Echt hequote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wacht even, gaan mensen leip omdat ze een taart op Baudet wil gooien?
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In het FvD topic wordt ook wel gesproken over "knokploeg" nav dit soort tweets
Ik zat net een beetje op die jongen zijn Twitter te kijken en hij is wel een beetje fanboy van Thierry Baudet en de Forum voor het Democratie, niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef tralalala het volgende:
Ik denk dat Fylax wel trots is op Pauw
Ben jij die eens tegengekomen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Uitzondering op de regel net als een slimme PVV man.
Zolang hij dat gezeik lekker daar houdt en niet hier op iedere scheet reageert met Baudet fapfapfap zal het mij een zorg zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:16 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik zat net een beetje op die jongen zijn Twitter te kijken en hij is wel een beetje fanboy van Thierry Baudet en de Forum voor het Democratie, niet?
Heel ergquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:16 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik zat net een beetje op die jongen zijn Twitter te kijken en hij is wel een beetje fanboy van Thierry Baudet en de Forum voor het Democratie, niet?
FvD fanboys. Die zijn nogal extreem.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Echt he. Man man man, waaaaar gaat het over.
De FOK! knokploeg met hem als leiderquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hahahahahaahahhaahah, zoveel FvD fanboys op dit forum, best triest.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het begon met een taart:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:17 schreef Oscar. het volgende:
[..]
De FOK! knokploeg met hem als leider
[ afbeelding ]
Hoe kom je daar nou bij?!?!?!?!!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:16 schreef Windhapper het volgende:
[..]
hijs 160cmquote:
Verdorie man, jij komt nog eens mensen tegen!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jawel, maar die hebben een blinde Islam haat dus stemmen maar pvv
Jaquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:17 schreef matthijst het volgende:
Damn, wat heeft Pauw geslikt?
Dude zn linkse veren kwijt?
hij mocht dit jaar voor het eerst stemmenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:16 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zijn subsidie veilig stellenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:17 schreef matthijst het volgende:
Damn, wat heeft Pauw geslikt?
Dude zn linkse veren kwijt?
Huh maar hij is zwartquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:17 schreef Oscar. het volgende:
[..]
De FOK! knokploeg met hem als leider
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |