Denk niet dat dat voor veel mensen geldt hier.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:39 schreef GSbrder het volgende:
Je zal maar nog nooit buiten de EU zijn geweest.
Dan moet je ook wel een beperkt wereldbeeld hebben.
Telt Vaticaanstad?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk niet dat dat voor veel mensen geldt hier.
Ik ben tenminste nog heel vaak in Zwitserland geweest. En in Tsjecho-Slowakije toen het nog één land buiten de EU wasquote:Op maandag 27 maart 2017 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zwitserland ook wel de nodige keren, ja. En Hongarije voordat het in de EU zat. Misschien komende zomer in Noorwegen, en het VK is natuurlijk binnenkort ook geen EU meer.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht aan Zwitserland maar dat is ook een goede ja.
Correct.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:39 schreef GSbrder het volgende:
Je zal maar nog nooit buiten de EU zijn geweest.
Dan moet je ook wel een beperkt wereldbeeld hebben.
Ik kook, degene die kookt wast niet af.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:25 schreef remlof het volgende:
Die kan je ook in het lokale restaurant eten. Hoef je ook de afwas niet te doen
Over vier jaar is je wachttijd nog twee jaar.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht, even kijken of ik al voor een sociale huurwoning in aanmerking kom. 0,0 dus met vier jaar wachttijd. Over vier jaar nog maar weer eens inloggen.
Moet je ook eens aan mijn wijf uitleggen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik kook, degene die kookt wast niet af.
Hier komen dan ook uitsluitend kosmopoliete wereldburgers.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je teveel centen krijgt voor een sociale hut.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht, even kijken of ik al voor een sociale huurwoning in aanmerking kom. 0,0 dus met vier jaar wachttijd. Over vier jaar nog maar weer eens inloggen.
Sommige mensen ontdekken zichzelf helemaal tijdens het reizen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Correct.
Maar heb een schurfthekel aan reizen.
quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Correct.
Maar heb een schurfthekel aan reizen.
Ja. Van in het buitenland wonen en werken leer je veel meer over jezelf.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sommige mensen ontdekken zichzelf helemaal tijdens het reizen.
Wat een onzin.
Pokkel woont al effectief in het buitenland.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Van in het buitenland wonen en werken leer je veel meer over jezelf.
Moet dat buitenland wel buiten de EU liggen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Van in het buitenland wonen en werken leer je veel meer over jezelf.
Lekker foto's plaatsen van de koalaknuffelboerderij omdat je heel origineel een jaar de tijd neemt na je studie om door Australie te backpacken.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar dan kun je nooit je Facebook, Instragram of weblog opvullen met iets leuks.
Lekker op een mishandelde olifant rondlopen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker foto's plaatsen van de koalaknuffelboerderij omdat je heel origineel een jaar de tijd neemt na je studie om door Australie te backpacken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |