Goeie veldtrainer er bij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Robson is al dik in de 80, dat is wel heel erg oud.
Dat is ook een probleempje dan.quote:
Ah ok.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Begin het seizoen was hij tweede aanvoerder achter Rooney bij United.
Dat zegt veel over beiden en Unitedquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Yup, maar toch was het zwaarquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:40 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Maar die EK titel was het wachten wel waard toch?
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:54 schreef GGMM het volgende:
Alles gewonnen
Klummie gescoord.
Een zekere persoon mokerhard gedold.
Het was een mooie pot
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:54 schreef BB-King het volgende:
Barry Hughes leeft toch nog? Is dat niet een goede bondscoach?
Je had erg veel mazzel dat ik jouw team kwam versterken toen het 1-1 stondquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:54 schreef GGMM het volgende:
Alles gewonnen
Klummie gescoord.
Het was een mooie pot
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:54 schreef GGMM het volgende:
Alles gewonnen
Klummie gescoord.
Het was een mooie pot
Ja, dan krijg je vanzelf meer ruimte zelf. Weet niet wat het was vandaag, ik stond zelf telkens op de verkeerde plek. En paar blundersquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:54 schreef onlogisch het volgende:
Geen probleem Scurmmie. Je merkt gewoon wanneer Davy niet mee doet je zelf gewoon minder presteert. Ik als amateur merk dat echt. Wanneer je met Davy speelt haalt hij echt het beste in je naar boven
Eens.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je had erg veel mazzel dat ik jouw team kwam versterken toen het 1-1 stond
Ik vind jou en Messi echt goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je had erg veel mazzel dat ik jouw team kwam versterken toen het 1-1 stond
Wat maakt dat uit?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mja, voetballend is het natuurlijk compleet niks, valt wat voor te zeggen.quote:
Filosofie is eng op dit forum.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mja, voetballend is het natuurlijk compleet niks, valt wat voor te zeggen.
Is die linkerkale niet die schurk in Home Alone?quote:
Hij brengt verder toch niks, hij ziet nooit iets, hij geeft geen pass, komt niet op.quote:
En slaanquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop dat Vilhena zo rood pakt met een elleboog. Fuck de KNVB.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop dat van Benthem zich morgen ziek meldt en dat het over dit weekend heen wordt getildquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Dat zou ook wel lekker zijn ja. Al heb ik er ook wel weer zin in, gaat weer een topshow worden met die laatste actie van de aanklagerquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat van Benthem zich morgen ziek meldt en dat het over dit weekend heen wordt getild
mee eens nooit meer opstellenquote:
sbs6sports.nlquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:59 schreef Befbekje het volgende:
Hallo allemaal.. Heeft iemand een stream voor mij naar de wedstrijd?
Wijnaldum nu al meer gezien dan in de 135 minuten hiervoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt Klaassen of Wijnaldum dan geen verstoppertje meer???
7.6/10quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Klopt, toen was Strootman nog niet geboren.
Wie kwam er eigenlijk in? Spelen ze nu met de punt naar voren of zo?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wijnaldum nu al meer gezien dan in de 135 minuten hiervoor.
Raar idee eigenlijk dat ze stoute dingen met kleine Louis heeft gedaan.quote:
Win je EK's en WK's mee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:59 schreef Vasion het volgende:
Die Italianen he, op voorsprong komen en vol verdedigen.
Vilhena met punt naar achteren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie kwam er eigenlijk in? Spelen ze nu met de punt naar voren of zo?
De ultieme neger.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
waar is deze man???????????
Zwart en donkerquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:02 schreef Scrummie het volgende:
Hoe was het afscheid van Seedorf eigenlijk?
Op een briefje.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:02 schreef Scrummie het volgende:
Hoe was het afscheid van Seedorf eigenlijk?
Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pauw nodigt wel vaker debieltjes uit
Vilhena maakt ruimte voor Gini valt me op. Hij is zelf amper aan de bal.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mmmm, speelt Wijnaldum wat meer in de bal?
Tonny bewaakt de balansquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vilhena maakt ruimte voor Gini valt me op. Hij is zelf amper aan de bal.
Vilhenagodquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, maar interessant.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stiekem heeft Robben de opstelling gemaakt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:05 schreef polderturk het volgende:
Nederland speelt sterk nu. Misschien moeten we Fred Grim toch maar een kans geven.
nooit van wouters gehoord of van de pittbull bij ajax...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, maar interessant.
Tomas Galasekquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nooit van wouters gehoord of van de pittbull bij ajax...
de ontbrekende schakel bij ajax op dit moment
groot contrast ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Italie wil niet meer en wij kunnen niet meer.
Met wat voor bril kijk jij?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:05 schreef polderturk het volgende:
Nederland speelt sterk nu. Misschien moeten we Fred Grim toch maar een kans geven.
Toornstra er nog in voor Klaassen en het gaat nog ergens op lijken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:08 schreef Keyos het volgende:
Middenveld lijkt wel beter te staan met Tonnygod daar ipv Schrootman.
Wist jij dat hij toen jarig was?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wesley Sneijder, straks de enige in het veld die erbij was op het ek 2008 waarin NLD de Italianen vernederden
Ik kan me daar niets van herinneren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wesley Sneijder, straks de enige in het veld die erbij was op het ek 2008 waarin NLD de Italianen vernederden
De ontbrekende schakel bij Ajax zou ik het probleem van Ajax niet willen noemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nooit van wouters gehoord of van de pittbull bij ajax...
de ontbrekende schakel bij ajax op dit moment
Dat is het! Eureka!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Precies de spelers dat Nederland mistquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:08 schreef hafcfan het volgende:
Dit Italie heeft me ook een paar kut spelers zeg.
Spelen die niet met een veredeld C-team?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:08 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan me daar niets van herinneren.
Ik vind dit niet leuk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dit klinkt een beetje chinees
Haags en Opper vinden dit niet leuk
Het is ook vriendschappelijk dit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb niet het gevoel alsof Oranje aan het vechten is voor zijn laatste kans.
Aandoenlijk deze reactie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het is ook vriendschappelijk dit.
Ja, ik heb wel vaker goede ideeën.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat is het! Eureka!
Marco van Basten terug als bondscoach!
2-1 van dit Oranje winnen is best wel slecht, ook met dit b-teamquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:08 schreef hafcfan het volgende:
Dat zeg jij nou wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het is ook vriendschappelijk dit.
Kan niet. Marco is nodig om te zorgen dat er nog meer landen aan het WK mogen meedoen. Misschien dat Nederland zich DAN plaatst.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat is het! Eureka!
Marco van Basten terug als bondscoach!
Nee, WK 2006 was in Duitsland.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Serieus niet. Bizar. Dat was het EK in Duitsland toch? Met al die gele kaarten?
Ik ook, maar jij wilt geen burgerslachtoffers.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel vaker goede ideeën.
De 3-0 en 4-1quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, WK 2006 was in Duitsland.
2008 was Oostenrijk en Zwitserland
Best groepsfase ooit voor NL.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oooooh ja. Mijn hersens zijn kapot.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn Italianen, die doen het rustig aan bij voorsprong.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
2-1 van dit Oranje winnen is best wel slecht, ook met dit b-team
al kan het zo wel 3-1 worden
doe niet zo dom manquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:11 schreef Joezi het volgende:
Eerlijk is eerlijk, NL doet niet onder voor ITA
Ik help ze graag weer op gang.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oooooh ja. Mijn hersens zijn kapot.
ik kijk alleen nietquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
He maat. Fijn dat jij er nu ook bent.
Als het je hier niet bevalt dan tieft je toch op naar dat Italië van je! Stik in je pasta!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe niet zo dom man
dit is vriendschappelijk
bij een echte wedstrijd eten die itialianen nederland op
Hou eens op. Gvd man, eng eng eng.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon al weer bijna 10 jaar geleden![]()
![]()
Het was duidelijk aan het niveau te merken dat jij niet van de partij was.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk al uit naar de haxball sessie van na de wedstrijd
Ik had net een wereldgoal gemaakt. Een soort Robben sprintquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was duidelijk aan het niveau te merken dat jij niet van de partij was.
wtf moet dit voorstellen man....ik lust helemaal geen pasta...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als het je hier niet bevalt dan tieft je toch op naar dat Italië van je! Stik in je pasta!
….quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:15 schreef Joezi het volgende:
Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben
Onderschat San Marino niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:15 schreef Oldground het volgende:
Waarom oefenen we tegen Italië? Kunnen beter tegen San Marino spelen, nu zak je alleen maar verder af.
Maar Nederland is weer het bewijs dat een land de vorm van een koeienhoofd kan hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:15 schreef Joezi het volgende:
Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben
Kan wel kloppen met al dat boe-geroep als Nederland speelt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar Nederland is weer het bewijs dat een land de vorm van een koeienhoofd kan hebben.
ik denk dat die zondag grimmiger zal zijn....quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie de sfeer in het stadion ook zo grimmig?
Of een lage schoen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar Nederland is weer het bewijs dat een land de vorm van een koeienhoofd kan hebben.
Dat is altijd zo in de Arena.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk anders met een grimas naar de wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanwege Seedorf is deze wedstrijd grimmeneger.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat die zondag grimmiger zal zijn....
Jammer dat deze grap die ik al eerder maakte zo slecht wordt begrepen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus Scrumquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:17 schreef Scrummie het volgende:
Oh he, was dat in Zwitserland niet met het wonder van Bern ofzo?
Deze post liet me glim, eh.. grimlachenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kijk anders met een grimas naar de wedstrijd.
7/10quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben niet de snelste vanavond. Zal je moeder blij mee zijn straks.
nee hij pompt andere dingenquote:
Dost tegen Italiaanse verdedigers, doe maar niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:17 schreef BB-King het volgende:
Wordt het niet tijd om de topscorer van Portugal in te brengen?
Geef je wel netjes haar kunstgebit terug?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://www.historien.nl/das-wunder-von-bern/quote:Het EK voetbal 2008, Nederland wint in Bern op grootse wijze van Italië met 3-0. Op 13 juni speelt Nederland opnieuw in Bern, ditmaal tegen Frankrijk en wint maar liefst met 4-1. NOS presentator Tom Egbers spreekt van het tweede en derde ‘Wonder van Bern’. Het eerste Wonder van Bern vond plaats bij het wereldkampioenschap voetbal 1954 in Zwitserland: Duitsland-Hongarije.
Wel belangrijk voor het kampioenschap, de spanning moet terug.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
kut grim gaat nog feyenoorders inbrengen
sukkel
KNJB!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
kut grim gaat nog feyenoorders inbrengen
sukkel
Visionairs.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opper en ik wisten al toen Toornstra bij Ado speelde dat hij ooit in Oranje terecht zou komen.
[img]bedankt :)[/img]quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
http://www.historien.nl/das-wunder-von-bern/
Wel serieus een van de beste spelers die ik bij ADO heb zien spelen. Naast Bulykin.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opper en ik wisten al toen Toornstra bij Ado speelde dat hij ooit in Oranje terecht zou komen.
Vond Elia toch ook niet slecht.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel serieus een van de beste spelers die ik bij ADO heb zien spelen. Naast Bulykin.
Pascal Bosschaart genotquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel serieus een van de beste spelers die ik bij ADO heb zien spelen. Naast Bulykin.
[quote]Alsjeblieft[/img]quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ [url=bedankt :)]afbeelding[/url] ]
Schaken, hou op schei uit man.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pascal Bosschaart genotDanny Buijs genot
Schakengod
Nu doe je toch wel aardig wat spelers tekort hoor.
Bij ADO was het een dom dravertje.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond Elia toch ook niet slecht.
Ricky van den Berg niet noemenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
bless.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schaken, hou op schei uit man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
lol.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij ADO was het een dom dravertje.
hoe laat maatquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
ik ga rijdende rechter kijken denk ik
over 2 a 3 minutenquote:
Echt waar, liet zelden wat zien bij ons. Tegenovergestelde van Verhoek, die speelde bij ons (1 seizoen) de pannen van het dak en raakte daarna geen knikker meer.quote:
Doe eens normaal manquote:
Ik dacht ook het debuut.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:24 schreef Caland het volgende:
Derde interland? Dat heb ik echt compleet gemist dan
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Echt waar, liet zelden wat zien bij ons. Tegenovergestelde van Verhoek, die speelde bij ons (1 seizoen) de pannen van het dak en raakte daarna geen knikker meer.
Verhoek met het heimwee verhaalquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Echt waar, liet zelden wat zien bij ons. Tegenovergestelde van Verhoek, die speelde bij ons (1 seizoen) de pannen van het dak en raakte daarna geen knikker meer.
Die kreeg al heimwee ter hoogte van Voorburg.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Om vervolgens in India terecht te komen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kreeg al heimwee ter hoogte van Voorburg.
Klopt, die keerde bij de Hoornbrug al om.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kreeg al heimwee ter hoogte van Voorburg.
Verhoek is werkelijk het slechtste ongeveer wat ik ooit in een Feyenoord shirt heb zien spelen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Verhoek met het heimwee verhaal![]()
Pune FC godenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Om vervolgens in India terecht te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |