Ik vind het toch knap dat je dat uit mijn post haalt, of snap ik je verkeerd?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:28 schreef Klummie het volgende:
[..]
Elk nieuw talent van 020 haalt moeiteloos de wereldtop. Misschien moet de media daar eens mee kappen.
Geen voorkeur. Vind zoveel landen leuk dan wel sympathiek.quote:
Voor mofrika zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
`Die Mannschaft natuurlijk. Onze grote broer
En weer lekker de Afrikaanse landjes die dwars door elkaar heen rennenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen voorkeur. Vind zoveel landen leuk dan wel sympathiek.
Spanje, Frankrijk, Brazilië, Duitsland, Kroatië..
twitter:sjoerdmossou twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 22:29:23Uit het uitvak klinkt voorzichtig 'Danny rot op'. Paar witte zakdoekjes ook. Dronken Bulgaar wordt afgevoerd. Historische avond. reageer retweet
Het is een Ajacied hé? De KNVB laat Danny en z'n Ajax-vriendjes nog wel even zitten.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
10 kwalificatie wedstrijden onder blind
5 verloren
ALS HIJ NU NIET ONTSLAGEN WORDT![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
WHat the fuck
mijn topictitel was
ONTSLAG
maar iemand was me weer voor
Kan je volgende week voor het ajax topic gebruikenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
WHat the fuck
mijn topictitel was
ONTSLAG
Bedoeld als aanvulling.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het toch knap dat je dat uit mijn post haalt, of snap ik je verkeerd?
St. Kitts and Nevis staat een plekje eronder.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:
bulgarije staat geloof ik 80ste op de wereld ranglijst
DIT IS EEN FUKKING SCHANDE
IK GA HELEMAAL LOS NU![]()
Is dat er wel?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:30 schreef Coco. het volgende:
VI maandag wordt een TOPSHOW. minimaal 8/10
net zo kut als deze TT en deze wedstrijdquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
WHat the fuck
mijn topictitel was
ONTSLAG
KNJB!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:30 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het is een Ajacied hé? De KNVB laat Danny en z'n Ajax-vriendjes nog wel even zitten.
Echt zo'n bericht wat je voor geen goud had willen missen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 22:29:23Uit het uitvak klinkt voorzichtig 'Danny rot op'. Paar witte zakdoekjes ook. Dronken Bulgaar wordt afgevoerd. Historische avond. reageer retweet
Zou ik niet adviserenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan je volgende week voor het ajax topic gebruiken
Benin staat er een paar plaatsen boven.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
St. Kitts and Nevis staat een plekje eronder.![]()
St. Kitts and Nevis
St. Kitts and Nevis
St. Kitts and Nevis
Wat had je verwacht dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Grappig en niemand doet iets tegen de KNVB. Het volk ook niet. Het zegt toch best wel wat hoe wij ons gedragen in dit land en hoe serieus wij het voetbal nemen.
Vbal boeit niemand meerquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Grappig en niemand doet iets tegen de KNVB. Het volk ook niet. Het zegt toch best wel wat hoe wij ons gedragen in dit land en hoe serieus wij het voetbal nemen.
Dan hebben we geen bondscoach meer das ook genot. Beter gaan ze nadenken WIE hem zou moeten opvolgen. Koeman etc gaan het natuurlijk niet doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:31 schreef Haringkop het volgende:
Elf spelers die totaal geen idee hebben wat hun medespelers van plan zijn. Geen tactiek of gezamenlijke gedachte.
Pijnlijk om te zien. Als je hier eindverantwoordelijke bent zou je zelf al moeten opstappen.
Derksen zal het worst wezen,die kijkt toch niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Manolev met de 3-0 op de pantoffel![]()
![]()
![]()
Johan Derksen zit nu![]()
![]()
thuis
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Mezelf de vernielig in zuipen met een Duits voetbalshirt aan. Tietom!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat gaan jullie doen in de zomer van 2018?
Geen wedstrijdje kijken op groot scherm op de Witte de With met een koud biertje in mijn hand.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat gaan jullie doen in de zomer van 2018?
Na interland gedoe.quote:
Niet alleen de KNVB is conservatief. Ook de gemiddelde oud-speler vindt innovatie heel eng, want stel je eens voor dat er iets anders komt dan ouwejongenskrentenbrood.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:32 schreef Syntix het volgende:
KNVB is ook één loserbende hezo conservatief als de tering
Neem GVD eens een voorbeeld aan Duitsland.
Ik ga met je mee Paxcon.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Dit kan zo niet langer
Ik ga ervan uit dat Danny zometeen z'n ontslag aankondigt
Dat zou hem wel sierenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Dit kan zo niet langer
Ik ga ervan uit dat Danny zometeen z'n ontslag aankondigt
Marco van Basten wordt uitgelachen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet alleen de KNVB is conservatief. Ook de gemiddelde oud-speler vindt innovatie heel eng, want stel je eens voor dat er iets anders komt dan ouwejongenskrentenbrood.
Er is geen vervanger Hans. Wie moet je aanstellen?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:33 schreef Vasion het volgende:
Zo'n coach van Jong Oranje ofzo werd toch ontslagen door de KNVb wegens gebrek aan vertrouwen? Hoezo mag Blind dan zolang blijven zitten?
Nee.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:33 schreef Mykonos het volgende:
Gaat iemand die wedstrijd tegen Italië kijken?
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Zul je zien dat we toevallig van Italië winnen en dat Blind dan mag blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |