Nee, denk niet dat ik daar gelukkig van zou worden.quote:
Het was best zielig, hij was heel trots dat ie een dag hard had gewerkt en dat blies nogal op in zijn gezicht.quote:
Boks.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat ik daar gelukkig van zou worden.
Hoop gewoon een klein kantoortje in de provincie te vinden dat me t.z.t. aan wil nemen. Gewoon wat algemener bezig zijn.
Hij moet niet zo zelfverzekerd doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het was best zielig, hij was heel trots dat ie een dag hard had gewerkt en dat blies nogal op in zijn gezicht.
Overal tegenaan schoppen en andere users voor van alles en nogwat uitmaken wekt niet bijster veel sympathie opquote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het was best zielig, hij was heel trots dat ie een dag hard had gewerkt en dat blies nogal op in zijn gezicht.
Hij moet nog volwassen worden. Geef hem even tijd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt
Wil hoe dan ook die discussie nog even winnen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed dat je het vraagt want dat weet ik.
Je kijkt naar activa, omzet en personeel. Die tellen alle drie voor 1/3e, waarbij voor personeel loon de helft is (dus 1/6e) en aantal werknemers de andere helft. Dus als in een concern 1000 winst wordt gemaakt, de helft van het personeel in Nederland werkt en daar 75% van de omzet behaalt met 30% van de activa dan doe je
(1/3e x 0,5) + (1/3e x 0,75) + (1/3 x 0,3) x 1000 = 516,67 winst die in Nederland belast wordt.
Als je straks een jointje op kunt steken in je eigen osso ipv in een door dictatorpolitie gerunde campus dan misschien.quote:
Exact. Heel scherp.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 03:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]![]()
Maar dan ga je er van uit dat 1/3e van het personeel ook 1/3e van de totale loonkosten verdient of?
Snapte anders je uitleg nietquote:
Weet niet wat de buren er van zouden vinden eigenlijk. Balkons zitten naast elkaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 03:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je straks een jointje op kunt steken in je eigen osso ipv in een door dictatorpolitie gerunde campus dan misschien.
Ja, hier wordt het uiteindelijk natuurlijk ook Pokkelmans Advocaten & Notarissen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 03:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, eigen pandje in de Randstad ofzo. Met eigen naam en alles.
Dat is ook precies het probleem met de CCCTB want vanuit Nederlands perspectief zouden we er qua belastingopbrengst op achteruit gaan omdat we hier weinig activa en veel diensten hebben. De winnaars zijn Duitsland, Spanje, Frankrijk, Griekenland, Italië en het VK. Aldus Van der Streek in elk geval.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 03:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Snapte anders je uitleg niet.
Gewoon als land zorgen dat je de grote arbeidsintensieve onderdelen binnenharkt, en dan krijg je meer vennootschapsbelasting.
Boeiend.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 03:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet niet wat de buren er van zouden vinden eigenlijk. Balkons zitten naast elkaar.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 03:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb je ook een bril met een moeilijk montuur? Volgens mij hebben bijna alle notariële studenten zo'n brilletje.
Trusten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 03:04 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh tyfus is het alweer 3u.
Ik ben pitten.
laturquote:Op dinsdag 28 maart 2017 03:04 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh tyfus is het alweer 3u.
Ik ben pitten.
Als geleerden dezelfde ideeën hebben als ik na 2 minuten heb, maar dan beter uitgewerkt, vind ik het per definitie sympathiekere geleerden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 03:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook precies het probleem met de CCCTB want vanuit Nederlands perspectief zouden we er qua belastingopbrengst op achteruit gaan omdat we hier weinig activa en veel diensten hebben. De winnaars zijn Duitsland, Spanje, Frankrijk, Griekenland, Italië en het VK. Aldus Van der Streek in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |