abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:29:15 #1
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169831582
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzzie, Eggs en Droopie :*
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 28 maart 2017 @ 20:29:36 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169843405
Zondag nog een date gehad met een andere vrouw, die ik al best lang gepland. Maar denk dat ik het erbij houdt. Dat meisje was wel zo keurig dat ik er een beetje kriegel van werd. Begin 30. Niet lelijk maar ook geen opvallend mooi uiterlijk (op haar ogen na). Op zich leuk gekleed maar ook wel weer heel netjes. Drinkt het liefst thee en is vegetarisch. Werkend in het onderwijs. Nog nooit een vriend gehad en braaf tot dr 25e bij haar ouders gewoon. Het was en schat van een meid die je zonder twijfel je pincode kan geven maar nee. Toch bijzonder hoeveel van dat sort types ik tref.

Zondag tweede date met dat rokende hardrocktype met tattoos en piercings. En compleet het tegenovergestelde. Heb er zin in :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Hexagon op 28-03-2017 21:24:34 ]
  dinsdag 28 maart 2017 @ 21:22:11 #3
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_169845903
Heb zelf niks met die brave types. Maar ben zelf dan ook niet bepaald de braafste. :+
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 28 maart 2017 @ 21:27:21 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169846166
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb zelf niks met die brave types. Maar ben zelf dan ook niet bepaald de braafste. :+
Hehe, nee ik ook niet. Maar het verbast me ook hoeveel van die oerbrave vrouwen er zijn. Op je 31e nog maagd zijn terwijl ze niet gelovig of lelijk was. :?

[ Bericht 3% gewijzigd door Hexagon op 28-03-2017 22:38:02 ]
  dinsdag 28 maart 2017 @ 21:35:11 #5
438527 MissButterflyy
pi_169846551
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hehe, nee ik ook niet. Maar het verbast me ook hoeveel van die oerbrave vrouwen er zijn. Op je 31e nog maags zijn terwijl ze niet gelovig of lelijk was. :?
Vreemd ja. Sociaal niet zo handig misschien?
pi_169847860
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Moet er niets van hebben, geeft meestal aan dat er iets grondig mis mee is, of dat ze totaal niet in mijn buurt zitten van mijn soort leven. Alles een keer uitproberen, dat is mijn ding, en als je dan zo iemand voor je hebt die een wijntje op zondag al als spannend ziet dan gaan bij mij de haren achter in de nek omhoog staan :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:12:04 #7
47102 Elvi
miemkwien
pi_169848054
Ik vrees dat ik zo'n saaie doos ben :') ;(
pi_169848207
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:12 schreef Elvi het volgende:
Hi, neuken? O-)
pi_169848751
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:12 schreef Elvi het volgende:
ik ook ;(
Sowieso een vega die gek is op thee ;(
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:28:53 #10
47102 Elvi
miemkwien
pi_169848846
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:15 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hi, neuken? O-)
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:27 schreef Allures het volgende:

[..]

ik ook ;(
Leuk stel zijn jullie ook _O-

Ik ben geen vega, maar wel zo'n doos die dr eigen merk kruidenthee naar het werk meeneemt omdat de gewone thee niet goed genoeg is :@
pi_169849119
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:08 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Moet er niets van hebben, geeft meestal aan dat er iets grondig mis mee is, of dat ze totaal niet in mijn buurt zitten van mijn soort leven. Alles een keer uitproberen, dat is mijn ding, en als je dan zo iemand voor je hebt die een wijntje op zondag al als spannend ziet dan gaan bij mij de haren achter in de nek omhoog staan :')
Vriendin van me, mooie meid, slank, slim, altijd de laatste die naar huis gaat, goede gesprekken, platte lol, zaakjes goed voor elkaar, leuke baan, mooi huis... pas recent ontmaagd... op haar 26e. Ze miste gewoon steeds de boot ofzo.

En hoe langer het duurde, hoe meer ze vond dat ze het dan ook niet "zomaar" kon doen met de eerste de beste. Dat had ze ook wel op haar 17e kunnen doen.

Nu woont ze samen met de knight in shining armour die haar bloempje heeft geplukt O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169849491
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Vriendin van me, mooie meid, slank, slim, altijd de laatste die naar huis gaat, goede gesprekken, platte lol, zaakjes goed voor elkaar, leuke baan, mooi huis... pas recent ontmaagd... op haar 26e. Ze miste gewoon steeds de boot ofzo.

En hoe langer het duurde, hoe meer ze vond dat ze het dan ook niet "zomaar" kon doen met de eerste de beste. Dat had ze ook wel op haar 17e kunnen doen.

Nu woont ze samen met de knight in shining armour die haar bloempje heeft geplukt O+
Hopelijk is ze een lange gelukkige relatie gegund. Mij niet gezien. :@
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:40:53 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169849546
Ik voel me dan al bijna een lompe boer om een biertje te bestellen bij dat soort keurige meisjes. :')
pi_169849577
quote:

[..]

ik ook ;(
Ja, jij bent echt type überbraaf ja _O-

Vind het niet onaantrekkelijk trouwens, braaf zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_169849712
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:40 schreef Hexagon het volgende:
Ik voel me dan al bijna een lompe boer om een biertje te bestellen bij dat soort keurige meisjes. :')
Als ik snak naar een peuk en het liefst een halve liter witbier op het terras in mijn nek wil gooien terwijl diegene het over thee heeft en dat ene meisje wat zomaar wijn dronk bij een borrel om 4 uur, ja dan wordt het contrast me te groot.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 23:48:57 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169852522
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Been there done that, de lol was er snel af.

Doe mij maar een paar fijne rafelrandjes
  woensdag 29 maart 2017 @ 00:47:58 #17
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169853448
Ik heb vrijdag een vervolgdate. Eindelijk eens een cultureel hoogtepuntje van mijn stad bekijken, en weer samen eten. Hopen dat het gezellig wordt, maar ook dat hij wat meer loskomt. Vorige keer waren er nogal wat gemengde signalen (steeds meer wegkijken, maar wel staan op een afscheidsdrankje, daar weer mij nauwelijks aankijken en níks zeggen toen ik hem er maar in knalde 'ik vind het hier leuk met jou', maar beslist mij weg willen brengen naar het station... zou 'ie gewoon verlegen zijn? kreeg er niet helemaal hoogte van, een beetje een open karakter vind ik wel prettig).
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_169854457
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

ik denk wel dat het minstens de indruk is die ik wek als ik thee bestel en de ander bier. Maar ik denk dat het sowieso wel even duurt voor je door mijn buitenste laagje bent zegt maar

En ik vind mezelf ook serieus saai en braaf :@
Maar misschien vind iedereen dat ergens wel van zichzelf
pi_169854468
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:47 schreef Andromache het volgende:
Ik heb vrijdag een vervolgdate. Eindelijk eens een cultureel hoogtepuntje van mijn stad bekijken, en weer samen eten. Hopen dat het gezellig wordt, maar ook dat hij wat meer loskomt. Vorige keer waren er nogal wat gemengde signalen (steeds meer wegkijken, maar wel staan op een afscheidsdrankje, daar weer mij nauwelijks aankijken en níks zeggen toen ik hem er maar in knalde 'ik vind het hier leuk met jou', maar beslist mij weg willen brengen naar het station... zou 'ie gewoon verlegen zijn? kreeg er niet helemaal hoogte van, een beetje een open karakter vind ik wel prettig).
Maandag was je date nog leuk en hadden jullie gezoend. Misschien moet je niet alles van iemand willen ontleden na 1 afspraakje.

Anyway. Ik heb volgende week woensdag een tweede date. Zit wel veel tijd tussen zo, maar ik heb er wel zin in. We gaan ergens wat eten.
  woensdag 29 maart 2017 @ 07:06:18 #20
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169854471
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 06:59 schreef Allures het volgende:

[..]

ik denk wel dat het minstens de indruk is die ik wek als ik thee bestel en de ander bier. Maar ik denk dat het sowieso wel even duurt voor je door mijn buitenste laagje bent zegt maar

Je bent in feite een Magnum ijsje.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_169854482
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:06 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je bent in feite een Magnum ijsje.
is daar de buitenste laag niet het lekkerst? Vanille ijs is ook niet bijster spannend haha ;)

Oooh maar misschien ben ik dat wel :o . Een niet bijster spannende laag als je hoopt op meer haha
pi_169854708
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 06:59 schreef Allures het volgende:

[..]

Jij bent op mij nog nooit ook maar een seconde als 'braaf' overgekomen iig. :D
quote:
Moet hij je dan op de eerste date gelijk zijn vurige liefde verklaren? :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:18:42 #23
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169856285
quote:
Allemaal signalen dat hij je leuk vindt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:42:11 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169856666
Bij braaf denk ik dus vooral aan van die meisjes die

-Tot ruim na hun 20e niet met mannen bezig zijn
-Bij dates het liefst thee drinken
-Een weinig interessante baan hebben in de zorg/het onderwijs
-Pas een tijd na hun studie bij hun ouders weggaan
-Geen tattoos of piercings hebben
-In het weekend het liefst boeken lezen van wie er tegenwoordig populair is onder de VIVA lezeressen
-Geen bijzondere studententijd gehad hebben (de introdagen waren het hoogtepunt)
-Nagenoeg nooit op stap gaan
-Het wekelijkse sportavondje het belangrijkste uitje is
-Qua seks het standaard standje al heel spannend vinden
-Luisteren naar muziek van Marco Borsato en Guus Meeuwis

Ohja meestal zijn ze wel een keer op een lange reis naar <insert derdewereldland> geweest. Om het een beetje interessant te maken.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:45:43 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169856710
Je zal idd ergens een definitie moeten hebben van "braaf" aangezien dat voor iedereen anders is, want ander referentiekader.
Zelf zie ik mezelf als enorm braaf en saai. Al denken anderen er weer anders over. Tja, tis maar net waar je op let.

Dus Hexa, top lijstje wmb! al zal daar ook wel weer discussie over komen, want niet iedereen is het er mee eens wss + aan hoeveel punten dien je te voldoen voordat iemand aan braaf voldoet :+

#misschienvooreenandertopic?
  FOK!fotograaf woensdag 29 maart 2017 @ 10:50:31 #26
364681 over_hedge
pi_169856774
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:42 schreef Hexagon het volgende:

-In het weekend het liefst boeken lezen van wie er tegenwoordig populair is onder de VIVA lezeressen
-Geen bijzondere studententijd gehad hebben (de introdagen waren het hoogtepunt)

Ohja meestal zijn ze wel een keer op een lange reis naar <insert derdewereldland> geweest. Om het een beetje interessant te maken.
:')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_169857109
quote:

Prima samenvatting imho.
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:15:52 #28
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_169857149
Mijn date van ruim een week geleden, met wie ik (in eerste instantie) tot de conclusie kwam het bij 1 date te laten, gaf vorige week aan toch nog een keer te willen daten (want ze gaf toe mij wel erg leuk te vinden).
Ik stemde ermee in, maar blijkbaar was ik niet snel genoeg met het maken van een nieuwe afspraak, want afgelopen weekend deelde ze dat mee en vertelde ze 2 andere dates gepland te hebben dat weekend. Ik reageerde daar heel laconiek op (zo van prima), maar maandag kreeg ik toch te horen dat ze teleurgesteld en een beetje boos op mij was. :? :')
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:21:38 #29
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169857241
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:15 schreef escalatie het volgende:
Mijn date van ruim een week geleden, met wie ik (in eerste instantie) tot de conclusie kwam het bij 1 date te laten, gaf vorige week aan toch nog een keer te willen daten (want ze gaf toe mij wel erg leuk te vinden).
Ik stemde ermee in, maar blijkbaar was ik niet snel genoeg met het maken van een nieuwe afspraak, want afgelopen weekend deelde ze dat mee en vertelde ze 2 andere dates gepland te hebben dat weekend. Ik reageerde daar heel laconiek op (zo van prima), maar maandag kreeg ik toch te horen dat ze teleurgesteld en een beetje boos op mij was. :? :')
Misschien had ze helemaal geen 2 andere dates geplanned staan en was het een 'doe eens moeite voor mij ofzo', maar voor mij zou het next zijn. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door S95Sedan op 29-03-2017 11:30:53 ]
pi_169857314
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:12 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Prima samenvatting imho.
ik voldoe echt aan de helft :D
Sukkel :D
pi_169857343
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:15 schreef escalatie het volgende:
wat een gedoe :@ zo wil je toch niet beginnen (zij bedoel ik)
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:44:41 #32
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_169857658
Je kan je er maar druk om maken of je iemand al dan niet braaf vindt :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_169857666
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:26 schreef Allures het volgende:

[..]

geen tattoos of piercings hebben bind ik echt raar in dat rijtje btw :@
compact en kleverig.
pi_169857679
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:26 schreef Allures het volgende:

[..]

:{w
pi_169857694
De vraag is, heb je zelf tatoeages of piercings hexagon? Leuk dolfijntje op je enkel? :D
pi_169857707
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:44 schreef KaBuf het volgende:
Je kan je er maar druk om maken of je iemand al dan niet braaf vindt :')
het onderliggende idee is, gok ik, dat je het zelfde in het leven staat of in ieder geval op een manier die bij je aan sluit
En dat zoeken we allemaal lijkt me
  FOK!fotograaf woensdag 29 maart 2017 @ 11:55:03 #37
364681 over_hedge
pi_169857940
Als ik iets saai vind is het de standaard kijk mij eens stoer elk weekend bier drinken met mijn studentenvereniging types.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:29:27 #38
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169858688
quote:

Ah, ik ben braaf. Good to know :D. Kan ik dat in mijn tinderprofiel opnemen.

Ik snap alleen de piercings en tattoo's in dat rijtje niet.
pi_169858856
Mijn date en ik maken fittie over wiens bank mag blijven :'D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:31:22 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169860068
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:46 schreef Allures het volgende:
De vraag is, heb je zelf tatoeages of piercings hexagon? Leuk dolfijntje op je enkel? :D
Nee, vind het meer wat voor vrouwen. Het is ook maar een soort archetypetje dat ik beschrijf. Het is ook niet dat een van die eigenschappen je meteen tot oerbraaf maakt. het is de combi
pi_169860179
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, vind het meer wat voor vrouwen. Het is ook maar een soort archetypetje dat ik beschrijf. Het is ook niet dat een van die eigenschappen je meteen tot oerbraaf maakt. het is de combi
dan nog hoort die er gewoon niet tussen :{w
compact en kleverig.
pi_169861051
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hehe, nee ik ook niet. Maar het verbast me ook hoeveel van die oerbrave vrouwen er zijn. Op je 31e nog maagd zijn terwijl ze niet gelovig of lelijk was. :?
Waar kom je die dan tegen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:45:39 #43
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169861673
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Waar kom je die dan tegen?
Online daten

Had ik tot voor kort een (hele) lange relatie. Dus een hele wereld gaat ineens voor me open. :D
pi_169861688
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Online daten

Had ik tot voor kort een (hele) lange relatie. Dus een hele wereld gaat ineens voor me open. :D
Serieus welke website. Ik heb even Tinder geprobeerd maar daar kwam vooral raar volk langs.

Dat had ik trouwens ook tot een jaar geleden. Leek in het begin ook zo'n net meisje maar die is goed veranderd in de 7 jaar dat ik haar ken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:56:23 #45
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169861920
quote:

[..]

ik ook ;(
Jij en braaf? Right _O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:01:09 #46
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169862027
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn date en ik maken fittie over wiens bank mag blijven :'D
Echte liefde O+

En mocht je daar nog aan twijfelen, ga samen bij de ikea een nieuwe bank kopen. Als dat goed gaat weet je zeker dat het voorbestemd is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_169862138
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 00:21 schreef Allures het volgende:

[..]

ja dat snap ik. Maar waarom iemand leren kennen waarmee het toch niks gaat worden? Met een paar 'basisvragen' kun je die er zo uit filteren.
Naja misschien denk ik ook zo omdat mijn tijd beperkt is en ik wel echt dealbreakers ervaar. Geen zin om die schaarse tijd te stoppen in iemand waarmee het sowieso niks word
Ah zo, ja eens. :Y Ik denk dat sommige mensen gewoon weinig 'filter vragen' kunnen bedenken ofzo. :P
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:25:03 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169862642
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Serieus welke website. Ik heb even Tinder geprobeerd maar daar kwam vooral raar volk langs.

Dat had ik trouwens ook tot een jaar geleden. Leek in het begin ook zo'n net meisje maar die is goed veranderd in de 7 jaar dat ik haar ken.
Ik zit op E-Matching, redelijk goede site

Maar jij valt erg op die types?

[ Bericht 3% gewijzigd door Hexagon op 29-03-2017 15:35:28 ]
pi_169862961
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Geen idee. Mijn ex is een dochter van een dominee en die zou ik zo wel willen omschrijven. Ze blijken overigens vaker veel minder braaf dan je denkt :9~ . Die ex drinkt nu ook graag wijn en bier bv. Nog steeds geen houseparty's maar ok.

Meisje waar ik nu op val is wederom zeer christelijk maar die is niet zo braaf. En doet zich ook niet zo braaf voor. Schelden elkaar ook grappig uit.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:39:23 #50
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169862985
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah, ik ben braaf. Good to know :D. Kan ik dat in mijn tinderprofiel opnemen.

Ik snap alleen de piercings en tattoo's in dat rijtje niet.
Jij bent van de standaard standjes bij de seks en maakt qua spanning alleen het ritje naar de supermarkt of naar het werk mee?
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:45:50 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169863153
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Geen idee. Mijn ex is een dochter van een dominee en die zou ik zo wel willen omschrijven. Ze blijken overigens vaker veel minder braaf dan je denkt :9~ . Die ex drinkt nu ook graag wijn en bier bv. Nog steeds geen houseparty's maar ok.

Meisje waar ik nu op val is wederom zeer christelijk maar die is niet zo braaf. En doet zich ook niet zo braaf voor. Schelden elkaar ook grappig uit.
De meisjes die ik getroffen heb zijn gewoon echt zo braaf. Daar zit verder geen dimensie achter. Niet eens christelijk want daar zie ik sowieso geen relatieperspectief in.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:49:36 #52
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169863259
Waar moet ik zijn voor de meer lusten dan lasten dates? Tinder is echt dood. Hoeren of escorts geen optie. Ik mis de intimiteit :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:50:01 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169863264
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Waar moet ik zijn voor de meer lusten dan lasten dates? Tinder is echt dood. Hoeren of escorts geen optie. Ik mis de intimiteit :')
De kroeg?
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:50:09 #54
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169863272
Fok?
pi_169863294
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De meisjes die ik getroffen heb zijn gewoon echt zo braaf. Daar zit verder geen dimensie achter. Niet eens christelijk want daar zie ik sowieso geen relatieperspectief in.
Ik ook niet meer want het gaat toch botsen als ze je niet als volledig christelijk zien of je vrijlaten. Maar op een of ander manier zijn dat dan weer de types die ik tegenkom en leuk begin te vinden. Oh en altijd op andere continenten om het makkelijk te houden. (Maar daar hou ik over op :') ).
Ik kan er met mijn kop niet bij waarom dat trouwens is.

Eerste relatie was wel wat naief maar alles behalve braaf.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:56:53 #56
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169863456
quote:
6s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:50 schreef Cue_ het volgende:
Fok?
Woonachtig in Friesland. Soort van mission impossible.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:57:51 #57
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169863492
quote:
6s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De kroeg?
Is niet zo laagdrempelig maar het is mogelijk.
pi_169863658
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

De helft van Fok komt uit de provincie, dus dat moet goed komen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:04:42 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169863700
quote:

Geen STA topic ervan toevallig?
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:

Is niet zo laagdrempelig maar het is mogelijk.
Niet laagdrempelig? Volgens mij juist laagdrempelijk
pi_169863787
quote:

[..]

Ruilen?
  woensdag 29 maart 2017 @ 19:03:32 #61
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169867256
quote:
6s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen STA topic ervan toevallig?

[..]

Niet laagdrempelig? Volgens mij juist laagdrempelijk
Nee joh. Valt tegen. Vanuit de man valt dat sowieso tegen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 19:04:18 #62
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169867269
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ruilen?
Dat ook weer niet. Kan altijd nog vluchten naar Groningen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 19:10:24 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169867423
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:04 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dat ook weer niet. Kan altijd nog vluchten naar Groningen.
Zit er gelijk een meisje op je te wachten. Tenminste, als ze een keer die kant op verhuist :)
  woensdag 29 maart 2017 @ 19:10:50 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169867434
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:03 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nee joh. Valt tegen. Vanuit de man valt dat sowieso tegen.
Als je rond een uur of 3 in de goede kroegen komt is y voor de gemiddelde man ook niet lastig :N
  woensdag 29 maart 2017 @ 19:18:37 #65
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169867597
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zit er gelijk een meisje op je te wachten. Tenminste, als ze een keer die kant op verhuist :)
Jij?

quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je rond een uur of 3 in de goede kroegen komt is y voor de gemiddelde man ook niet lastig :N
Hehe, een pro gespot.
pi_169867612
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat daar vergeleken met Tinder veel ehm, 'serieuzer' volk op rond hangt.
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 19:22:40 #67
447051 crew  Peejtur
pi_169867691
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:18 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Jij?

Begint met een A en eindigt op E gok ik :')
pi_169867718
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:22 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Begint met een A en eindigt op E gok ik :')
adorabelle?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 29 maart 2017 @ 19:40:27 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169868188
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:18 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Jij?

[..]

Hehe, een pro gespot.
Nee joh!
Andro :)

En pro,vooral genoeg gezien.
pi_169870150
Nu ben ik niet aan het daten, ik heb al een tijd een vriendin. Nu wil ik hier geen apart topic voor openen dus ik doe het maar even hier. Neem aan dat het daarvoor sowieso een centraal topic is. En dat er weer iemand met wat vraagjes en een apart topic aankomt zitten waarschijnlijk toch weinig mensen op te wachten. Aan het eind van mijn bericht maak ik ook nog een koppeling met daten.

Maar goed ik merk nog steeds dat mijn vriendin en ik echt andere personen zijn. En om de zoveel tijd zet mij dit aan het denken.

Zelf ben ik een denker, volg ik het nieuws, zit ik in de geschiedeniswereld, ben ik bekend met de filosofie, theologie, religie e.d. ben ik al vanaf mijn vroege tienerjaren duidelijk politiek bewust en heb ik een duidelijk eigen mening. Mijn vriendin deelt deze interesses in zijn geheel niet. Qua overtuiging lopen wij veelal niet gelijk. Dit is opzich niet zo'n ramp aangezien zij niet erg uitgesproken is in haar overtuigingen.

Maar ik merk dat ik haar aanpak behoorlijk gemakzuchtig vindt. Zelf zit ik na te denken over een huwelijk, kinderen, een eigen stekkie, een huisdier. Het welbekende huisje-boompje-beestje. Zij kijkt tegen zaken als kinderen of het huwelijk aan met een instelling van 'we zien wel'. Ze vindt dat ik te idealistisch denk en dat zij pragmatischer is door de zaken per maand te bekijken. Maar ik ervaar hier een grote onzekerheid door. Als ik niet zeker ben of wij samen wel een toekomst hebben, dan staat een heden samen ook op losse schroeven. Ik denk wel dat zij in de kern meer naar mij toe geschoven is. Heb vroeg in de relatie laten weten dat als ze geen huwelijk of kinderen wilde dat de relatie geen toekomst zou hebben.

Verder zijn we op een punt ook behoorlijk tegenstrijdig. Als zij nu zwanger zou raken dan zou ze het weg laten halen zegt ze, het past niet in haar stappenplan. De gedachte alleen al dat ze dit vindt valt mij zwaar. Zelf ben ik behoudend conservatief en ik kan mij soms niet voorstellen dat zij dit echt meent en aan de andere kant is het vooral hoop. Elke vezel in mijn lichaam is hier tegen.

Bij mij gaan de verschillen echter malen in mijn gedachten om de zoveel tijd. En dan komen de gedachten weer op, verspild ik onze tijd als we anders denken over principiële zaken? Ik heb de zorgen ook ooit geuit dat ik bang ben dat we te veel van elkaar verschillen. Hier lijkt zij niet bepaald mee te zitten.

We hebben een goede relatie, en zolang ik het niet met haar over dergelijke punten praat is er niets aan de hand. Maar zodra ze ter sprake komen begint het te malen in mijn hoofd. Dan word ik kortaf en zeg ik minder. Zij denkt dan waarschijnlijk dat ik boos ben, maar in werkelijkheid ben ik dan druk aan het denken hoe ik mij tot die woorden kan verhouden en of dit binnen vijf jaar tot een breuk zal leiden.

Nu weet ik dat veel adviezen uitgaan van kappen, of deze relatie gaat niet werken. Dus dat zal er nu ook wel weer in zitten dat ik die zelf ontvang. Maar andere kritiek is ook van harte welkom.

Zelf heb ik gedacht dat als ik andere vrouwen tegen zou komen ik inhoudelijk op bepaalde punten ook anders zou denken. Dus deze verschillen lijken vrijwel onoverkomelijk. Alleen als je duidelijk date met je overtuigingen op je voorhoofd zou je dit probleem kunnen vermijden.

Met bovenstaande is ook meteen een koppeling gemaakt tot de kern van dit topic. Hoe verhoud jij je tot je principes tijdens het daten en in hoeverre zijn toekomstbeelden van invloed op de potentie voor een relatie?
  woensdag 29 maart 2017 @ 20:46:27 #71
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_169870337
Jonge pleurt op
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 22:15:10 #72
447051 crew  Peejtur
pi_169873216
Idd eigen topic maken ofzo :)
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:53:21 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169881175
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat daar vergeleken met Tinder veel ehm, 'serieuzer' volk op rond hangt.
Ja, als je er voor moet betalen neemt het aantal trollen en aandachtszoekers ineens flink af. Daarom betaal ik liever een paar tientjes voor wat meer serieuze intenties.
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:30:12 #74
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169881745
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja, als je er voor moet betalen neemt het aantal trollen en aandachtszoekers ineens flink af. Daarom betaal ik liever een paar tientjes voor wat meer serieuze intenties.
Ik zit er ook serieus over na te denken eens te proberen.
pi_169881833
Zijn er bij de mannen ook aandachtzoekers en trollen dan? Nog nooit tegen gekomen
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:44:12 #76
438527 MissButterflyy
pi_169881995
Hoe zijn die aandachtszoekende vrouwen dan? Ben ik wel benieuwd naar :)
pi_169882100
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:44 schreef MissButterflyy het volgende:
In Tinder swipen ze naar rechts en zeggen vervolgens niets.

Tenzij je extreem lekker in hun ogen bent, ja dan kunnen ze het ook niet laten (ben ik niet, maar een vriend wel en die krijgt dan de meest spannende voorstellen)
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:51:54 #78
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169882145
quote:
Die hebben een profiel omdat ze het leuk vinden berichtjes te ontvangen met gewillige mannen. Om te zien hoe ze in de markt liggen of om het ego te boosten. Maar zijn niet uit op daten of een relatie. Soms hebben ze gewoon een vriend. :')
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:56:00 #79
12888 Skull-splitter
pi_169882225
quote:
Bovenstaande reacties en daarnaast drama om drama te hebben. Red flag, zodra dat soort geneuzel in de kennismakingsfase al begint ben ik weg. Ik heb al genoeg drama in mijn leven.
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:54:56 #80
438527 MissButterflyy
pi_169883414
quote:
5s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

In Tinder swipen ze naar rechts en zeggen vervolgens niets.

Tenzij je extreem lekker in hun ogen bent, ja dan kunnen ze het ook niet laten (ben ik niet, maar een vriend wel en die krijgt dan de meest spannende voorstellen)
Nou, als ze niks zeggen zullen ze juist niet om aandacht verlegen zitten wrs
pi_169883491
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Maar ondanks dat zijn ze vaak ziekelijk onzeker en haal ze hun bevestiging uit de aandacht van vreemde mannen. Beetje sneu als je het mij vraagt.
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:59:07 #82
438527 MissButterflyy
pi_169883514
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:58 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Maar ondanks dat zijn ze vaak ziekelijk onzeker en haal ze hun bevestiging uit de aandacht van vreemde mannen. Beetje sneu als je het mij vraagt.
Je bedoelt die wat niet op zoek zijn naar een relatie?
pi_169883655
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

dit. Ik doe dat ook vaak. Beetje swipen. Aantal matches. Als ik dan leuke gesprekken heb lopen ga ik niet compulsief tegen iedereen hoi zeggen omdat ik ze eerder die dag naar rechts heb gedaan. Boot is gewoon al weer voorbij
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:10:53 #84
438527 MissButterflyy
pi_169883732
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:06 schreef Allures het volgende:

[..]

dit. Ik doe dat ook vaak. Beetje swipen. Aantal matches. Als ik dan leuke gesprekken heb lopen ga ik niet compulsief tegen iedereen hoi zeggen omdat ik ze eerder die dag naar rechts heb gedaan. Boot is gewoon al weer voorbij
Zo denk ik ook. Wist niet dat dit meteen als 'aandachtszoekend' wordt gezien
pi_169883751
Sorry maar het klinkt mij ook gewoon meer als zuurheid vanuit mensen die dan weer achter het net vissen
Het ligt aan de ander, die is aandachtzoekend

Maar het is natuurlijk ook wel zuur en anders als je die dag maar 1 match had en ze praat niet (maar goed praat dan zelf)
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:17:10 #86
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169883834
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:12 schreef Allures het volgende:
Sorry maar het klinkt mij ook gewoon meer als zuurheid vanuit mensen die dan weer achter het net vissen

Maar het is natuurlijk ook wel zuur en anders als je die dag maar 1 match had en ze praat niet (maar goed praat dan zelf)
9 van de 10 keer als je zelf een gesprek begint dan zijn ze nog te beroerd om met meer dan 2 woorden terug te reageren. Dus ja zo gek vind ik het niet dan te zeggen dat het alleen voor de aandacht is.
pi_169883842
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je bedoelt die wat niet op zoek zijn naar een relatie?
De vrouwen waar ik het over heb zitten al in een relatie maar hebben aan de bevestiging van een man niet voldoende.
pi_169883897
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

9 van de 10 keer als je zelf een gesprek begint dan zijn ze nog te beroerd om met meer dan 2 woorden terug te reageren. Dus ja zo gek vind ik het niet dan tezeggen dat het alleen voorde aandacht is.
dan zouden ze toch juist met je praten voor je aandacht?

Nogmaals ik doe dit ook. Dan heb ik al genoeg gesprekken lopen. Dan begin ik dus niet. En als de ander dan begint dan sta ik er voor open maar niet te springen. Als die ander dan niks 'bied' in verhouding (een heel leuke insteek in het gesprek of een heel leuke kop of tekst of zo) dan zal het heel snel dood bloeden ja

Dan is er toch juist geen aandacht? Want er is geen contact
Aandacht vragen zie ik dan meer als wel praten maar nooit tot een date over gaan. Of anderen daten en jou aan het lijntje houden omdat je zo lekker goed kunt luisteren en complimenteus bent of zo
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:49:28 #89
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169884459
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:19 schreef Allures het volgende:

[..]

dan zouden ze toch juist met je praten voor je aandacht?

Nogmaals ik doe dit ook. Dan heb ik al genoeg gesprekken lopen. Dan begin ik dus niet. En als de ander dan begint dan sta ik er voor open maar niet te springen. Als die ander dan niks 'bied' in verhouding (een heel leuke insteek in het gesprek of een heel leuke kop of tekst of zo) dan zal het heel snel dood bloeden ja

Dan is er toch juist geen aandacht? Want er is geen contact
Aandacht vragen zie ik dan meer als wel praten maar nooit tot een date over gaan. Of anderen daten en jou aan het lijntje houden omdat je zo lekker goed kunt luisteren en complimenteus bent of zo
Hoeveel dates heb jij eigenlijk tegelijkertijd? Als je er al meerdere date, waarom dan nog swipen?
pi_169885343
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:49 schreef yats het volgende:

[..]

Hoeveel dates heb jij eigenlijk tegelijkertijd? Als je er al meerdere date, waarom dan nog swipen?
Waarom niet? Leuke bezigheid als je op de plee zit. Beetje ouwehoeren. Who cares? En hoe is dat relevant op wat er gezegd wordt in haar post?
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:02:28 #91
438527 MissButterflyy
pi_169885632
quote:
2s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Waarom niet? Leuke bezigheid als je op de plee zit. Beetje ouwehoeren. Who cares? En hoe is dat relevant op wat er gezegd wordt in haar post?
Ehm ja dit dus. Het is vooral een vleeskeuring. Voor mij dan.
Heel zeldzaam komen er leuke gesprekken uit. En dan een date.
pi_169885660
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ehm ja dit dus. Het is vooral een vleeskeuring. Voor mij dan.
Heel zeldzaam komen er leuke gesprekken uit. En dan een date.
Ja dat. Soms over op Wa, soms bloedt het dood, zelden een date. Desalniettemin prima tijdsvermaak.

Ja bent niemand wat verschuldigd, vergeten mensen hier misschien nogal snel :@
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:07:08 #93
438527 MissButterflyy
pi_169885720
quote:
2s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:04 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja dat. Soms over op Wa, soms bloedt het dood, zelden een date. Desalniettemin prima tijdsvermaak.

Ja bent niemand wat verschuldigd, vergeten mensen hier misschien nogal snel :@
Inderdaad, dit dus. :)
pi_169885738
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:49 schreef yats het volgende:

[..]

omdat ik poly ben en dat zo'n beetje de essentie er van is
en hoeveel tegelijk ligt helemaal aan hoe druk ik daarnaast ben

Daarnaast had ik het alleen nog maar over praten, niet daten
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:20:01 #95
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169885977
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:35 schreef Allures het volgende:
Zijn er bij de mannen ook aandachtzoekers en trollen dan? Nog nooit tegen gekomen
Geen idee. Het gaat mij om de serieuze intenties. Ik heb geen zin in friends with benefits e.d.. Daarom overweeg ik een betaalde site.
pi_169886008
Slim. Denk ik
pi_169890647
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:12 schreef Allures het volgende:

Ik denk dat het gros van de mannen een gat in de lucht zou springen met 1 match per dag. Dat zijn er 30 per maand als je elke dag actief bent. Volgens mij is dat vrij veel voor mannen.
pi_169890731
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat het gros van de mannen een gat in de lucht zou springen met 1 match per dag. Dat zijn er 30 per maand als je elke dag actief bent. Volgens mij is dat vrij veel voor mannen.
dat snap ik en ik bedoel ook niet dat dat negatief is. Maar je moet dan niet uit het oog verliezen dat het voor vrouwen anders is dus dat zij hun keuzes op een andere manier maken
Met 1 match is hoi zo gezegd. Met meer word het al anders. Vooral als je met een deel al heel actief aan het praten bent
pi_169891319
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 19:33 schreef Allures het volgende:

[..]

dat snap ik en ik bedoel ook niet dat dat negatief is. Maar je moet dan niet uit het oog verliezen dat het voor vrouwen anders is dus dat zij hun keuzes op een andere manier maken
Met 1 match is hoi zo gezegd. Met meer word het al anders. Vooral als je met een deel al heel actief aan het praten bent
Ik begrijp het ook volkomen hoor :D . Als je 10 matches hebt kan je niet met alle 10 een geanimeerd gesprek gaan zitten houden. Een man met 10 matches zou dat ook niet doen.
  donderdag 30 maart 2017 @ 22:29:57 #100
12888 Skull-splitter
pi_169896032
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook volkomen hoor :D . Als je 10 matches hebt kan je niet met alle 10 een geanimeerd gesprek gaan zitten houden. Een man met 10 matches zou dat ook niet doen.
Ik zou dat bij drie al lastig vinden.
pi_169896882
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:01 schreef yats het volgende:

[..]

Echte liefde O+

En mocht je daar nog aan twijfelen, ga samen bij de ikea een nieuwe bank kopen. Als dat goed gaat weet je zeker dat het voorbestemd is.
We zijn al voor een kast geweest :@ dat was op het nippertje :')

Voor een bank hoeven we niet, want we houden de mijne :7
pi_169905369
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 19:33 schreef Allures het volgende:

[..]

Het gaat om de zelfbevestiging, zodat vrouwen tegen zichzelf maar ook tegen hun vrienden/familie kunnen zeggen: ik zit goed in de markt, 568 matches op Tinder *O*

Verder doen ze met de matches niets nee.

Is geen zuur doenerij, maar gewoon iets wat ik al vaker gezien heb. Ik vind zulke matches prima, ze gaan er bij mij binnen een week ook weer uit. Ik heb liever 1 hele leuke match, dan 30 die niets zeggen. Ik heb de zelfbevestiging niet nodig :)
  vrijdag 31 maart 2017 @ 15:06:16 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169906136
Ik had deze week 3 matches waarvan eentje terugpraat(te). Die andere twee heb ik dan ook weer geunmatched :P.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 15:25:05 #104
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_169906418
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 15:06 schreef Samzz het volgende:
Ik had deze week 3 matches waarvan eentje terugpraat(te). Die andere twee heb ik dan ook weer geunmatched :P.
Toch maar niet op de avances van dopfles ingegaan? :P

OT: Van de week nog een date gehad, wel gezellig maar voelde niet echt de klik die ik via whatsapp wel had. Tzt nog eens vragen of ze wat wil drinken. Wellicht springt er dan wel wat over en zo niet dat zal het vast ook wel gewoon gezellig zijn.
pi_169907035
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 14:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het gaat om de zelfbevestiging, zodat vrouwen tegen zichzelf maar ook tegen hun vrienden/familie kunnen zeggen: ik zit goed in de markt, 568 matches op Tinder *O*

Is geen zuur doenerij, maar gewoon iets wat ik al vaker gezien heb. Ik vind zulke matches prima, ze gaan er bij mij binnen een week ook weer uit. Ik heb liever 1 hele leuke match, dan 30 die niets zeggen. Ik heb de zelfbevestiging niet nodig :)
Precies, deze man weet hoe het zit ^O^
pi_169907156
Ik blijf het heel negatief vinden als je er vanuit gaat dat dat het is
Je hebt nu ook 2 vrouwen hier die zeggen het zelf te doen en en om een andere, praktische reden. Naja als je dan voor de negatieve uitleg kiest zegt dat ook wel wat vind ik

[ Bericht 2% gewijzigd door Allures op 31-03-2017 17:00:48 ]
pi_169908005
Lekker allemaal psychologische verklaringen of onzekerheden aan de ander hangen omdat diegene niet that into je is....

Ok!
pi_169911955
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:05 schreef Allures het volgende:
Ik blijf het heel negatief vinden als je er vanuit gaat dat dat het is
Je hebt nu ook 2 vrouwen hier die zeggen het zelf te doen en en om een andere, praktische reden. Naja als je dan voor de negatieve uitleg kiest zegt dat ook wel wat vind ik
Kan allemaal, maar goed, een meisje uit mijn vriendengroep heeft toe gegeven daarvoor op Tinder te zitten.

Hoe dan ook, welke intentie dan ook, als iemand een week niets terug zegt vind ik het gewoon een nutteloze aanwezigheid in mijn match lijst en unmatch ik weer.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 22:28:24 #109
438527 MissButterflyy
pi_169915358
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 14:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gelul. Ik praat werkelijk met niemand over hoeveel matches ik heb.
Ik kijk er niet eens naar, het precieze aantal. Boeiend.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 22:54:24 #110
138876 Andromache
pi_169916049
Geen geslaagde tweede date. Nul chemie, niks verlegen. Hij zei dat ik een zus van hem had kunnen zijn, wel heel leuk en knap, maar verder niks. Zie je wel? Ik had dus gewoon gelijk na date 1 met mijn twijfel. Waarom blijft zo iemand dan acht uur plakken, om zichzelf van het tegendeel te overtuigen? Ja, ik had ook kunnen zeggen van ga maar weg, dit wordt niks, maar ik vond het lullig om hem net voor het eten weg te sturen.

Nou, nu even herbepalen wat te doen dan wel uberhaupt iets te doen. Ik heb een heel goed leven en het spreekt voor mij dat ik niet genoegen neem met elk persoon. Er is niets mis mij, het is goed zo, alleen een beetje eenzaam soms, en dat is geen schande.. K44S, waarschijnlijk heb je gelijk dat ik er net zo goed helemaal mee kan stoppen, het daten,, want ik leef een goed leven!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:15:06 #111
416020 K44S
The bearded man
pi_169916629
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:54 schreef Andromache het volgende:
Geen geslaagde tweede date. Nul chemie, niks verlegen. Hij zei dat ik een zus van hem had kunnen zijn, wel heel leuk en knap, maar verder niks. Zie je wel? Ik had dus gewoon gelijk na date 1 met mijn twijfel. Waarom blijft zo iemand dan acht uur plakken, om zichzelf van het tegendeel te overtuigen? Ja, ik had ook kunnen zeggen van ga maar weg, dit wordt niks, maar ik vond het lullig om hem net voor het eten weg te sturen.

Nou, nu even herbepalen wat te doen dan wel uberhaupt iets te doen. Ik heb een heel goed leven en het spreekt voor mij dat ik niet genoegen neem met elk persoon. Er is niets mis mij, het is goed zo, alleen een beetje eenzaam soms, en dat is geen schande.. K44S, waarschijnlijk heb je gelijk dat ik er net zo goed helemaal mee kan stoppen, het daten,, want ik leef een goed leven!
Zo lees ik het graag! Lekker je eigen ding doen :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_169917474
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Gelul. Ik praat werkelijk met niemand over hoeveel matches ik heb.
Ik kijk er niet eens naar, het precieze aantal. Boeiend.
nee maar godshand kent 1 iemand die dat wel doet dus zijn we allemaal van die vrouwen maar liegen we er over en daarom komen ze niet aan de vrouw. Duh
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:43:43 #113
138876 Andromache
pi_169917477
dat is bazenlasagne maken, godsamme hij was lekker.
pi_169918513
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:43 schreef Allures het volgende:

[..]

nee maar godshand kent 1 iemand die dat wel doet dus zijn we allemaal van die vrouwen maar liegen we er over en daarom komen ze niet aan de vrouw. Duh
Tuurlijk schat.

Slaap lekker he?
  zaterdag 1 april 2017 @ 00:36:04 #115
12888 Skull-splitter
pi_169918676
Is het vrijdag ofzo?
pi_169918708
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kan allemaal, maar goed, een meisje uit mijn vriendengroep heeft toe gegeven daarvoor op Tinder te zitten.

Hoe dan ook, welke intentie dan ook, als iemand een week niets terug zegt vind ik het gewoon een nutteloze aanwezigheid in mijn match lijst en unmatch ik weer.
Je weet tegen wie je het hebt hé :')
  zaterdag 1 april 2017 @ 08:28:27 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169920307
quote:

Tja, hij twijfelde waarschijnlijk ook en wilde het nog een kans geven. Ik heb ook wel eens gehad dat ik na date 1 nog niet overtuigt was maar het nog een 2e keer wilde proberen. Want hij gaf aan je toch wel knap en leuk te vinden. Dan is het soms moeilijk de knoop door te hakken.
pi_169920535
Ik heb slechts 1 x niet getwijfeld of ik iemand echt leuk zou kunnen (gaan) vinden. Dus, in mijn geval, is een tweede date bij twijfel altijd een goed idee :Y
  zaterdag 1 april 2017 @ 11:22:23 #119
12888 Skull-splitter
pi_169921877
Bij twijfel date ik rustig een tweede of zelfs derde keer. Andersom kan ik iemand heel tof vinden en kom ik drie dates later erachter dat ik die persoon toch niet zo goed trek om wat voor reden dan ook. In het begin gewoon elkaar goed leren kennen, mensen worden meer zichzelf na een paar dates is de ervaring.

Bij twijfel kun je de ander en indirect jezelf ook een kans geven op iets moois.
pi_169932033
quote:

Omdat hij het wel gewoon gezellig met je had?
pi_169932707
Kunnen jullie sinds een paar weken ook al niet op tinder? :') het wil niet inloggen, al geef ik toestemming om mn fb te gebruiken :(
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  zaterdag 1 april 2017 @ 21:14:52 #122
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_169933527
Vooralsnog geen problemen ondervonden.
pi_169939356
quote:
8s.gif Op zaterdag 1 april 2017 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Kunnen jullie sinds een paar weken ook al niet op tinder? :') het wil niet inloggen, al geef ik toestemming om mn fb te gebruiken :(
Tinder werkt wel maar ik krijg allemaal mensen die in december 2014 voor het laatst ingelogd zijn geweest.
pi_169939390
quote:
heb je laten blokkeren
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 2 april 2017 @ 04:26:13 #125
108913 Godshand
guide4you
pi_169939955
quote:
Geen last van.

Tip: update je telefoon naar Android 7.0 of de laatste iOs en update Tinder zelf ook :)
  zondag 2 april 2017 @ 04:59:02 #126
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_169939993
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 02:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

heb je laten blokkeren
Volgens mij staan de vrouwen bij jou toch in de rij Morty?
graag op anoniem
pi_169940029
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 04:59 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Volgens mij staan de vrouwen bij jou toch in de rij Morty?
pff is hier net de Primark
Jij bent het zonnetje!!!
pi_169940264
Vanmiddag staat Tinder date nummer 4 op het programma. Es kijken wat het ons nu weer brengt :') Ken de dame net 2 dagen maar ze had wel interesse om op stap te gaan.
  zondag 2 april 2017 @ 16:37:25 #129
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_169949843
quote:
4s.gif Op zondag 2 april 2017 04:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geen last van.

Tip: update je telefoon naar Android 7.0 of de laatste iOs en update Tinder zelf ook :)
Thanks, werkt weer
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  zondag 2 april 2017 @ 20:11:24 #130
108913 Godshand
guide4you
pi_169955415
quote:
17s.gif Op zondag 2 april 2017 16:37 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Thanks, werkt weer
pi_169955561
quote:
17s.gif Op zondag 2 april 2017 16:37 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Thanks, werkt weer
Ik heb je geliked ;)
  maandag 3 april 2017 @ 08:39:53 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169964278
Date 2 met dat hardrocktype is ook geslaagd. Heeft lekker droge humor en een fijne nuchtere kijk op het leven. Woensdag gaan we wat eten samen.
pi_169964850
quote:
7s.gif Op zondag 2 april 2017 08:35 schreef GlenSpey het volgende:
Vanmiddag staat Tinder date nummer 4 op het programma. Es kijken wat het ons nu weer brengt :') Ken de dame net 2 dagen maar ze had wel interesse om op stap te gaan.
Geslaagde avond. Date 2 is niet ver weg :)
pi_169970852
Die date van speeddate ( 2maand geleden) zal ik ook maar beter laten voor wat het is. Hij twijfelt teveel, weinig aandacht, veel over zijn ex praten... en dan begin ik ook sterke twijfels te krijgen.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_169972583
quote:
9s.gif Op maandag 3 april 2017 14:22 schreef Subpoena het volgende:
Die date van speeddate ( 2maand geleden) zal ik ook maar beter laten voor wat het is. Hij twijfelt teveel, weinig aandacht, veel over zijn ex praten... en dan begin ik ook sterke twijfels te krijgen.
Bah, gedoe over ex, heb ik een hekel aan.. Regel dat lekker zelf :W
  maandag 3 april 2017 @ 15:48:53 #136
138876 Andromache
pi_169972972
Maar op een gegeven moment komen je vorige relaties wel ter sprake en waarom dat uit gegaan is.
pi_169973928
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 15:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Bah, gedoe over ex, heb ik een hekel aan.. Regel dat lekker zelf :W
Ik denk dat dat toch een van de grootste afknappers is bij zowel mannen als vrouwen.
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 15:48 schreef Andromache het volgende:
Maar op een gegeven moment komen je vorige relaties wel ter sprake en waarom dat uit gegaan is.
Ja klopt, dat was al ter sprake gekomen en dat was ook geen probleem. Maar om de 2 dagen zeggen "ja mijn ex zei dat ook, ja met mijn ex heb ik dat ook gedaan, met mijn ex deden we dat zo" ... Ok i get it. }:|
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
  maandag 3 april 2017 @ 16:32:42 #138
138876 Andromache
pi_169973945
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 16:31 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik denk dat dat toch een van de grootste afknappers is bij zowel mannen als vrouwen.

[..]

Ja klopt, dat was al ter sprake gekomen en dat was ook geen probleem. Maar om de 2 dagen zeggen "ja mijn ex zei dat ook, ja met mijn ex heb ik dat ook gedaan, met mijn ex deden we dat zo" ... Ok i get it. }:|
Eens. Die wil zijn ex terug en geen nieuwe invulling met jou.
pi_169974556
Gek idee, zeg hem dat eens. Of vraag het hem, hoef je ook niet zo voor hem in te vullen :')
  maandag 3 april 2017 @ 17:24:34 #140
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_169974907
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
Gek idee, zeg hem dat eens. Of vraag het hem, hoef je ook niet zo voor hem in te vullen :')
Nee joh! Waarom communiceren met de persoon in kwestie als je het ook aan de experts op fok kan vragen? :')
pi_169974949
quote:
10s.gif Op maandag 3 april 2017 17:24 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Nee joh! Waarom communiceren met de persoon in kwestie als je het ook aan de experts op fok kan vragen? :')
Lijkt me inderdaad minder omslachtig ja. Goed punt.
  maandag 3 april 2017 @ 17:30:22 #142
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169975022
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
Subpoena kennende heeft ze dat al gedaan. Meerdere keren...

Sommige mensen hebben nu eenmaal een heel boos voor hun kop, dit lijkt me zo'n geval.
  maandag 3 april 2017 @ 17:37:10 #143
138876 Andromache
pi_169975160
Nou ok, een goede manier van communiceren zou zijn iets van: 'Het valt me op dat je elke keer je ex benoemt, klopt dat? Waarom doe je dat? Het komt <gek><vervelend><merkwaardig><dinges> op me over en ik zie graag ..... [puntjepuntjepuntje].....' Toch?
  maandag 3 april 2017 @ 17:37:49 #144
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_169975174
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 17:30 schreef yats het volgende:
Ah, de kijk-mij-haar-kennen-achter-de-schermen-en-ons-een-geheimpje-hebben-wat-jullie-niet-weten-move van yats, never gets old _O-
  maandag 3 april 2017 @ 17:38:23 #145
138876 Andromache
pi_169975183
quote:
10s.gif Op maandag 3 april 2017 17:37 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Ah, de kijk-mij-haar-kennen-achter-de-schermen-en-ons-een-geheimpje-hebben-wat-jullie-niet-weten-move van yats, never gets old _O-
Hij is niet de enige ;) Nou ok, in de SC dan misschien, daar tiert dit gedrag welig.
pi_169975222
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 17:38 schreef Andromache het volgende:

[..]

Hij is niet de enige ;) Nou ok, in de SC dan misschien, daar tiert dit gedrag welig.
Daar is het een SC voor, waar mensen elkaar ook echt kennen. En is dit dat euhm niet
  maandag 3 april 2017 @ 17:40:49 #147
138876 Andromache
pi_169975234
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 17:40 schreef Allures het volgende:

[..]

Daar is het een SC voor, waar mensen elkaar ook echt kennen.
Que? :?
pi_169975485
De slowchat bespreken mag bv. in de slowchat :Y
Hell To The Liars
  maandag 3 april 2017 @ 18:17:56 #149
138876 Andromache
pi_169976054
Ratio: daten is nergens voor nodig, ik heb het goed zo. :)
Emotie: NIEMAND RAAKT ME AAN MANIAKAAL NUUUUUUUUU BERICHTJES STUREN OP PEPPER EN GODSAMME WANNEER KOMT MIJN NIEUWE FOON ZODAT IK WEER OP TINDER KAN EN TENMINSTE WEER EENS EEN VENT VOELLLLLL en megajankbui voor de derde keer binnen 2 weken :N
pi_169976089
quote:
10s.gif Op maandag 3 april 2017 17:24 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Heb hem ook over aangesproken en bevestiging van mijn twijfel. Hij kan niet volledig voor mij gaan om redenen die ik niet kan veranderen. Dus ben er klaar mee.
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 17:30 schreef yats het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben nu eenmaal een heel boos voor hun kop, dit lijkt me zo'n geval.
Heb wat kansen gegeven maar na 2 maand nog niet weten waar je staat is geen goede basis. Paar weken geleden zei heel fok het toch al. :')
pi_169976719
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 08:39 schreef Hexagon het volgende:
Date 2 met dat hardrocktype is ook geslaagd. Heeft lekker droge humor en een fijne nuchtere kijk op het leven. Woensdag gaan we wat eten samen.
Altijd goed. Ik ga woensdag ook voor de 2e date uit eten. Misschien daten we wel met elkaar.
  maandag 3 april 2017 @ 21:07:56 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169980663
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 18:17 schreef Andromache het volgende:
Emotie: NIEMAND RAAKT ME AAN MANIAKAAL NUUUUUUUUU BERICHTJES STUREN OP PEPPER EN GODSAMME WANNEER KOMT MIJN NIEUWE FOON ZODAT IK WEER OP TINDER KAN EN TENMINSTE WEER EENS EEN VENT VOELLLLLL en megajankbui voor de derde keer binnen 2 weken :N
Zit er al een DSM5 labeltje op jou? Ben je ooit anders geweest in je gedrag? Zoek hulp
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_169984290
quote:
Hormonen ???
  maandag 3 april 2017 @ 22:32:26 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169984311
Er zijn twee mannen die ik echt eens zou willen daten, m'n training met en een zeer directe collega. Gaan we niet doen natuurlijk, maar ik vind t wel jammer. Moest het even kwijt :')

Dit weekend wel m'n nr aan iemand gegeven in de kroeg. Eens kijken of we daar ooit nog wat van gaan horen :+
  maandag 3 april 2017 @ 22:33:13 #155
416020 K44S
The bearded man
pi_169984338
quote:
Dit gedrag is dan ook alles behalve aantrekkelijk voor een man (laat staan dat vrouwen er wel hard op gaan).

Als je zohard iemand anders wil, hoeveel mag jejezelf dan eigenlijk?
Is het wel de man die je mist..

Vragen vragen vragen..

Ontopic:
Hier is het enorm rustig.

Tinder al tijdje geleden weg gegooid ondanks dat ik zondagavond een zwak momentje had.

En wat ik eigenlijk zoek:een hobby waar ik mezelf compleet in kwijt kan en het een passie kan noemen.

Deze denk ik snel te hebben gevonden.

Einde bericht.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 3 april 2017 @ 22:49:43 #156
138876 Andromache
pi_169984887
Ik mis eigenlijk endorfine denk ik, net keihard gesport en het is ok. En SV komt zaterdag voor groot onderhoud. DSM-labeltje mja kenmerken van ontwijkende persoonlijkheidsstoornis. Ik date mede daardoor gewoon te weinig. Ik mag pas klagen na 100 datemijnheren zegt men. Ik heb er nu 5 gehad sinds het uit is.

Ontopic: heeft iemand Tinder web al geprobeerd met een VPN?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')