eindelijk bewust van mijn witte man privilegesquote:
En dat ie dan met z'n lavandel balzakje zwaait!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze wil stiekem verkracht worden door een piano terwijl Biddet meekijkt!
heb jij dat boek gelezen?quote:
Dit inderdaad. Bah bah bah.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Klopt. Alleen het merendeel van het GL en PVV volk is wel extreem dom.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee ouwe reus. Zitten wat gekkies tussen maar die heb je bij iedere partij
Het is zo zwaarquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Och vrouw, ikk wist echt niet dat je elke dag te maken hebt met extreme bedreigingen. Ik ben me eindelijk bewust van mijn witte man privileges
Die rookt annefleur ook met anarchistische krakers tijdens een antifa global assemblyquote:
Mjah vind ik lastig te zeggen eigenlijkquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Alleen het merendeel van het GL en PVV volk is wel extreem dom.
Wacht.. wij vrouwen hadden het toch zwaar?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:24 schreef Onnoman het volgende:
te veel vrouwen met een mening verslapt het land..
in Nederland telt de man niet meer..
#huliehuilietweetquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef Doublepain het volgende:
reactie van FvDtwitter:fvdemocratie twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:22:18Waarom roepen het partijbestuur van #GroenLinks en fractievoorzitter @jesseklaver deze ophitsende GL-medewerkster n… https://t.co/8CCum0hpIg reageer retweet
Wat een man lolquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Doublepain het volgende:
![]()
Breivik.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef Onnoman het volgende:
verschil tussen extreem rechts en links
extreem links zijn zogenaamde intellectuelen met de waarheid in pacht die in staat zijn mensen te vermoorden
extreem rechts zijn veelal domme ganzen die enkel wat schreeuwen maar geen vlieg kwaad doen
Ja dat zien wequote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat willen ze helemaal niet. Liever CU
Hele economie naar de kloten helpen joh. Kan echt nietquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mjah vind ik lastig te zeggen eigenlijk
BLMquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Breivik.
Trump aanhangers.
http://americasvoice.org/trumphatemap/
Ik ga me mening kracht bij zetten met een eenzijdige website.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Breivik.
Trump aanhangers.
http://americasvoice.org/trumphatemap/
twitter:TGIFinBrasil twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:24:37Anne Fleur laat niet over zich heenlopen. Eindelijk iemamd die geen sorry zegt. #Pauw reageer retweet
Ik erger me zo kapot aan types als fleur. Altijd maar zielig en zoveel dubbele moraalquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
twitter:TGIFinBrasil twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:24:37Anne Fleur laat niet over zich heenlopen. Eindelijk iemamd die geen sorry zegt. #Pauw reageer retweet
Vanuit economisch opzicht: kilometerheffing>>>wegenbelasting imoquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hele economie naar de kloten helpen joh. Kan echt niet
Ja maar ze moeten zich uitspreken tegen 'extreem rechts'quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:24 schreef Onnoman het volgende:
te veel vrouwen met een mening verslapt het land..
in Nederland telt de man niet meer..
Zie je wel dat het een leuke meid is, told you soquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
twitter:
Ze komt je huis kraken. Genot.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zie je wel dat het een leuke meid is, told you so
Zo'n achteran claimt overwinning ongeacht wat er gebeurdquote:
twitter:elisabethswart twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:26:14@thierrybaudet Beetje schaamteloos om je keukenmeidenlectuur te pitchen over de rug van een bedreigd meisje #pauw reageer retweet
Mijn stem heb je op 5 decemberquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik erger me zo kapot aan types als fleur. Altijd maar zielig en zoveel dubbele moraal
Jij bent wel lief hoor
Doe. Normaal.
Stem Sint
Beter geeft Pauw haar een bitchslapquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:27 schreef Windhapper het volgende:
Anne Fleur heeft denk ik overal een mening over maar heeft nergens echt kijk op.
VVD stemmers zijn medeplichtig aan moord, meer verkeersdoden, zelfdodingen en werkgerelateerde doden. Bedrijven mij niet volgen zonder toestemming.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
twitter:elisabethswart twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:26:14@thierrybaudet Beetje schaamteloos om je keukenmeidenlectuur te pitchen over de rug van een bedreigd meisje #pauw reageer retweet
zo rolt iequote:
Ze wil gewoon de gesigneerde versie van het boekquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
alleen leuk om je fantasie op los te laten.. voor de rest komt er onerotische teksten uit haar mondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |