SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Mijn pa wacht nog ff, want die mot oliebollen bakken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:03 schreef Stien_Struis het volgende:
Alles gaat dood, mijn pa snel denk ik maar ach heeft 84 jaren achter de rug.
Doe mijn best en heb inspiratie volgens mij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn pa wacht nog ff, want die mot oliebollen bakken.
Erg fijne tunes weer, Stien!
Dat was een wereldnummer net! Oh, deze ook weer, zo te horen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Doe mijn best en heb inspiratie volgens mij.
Ga nog wel ff door denk ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was een wereldnummer net! Oh, deze ook weer, zo te horen.
Ben live veel meer gewend.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet zo afhaken, maar met 9 luisteraars doe je het niet slecht.
Eggs ligt onder zijn bureau (50 % kans) en knok schijnt in het buitenland te vertoeven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:14 schreef Stien_Struis het volgende:
Waaar zijn Eggs en Knokkels godverdomme?
Dan missen ze wat. Ben in vorm.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eggs ligt onder zijn bureau (50 % kans) en knok schijnt in het buitenland te vertoeven.
Yep.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dan missen ze wat. Ben in vorm.
lekker dromerige track ditquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:39 schreef Stien_Struis het volgende:
Het is wel een leuke mix van wat uit de hand gelopen set.
Iedereen die gaat slapen, droom zacht.
Toedelzzz.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:51 schreef Koen66 het volgende:
Ik crash. Thanks Stien voor dit korte maar hevige stukje
:w
quote:
vogeltje wat zing je vroegquote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:34 schreef Stien_Struis het volgende:
De zon begint weer te schijnen, ga ff dutje doen met vogels op de achtergrond.
Heb best wel hard gewerkt vannacht.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:47 schreef Koen66 het volgende:
Zo Stien is weer vroeg slapen
Ik zit intussen alweer op m'n werk
ik zag het. Respect hoor, dat trek ik niet meer, zelfs als ik vrij ben nietquote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb best wel hard gewerkt vannacht.
quote:
Vergeet je mij helemaal.quote:
Hoi Koen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:47 schreef Koen66 het volgende:
Had inspiratiequote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag het. Respect hoor, dat trek ik niet meer, zelfs als ik vrij ben niet
kerel, morgenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Koen.
Ik ben ook alweer hard aan het werk.
Mogguh Koenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:47 schreef Koen66 het volgende:
Mogguh Meltquote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Vergeet je mij helemaal.
Hoi just me.
[..]
Hoi Koen.
Ik ben ook alweer hard aan het werk.
Hoe is het met Koen?quote:
Goeiemoggelquote:
nog wat leuks voor vandaag op het programma?quote:
Dat hangt af van de mailtjes die ik vandaag zal ontvangenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nog wat leuks voor vandaag op het programma?
Ik ga werken tot 17:30 uur...
Ow ja zo werkt dat bij jou.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat hangt af van de mailtjes die ik vandaag zal ontvangen
Het is nu weer even wat rustiger, dus gisteren begonnen met het opzetten van nieuwe projecten.
Ergens is het wel een luxe.quote:
Goedemorgen.quote:
En werk ze.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nog wat leuks voor vandaag op het programma?
Ik ga werken tot 17:30 uur...
* knokkels checkt zijn mok..quote:
Nooit wortels als wachtwoord nemen.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels checkt zijn mok..
Ja, echt wel hoor
Ha, Melting
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kleine jantje zit in de klas en de juf vraagt aan de kinderen wat hun vaders voor werk doen. Bij jantje aangekomen begint hij te vertellen: mijn papa werkt 's avonds op de Wallen, waar hij zich uitkleedt en danst voor mannen. Vaak gaat hij daarna met een of meer van die mannen mee naar huis en heeft daar seks mee in ruil voor geld of drugs. Hij blijft vaak meerdere nachten weg en komt na een tijdje helemaal dronken of high thuis en vervolgens maakt hij ruzie met mama. Die moet dan huilen en begint dan te drinken.
De juf zit met haar bek vol tanden en besluit de rest van de kinderen naar buiten te sturen om met jantje te praten.
Als ze alleen zijn zegt de juf: dat is wel een heftig verhaal. Dat moet wel heel erg zijn, kan ik je helpen?
Waarop jantje antwoord: ik heb het gelogen juf. Eigenlijk speelt papa in het Nederlands elftal, maar dat durfde ik niet hardop te zeggen...
Kleine jantje zit in de klas en de juf vraagt aan de kinderen wat hun vaders voor werk doen. Bij jantje aangekomen begint hij te vertellen: mijn papa werkt 's avonds op de Wallen, waar hij zich uitkleedt en danst voor mannen. Vaak gaat hij daarna met een of meer van die mannen mee naar huis en heeft daar seks mee in ruil voor geld of drugs. Hij blijft vaak meerdere nachten weg en komt na een tijdje helemaal dronken of high thuis en vervolgens maakt hij ruzie met mama. Die moet dan huilen en begint dan te drinken.
De juf zit met haar bek vol tanden en besluit de rest van de kinderen naar buiten te sturen om met jantje te praten.
Als ze alleen zijn zegt de juf: dat is wel een heftig verhaal. Dat moet wel heel erg zijn, kan ik je helpen?
Waarop jantje antwoord: ik heb het gelogen juf. Eigenlijk speelt papa in het Nederlands elftal, maar dat durfde ik niet hardop te zeggen...
Middagquote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Vaak is een vreemd teken ook nog vereist!Hee folks!
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Vaak is een vreemd teken ook nog vereist!Hee folks!
Succesquote:
Oeh, best interessant.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
Elfletterig!!
http://www.nu.nl/uitgaan/(...)oncert-in-carre.html
Wel prijzig: vind ikquote:
Gewoon niet te doen, zulke prijzen. Al vertelde mijn fysio dat Eddie Vedder in Carre destijds iets van ¤250 was.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel prijzig: vind ik
Premium Zitplaatsen
97.90 EUR*
(incl. 8.90 EUR servicekosten)
Rang 1: Zitplaatsen
79.75 EUR*
(incl. 7.25 EUR servicekosten)
Rang 2: Zitplaatsen
73.70 EUR*
(incl. 6.70 EUR servicekosten)
Rang 3: Zitplaatsen
69.30 EUR*
(incl. 6.30 EUR servicekosten)
Rang 4: Zitplaatsen
64.90 EUR*
(incl. 5.90 EUR servicekosten)
Rang 5: Zitplaatsen BEPERKT ZICHT
64.90 EUR*
Rolstoel-begeleidersplaats
79.75 EUR*
De teringquote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Premium Zitplaatsen
97.90 EUR*
79.75 EUR*
73.70 EUR*
69.30 EUR*
64.90 EUR*
64.90 EUR*
79.75 EUR*
Mên, dat zijn flinke prijzen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Premium Zitplaatsen
97.90 EUR*
79.75 EUR*
73.70 EUR*
69.30 EUR*
64.90 EUR*
64.90 EUR*
79.75 EUR*
Omdat de prijs van een PDF bestand mailen fluctueert.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En kan iemand mij uitleggen waarom de servicekosten moeten verschillen per kaartsoort?
Die prijzen zijn indedaad niet leuk meer. Het is volgens mij een percentage van het kaartje. Ik heb die (hoge) servicekosten nooit begrepen eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En kan iemand mij uitleggen waarom de servicekosten moeten verschillen per kaartsoort?
Die mailen ze niet, die download je van de ticketaanbiederquote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdat de prijs van een PDF bestand mailen fluctueert.
Ik heb toch echt ticketmaster emails in mijn mail hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die mailen ze niet, die download je van de ticketaanbieder
Dan kun je daarvoor kiezen denk ik, ik haal ze altijd van mn accountpagina af. Nog nooit mail gehad.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb toch echt ticketmaster emails in mijn mail hoor.
Het tarief is 10% van de ticketprijs.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die prijzen zijn indedaad niet leuk meer. Het is volgens mij een percentage van het kaartje. Ik heb die (hoge) servicekosten nooit begrepen eigenlijk.
Die optie is er. Helaas krijg je er geen korting mee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan kun je daarvoor kiezen denk ik, ik haal ze altijd van mn accountpagina af. Nog nooit mail gehad.
Ze sturen ze altijd per post naar me toe...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die mailen ze niet, die download je van de ticketaanbieder
En soms met bonuskaartquote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze sturen ze altijd per post naar me toe...
* OscarMopperkont heeft ook de voorkeur voor hardcopy ticketsquote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij kiezen ook vaak voor hardcopy...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las het. Leuk dat ze nog eens komen (in november stonden ze in Tilburg), maar ik ga niet. Het is dezelfde show als die ik een paar maanden geleden al heb gezien.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
Elfletterig!!
http://www.nu.nl/uitgaan/(...)oncert-in-carre.html
De tickets zijn inderdaad aan de prijzige kant. Voor Tilburg betaalde ik, inclusief servicekosten 52,40 euro. Carré begint pas bij 64,90 euro.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Na het zien van de prijzen zeg ik;![]()
De Pet Shop Boys zijn leuk, maar niet zoveel geld leuk.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Achteraf gezien was een tandartsverzekering wel handig geweest: loszittende vulling verwijderd en nieuw gemaakt, foto's, controle, en nog een ander gaatje gevuld en dan mag ik ook nog naar de mondhygiëniste (echt nog nooit nodig geweest, maar goed, de nieuwe tandarts zal het wel weten).
ik had eerder nog geen ¤40 kosten per jaar, dus verzekering was nooit zinvolquote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:41 schreef just me het volgende:
[..]![]()
ow ja ik moet ook nog een afspraak maken maar ik ben wel verzekerd!
Ow dat scheelt dan wel! Ik moet 3x per jaar naar de mondhygienist en dat tikt behoorlijk aanquote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had eerder nog geen ¤40 kosten per jaar, dus verzekering was nooit zinvol
stoppen met rokenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ow dat scheelt dan wel! Ik moet 3x per jaar naar de mondhygienist en dat tikt behoorlijk aan
Wij hebben altijd nog tandartsverzekering gehad. Ik durf dat echt niet aan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Achteraf gezien was een tandartsverzekering wel handig geweest: loszittende vulling verwijderd en nieuw gemaakt, foto's, controle, en nog een ander gaatje gevuld en dan mag ik ook nog naar de mondhygiëniste (echt nog nooit nodig geweest, maar goed, de nieuwe tandarts zal het wel weten).
Ik zou er niet blij van worden.quote:
Symph had/heeft ook dure tandartsverzekering, mede vanwege orthodontie voor zijn dochters, ondanks dat ze daar al jaren klaar mee waren en hij zelf nooit naar de tandarts gaat. Tsja...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben altijd nog tandartsverzekering gehad. Ik durf dat echt niet aan.ow en we hebben het voor orthodontist van Twan. Dat is belachelijk duur.
2 jaar geleden onze allrisk opgezegd van onze vorige auto, de eerste maand na aflopen: voorruit kapot. Toen moesten we het zelf betalen...![]()
Ik ga je plannen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:53 schreef peaceman het volgende:
zou iemand willen plannen? 20.30-22.30 " 20 Just some music
Precies. Mensen klagen vaak over de premies, totdat je weet wat er allemaal van betaald wordt. En ja, er zijn jaren dat je het niet nodig hebt. Maar in de jaren dat je het wel nodig hebt, is het maar deze te fijn om zo'n verzekering te hebben. Vind ik dan...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:51 schreef MadMaster het volgende:
Net de laatste kosten van mw. MM's doktersavonturen + accessoires op Aruba en daarna terug ontvangen.
Weten we weer waarom we verzekeirngskosten voor betalen...
sterker nog, voor mijn parodontitus is het beter om wel te rokenquote:
Je moet gewoon sigaren gaan roken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
sterker nog, voor mijn parodontitus is het beter om wel te roken![]()
toen ik gestopt was met roken waren mijn pockets dieper dan nu![]()
maar goed, stoppen is wel beter
die zijn lekkerquote:
bijna...quote:
U bent een durfal!quote:
muziekjes draaien.. maar u luistert met regelmaat en u leeft nog steedsquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
muziekjes draaien.. maar u luistert met regelmaat en u leeft nog steeds
Mister Avatar Bean?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:37 schreef Melting het volgende:
Godmother.... ik heb je nieuwe partner gevonden!
R.E.M. - I'm Gonna Djquote:
quote:
Het is ook van een wat steviger album van de heren: Acceleratequote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Vind het namelijk niet REM achtig klinken.
Ligt eraan wat je hard vind.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:41 schreef peaceman het volgende:
was best een prutdag vandaag op mijn werk en dus even afreageren vanavond![]()
maar ik doe niet teveel harde plaatjes.. moet wel afwisselend blijven natuurlijk
Dan maar hopen dat je hier vrolijk van gaat wordenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:41 schreef peaceman het volgende:
was best een prutdag vandaag op mijn werk en dus even afreageren vanavond![]()
maar ik doe niet teveel harde plaatjes.. moet wel afwisselend blijven natuurlijk
ik was alweer wat vrolijkerquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je hier vrolijk van gaat worden
kijk uit dat je je servies heel houdtquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik luister, maar ben ook een beetje in de keuken bezig.
Ik ben mijn werkkamer aan het opruimenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik luister, maar ben ook een beetje in de keuken bezig.
zo is het! al had ik in de auto Bullet in the head, dat hielp ookquote:
Beetje de hooligan uithangen hè!quote:
Oftewel; je collega's / leidinggevende waren niet al te meewerkend?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo is het! al had ik in de auto Bullet in the head, dat hielp ook
management vooral... communicatie schijnt moeilijk te zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Oftewel; je collega's waren niet al te meewerkend?
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
management vooral... communicatie schijnt moeilijk te zijn![]()
frustratie alom
Schop iedereen opzijquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik schop gewoon terug.
[ afbeelding ]
Als het jongetje?quote:
nee meer van ditte : " im going slightly mad"quote:
Jezusquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Angry Ram is ook vet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was het zo erg?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee meer van ditte : " im going slightly mad"
tweequote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Was het zo erg?![]()
En dan te bedenken dat je nog 3 dagen moet deze week.
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eigenaar hoorde een keer wilde honden in de verte (Het beest loopt vrij rond in het bos daar en valt doodleuk motorrijders en dergelijke aan).
Hij is gaan kijken maar kon de ram niet vinden. Wel het vrouwtje en de jonkies die bloed op zich hadden.
Dagen later werd Angry Ram teruggevonden met een gebroken hoorn!Dat beest heeft een troep wilde honden een genadeloze afranseling gegeven!
Meh, dit nummer viel niet onder mijn grootste allergieën!quote:
Hehehe vandaag therapie gehad, dus ik heb weer een beetje een buffer!quote:
ja schandaligquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:56 schreef just me het volgende:
wat een geweld, terwijl PEACEman draait
Met echt een episch numemr ook!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:56 schreef just me het volgende:
Dit is wel lekker geweld.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:56 schreef just me het volgende:
ooh kan datquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is wel lekker geweld.![]()
En je weet dat je het volume zachter kan zetten? Dat scheelt ook natuurlijk.
Confetti!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:58 schreef just me het volgende:
* just me zit gewoon papieren door te scheuren, ook erg therapeutisch
dat heb ik net uit mijn toetsenbord gehaaldquote:
Feestje gehad?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
dat heb ik net uit mijn toetsenbord gehaald
zul je net zien dat ze scorenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:59 schreef peaceman het volgende:
vroeg keek je naar het Nederlands elftal als therapie, maar dat is tegenwoordig eerder desastreus voor je gemoed
Dan zie je in een oefenpotje nederland 1 nul voor komen na 10 minuten...quote:
neuh grote perforator was gevallenquote:
Het enige dat kut is, is ....... juist confetti in je bier.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan zie je in een oefenpotje nederland 1 nul voor komen na 10 minuten...
tja staat ook geen hele goede keeper in.quote:
tsssk dat zeg je toch niet tegen de DJquote:
Ook geen goede.spelersquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja staat ook geen hele goede keeper in.
Just me myself and i zingt ie al hoorquote:
zwart en wit zijn geen kleurenquote:
Broer van 51 denk ikquote:
dit gevoel krijg ik bij deze muziek, beetje psychedingusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |