Klopt. Onze beroepsgroep is geen stakersgroepquote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Durven toch niet te staken. Geen probleem dus.
Staakt een stuk vaker dan die van mij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:36 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Klopt. Onze beroepsgroep is geen stakersgroep
Staken betekent de straat op gaan. Dat blijft toch een lastig verhaal voor IT'ers.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Staakt een stuk vaker dan die van mij.
Daar is al lang een oplossing voor gevonden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Staken betekent de straat op gaan. Dat blijft toch een lastig verhaal voor IT'ers.
Een Indiër meer of minder op straat in Delhi valt ook niet op.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Staken betekent de straat op gaan. Dat blijft toch een lastig verhaal voor IT'ers.
Helden!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar is al lang een oplossing voor gevonden.
[ afbeelding ]
Wel jammer dat niemand weet wat voor masker ze dragen en dat ze alleen maar die sneue anonymous "nadoen" hiermee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar is al lang een oplossing voor gevonden.
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens. Menselijke embryo's fabriceren, ben je toch niet goed bij je hoofd? Zeker niet voor de reden uit dat artikel. Ervoor zorgen dat mensen kinderen zonder erfelijke aandoening krijgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Van EchtGaaf mogen we niet zelf voor God spelen.
Creperen zul je. Zo heeft God dat gewild.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:21 schreef remlof het volgende:
Gezondheidsraad adviseert Schippers: legaliseer genetische modificatie
Eat this, CDA
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:24 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wel jammer dat niemand weet wat voor masker ze dragen en dat ze alleen maar die sneue anonymous "nadoen" hiermee.
Niemand kent verder Guy Fawkes en het verhaal erachter. Alleen maar meelopen.
Nah, Guy Fawkes was alles behalve een held. Gewoon een ordinaire religieuze terrorist.quote:
Als je als terrorist buskruit gebruikt wordt er blijkbaar heel anders tegen je aangekeken dan wanneer je het met een SUV en een mes doet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:24 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wel jammer dat niemand weet wat voor masker ze dragen en dat ze alleen maar die sneue anonymous "nadoen" hiermee.
Niemand kent verder Guy Fawkes en het verhaal erachter. Alleen maar meelopen.
Dit is zeker weer iets doms wat die Anne-fleur heeft geroepen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:36 schreef xpompompomx het volgende:
GL gaat is kennelijk van plan Baudet om te leggen.
Als er maar geen publiek geld heen gaat. De smeerlappen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:21 schreef remlof het volgende:
Eat this, CDA
Hij was een vrijheidsstrijder en streed tegen de corrupte autoriteiten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:29 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nah, Guy Fawkes was alles behalve een held. Gewoon een ordinaire religieuze terrorist.
http://www.newstatesman.c(...)t-even-one-good-ones
Misschien word er over 50 jaar ook wel heel anders naar de zogenaamde huidige terroristen aan gekeken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je als terrorist buskruit gebruikt wordt er blijkbaar heel anders tegen je aangekeken dan wanneer je het met een SUV en een mes doet.
Ja, kennelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is zeker weer iets doms wat die Anne-fleur heeft geroepen?
Nee, want de moslims gaan niet winnen. De SP dus ook niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Misschien word er over 50 jaar ook wel heel anders naar de zogenaamde huidige terroristen aan gekeken.
Welnee. Het was een katholieke extremist die eerst in Nederland vocht om andersgelovigen onder de duim te krijgen en daarna zijn koning wilde vermoorden om de katholieke macht te vergroten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hij was een vrijheidsstrijder en streed tegen de corrupte autoriteiten.
Tja. Denk dat jij Che Guevara ook niet als vrijheidsstrijder en held ziet of wel?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welnee. Het was een katholieke extremist die eerst in Nederland vocht om andersgelovigen onder de duim te krijgen en daarna zijn koning wilde vermoorden om de katholieke macht te vergroten.
Wat een vrijheidsstrijder. Dan zijn die bebaarde idioten van ISIS dat ook.
Er bestaan ook geen echte Helden...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:29 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nah, Guy Fawkes was alles behalve een held. Gewoon een ordinaire religieuze terrorist.
http://www.newstatesman.c(...)t-even-one-good-ones
quote:the result of all this is that we've ended up with a world that celebrates a semi-competent religious fundamentalist as a freedom fighter, and where people give money to big corporations to buy copies of his face.
Well done, anarchists. Well done on never reading a fucking book.
Nou nou nou zeg die andere partij lijkt mij er ook niet vies van, stel en komen potentiele donors voor of door dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:21 schreef remlof het volgende:
Eat this, CDA
Ho ho, Erik Hazelhoff was een echte held. Van langstudeerder tot Engelandvaarder tot een gepoogde staatsgreep. Alles positief.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Er bestaan ook geen echte Helden...
Helden zijn vrijwel altijd twijfelachtige types die falen in wat ze willen bereiken of gewoon falen in zelfverrijking en nadien door middel van Propaganda tot Helden hooggekristalliseerd worden; meestal met als doel het gewone volk aan de zijde van elitaire machthebbers te krijgen.
Voor amerikanen voldoen ook gewoon gelijk stripfiguren.
Dan vind je dus echt dat moslimterroristen ook heldendaden verrichten. De onthoofdingen van onschuldigen is immers bij uitstek rebellie tegen de status quo. En het stichten van een eigen staat waar de sharia heerst al helemaalquote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja. Denk dat jij Che Guevara ook niet als vrijheidsstrijder en held ziet of wel?
Rebellie tegen de status quo = heldendaden.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hij was een vrijheidsstrijder en streed tegen de corrupte autoriteiten.
Gelukkig schreef Ché nog goeie boeken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja. Denk dat jij Che Guevara ook niet als vrijheidsstrijder en held ziet of wel?
Rebellie tegen de status quo = heldendaden.
Die arme onderdrukte Katholieke kerk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:48 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]Nee man!
Hij was zelf onderdeel van een supercorrupte groep, namelijk de katholieke kerk in die tijd.
Corrupter krijg je ze niet
Precies, daarom vind ik het des te mooier dat het vooral links-extremisten zijn en die anonymous huilies die met die maskers lopen. Ze hebben er echt geen weet van waar het voor staat..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welnee. Het was een katholieke extremist die eerst in Nederland vocht om andersgelovigen onder de duim te krijgen en daarna zijn koning wilde vermoorden om de katholieke macht te vergroten.
Wat een vrijheidsstrijder. Dan zijn die bebaarde idioten van ISIS dat ook.
Of ze vinden het opblazen van het parlementsgebouw daadwerkelijk een goed idee. Dat kan ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:49 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Precies, daarom vind ik het des te mooier dat het vooral links-extremisten zijn en die anonymous huilies die met die maskers lopen. Ze hebben er echt geen weet van waar het voor staat..
Betere schrijver ook nog.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Che Guevara was een ordinaire seriemoordenaar natuurlijk.
Een soort Anders Breivik, maar dan minder blank.
Ho ho, beetje mensen onthoofden is gewoon keurig onderdeel van de status quo in Arabië.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan vind je dus echt dat moslimterroristen ook heldendaden verrichten. De onthoofdingen van onschuldigen is immers bij uitstek rebellie tegen de status quo. En het stichten van een eigen staat waar de sharia heerst al helemaal
Dat is iedereen die kan schrijven. Anders was vooral van het copy-pasten.quote:
Ik sta ook niet compleet afwijzend tegen Moslim terroristen. Ik vind wat zij doen een stuk begrijpelijker dan wat het USA leger doet met al die drone strikes op onschuldige burgers.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan vind je dus echt dat moslimterroristen ook heldendaden verrichten. De onthoofdingen van onschuldigen is immers bij uitstek rebellie tegen de status quo. En het stichten van een eigen staat waar de sharia heerst al helemaal
Ga in Jemen wonen dan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik sta ook niet compleet afwijzend tegen Moslim terroristen. Ik vind wat zij doen een stuk begrijpelijker dan wat het USA leger doet met al die drone strikes op onschuldige burgers.
Dat je de noodzaak voelt om moslimterrorisme te relativeren is al bizar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik sta ook niet compleet afwijzend tegen Moslim terroristen. Ik vind wat zij doen een stuk begrijpelijker dan wat het USA leger doet met al die drone strikes op onschuldige burgers.
http://www.debate.org/opi(...)is-guy-fawkes-a-heroquote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:48 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]Nee man!
Hij was zelf onderdeel van een supercorrupte groep, namelijk de katholieke kerk in die tijd.
Corrupter krijg je ze niet
U leest het het eerst op FOK!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:36 schreef xpompompomx het volgende:
GL gaat is kennelijk van plan Baudet om te leggen.
De terroristen zelf zijn gewoon sneue types die dom genoeg zijn zich voor het karretje te laten spannen van types die zelf absoluut niet vies zijn van een beetje zoveel mogelijk macht. Of denk je dat de leiders van IS zelf zo enorm hard in hun verhaal geloven dat ze zichzelf ook op zouden blazen in een volle winkelstraat?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dit is echt absoluut onwaar. Als het plot geslaagd was waar Fawkes aan meedeed (en waar hij lang niet de enige in was, laat staan de leider) dan was de koning gedood en in zijn plaats zijn dochtertje aangesteld als koningin zodat de Katholieken de macht verkregen. Niets in het plan was gericht op vrijheid voor wie dan ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:54 schreef Japie77 het volgende:
[..]
http://www.debate.org/opi(...)is-guy-fawkes-a-hero
Guy Fawkes supporter!!!! Many individuals around the world will dislike the idea of Guy Fawkes being recognized as a hero. I know he is NOT a "hero" , but... He was a freedom fighter. He stood up for the people of England, and against the oppression of the government
Guy Fawks was a man with an idea of freedom. Almost every country prides themselves on how "free" they are. So why can't the people celebrate someone who they see as a freedom fighter. They see an ideal behind a man, using him as a symbol to show their own beliefs.
http://www.debate.org/opi(...)is-guy-fawkes-a-hero
Er zijn natuurlijk verschillende vormen van moslimterrorisme.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat je de noodzaak voelt om moslimterrorisme te relativeren is al bizar.
De meerderheid van de mensen ziet hem als held. Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:49 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Precies, daarom vind ik het des te mooier dat het vooral links-extremisten zijn en die anonymous huilies die met die maskers lopen. Ze hebben er echt geen weet van waar het voor staat..
Een strijd tegen een bezetter (even los van wie er gelijk heeft) vind ik geen terrorisme. Het doden van onschuldige burgers van de tegenpartij is dat dan weer wel, daar heb ik geen begrip voor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk verschillende vormen van moslimterrorisme.
De gewapende strijd van Hamas en Hezbollah tegen de Israëlische bezetting van Palestijnse gebieden kan ik nog wel begrip voor opbrengen.
Dat laatste is wat de geallieerden vrij massaal deden met hun bombardementen op Duitse en Japanse steden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een strijd tegen een bezetter (even los van wie er gelijk heeft) vind ik geen terrorisme. Het doden van onschuldige burgers van de tegenpartij is dat dan weer wel, daar heb ik geen begrip voor.
Hezbollah wordt niet bezet he. Die bezetten zelf een deel van Libanon zonder democratische steun. En Hamas heeft al haar eigen hemeltje in de vorm van de Gazastrook.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk verschillende vormen van moslimterrorisme.
De gewapende strijd van Hamas en Hezbollah tegen de Israëlische bezetting van Palestijnse gebieden kan ik nog wel begrip voor opbrengen.
Dat klopt. Weet niet zo goed hoe dat relevant is voor moslimterroristen of Guy Fawkes maar goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste is wat de geallieerden vrij massaal deden met hun bombardementen op Duitse en Japanse steden.
Moslim terrorisme word gefund door geheime diensten en banken. Als je dat soort verbanden gaat zien zul jij ook een compleet ander wereldbeeld krijgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat je de noodzaak voelt om moslimterrorisme te relativeren is al bizar.
Wat een onwijs triest mannetje ben je ook. En het meest trieste is dat je het zelf niet eens door hebt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:54 schreef Kaas- het volgende:
Ben benieuwd of Japie nu ook weer moslimterrorismeverheerlijkingsspam in m'n dm-box zal droppen, gevolgd door wat dom gescheld.
Zelfs áls dat waar is, maakt het de terroristen zelf op geen enkele manier beter. Met een vrachtwagen op een kerstmarkt inrijden zou een heldendaad zijn, en je argument daarvoor is dat het gefund is door banken? Gestoord.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Moslim terrorisme word gefund door geheime diensten en banken. Als je dat soort verbanden gaat zien zul jij ook een compleet ander wereldbeeld krijgen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Moslim terrorisme word gefund door geheime diensten en banken. Als je dat soort verbanden gaat zien zul jij ook een compleet ander wereldbeeld krijgen.
Oh ja Japie. Denk jij nou ook dat Thierry Baudet een reptillian is?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Een SP'er die meeleeft met radicale moslims is weinig verrassend natuurlijk. Zonder arbeid heb je voldoende tijd om boos te worden op alles en iedereen.
De meerderheid van mensen is dan ook gewoon niet slim en lullen maar gewoon mee. Dat is helaas een koude waarheid.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De meerderheid van de mensen ziet hem als held. Waar heb jij het over?
Wat een onzin. Ik hoef het niet met 100% van de onderwerpen eens te zijn. Dat weet je ook best maar toch moet je dit soort onzin blijven roepen.quote:En dat je Anonymous huilies noemt zegt al weer weer genoeg trouwens....
En dat is dan mod van BNW........
Anonymous huilies noem is zo ongeveer het tegenovergestelde van waar BNW voor staat.
PM kan ik zelfs blocken of het met DM berichten ook kan weet ik niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat een onwijs triest mannetje ben je ook. En het meest trieste is dat je het zelf niet eens door hebt.
OH NOES!!!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Krijg ik zo weer wat dm's?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat een onwijs triest mannetje ben je ook. En het meest trieste is dat je het zelf niet eens door hebt.
Ik ben in principe tegen alle vormen van geweld. Maar in een wereld waarin overheids geweld de normaalste zaak van de wereld is en als "goed" gezien word mag er wel een beetje tegengas zijn. Mensen die vechten omdat ze hun familieleden door drones om hebben zien komen en omdat deze drones in hun landen vliegen kan ik een toch een stuk beter begrijpen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfs áls dat waar is, maakt het de terroristen zelf op geen enkele manier beter. Met een vrachtwagen op een kerstmarkt inrijden zou een heldendaad zijn, en je argument daarvoor is dat het gefund is door banken? Gestoord.
Je kunt DM's ook blokkeren, als je er 1 binnenkrijgt staat er geloof ik rechtsboven in de optie tot negeren/blokkeren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
PM kan ik zelfs blocken of het met DM berichten ook kan weet ik niet?
Je hoeft het inderdaad niet met 100% van de onderwerpen eens te zijn maar Anonymous (symbool voor BNW) huillies noemen zegt wel genoeg hoor......quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De meerderheid van mensen is dan ook gewoon niet slim en lullen maar gewoon mee. Dat is helaas een koude waarheid.
[..]
Wat een onzin. Ik hoef het niet met 100% van de onderwerpen eens te zijn. Dat weet je ook best maar toch moet je dit soort onzin blijven roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |