Ik vond ook dat je het snel oppikte voor iemand die mijn eerste post niet snapte. Lekker bezig hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 03:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als geleerden dezelfde ideeën hebben als ik na 2 minuten heb, maar dan beter uitgewerkt, vind ik het per definitie sympathiekere geleerden.
Maar ik ben pitten, trusten!
Over 7/8 jaar pas.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 03:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]![]()
Laat even weten wanneer je wordt beëdigd, kom ik meteen een testamentje opstellen.
Ja, master nog, duurt 1 jaar maar ga er wss 1,5 jaar over doen, dan nog 6 jaar beroepsopleiding. En dan moet er ook nog plek zijn.quote:
Oh, ik wist niet dat de beroepsopleiding 6 jaar duurt. Dan valt het wel mee. En wat doe je dan in de tussentijd? Werken als kano?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 03:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, master nog, duurt 1 jaar maar ga er wss 1,5 jaar over doen, dan nog 6 jaar beroepsopleiding. En dan moet er ook nog plek zijn.
Maar het gaat me lukken.
Ja. Krijg je gewoon betaald enzo, en best goed ook. Dus valt allemaal mee nog.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 03:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat de beroepsopleiding 6 jaar duurt. Dan valt het wel mee. En wat doe je dan in de tussentijd? Werken als kano?
Trusten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 03:11 schreef Tchock het volgende:
KlaarGedaan wat ik vandaag moest doen. Trusten.
Jij bent natuurlijk wel bekend met dat fenomeen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 06:54 schreef Verfassungsschutz het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lde-7590296-a1552071
Matige troll die Anne-fleur.
GL heh, dus sowieso matig.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 06:54 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Zeker, dit is belachelijk. Eerst Wilders doodwensen en dan gaan miepen als je tegenwind krijgt. Vrouwen moeten sowieso niet op internet zitten, maar dit terzijde.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk wel bekend met dat fenomeen.
Ze weet de gefrustreerde kereltjes wel tot het uiterste te tergen. Dat is ook iets waard.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 06:54 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Beide kanten zijn wel echt matig hier.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze weet de gefrustreerde kereltjes wel tot het uiterste te tergen. Dat is ook iets waard.
Lekker compleet uit je plaat gaan omdat iemand iets zegt dat je niet aanstaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het erge is dan ook dat ze het menen en niet eens trollen.
Een ver links millenialgekkie uit een rijk mileu vs. een verdwaasde man die al meer dan een decennium niets meer van een normaal leven leeft. Dat alles met een sausje twotter, succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Lekker compleet uit je plaat gaan omdat iemand iets zegt dat je niet aanstaat.
OK, doei.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zeker, dit is belachelijk. Eerst Wilders doodwensen en dan gaan miepen als je tegenwind krijgt. Vrouwen moeten sowieso niet op internet zitten, maar dit terzijde.
Hongarije gidsland.quote:Wordt Hongarije het eerste EU-land zonder migranten?
Migranten in europa Met een omstreden nieuwe detentiewet is Hongarije hard op weg het eerste EU-land zonder vluchtelingen te worden.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ten-7589872-a1552059
De onrendabelen en drugsgebruikers slapen nog; dat doet het niveau goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:50 schreef Perrin het volgende:
Wat een discussie zo op de vroege ochtend.
Wat een bedragen. Kan iemand zoveel geld uitgeven?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:00 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-onderwijs~a4479666/
Die salarissen zijn inderdaad wel aan de matige kant.
Tien jaar dezelfde baan voor je zelfs maar in de buurt komt van modaal.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:00 schreef Reya het volgende:
Startsalaris is toch al ongeveer modaalquote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tien jaar dezelfde baan voor je zelfs maar in de buurt komt van modaal.
Modaal -400 en buiten dat ze vaak niet direct een volle baan krijgen denk ik ook niet dat de meesten tien jaar volhouden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Startsalaris is toch al ongeveer modaal? Ware het niet dat starters zelden op volledige banen terecht komen.
Als dat na 10 jaar was, dan was het nog best een mooi salaris, als max valt het wel behoorlijk tegen.quote:
Ook als max vind ik het prima. Veel vrije dagen, sector met veel vaste dienstverbanden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als dat na 10 jaar was, dan was het nog best een mooi salaris, als max valt het wel behoorlijk tegen.
Durven toch niet te staken. Geen probleem dus.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:00 schreef Reya het volgende:
Jij moet echt volgens mij even een jaartje meedraaien in het basisonderwijs voordat het kwartje valt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook als max vind ik het prima. Veel vrije dagen, sector met veel vaste dienstverbanden.
De leerlingen daarentegen staken met alle liefde.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Durven toch niet te staken. Geen probleem dus.
Over dat eerste verschillen leraren en niet-leraren nog wel eens van mening, maar dat tweede is toch niet zo ongebruikelijk?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook als max vind ik het prima. Veel vrije dagen, sector met veel vaste dienstverbanden.
U riep?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:50 schreef Reya het volgende:
[..]
De onrendabelen en drugsgebruikers slapen nog; dat doet het niveau goed.
Dat komt vast ook nog wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:31 schreef remlof het volgende:
Het tokkieverzameltopic gaat vandaag eens niet over allochtonen: NWS / Sigaretje in de wachtrij bij de Efteling straks taboe
Pretparken zijn natuurlijk sowieso tokkiemagnetenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt vast ook nog wel.
Nou wordt er nog fors gerookt door allochtone mannen, dus het is wel grappig dat ze "slachtoffer" zijn van dezelfde regel.
Aan de andere kant gaan allochtonen een stuk minder naar pretparken, dus ze hebben minder "last" van deze "betutteling".
Die brainless laat zich wel weer kennen zegquote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:31 schreef remlof het volgende:
Het tokkieverzameltopic gaat vandaag eens niet over allochtonen: NWS / Sigaretje in de wachtrij bij de Efteling straks taboe
Mooi inderdaad, jankvolk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:31 schreef remlof het volgende:
Een van de weinige users die je een gebrek aan zelfkennis niet kunt ontzeggen op basis van z'n username.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die brainless laat zich wel weer kennen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |