Remlof post op een veel hoger, inhoudelijker en interessanter niveau dan jij doet dus die vergelijking zou oneerlijk zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:13 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik ben vandaag al Ash én php genoemd. Als iemand nou ook nog een vergelijking met Remlof maakt wordt mijn eer wel erg aangetast hoor.
Juist..quote:Op maandag 27 maart 2017 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Remlof post op een veel hoger, inhoudelijker en interessanter niveau dan jij doet dus die vergelijking zou oneerlijk zijn.
Ja, ik weet dat het lastig voor te stellen is, maar dan lees je dingen alsquote:
En dan is het toch direct duidelijk.quote:
Probeer eens om 5:10 op te staan.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Morgen om 6.20u weer op. Met vwo-5 naar Den Haag mensen.
Onmenselijke tijden om op te staan.
quote:Op maandag 27 maart 2017 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Lekker overuren schrijven.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon verslapen. Hebben die jochies ook weer een mooi verhaal.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet intelligent genoeg om de diepe filosofische boodschap achter zo'n bericht te achterhalen.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het lastig voor te stellen is, maar dan lees je dingen als
[..]
En dan is het toch direct duidelijk.
VWO, leuk lijkt me.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Originaliteit 0/10 komische waarde 0/10 accuraatheid 5/10quote:Op maandag 27 maart 2017 16:17 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet intelligent genoeg om de diepe filosofische boodschap achter zo'n bericht te achterhalen.
Had je ook maar een echte opleiding moeten doen.
Wordt dat afgerond naar een 1,7?quote:Op maandag 27 maart 2017 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Originaliteit 0/10 komische waarde 0/10 accuraatheid 5/10
Eindscore 1,67
Net als mijn 8,45 dus.quote:
quote:Beste meneer -huppelepup-,
Ik heb zojuist het gecombineerde cijfer opgeteld en kom uit op het cijfer (7.7 (schrijfopdrachten) + 9.2 (tentamen)) : 2 = 8.45. Dit zou dus betekenen dat ik op één punt net geen 9 heb weten te behalen. Daarom zou ik u extra willen verzoeken coulant naar de herbeoordeling te kijken. Uiteindelijk heeft u natuurlijk het laatste woord over de herbeoordeling, maar ik wil u hier wel van op de hoogte stellen.
Met vriendelijke groet,
KetchupFTW
Én dus geen 9 afgerond.quote:
Wat jij wil is dubbel afronden, dan kun je van elk getal een 10 maken. Super chill.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:23 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb echt dit zielige jankschrift opgestuurd naar de leraar die nog een herbeoordeling van mijn essay zou doen:
[..]
Zo werkt afronden natuurlijk niet. 8,45 kan nooit 9 worden.quote:
Jij ligt nu toch ergens op het gras te maffen?quote:Op maandag 27 maart 2017 16:18 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik vind een tentamen van 9-11 én een verplicht werkcollege van 19-21:30 eigenlijk best ingaan tegen het verbod op foltering/onmenselijke behandeling. Misschien kan ik beroep instellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |