Ligt eraan waar je woont broer, maar is het aan mijn route dan rijd je 1e klas mee natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:28 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Waar en wanneer is de automeet nou?
(Maar je haalt me nog steeds op toch?)
Met de auto stoet een rondje door Vreelandquote:Op zondag 26 maart 2017 23:32 schreef chroestjov het volgende:
Ik hoop op een ouderwetse nachtelijke wandeling, Nieuw-Loosdrecht is er klaar voor.
Nou, geen sixpack momenteel, maar het is nog aanvaardbaar.quote:
Ben wel benieuwd naar die brikken waar de FOK!'ertjes mee rijden.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:31 schreef Simterklaas het volgende:
Iedereen een beetje fappen op zijn auto
9 van de 10 rijden volgens mij afgetrapte Golfjesquote:Op zondag 26 maart 2017 23:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar die brikken waar de FOK!'ertjes mee rijden.
Helaas heb ik de mijne weggedaan. Topbak.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
9 van de 10 rijden volgens mij afgetrapte Golfjes
Niks afgetraptquote:Op zondag 26 maart 2017 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen Golf en de koppeling in mijn auto is net zo gevoelig als een 14-jarige meisjequote:Op zondag 26 maart 2017 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar Nieuw-Loosdrecht met mijn Golf. Dat ding zuipt als Bonnie St. Clairequote:Op zondag 26 maart 2017 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zit nu even op de kaart naar Nieuw-Loosdrecht te kijken maar het is maar 2 tot 4 kilometer verwijderd van het schuurtje, ik dacht dat het verder weg was.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Met de auto stoet een rondje door Vreeland
quote:Op zondag 26 maart 2017 23:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh, tis tenminste geen Golf.
Ik kom waarschijnlijk ook wel naar de meet met mijn brik (geen Golfjequote:Op zondag 26 maart 2017 23:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 maart 2017 23:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]Cool ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh, tis tenminste geen Golf.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
quote:Op zondag 26 maart 2017 23:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]Netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh, tis tenminste geen Golf.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Moet je die auto van mij eens zien...quote:
Wat is het dan? Mijne is gestolen van een taxi turkquote:Op zondag 26 maart 2017 23:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
Moet je die auto van mij eens zien...![]()
Gestolen van een bejaarde.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
quote:Op zondag 26 maart 2017 23:51 schreef Geelman het volgende:
[..]Link doetut nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: aha wat een bazenbak![]()
quote:Op zondag 26 maart 2017 23:51 schreef Geelman het volgende:
[..]Fapje gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |