Geef hem groot gelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Ondertussen tweet Baudet weer reclame voor zijn boektwitter:thierrybaudet twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:19:33Wie geïnteresseerd is in mijn roman Voorwaardelijke Liefde, Ode aan de romantische liefde voor de vrouw: https://t.co/udt4KtuJ63 #pauw reageer retweet
![]()
Bijna iedereen in dit topic ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Annefleur is een en al dubbele moraal.
zat ie op te wachtenquote:
reactie van FvDtwitter:fvdemocratie twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:22:18Waarom roepen het partijbestuur van #GroenLinks en fractievoorzitter @jesseklaver deze ophitsende GL-medewerkster n… https://t.co/8CCum0hpIg reageer retweet
Och vrouw, ikk wist echt niet dat je elke dag te maken hebt met extreme bedreigingen. Ik ben me eindelijk bewust van mijn witte man privilegesquote:
En dat ie dan met z'n lavandel balzakje zwaait!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze wil stiekem verkracht worden door een piano terwijl Biddet meekijkt!
heb jij dat boek gelezen?quote:
Dit inderdaad. Bah bah bah.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Annefleur is een en al dubbele moraal.
Klopt. Alleen het merendeel van het GL en PVV volk is wel extreem dom.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee ouwe reus. Zitten wat gekkies tussen maar die heb je bij iedere partij
Het is zo zwaarquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Och vrouw, ikk wist echt niet dat je elke dag te maken hebt met extreme bedreigingen. Ik ben me eindelijk bewust van mijn witte man privileges
Die rookt annefleur ook met anarchistische krakers tijdens een antifa global assemblyquote:
Mjah vind ik lastig te zeggen eigenlijkquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Alleen het merendeel van het GL en PVV volk is wel extreem dom.
Wacht.. wij vrouwen hadden het toch zwaar?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:24 schreef Onnoman het volgende:
te veel vrouwen met een mening verslapt het land..
in Nederland telt de man niet meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |