Is die linkerkale niet die schurk in Home Alone?quote:
Hij brengt verder toch niks, hij ziet nooit iets, hij geeft geen pass, komt niet op.quote:
En slaanquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop dat Vilhena zo rood pakt met een elleboog. Fuck de KNVB.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop dat van Benthem zich morgen ziek meldt en dat het over dit weekend heen wordt getildquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Dat zou ook wel lekker zijn ja. Al heb ik er ook wel weer zin in, gaat weer een topshow worden met die laatste actie van de aanklagerquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat van Benthem zich morgen ziek meldt en dat het over dit weekend heen wordt getild
mee eens nooit meer opstellenquote:
sbs6sports.nlquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:59 schreef Befbekje het volgende:
Hallo allemaal.. Heeft iemand een stream voor mij naar de wedstrijd?
Wijnaldum nu al meer gezien dan in de 135 minuten hiervoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt Klaassen of Wijnaldum dan geen verstoppertje meer???
7.6/10quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Klopt, toen was Strootman nog niet geboren.
Wie kwam er eigenlijk in? Spelen ze nu met de punt naar voren of zo?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wijnaldum nu al meer gezien dan in de 135 minuten hiervoor.
Raar idee eigenlijk dat ze stoute dingen met kleine Louis heeft gedaan.quote:
Win je EK's en WK's mee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:59 schreef Vasion het volgende:
Die Italianen he, op voorsprong komen en vol verdedigen.
Vilhena met punt naar achteren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie kwam er eigenlijk in? Spelen ze nu met de punt naar voren of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |