Ik was het niet.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dusdanig dat ik me bijna afvraag wie ToT heeft verjaagd.
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:28 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik was het niet.
Wel opvallend.... Knokkels komt binnen, en even nadien...... dit!
Ik sta net zo vreemd te kijken als jij/julliequote:Op zondag 26 maart 2017 18:28 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik was het niet.
Dan komt er hierna wel iets wat meer herkenbaar is!quote:Op zondag 26 maart 2017 18:28 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik was het niet.
Ahhh jammer, maar graag gedaan!quote:Op zondag 26 maart 2017 18:31 schreef livelink het volgende:
Dank je ToT. Was leuk om kennis te maken met jouw muziek. Ik moet helaas nu afhaken. Veel plezier nog.
Als ToT overgaat tot het draaien van de Snollebollekes is het in elk geval heel duidelijk wie de schuldige is...quote:Op zondag 26 maart 2017 18:28 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik was het niet.
quote:Op zondag 26 maart 2017 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ToT overgaat tot het draaien van de Snollebollekes is het in elk geval heel duidelijk wie de schuldige is...
Fijne avond, livelink.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:31 schreef livelink het volgende:
Dank je ToT. Was leuk om kennis te maken met jouw muziek. Ik moet helaas nu afhaken. Veel plezier nog.
Fijne avond nog.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:31 schreef livelink het volgende:
Vout?quote:Op zondag 26 maart 2017 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ToT overgaat tot het draaien van de Snollebollekes is het in elk geval heel duidelijk wie de schuldige is...
Depeche Mode heeft een nieuw album uit. Maar als ik de index van MUZ bekijk, lijkt niemand daar om te malen...quote:Op zondag 26 maart 2017 18:31 schreef ToT het volgende:
Depeche Mode kotm er zo aan, maar Mixxx kan niet met FLACjes overweg!
Dan zit ik toch goed hier.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Depeche Mode heeft een nieuw album uit. Maar als ik de index van MUZ bekijk, lijkt niemand daar om te malen...
Hehehe en die band ga ik na deze draaien, maar niet dat album!quote:Op zondag 26 maart 2017 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Depeche Mode heeft een nieuw album uit. Maar als ik de index van MUZ bekijk, lijkt niemand daar om te malen...
quote:
Dat had ik ook begrepen uit betrouwbare bron.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ToT schijnt te willen verlengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |