Nee joh, ik was al om 4 uur wakkerquote:
elleuquote:
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee joh, ik was al om 4 uur wakker![]()
[..]
elleu
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:22 schreef Melting het volgende:
Sportnieuws:
Voetbal.
Het Nederlands elftal heeft gisteren de kwalificatie wedstrijd tegen Bulgarije verloren.
Wat dat betreft beginnen ze al aardig op het Nederlands Bobslee-team te lijken.
Die kunnen ook niet voetballen.
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:22 schreef Melting het volgende:
Sportnieuws:
Voetbal.
Het Nederlands elftal heeft gisteren de kwalificatie wedstrijd tegen Bulgarije verloren.
Variant op een Finkers-grapquote:Op zondag 26 maart 2017 18:22 schreef Melting het volgende:
Sportnieuws:
Voetbal.
Leuk je weer te zien manquote:Op zondag 26 maart 2017 18:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Las de kop. Dat voetbal is al enkele decennia hélemaal niets meer in Nederland.
Lucky.... je hebt een stalker! Hij staat zo'n 100 meter verderop met een verrekijker.quote:
Ken die meneer wel. Die waakt 's nachts over ons.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Lucky.... je hebt een stalker! Hij staat zo'n 100 meter verderop met een verrekijker.
Is dat zo Knokkels?quote:Op zondag 26 maart 2017 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken die meneer wel. Die waakt 's nachts over ons.
lekker lekker hierquote:Op zondag 26 maart 2017 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Tijd geleden met al die drukte. Alles oké daar?
Ik waak over iedereen hier. Wist je niet?quote:
Denk dat ie plaats moest maken voor zijn vriendin.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dusdanig dat ik me bijna afvraag wie ToT heeft verjaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |