Waarom moet er nou ineens weer gegooid worden?quote:Op zondag 26 maart 2017 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog wel meer spul wat erg fijn is voor met de koptelefoon.Misschien dat ik er zo nog wel wat van tussendoor gooi!
Te lui om op te staan!quote:Op zondag 26 maart 2017 18:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom moet er nou ineens weer gegooid worden?
Is goed, eet smakelijk!quote:Op zondag 26 maart 2017 18:11 schreef peaceman het volgende:
wij gaan even eten...misschien tot zo, maar sowieso bedankt ToT
Smakelijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:11 schreef peaceman het volgende:
wij gaan even eten...misschien tot zo, maar sowieso bedankt ToT
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:18 schreef livelink het volgende:
There is no hope in heaven, there is no hope on earth
Hoe hoopgevend, hoe poetischquote:Op zondag 26 maart 2017 18:18 schreef livelink het volgende:
There is no hope in heaven, there is no hope on earth
Luckyquote:
Nee joh, ik was al om 4 uur wakkerquote:
elleuquote:
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee joh, ik was al om 4 uur wakker![]()
[..]
elleu
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:22 schreef Melting het volgende:
Sportnieuws:
Voetbal.
Het Nederlands elftal heeft gisteren de kwalificatie wedstrijd tegen Bulgarije verloren.
Wat dat betreft beginnen ze al aardig op het Nederlands Bobslee-team te lijken.
Die kunnen ook niet voetballen.
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:22 schreef Melting het volgende:
Sportnieuws:
Voetbal.
Het Nederlands elftal heeft gisteren de kwalificatie wedstrijd tegen Bulgarije verloren.
Variant op een Finkers-grapquote:Op zondag 26 maart 2017 18:22 schreef Melting het volgende:
Sportnieuws:
Voetbal.
Leuk je weer te zien manquote:Op zondag 26 maart 2017 18:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Las de kop. Dat voetbal is al enkele decennia hélemaal niets meer in Nederland.
Lucky.... je hebt een stalker! Hij staat zo'n 100 meter verderop met een verrekijker.quote:
Ken die meneer wel. Die waakt 's nachts over ons.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Lucky.... je hebt een stalker! Hij staat zo'n 100 meter verderop met een verrekijker.
Is dat zo Knokkels?quote:Op zondag 26 maart 2017 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken die meneer wel. Die waakt 's nachts over ons.
lekker lekker hierquote:Op zondag 26 maart 2017 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Tijd geleden met al die drukte. Alles oké daar?
Ik waak over iedereen hier. Wist je niet?quote:
Denk dat ie plaats moest maken voor zijn vriendin.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dusdanig dat ik me bijna afvraag wie ToT heeft verjaagd.
Ik was het niet.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dusdanig dat ik me bijna afvraag wie ToT heeft verjaagd.
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:28 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik was het niet.
Wel opvallend.... Knokkels komt binnen, en even nadien...... dit!
Ik sta net zo vreemd te kijken als jij/julliequote:Op zondag 26 maart 2017 18:28 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik was het niet.
Dan komt er hierna wel iets wat meer herkenbaar is!quote:Op zondag 26 maart 2017 18:28 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik was het niet.
Ahhh jammer, maar graag gedaan!quote:Op zondag 26 maart 2017 18:31 schreef livelink het volgende:
Dank je ToT. Was leuk om kennis te maken met jouw muziek. Ik moet helaas nu afhaken. Veel plezier nog.
Als ToT overgaat tot het draaien van de Snollebollekes is het in elk geval heel duidelijk wie de schuldige is...quote:Op zondag 26 maart 2017 18:28 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik was het niet.
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ToT overgaat tot het draaien van de Snollebollekes is het in elk geval heel duidelijk wie de schuldige is...
Fijne avond, livelink.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:31 schreef livelink het volgende:
Dank je ToT. Was leuk om kennis te maken met jouw muziek. Ik moet helaas nu afhaken. Veel plezier nog.
Fijne avond nog.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:31 schreef livelink het volgende:
Vout?quote:Op zondag 26 maart 2017 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ToT overgaat tot het draaien van de Snollebollekes is het in elk geval heel duidelijk wie de schuldige is...
Depeche Mode heeft een nieuw album uit. Maar als ik de index van MUZ bekijk, lijkt niemand daar om te malen...quote:Op zondag 26 maart 2017 18:31 schreef ToT het volgende:
Depeche Mode kotm er zo aan, maar Mixxx kan niet met FLACjes overweg!
Dan zit ik toch goed hier.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Depeche Mode heeft een nieuw album uit. Maar als ik de index van MUZ bekijk, lijkt niemand daar om te malen...
Hehehe en die band ga ik na deze draaien, maar niet dat album!quote:Op zondag 26 maart 2017 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Depeche Mode heeft een nieuw album uit. Maar als ik de index van MUZ bekijk, lijkt niemand daar om te malen...
quote:
Dat had ik ook begrepen uit betrouwbare bron.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ToT schijnt te willen verlengen?
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ToT schijnt te willen verlengen?
Haha vooruit!quote:Op zondag 26 maart 2017 18:45 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat had ik ook begrepen uit betrouwbare bron.
Ja, dat ToT dat nog niet meegekregen had, is een raadsel.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:45 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat had ik ook begrepen uit betrouwbare bron.
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Haha vooruit!Ik kwam toch al in tijdnood voor een bepaald mooi nummer.
Ideaal moment om vast snel eten klaar te maken zodra ik die ingestart heb!
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Tot 20.00 uur it is.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat ToT dat nog niet meegekregen had, is een raadsel.
quote:
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
Deze versie van Personal Jesus is zo langzaam dat je inderdaad wel meer tijd voor je show nodig hebt.
Overigens heb ik "Personal Jesus" in twee verschillende mapjes klaarstaan voor themashows die ik voorbereid.Binnenkort meer...
Ik ben benieuwd wat je van de Stargate remix vindt... Die hebben er andere akkoorden onder gegooid...quote:
Zou jij geen moeilijkheid/probleem mee moeten hebbenquote:
Ben ook benieuwd!quote:Op zondag 26 maart 2017 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van de Stargate remix vindt... Die hebben er andere akkoorden onder gegooid...
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zou jij geen moeilijkheid/probleem mee moeten hebben
Je lepel op de magnetron?quote:Op zondag 26 maart 2017 18:48 schreef ToT het volgende:
Dit metalen tikkend geluidje vind ik ook zo tof!
da's toch een ander nummer?quote:
quote:
Succes / sterkte* ermeequote:Op zondag 26 maart 2017 18:49 schreef ToT het volgende:
Sow, deze positiviteit had ik wel ff nodig, jongens!
Moet binnenkort weer voor herkeuring, en ik zit al dagenlang zwaar te stressen.Echt zwaar.
Als je je druk maakt zal je zien dat het niets helpt. Ergo, je maakt je druk om niets.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!Ja dat soort gesprekken zijn altijd echt ronduit kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |