Remlof post op een veel hoger, inhoudelijker en interessanter niveau dan jij doet dus die vergelijking zou oneerlijk zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:13 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik ben vandaag al Ash én php genoemd. Als iemand nou ook nog een vergelijking met Remlof maakt wordt mijn eer wel erg aangetast hoor.
Juist..quote:Op maandag 27 maart 2017 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Remlof post op een veel hoger, inhoudelijker en interessanter niveau dan jij doet dus die vergelijking zou oneerlijk zijn.
Ja, ik weet dat het lastig voor te stellen is, maar dan lees je dingen alsquote:
En dan is het toch direct duidelijk.quote:
Probeer eens om 5:10 op te staan.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Morgen om 6.20u weer op. Met vwo-5 naar Den Haag mensen.
Onmenselijke tijden om op te staan.
quote:Op maandag 27 maart 2017 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Lekker overuren schrijven.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon verslapen. Hebben die jochies ook weer een mooi verhaal.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet intelligent genoeg om de diepe filosofische boodschap achter zo'n bericht te achterhalen.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het lastig voor te stellen is, maar dan lees je dingen als
[..]
En dan is het toch direct duidelijk.
VWO, leuk lijkt me.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Originaliteit 0/10 komische waarde 0/10 accuraatheid 5/10quote:Op maandag 27 maart 2017 16:17 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet intelligent genoeg om de diepe filosofische boodschap achter zo'n bericht te achterhalen.
Had je ook maar een echte opleiding moeten doen.
Wordt dat afgerond naar een 1,7?quote:Op maandag 27 maart 2017 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Originaliteit 0/10 komische waarde 0/10 accuraatheid 5/10
Eindscore 1,67
Net als mijn 8,45 dus.quote:
quote:Beste meneer -huppelepup-,
Ik heb zojuist het gecombineerde cijfer opgeteld en kom uit op het cijfer (7.7 (schrijfopdrachten) + 9.2 (tentamen)) : 2 = 8.45. Dit zou dus betekenen dat ik op één punt net geen 9 heb weten te behalen. Daarom zou ik u extra willen verzoeken coulant naar de herbeoordeling te kijken. Uiteindelijk heeft u natuurlijk het laatste woord over de herbeoordeling, maar ik wil u hier wel van op de hoogte stellen.
Met vriendelijke groet,
KetchupFTW
Én dus geen 9 afgerond.quote:
Wat jij wil is dubbel afronden, dan kun je van elk getal een 10 maken. Super chill.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:23 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb echt dit zielige jankschrift opgestuurd naar de leraar die nog een herbeoordeling van mijn essay zou doen:
[..]
Zo werkt afronden natuurlijk niet. 8,45 kan nooit 9 worden.quote:
Jij ligt nu toch ergens op het gras te maffen?quote:Op maandag 27 maart 2017 16:18 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik vind een tentamen van 9-11 én een verplicht werkcollege van 19-21:30 eigenlijk best ingaan tegen het verbod op foltering/onmenselijke behandeling. Misschien kan ik beroep instellen.
Daarom heb ik één punt nodig voor een 8,5quote:Op maandag 27 maart 2017 16:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo werkt afronden natuurlijk niet. 8,45 kan nooit 9 worden.
Nee, ik zit nog te fokken in de UB. Dat kan je ook al als een marteling zien.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij ligt nu toch ergens op het gras te maffen?
Klinkt niet echt mensonterend.
Fijn dat je volledig ten overvloede de docent op de hoogte stelt dat meneertje het laatste woord heeft.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:23 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb echt dit zielige jankschrift opgestuurd naar de leraar die nog een herbeoordeling van mijn essay zou doen:
[..]
Zou me zeer verbazen als een docent dat inwilligt. Maar misschien heb je welk zulke flapdrollen op die nep-uni van je.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:25 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Daarom heb ik één punt nodig voor een 8,5
Anders vond ik het té brutaal klinkenquote:Op maandag 27 maart 2017 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fijn dat je volledig ten overvloede de docent op de hoogte stelt dat meneertje het laatste woord heeft.
Ik mag niet hopen dat je die krijgt.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:25 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Daarom heb ik één punt nodig voor een 8,5
Maak dat een rechtenstudent wijs. Zo rondt Pokkel nog altijd zijn studieduur af op nominaal.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo werkt afronden natuurlijk niet. 8,45 kan nooit 9 worden.
Anders ga ik procederen over een tentamenvraag, tot aan de examencommissie.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou me zeer verbazen als een docent dat inwilligt. Maar misschien heb je welk zulke flapdrollen op die nep-uni van je.
Misgunner?quote:Op maandag 27 maart 2017 16:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat je die krijgt.
Doe je ding. Ik zie je topic waar je om hulp vraagt over zaken die je waarschijnlijk in je examenreglement kunt vinden wel tegemoet.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Anders ga ik procederen over een tentamenvraag, tot aan de examencommissie.
Nee, niets persoonlijks. Maar een beoordeling van werk is op de inhoud, niet op de uitkomst. Als er een fout in de beoordeling zit kan er worden aangepast, maar zeker niet om de reden die jij geeft. Als het zou werken, doet het serieuze afbreuk aan de kwaliteit van het instituut.quote:
Aan de ene kant mooie cijfers. Klagen helpt altijd. Je doet ook honneurs? Dan zal dat wel goed aansluiten bij je gemiddelde. Wat best knap is.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:23 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
We hebben het over een faculteit rechten.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, niets persoonlijks. Maar een beoordeling van werk is op de inhoud, niet op de uitkomst. Als er een fout in de beoordeling zit kan er worden aangepast, maar zeker niet om de reden die jij geeft. Als het zou werken, doet het serieuze afbreuk aan de kwaliteit van het instituut.
Hehe, snap ik. Ik vind overigens dat ik inhoudelijk wel een paar goede argumenten heb hoor, maar de leraar en ik staan op redelijk goeie voet, dus misschien gunt hij mequote:Op maandag 27 maart 2017 16:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, niets persoonlijks. Maar een beoordeling van werk is op de inhoud, niet op de uitkomst. Als er een fout in de beoordeling zit kan er worden aangepast, maar zeker niet om de reden die jij geeft. Als het zou werken, doet het serieuze afbreuk aan de kwaliteit van het instituut.
Nice.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maak dat een rechtenstudent wijs. Zo rondt Pokkel nog altijd zijn studieduur af op nominaal.
quote:Op maandag 27 maart 2017 16:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Aan de ene kant mooie cijfers. Klagen helpt altijd. Je doet ook honneurs? Dan zal dat wel goed aansluiten bij je gemiddelde. Wat best knap is.
Aan de andere kant begin je de brief met "ik". Dat is een doodzonde. Dat verdient een nekschot en een kritische herziening van alle gehaalde cijfers. Minimaal.
quote:Beste Ketchup,
Vanwege dit gebedel krijg je 1,0 aftrek.
Veel plezier met je 7,45.
Okdoei,
prof.dr.mr. huppeldepup.
Je kunt die zoen beter voor je docent bewaren dan voor Janneke.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hehe, snap ik. Ik vind overigens dat ik inhoudelijk wel een paar goede argumenten heb hoor, maar de leraar en ik staan op redelijk goeie voet, dus misschien gunt hij me
Pokkel doet er al jaren over om het te behalen, als het niks voorstellen doet hadden ze hem dat toch ook zo kunnen geven.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We hebben het over een faculteit rechten.
Laten we niet doen alsof ze daar kwaliteit leveren.
Ken je nagaan hoe slecht 'ie is, sjon!quote:Op maandag 27 maart 2017 16:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Pokkel doet er al jaren over om het te behalen, als het niks voorstellen doet hadden ze hem dat toch ook zo kunnen geven.
Thats where youre wrong Disana, nouja misschien 5 dan nog wel.quote:
Ik begin straks met mijn eerste honoursvak, van 19:00 tot 21:30 dus.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Aan de ene kant mooie cijfers. Klagen helpt altijd. Je doet ook honneurs? Dan zal dat wel goed aansluiten bij je gemiddelde. Wat best knap is.
Aan de andere kant begin je de brief met "ik". Dat is een doodzonde. Dat verdient een nekschot en een kritische herziening van alle gehaalde cijfers. Minimaal.
Hoe beoordeel je de opleiding recht & economie, 70% recht en 30% economie?quote:Op maandag 27 maart 2017 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We hebben het over een faculteit rechten.
Laten we niet doen alsof ze daar kwaliteit leveren.
Ah. Maar dan sta je over semester 1 toch al gemiddeld een 7.5 / 8?quote:Op maandag 27 maart 2017 16:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik begin straks met mijn eerste honoursvak, van 19:00 tot 21:30 dus.
30% economie, dat lijkt me optimistisch.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoe beoordeel je de opleiding recht & economie, 70% recht en 30% economie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |