Ik vind het toch knap dat je dat uit mijn post haalt, of snap ik je verkeerd?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:28 schreef Klummie het volgende:
[..]
Elk nieuw talent van 020 haalt moeiteloos de wereldtop. Misschien moet de media daar eens mee kappen.
Geen voorkeur. Vind zoveel landen leuk dan wel sympathiek.quote:
Voor mofrika zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
`Die Mannschaft natuurlijk. Onze grote broer
En weer lekker de Afrikaanse landjes die dwars door elkaar heen rennenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen voorkeur. Vind zoveel landen leuk dan wel sympathiek.
Spanje, Frankrijk, Brazilië, Duitsland, Kroatië..
twitter:sjoerdmossou twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 22:29:23Uit het uitvak klinkt voorzichtig 'Danny rot op'. Paar witte zakdoekjes ook. Dronken Bulgaar wordt afgevoerd. Historische avond. reageer retweet
Het is een Ajacied hé? De KNVB laat Danny en z'n Ajax-vriendjes nog wel even zitten.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
10 kwalificatie wedstrijden onder blind
5 verloren
ALS HIJ NU NIET ONTSLAGEN WORDT![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
WHat the fuck
mijn topictitel was
ONTSLAG
maar iemand was me weer voor
Kan je volgende week voor het ajax topic gebruikenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
WHat the fuck
mijn topictitel was
ONTSLAG
maar iemand was me weer voor
Bedoeld als aanvulling.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het toch knap dat je dat uit mijn post haalt, of snap ik je verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |