Nu wel als het goed is.quote:
Vrouwen worden spontaan nat als ik langs rijd.quote:
Dat hangt inderdaad een beetje aan die tweede gen. Beetje klinischer dan die eerste Miata, maar rijdt ongetwijfeld top.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2017 23:51 schreef Geelman het volgende:
[..]Lache. Je ziet die Fiësta's nog maar weinig, kan zijn vanwege dat roestprobleem maar ik vind het toch wel jammer, zijn best leuke wagentjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, je ziet ze nog redelijk veel als je er op let. Maar ze kunnen inderdaad goed roesten. Bij de mijne valt het gelukkig nog mee.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Lache. Je ziet die Fiësta's nog maar weinig, kan zijn vanwege dat roestprobleem maar ik vind het toch wel jammer, zijn best leuke wagentjes.
Denk dat ik hem zelfs nog ga wassen voor de meetquote:Op zondag 26 maart 2017 23:55 schreef Geelman het volgende:
Mensen, wat een prachtwagens gaan we zien tijdens de automeet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien past de 107 van de vrouw beter in het gezelschap. Zo'n a-segmenter is toch een prima autootje.
Mijn autisme kan daar echt niet tegen als het kenteken niet in het midden zit.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[ afbeelding ]
Ik baas hem hier in. Alleen ik heb zwart leer en deze is nog wat schoner
quote:Op zondag 26 maart 2017 23:58 schreef leolinedance het volgende:
Zozozozozo, luxe boi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Niet? Ik vind het wel wat hebben. Ik kon het ook altijd waarderen bij de Evo's van Mitsibushiquote:Op zondag 26 maart 2017 23:58 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mijn autisme kan daar echt niet tegen als het kenteken niet in het midden zit.
Zelf een dikke C en het vrouwtje laten rijden in een koekblikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien past de 107 van de vrouw beter in het gezelschap. Zo'n a-segmenter is toch een prima autootje.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijne
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2017 00:01:32 ]
quote:Op maandag 27 maart 2017 00:01 schreef Toto69 het volgende:
Wel lekker goedkoop in onderhoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijne
Gaat opperbest inderdaad, het alombekende kartverhaal. En dat stigma hangt aan allebei die generaties ben ik bang. Maarja, I don't care.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:53 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat hangt inderdaad een beetje aan die tweede gen. Beetje klinischer dan die eerste Miata, maar rijdt ongetwijfeld top.
Dat maak ik goed met veel liefde.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:00 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zelf een dikke C en het vrouwtje laten rijden in een koekblik
Ja, daarom.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Veel te spannend de eerste nacht (toch?) in zijn nieuwe crib.
Chef.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[ afbeelding ]
Ik baas hem hier in. Alleen ik heb zwart leer en deze is nog wat schoner
Als enige auto niet helemaal top nee.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Gaat opperbest inderdaad, het alombekende kartverhaal. En dat stigma hangt aan allebei die generaties ben ik bang. Maarja, I don't care.
Overigens gaat ie wel ergens deze zomer een keer het veld ruimen, want ik ben na drie jaar eigenlijk wel een beetje klaar met het ruimtegebrek, de herrie op de snelweg en een stel ruiten die het halve jaar door al beslaan zodra je er naar kijkt (en geen airco om het snel op te lossen).
Nou nee, inderdaad, dan gaat zo'n A4 Avant toch wat minder snel irriteren.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:21 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Als enige auto niet helemaal top nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Gejat van een taxi Turk" zegt ie, ik verwachtte een afgetrapte 190 ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien past de 107 van de vrouw beter in het gezelschap. Zo'n a-segmenter is toch een prima autootje.Of zo'n roestende W210.
Vet ding.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:34 schreef Sheffield het volgende:
Andere velgen, maar zoiets dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V8, ja? Nice.
[ Bericht 7% gewijzigd door Kriegel op 27-03-2017 00:58:49 ]
Ad begrijpt hetquote:Op maandag 27 maart 2017 00:40 schreef Simterklaas het volgende:
"D'r zijn d'r ook bij die zeggen "ga sporten". Nou, dat zit er bij mij niet meer in, dat sporten. Als ik twee of drie stappen sneller loop als normaal, dan ben ik al uitgeput. Ik heb totaal geen conditie. Dus je kunt wel kommen met tips, maar die helpen toch niet. Dus dan kun je maar beter niet doen."
- Ad Looij uit Zevenbergen
Hoe Dat Ik Live Ga Op De ZondagNacht Speciaal Voor Geerd.quote:
Een soort advertentiemails waar 'ie 1 cent voor krijgt als 'ie ze opent.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:49 schreef Vliegbaard het volgende:
Wat doet Ad met zijn e-mails? Die krijgt er op een paar uur gewoon 30 binnen.
Neen, Braad heeft voor 20 euro per week aan boodschappen begroot en 1x tanken per maand. Naast deze kosten en alle vaste lasten houdt hij 150 euro per maand over om te sparen voor bijvoorbeeld tripjes naar Slagharen.quote:
Ad heeft een goed inzicht in causale verbanden. Dat moet je hem nageven.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:40 schreef Simterklaas het volgende:
"D'r zijn d'r ook bij die zeggen "ga sporten". Nou, dat zit er bij mij niet meer in, dat sporten. Als ik twee of drie stappen sneller loop als normaal, dan ben ik al uitgeput. Ik heb totaal geen conditie. Dus je kunt wel kommen met tips, maar die helpen toch niet. Dus dan kun je maar beter niet doen."
- Ad Looij uit Zevenbergen
quote:Op maandag 27 maart 2017 00:34 schreef Sheffield het volgende:
Andere velgen, maar zoiets dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, da's een strakke begroting. Doet 'ie goed, onze braad.quote:Op maandag 27 maart 2017 07:40 schreef Rectum het volgende:
[..]
Neen, Braad heeft voor 20 euro per week aan boodschappen begroot en 1x tanken per maand. Naast deze kosten en alle vaste lasten houdt hij 150 euro per maand over om te sparen voor bijvoorbeeld tripjes naar Slagharen.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
20 per week ja? Dan gaan de kilo's er wel afvliegen.quote:Op maandag 27 maart 2017 07:40 schreef Rectum het volgende:
[..]
Neen, Braad heeft voor 20 euro per week aan boodschappen begroot en 1x tanken per maand. Naast deze kosten en alle vaste lasten houdt hij 150 euro per maand over om te sparen voor bijvoorbeeld tripjes naar Slagharen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Ik snap niet waarom hij hier niet super veel energie in steekt.quote:Op maandag 27 maart 2017 08:28 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Vraag nou die huurtoeslag aan Braad. Je hebt een eigen toegangsdeur.
Nergens mee, kost te duur.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar die brikken waar de FOK!'ertjes mee rijden.
Witbrood en 6 witte bolletjesquote:Op maandag 27 maart 2017 08:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
20 per week ja? Dan gaan de kilo's er wel afvliegen.
Ben jij uitgenodigd?quote:Op zondag 26 maart 2017 23:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont broer, maar is het aan mijn route dan rijd je 1e klas mee natuurlijk.
haha is hij daar te lam voor? prachtigquote:Op maandag 27 maart 2017 08:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Precies. Ik snap niet waarom hij hier niet super veel energie in steekt.
Je hebt de hele dag vrij, geen verplichtingen, als je nu ff een week gruwelijk veel moeite stopt in het aanvragen van die shit dan houd je gewoon 100 tot 200 euro per maand MEER over. En als het DAN nog niet lukt dan heb je in ieder geval geprobeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |